Kategoorias reklaam ja imagoloogia leiti 14 faili

Meedia >> Reklaam ja imagoloogia
Reklaam ja imagoloogia
2
docx

Reklaam ja imagoloogia

saj lõpukümnenditeks vaieldamatult saanud moodsa ühiskonna lahutamatu osa. Reklaam kujundab inimeste hoiakuid ja eelistusi palju rohkemates asjades kui üksnes kaubandus. Reklaam mängib inimeste maailmamõistmise kujundamisel väga suurt rolli. Põhiosa meie maailmast põhineb hetkel kaubandusele ja rahale, et saada rohkem raha on vaja inimesi mõjutada. Kaupadel on oma kuvand, oma sotsiaalpsühholoogiline isiksus, mida reklaam peab arvestama...

Reklaam ja imagoloogia - Tallinna Ülikool
36 allalaadimist
Stilistika ja reklaamtekst
3
doc

Stilistika ja reklaamtekst

loeng Kommunikatsioonimudel. Stiilimõiste kujunemislugu. Stiiliõpetus ehk stilistika. Isikustiil, funktsionaalstiil Sõnaga stiil puutume kokku paljudes valdkondades, nt stiilne riietus, hea tööstiil, ajaleheartikkel on lodevas stiilis, gooti stiilis kirik, floppstiilis kõrgushüpe, J. Krossi nõudlik stiil jne. - niisiis mitme valdkonna termin. Stilistikakursus keskendub termini filoloogilisele...

Reklaam ja imagoloogia - Tallinna Ülikool
77 allalaadimist
Stilistika ja reklaamtekst
5
doc

Stilistika ja reklaamtekst

Teisel isikul (sina ­ familiaarne, veidi pidulikum kirjalik Sina; teie ­ tavaline, ametlik- distantseeriv Teie) on keeles täita oluline funktsioon: pöördumine, adressaadi tähelepanu äratus. Käsk: Kuulake kõik! Küsimus: Tead sa mis? Jutustav lause: Ma pean sulle tunnistama, et... Sinat...

Reklaam ja imagoloogia - Tallinna Ülikool
65 allalaadimist
Stilistika ja reklaamtekst II
4
doc

Stilistika ja reklaamtekst II

loeng Keeleviga, stiiliviga. Väärstiilsus. Tüüpilisi stiilivigu. Suulise ja kirjaliku keele erinevusi. Keeleviga, stiiliviga Keeleviga Stiiliviga Ebaõige hääldus, väär tähendus, loogiline Sõnade või väljendite väär kasutus vastuolu, ühildumisvead, lausestusvead Keeleviga on eksimus keelenormide vastu Stiiliviga on kõneolukorda sobimatu sõna võ...

Reklaam ja imagoloogia - Tallinna Ülikool
58 allalaadimist
Stilistika ja reklaamtekst III
7
doc

Stilistika ja reklaamtekst III

loeng Kujund kui markeeritud keelend. Kõla-, kõne- ja lausekujundid. Piltkujundid. Meediateksti analüüs Kunstilise võtte eesmärk on üllatada ­ harjunud ettekujutusi võõritada, sõnade kulunud tähendusi elavdada. Ootamatu sõnastus või varjatud mõte tekitavad mõistatusi ja aeglustavad taju. Tähelepanu pöördub väljendusviisile, kus peitub sisu võti. Konkreetsus ja meelelisus on kujundliku keelekasutuse...

Reklaam ja imagoloogia - Tallinna Ülikool
72 allalaadimist
Stilistika ja reklaamtekst IV
1
doc

Stilistika ja reklaamtekst IV

Moodustavad sünonüümkondi e jadasid, mille dominantsõna on stilistiliselt neutraalne. Vastastikune asendamisvõime on väga tähtis omadus. Täielikke sünonüüme, mis oleksid asendatavad kõikides tekstides, leidub vähe, ja/ ning, ligidal/lähedal Pale, nägu, lõust, silmnägu Sünonüümid erinevad seostamisvõimelt. All...

Reklaam ja imagoloogia - Tallinna Ülikool
41 allalaadimist
Stilistika ja reklaamtekst
5
doc

Stilistika ja reklaamtekst

Konverents ,,Avameelselt riigikirjandist 2006" lisa ,,Stiilivigade loetelu" STIILIVIGADE LOETELU VEA PARANDATUD LAUSE LIIK 1. * Universum hoiab endas veel tuhandeid saladusi, mis ainult ootavad tühi- avastamist, lahendamist. sõna- * Võib-olla töökoht on ainult hetkeks ja et rohkem raha teenida_ on lisus vaja haridust, aga nendel, kes kõrgkooli ei läinud_ seda haridust, mida...

Reklaam ja imagoloogia - Tallinna Ülikool
43 allalaadimist
Reklaamiteooria
31
doc

Reklaamiteooria

( , , ..), , , , , . , . , «», . ­ , , ­ . . : « . , . ». 1473 - - . XVII «». 1629 - . 1631 - « ». 1787 - « » , . 18...

Reklaam ja imagoloogia - Tallinna Ülikool
44 allalaadimist
IISRAELI RIIK
17
docx

IISRAELI RIIK

IISRAELI RIIK REFERAAT 1 IISRAELI RIIK heebrea Joonis Iisraeli lipp Joonis Iisraeli vapp Iisrael on riik Aasias Vahemere rannikul Lähis-Idas. Tema piirinaabriteks on Jordaania,Süüria, Liibanon ja Egiptus ning piiratud autonoomiaga Palestiina1. Ajaloolist Jeruusalemma nimetatakse ka Kolme Usu Linnaks. Õlimägi, Ketsemani aed mäe jalamil ja lummavad vaa...

Reklaam ja imagoloogia - Tallinna Ülikool
18 allalaadimist
Värviring
15
docx

Värviring

Värviring Johannes Itteni värviharmooniate ja -kontrastide süsteem põhineb lihtsal ja selgel 12-osalisel värvikorraldusel. Värviringi aluseks on nn. esimese astme värvitoonid - kollane, punane ja sinine. Teise astme värvid - oranz, roheline ja violett paigutuvad esimeste vastu. Mõlemal...

Reklaam ja imagoloogia - Tallinna Ülikool
12 allalaadimist
Meedia-massikommunikatsioon
11
doc

Meedia ,massikommunikatsioon

Meedia ja kommunikatsiooni mõisted. Terminiga massimeedia tähistatakse lühidalt suure levialaga kommunikatsiooni vahendeid, mis jõuavad ühiskonnas igaüheni. Võib öelda, et ajakrjad, ajalehed, teevisioon, film on meediumid. Peamine uue meedia esidaja on Internet. Meie elus meedia ja kommunikatsioon mängivad olulised rollid. Näiteks, meedia on vaba aja veetmise keskpunkt. Kommunikatsiooni mõistel on pal...

Reklaam ja imagoloogia - Tallinna Ülikool
141 allalaadimist
Minu viimane kokkupuude bardakiga
1
docx

Minu viimane kokkupuude bardakiga

Paljud inimesed sageli ei tea, mis on bardakk. Minu arvetes, see on samasugune, kui sotsiaalsed probleemid, nagu vaesus, töötus, kuritegevus, narkotikuumid ja muidugi ülemaailmne majandus kriis. Kui keegi mainib neid sõnu, mulle meenuvad järgmised mõisted, nagu segadus, korralagedus ning kaos. Need sõnad, ma tean, ei oska ehmatust pole põhjusta. Sajad inim...

Reklaam ja imagoloogia - Tallinna Ülikool
6 allalaadimist
Avalikud suhted
2
doc

Avalikud suhted

MEMO Kellele: dots Aira Lepik, PSP 6050 Avalikud suhted õppejõud Kellelt: Ermo Tambla, TSI RK-2 Kuupäev: 20.09.2010 Teema: Eesti suhtekorraldusfirmade teenuste analüüs Analüüsin oma iseseisvas töös suhtekorraldusfirma Hamburg & Partnerid (edaspidi H&P) pakutavaid teenuseid. NÕUSTAMINE Võrreldavad ettevõtted pakuvad võrdlemisi sarnaseid nõustamisteenus...

Reklaam ja imagoloogia - Tallinna Ülikool
40 allalaadimist
THE IMPACT OF THE MEDIA ON BAD BODY IMAGE IN CHILDREN
2
docx

THE IMPACT OF THE MEDIA ON BAD BODY IMAGE IN CHILDREN

Statistics reveal that, on average, a child watches up to 5 h of television per day and spends an average of 6 to 7 h viewing the various media combined. Body image issues have been on the rise rince the introduction of social media websites that hoste the idea of ,,perfect" or ,,idealized" body sizes. Over the past 20 y...

Reklaam ja imagoloogia - Tallinna Ülikool
3 allalaadimist