Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kliendi teekond (4)

4 HEA
Punktid

Lõik failist

KONTAKTI LOOMINE
RUUMIDE AVASTUS
KLIENTIDEGA SUHTLEMISE ALUSTUS
KLIENDILE TEENUSE OSUTAMINE
KLIENTI ÄRASAATMINE
JÄTKU-
TEGEVUS
  • Soodustuste pakkumine
  • Reklaami-
mine
  • Tagaasiside küsimimine
  • Massikom-munikatsiooni vahendite kaudu endast märku andmine.
  • Liikluskultuur(parkimisplatsi puudumine)
  • Interjöör
  • Teenindajate välimus
  • Funksionaalsus
  • Informatiivsus
  • Kliendisõbralikkus
  • Kliendile tähelepanu osutamine (teenindusvalmidus)
  • Naeratus
  • Tervitus
  • Abi pakkumine vastavalt standartitele

  • Vajadusel kliendi probleemide(konflikti) lahendamine vastavalt standartitele
  • Kvaliteetse teenuse pakkumine
  • Koostöö
  • Meeskonnatöö
  • Teadlikkus
  • Puudub standart
  • Hüvastijätt
  • Tasumine
  • Lahkumine

Puudulik süsteem
  • Meeldetuletused
  • Info edastus
  • Õige asi õigele inimesele

Puudulik süsteem
Teenindusahel Eesti Posti kliendi jaoks.
  • KLIENDI ÄRASAATMINE
    • Tasumine
    • Hüvastijätt
    • Lahkumine

    KLIENDI ÄRASAATMINE
    TASUMINE
    HÜVASTIJÄTT
    LAHKUMINE
    TASUMINE
    Info edastus
    Tänamine
    Naeratus
    HÜVASTIJÄTT
    Naeratus
    Tänamine
    Fraas: Ilusat päeva jätku vmt
    Kliendile on tähtis jätta muljet, et ta on eriline, ning temaga tuleb lõpuni tegeleda!
  • JÄTKU TEGEVUS
    • Õiged asjad õigele inimesele
    • Meeldetuletused
    • Info edastus

    JÄTKU TEGEVUS
    Õiged asjad õigele inimesele
    Meeldetuletused( teated jne)
    Info edastus Tagasiside
    ÕIGED ASJAD ÕIGELE INIMESELE
    Õige teenus/toode õigele kliendile
    Täpsus(kohene infi edastus ilma viivitusteta)
    Konflikti korral kohene tegutsemine
    KONFLIKTI KORRAL KOHENE TEGUTSEMINE
    Tänamine, et pöörati tähelepanu
    Vabandamine antud olukorrapärast
    Lubaduste andmine, ning nende kindel täitmine
    INFO EDASTUS
    Kaotatud asjade väljapanek
    Info levitamine saalis(õigeaegne levitamine, mitte aegunud )
    Info andmine teenindajatele nende teadlikkuse tõstmine, läbi selle kliendi teadlikkuse tõstmine.
    Jätku tegevus on oluline, et hoida olemasolevaid kliente, ning tunda huvi nende ja nende eelistuste kohta


    TIINA JUURMANN
    ÄR-2-PN
  • Kliendi teekond #1 Kliendi teekond #2
    Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
    Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2009-06-05 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 184 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 4 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor Tiina Lass Õppematerjali autor
    teenindus ahel klientide jaoks, kliendi teekond firmani ja sellest edasi

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    59
    doc

    Teenindussuhtlemine – kliendikesksus

    Uuri hoolega, sest just sellele materjalile toetub selle kursuse edasine tegevus. Peale materjali selgeks saamist (otsi seoseid, siis jääb meelde) on sul võimalus oma teadmisi proovile panna kontrolltöö abil. Sisukord Põhimõisted Mida ootab klient teenindajalt? Suhtlemine Suhtlemine kui oskus Suhtlemine kui hoiak Suhtlemise etapid ja müügimudel Kontakt Kuidas me üksteist suhtlemisel tajume ehk esma(jne.)mulje tähtsusest Kliendi vajaduste välja selgitamine Aktiivne kuulamine Selge eneseväljendus 1 Erinevate suhtlemisvahendite mõju suhtele Teenindaja võimalikud käitumisstiilid Teenindus mis see on? Hea teenindaja Teenindaja kõnekasutus Kliendi tüübid

    Teenindus
    thumbnail
    30
    doc

    Majutuse eksam

    Asukoht asetab hottelli geograafiliselt kas konkreetsesse linna, linnalähedusse või maapiirkonda. Asukoht peegeldab koha kättesaadavust selle külastajale, ümbritseva keskkonna atraktiivsust ning selle köitvust potensiaalsetele klientidele, kärarikkast keskkonnast eemalepääsemist või vastupidi, lõbustuste keskele sattumist. 8. Kirjelda majutusruumide tellimisega seotud tegevusi vastuvõtutöötaja poolt? Algatajaks alati külaline, oma soovi või päringuga. Koguda potensiaalse kliendi kohta võimalikult palju hotellile vajalikku infot ning selgitada välja, kas vajalik toatüüp on soovitud ajavahemikul vaba. Kui see on kontrollitud, siis vastuvõtutöötaja võib tellimuse kas kinnitada või ära öelda.(kui soovitud toatüüp ei ole küsitud kuupäevadel vaba; hotell on täis tellitud; külastaja on musta nimekirja klient.) Täidetakse tellimuse vorm ( nimi, saabumiskuupäev, lahkumiskuupäev, orienteeruv saabumise

    Majutus
    thumbnail
    28
    pdf

    Tarbijakäitumine eksam konspekt

    x Tarbijate vähenev hinnaelastsus x Tööjõu tootlikkuse kasv x Madalamad ettevõtte kulud tulevikus x Ettevõtte kasumi suurenemine x Tarbijate kaebuste oluline vähenemine x Rahulolevad kliendid toovad ise kliente x Tarbija rahulolu suurendab innovatsiooni Hea äri kuldreeglid: x Klient on minu äri jaoks kõige tähtsam inimene x Klient ei ole meist sõltuv, ettevõte sõltub kliendist x Klient ei sega meie tööd, ta on meie töö eesmärk x Kliendi teenindamine ei ole talle meiepoolse teene osutamine x Klient on meie äri osa x Klient ei ole meie jaoks külm statistika, vaid inimene oma tunnete ja emotsioonidega nagu meiegi x Kliendiga ei vaielda x Klient toob meile oma vajadused ja soovid, meie ülesanne on neid täita 8 Miks on kliendi rahulolu tähtis? x Rahulolev klient tuleb tagasi teenust kasutama ja on võimalus kujundaja temast "takjat", liblikaid pole ju

    Tarbijakäitumine
    thumbnail
    138
    doc

    STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE

    Inimestega töötamine käsitleb kas füüsilisi või geograafilisi muutusi. Selliste teenuste kõrge suhtlustaseme tõttu peavad töötajatel olema nii tehnilised teadmised kui ka vaimsed oskused (suhtlemisoskused). (Fitzsimmons, 1998, lk 92) Teenindusprotsessis saab eristada otsest ja kaudset kontakti ning olukorda, kus kontakt puudub. Otsene kontakt kliendiga jaguneb veel kahte kategooriasse: ei toimu otsest suhtlemist teenindaja (iseteenindus) ja kliendi suhtlemine teenindajaga. Iseteenindus on sageli ettevõtte seisukohast üsna kasulik, sest kliendid teevad vajalikul ajal vajaliku töö ise ära. (Fitzsimmons, 1998, lk 93) Teenindusprotsesside kirjeldamist personalile peab ettevõte teostama piisava põhjalikkusega, kuna see mõjutab otseselt kliendiga suhtlemise protsessi. Mida läbimõeldum ja rutiinsem on teenindusprotsess, seda rohkem jääb teenindajal aega ja energiat kliendiga suhelda. (Hakomaa, 2002)

    Ärijuhtimine
    thumbnail
    109
    doc

    Rehabilitatsiooni portfoolio kokkuvõte

    Humanismi mõjud: · Humanismis nö kliendikesksed lähenemisviisid (Rogers, Maslow). Rogers toob välja, et edukaks klienditööks peavad kliendid tajuma töötaja ehedust (see mida töötaja teeb või ütleb, peegeldab töötaja olemust ja tegelikke hoiakuid ega ole esile kutsustud klientide mõjutamiseks). Töötajad suhtuvad klientidesse tingimusteta positiivse austusega ning on empaatilised kliendi maailmavaate suhtes (Payne, 1995, 140-141) ­ kahtlemata vajalik ka rehabilitatsiooniprotsessis. · Rehabilitatsiooniprotsessis: · rehabilitatsioonimeeskonna töötaja peab jagama põhimõtet, mille kohaselt iga inimelu on väärtus ja seda mõtteviisi peab tajuma ka klient. · ...tuleb austada iga kliendi väärikust, õiguseid; olla toeks enesemääratlemisele ja õiguste realiseerimisele.

    Rehabilitatsiooni teooriad, meetodid ja korraldus
    thumbnail
    193
    docx

    Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

    bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise asemele. Järjest suurenev uute toodete ja teenuste hulk ­ programmererimine, meelelahutusteenused jne. Tekkinud on ulatuslik nn ,,peidetud teenindussektor". Teenindusettevõtlus ja tootev tööstus on järjest rohkem omavahel seotud. 2. Kliendikeskne teenindus Teeninduses lähtutakse kliendist, mitte oma tootest/teenusest. Uuritakse välja kliendi soovid ja arvestatakse nendega oma toote teenuse välja töötamisel ning müümisel. Klient osaleb tootmisprotessis juba arendusest alates. Kliendikeskne käitumine on oskus rahuldada kliendi vajadusi nii, et mõlemad pooled oleksid rahul 3. Arukas teenindusajastu inimene Arukas teenindusajastu inimene ootab rohkem, tahab kvaliteeti. Muutused töömaailmas on seadnud keskseks aruka inimese arendamise, kes

    Turismiettevõtlus
    thumbnail
    110
    docx

    Turunduse alused konspekt

    tooteid, mis annavad nende arvates nende raha eest suurima kasulikkuse, rahuldavad nende vajadusi teistest paremini. Toode (product) on midagi, mida saab pakkuda turul vajaduste rahuldamiseks. Toode võib olla materiaalne, kuid tähtis pole mitte füüsilise toote omamine, vaid sellega kaasnevad hüved. Paljud müüjad teevad vea, pöörates rohkem tähelepanu nende poolt müüdavatele füüsilistele toodetele, kui nende toodete poolt pakutavatele hüvedele. Füüsiline toode on vaid kliendi probleemi lahendamise vahend. Sageli kasutatakse termineid kaubad ja teenused selleks, et füüsilistel ja mittemateriaalsetel toodetel vahet teha. Kuid turundatakse ka isikuid, kohti, organisatsioone, ideid, tegevusi jms. Turundus võib olla suunatud ka nõudluse vähendamisele või ajalisele nihutamisele, samuti võib turundustegevus kaasneda kasumile mitteorienteeritud tegevusega - näiteks haiglate, kõrgkoolide, muuseumide ja politsei korral.

    Turundus
    thumbnail
    69
    doc

    Turunduse eksam

    1. Turunduse olemus: Turundus ehk marketing sai oma nime turu järgi, kus vanasti toimusid kauba vahetused raha või teiste toodete vastu linna keskel oleval turuplatsil. Turundus tähendab firma juhtimist turust lähtuvalt. Hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turunduskanalite valikut, hinnapoliitikat, reklaami, müüki ennast jpm. Ajalooliselt on levinumad kolm turundustõlgendust: · Turundus kui kaubandustegevuse organiseerimine · Turundus kui kaupade realiseerimise organisatsiooniliste, tehniliste ja kommertsfunktsioonide süsteem · Turundus kui tootmise juhtimise turukonseptsioon Turunduse 5 põhialust · Kõige tähtsam on tarbijakesksus; · Tarbijad ei osta toodet, vaid probleemilahendust; · Turundus on liialt oluline jätmaks see üksnes turundusosakonna mureks; · Turud on heterogeensed; · Turud ja tarbijad on pidevas muutumises. 2.Kogu turundustegev

    Turundus




    Kommentaarid (4)

    kerliko profiilipilt
    Kerli Kutan: Lihtne joonis, üldpildi saab kätte, et kuidas kliendi teekonda koostada.
    16:33 25-11-2009
    paberrostsai profiilipilt
    paberrostsai: Väga informatiivne, selle järgi on hea enda klienditeekonda teha.
    12:36 03-11-2010
    mimp4u profiilipilt
    mimp4u: oli abiks.
    11:09 09-03-2011



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun