Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Organisatsiooni missioonide analüüs (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Organisatsioonide missioonide analüüs

  • Elisa teenindab Põhjamaades ligikaudu kaht miljonit klienti, sealhulgas Eestis ca 500 000 klienti. Eestis suuruselt teine mobiilsideoperaator Elisa pakub oma klientidele laia valikut erinevaid mobiili - ja andmesideteenuseid.
    Elisa mission: Toome elamusi ja tootlikkust igapäevaellu.
    Selle ettevõtte missioon on üks kehvematest, mis ma leidsin. Missioon peaks olema organisatsiooni olemasolu põhjendus, sellest ei loe välja, kuhu ettevõte tahab liikuda , milline ta tahaks olla. Hea missioon on koostatud tarbija poole pealt ning ta peaks kirjeldama oma teenust ning kellele teenus on suunatud ja mida soovitakse parandada. Selles missioonis ei ole teenuse kirjeldamisest mitte sõnagi. Kui inimene seda loeb, siis ta ei saaks aru, mis valdkonnas ettevõte töötab. Sõna “ tootlikus ” käiks paremini mõne tootmisettevõtte kohta, mitte mobiili – ja andmesideteenuseid pakkuva firma kohta. Samuti ei ole see missioon kellelegi suunatud, hea missioon on suunatud nii klientidele kui ka oma töötajatele.
  • Timberston Ehitus OÜ alustas oma tegevust 2007.aastal. Timberston Ehitus OÜ tegevusvaldkondadeks on: vee-ja kanalisatsioonitrasside ehitamine, maaparandustööd-kraavide kaevamine ja puhastustööd, metsateede ehitamine ja rekonstrueerimine , tiikide rajamine ja teede ja platside ehitus.
    Timberston Ehituse missioon: Meie missiooniks on pakkuda
  • Organisatsiooni missioonide analüüs #1 Organisatsiooni missioonide analüüs #2
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2012-02-05 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 45 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor jaana03 Õppematerjali autor
    Töid hinnati järgnevalt: arvestatud, mittearvestatud, arvestatud plussiga, arvestatud miinusega.
    Mina sain arvestatud plussiga

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    45
    docx

    ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020

    Ettevõte tutvustab ennast selle ala professionaalse ettevõttena. Ettevõtte juht püstitas meile ülesande, et me kaardistaks ettevõtte äriprotsesse. Ta soovis oma ettevõtte tegevusest paremini aru saada, s.t millised protsessid toimuvad tema ettevõttes. Alaeesmärk oli kaardistada üheksast peatükist koosnev äriprotsesside moodul: strateegiline juhtimine, turundus ja müük, finantsjuhtimine, tootmisjuhtimine, kvaliteedijuhtimine, teenindusjuhtimine, äriprotsesside analüüs, logistika ja personalijuhtimine. Erinevate moodulite eesmärk on aru saada, miks me neid protsesse ja eesmärke enda jaoks püstitame. Kas Baltikumi ja Skandinaavia turu jaoks tegutseme õigesti ja efektiivselt. Kas me oleme tüüpiline rendiettevõte, või oleme me lihtsalt piisavalt eristuv ettevõte, et teiste seas oma klientidele silma paista. Kaardistame moodulite kaupa oma plussid ja miinused, tuues välja, miks me eristume ja miks oleksime kõige parem variant oma klientidele

    äriprotsesside juhtimine
    thumbnail
    51
    pdf

    Turundusplaani koostamise juhend

    .........................................................................................8 Projekti tegevuskava ja ajakulu.................................................................................................8 Konsultandi kasutamisest .......................................................................................................11 TURUNDUSPLAANI KOOSTAMINE .........................................................................................12 Missioon ja visioon ..................................................................................................................12 Välis- ja sisekeskkonna analüüsi läbiviimine ..........................................................................14 Ettevõtte sisekeskkonna kirjeldamine ja analüüs...........................................................14 Ettevõtte profiil..................................................................................................

    Ainetöö
    thumbnail
    24
    doc

    Turundustöö

    ..............................................................................5 2. TURUNDUSE INFOSÜSTEEM ..............................................................................7 3. TURUNDUSTEGEVUSE SENINE KORRALDUS.................................................8 4. ETTEVÕTTE TEGEVUSKESKOND JA ANALÜÜS...........................................11 4.1 Ettevõtte välis- ja sisekeskkond......................................................................... 11 4.2 Ettevõtte SWOT analüüs....................................................................................11 4.3 Sotsiaalsed..........................................................................................................12 4.4 Majanduslikud....................................................................................................13 4.5 Demograafilised................................................................................................. 13 4.6 Poliitiline.......................

    Turunduse alused
    thumbnail
    10
    docx

    ISIKLIK SPAA

    väljas poole Eestit. Teise aasta lõpuks oleme pannud firma püsti ka Lätis ja Leedus, kuid need pole veel nii edukad. Kolmanda aasta lõpuks saavad ka need edukaks. Aastate jooksul on tööle võetud ka mitmeid uusi töötajaid ning neid pidevalt saadetakse teadmiste uuendamisele ja koolitustele. 2 ISIKLIK SPAA 2.1 Ettevõttest Ettevõtte nimi: Isiklik Spaa Ettevõtte tüüp: FIE Äriidee: Pakkuda kliendile iluteenuseid enda poolt vabalt valitud kohas ja ajal. Missioon: Pakkuda klientidele kvaliteetset ja ainulaadset kosmeetikateenust, lähtudes nende soovidest ja vajadustest. Visioon: Soovime olla parim firma, kes pakub kliendile kosmeetikateenuseid otse kätte üle Eesti. Tunnuslause: ,,Toome spaa-tunde Sinu juurde!" Teenuse pakkumise algus: 01.02.2013 2.2 Äriidee ja eesmärk Isikliku Spaa äriideeks on pakkuda kliendile iluteenuseid enda poolt vabalt valitud kohas ja

    Ärijuhtimine
    thumbnail
    11
    odt

    TEENINDAJAST TALENDIKS

    Ä09 KÕ Nastasja Musienko TEENINDAJAST TALENDIKS koolitusprojekt Praktikajuhendaja: Heve Kirikal Mõdriku 2012 Sissejuhatus. Personal toimib organisatsioonis ressursina ­ kui on loodud tingimused inimeste isiksusliku potentsiaali avaldumiseks ja väljendumiseks, selle taastumiseks ja vajalikuks muutmiseks ehk arenguks. Personali arendamine on organisatsiooni tegevuste jada, mis on suunatud õppimisele: · õppimine töökohal; · karjääri arendamine ja elukestev õpe; · organisatsiooniline õppimine ja teadmus; · koolitus, õppimine ja arendamine. Personali arendamine organisatsioonis on kogum sihipäraseid tegevusi, mille kaudu luuakse tingimused personali kvaliteedi muutmiseks soovitud suunas. Tingimuste loomine vajab vastavat analüüsi, planeerimist, organiseerimist.

    Klienditeenindus
    thumbnail
    19
    doc

    Organisatsiooni arengustrateegia pagariettevõtte näitel

    Organisatsiooni arengustrateegia pagariettevõtte näitel Kursusetöö Juhendaja: Henn Tarro Väimela 2009 Sisukord Sissejuhatus........................................................................................................................... 3 1. Ettevõtte üldiseloomustus................................................................................................... 4 1.1 Missioon........................................................................................................................ 4 1.2 Visioon........................................................................................................................... 4 2. Väliskeskkonna analüüs...................................................................................................... 5 2.1 Põhitegurid...................................................................................

    Organisatsioon-a juhtimine
    thumbnail
    23
    docx

    PERSONALI JUHTIMISEPRAKTIKA aruanne

    Praktikajuhendaja: Heve Kirikal Mõdriku 12.12.12 Sissejuhatus. Minu personalijuhtimise praktika aruanne kajastab kogutud uusi teadmisi ning ettevõtte tutvustust olles Treegeri Kohviku OÜ praktikant. Praktika käigus pean tutvuma kõikide valdkondadega, mis on seotud selle ettevõttega. Järgnevas praktikaaruandes saab lugeja tutvuda praktikaettevõtte üldiseloomustusega, põhitegevusega, organisatsiooni struktuuriga, koosseisuga, töökorraldusliku dokumentatsiooni kirjeldusega ja pakutavate teenustega, ettevõttes kasutatava tarkvaraga, töökeskkonna ja selle ohutusega ning dokumendihalduse ja asjaajamise korraldusega. Lugeja saab teada, millist rolli mängib ettevõttes personalijuhtimine, millised eesmärgid ja ülesanded on. 1. Organisatsiooni ülesehitus. Kohvik kuulus 1994. aastani Paide Kultuurikeskuse alla. 1. aprillil 1995. aastal loodi aga uus

    Personalijuhtimine
    thumbnail
    12
    docx

    Ettevõtluse aluste eksam

    käivet ning 20% ja enam kasvu käibes, kasumis või töötajate arvus aastas; o ettevõte, mis plaanib turule tuua turu jaoks uudseid tooteid, tehnoloogiaid või teenuseid või mille kuludest moodustavad üle 15% teadus- ja arendustegevuse kulud; o ettevõte, mille fookus on ekspordil ja rahvusvahelistumisel. o 4) Visioon, mission ja eesmärgid Visioon (juhtidee) kajastab organisatsiooni pikaajalist arengusuunda ja seda, kuhu juhtkond tahab organisatsiooni viia. Suunatud tulevikku! Missioon on ettevõtte määratlus sellest, miks ta on vajalik, mida ta pakub oma klientidele või ühiskonnale laiemalt. · Missioon on ettevõtte olemise põhieesmärk ja olemasolu õigustus. Missioon on rohkem suunatud olevikku. Eesmärke liigitatakse o Pikaajalised (tavaline dimensioon 3-5 aastat) ­ see on strateegiline dimensioon juhtimises

    Ettevõtlus alused




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun