Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Uurimustöö küsimustik (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida ootate selle aasta jõuluballist?
  • Mida uut Te ootaksite jõuluballist?
  • Mis valdkonnast esinejaid Te ootate?
  • Mis muusikastiilis Te sooviksite playboxi teha?
  • Mida Te teate üldse jõuluballist kui traditsioonist Järva-Jaani Gümnaasiumis?
  • Kuidas suhtuksite võõrastesse külalistesse?

Lõik failist

Hea vastaja !
Oleme Järva-Jaani Gümnaasiumi õpilased 10.ndast klassist .
Teostame uurimust teemal: Jõulupidude- ja ballide traditsioon Järva-Jaani Gümnaasiumis
Esitatud küsimustele vastamiseks palun tõmmata ring ümber vaid ühele, Teie meelest kõige sobivamale vastusevariandile või täidke lüngad.
Ankeet on anonüümne ning garanteerime, et teie poolt täidetud ankeeti kasutatakse ainult uurimuse autorite poolt vaid käesoleva uuringu raames.
Loodan Teie mõistvale suhtumisele!
Sugu Klass
Mees/ Naine 7/8/9/11/12

  • Mida ootate selle aasta jõuluballist? (vastavad ainult need, kes pole osalenud eelnevatel jõuluballidel)
  • Mida uut Te ootaksite jõuluballist? ( nt. kava muutus, toitlustus )
  • Mis valdkonnast esinejaid Te ootate? (ringitage vastus ning kirjutage soovikorral vabale joonele)
    Muusikuid
  • Uurimustöö küsimustik #1 Uurimustöö küsimustik #2
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2014-10-30 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 7 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor kkasemgi Õppematerjali autor
    Näide, kuidas teha uurimustööd

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    2
    docx

    Uurimistöö Ankeetküsitluse Näidis

    Hea vastaja! Olen NIMI, KOOL KLASS klassist. Teostan uurimust teemal: Liiklus meie ümber. Esitatud küsimustele vastamiseks palun tõmmata ring ümber vaid ühele, Teie meelest kõige sobivamale vastusevariandile või täitke lüngad. Ankeet on anonüümne ning garanteerin,et teie poolt täidetud ankeeti kasutatakse ainult uurimuse autori poolt vaid käesoleva uuringu raames. Loodan Teie mõistvale suhtumisele! Sugu T P Vanus ... 1. Kui palju liiklusmärke tunnete tänaval ära? · enamus · mõned

    Eesti keel
    thumbnail
    35
    doc

    RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID AASTATEL 2014 - 2016

    KÜKAMETSA GÜMNAASIUM RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID AASTATEL 2014 - 2016 UURIMISTÖÖ KOOSTAJA: AADU KADAKAS 11. KLASS JUHENDAJA: XXX XXX Kükametsa 2018 SISUKORD SISSEJUHATUS..........................................................................................3 1. TEOREETILISI LÄHTEKOHTI.....................................................................5 1.1. Näitekunsti ajaloost................................................................................5 1.2. Rakvere Teatrist....................................................................................6 1.3. 2014 ­ 2016 aasta lavastused ja publikumagnetid.............................................8 2. ANKEETKÜSITLUSE JA INTERVJUUDE TULEMUSENA SAADUD ANDMETE ANALÜÜS.........................................................................................

    Eesti teatri ajalugu
    thumbnail
    17
    docx

    KÜSITLUS

    intervjuu ajal. Kasutada sooja, sõbralikku ja julgustavat hääletooni Usutlusega kaasneb alati ka usutletava vaatlus, need andmed tuleb küsitluse käigus samuti fikseerida, sest inimese miimika ja keha keel (liigutused) näitavad tema vastuste väärtust, nende tõelisust. Usutlus nõuab pikemat aega. Usutlevaga parema kontakti saamiseks tuleb eelnevalt ennast kui küsitlejat tutvustada ja selgitada eesmärke, milleks uurimust teostatakse ja millises laadis, millest tuleb juttu, mis eesmärgil küsitlust teostatakse. Intervjuu negatiivsed küljed : - uurija isiksuse mõju vastustele; - suhtumise esitlemine; 13 - raske läbi viia suuremaid uuringuid. Intervjuu teostamise aeg ja koht peab olema kokkulepitud, et saaks segamatult vestelda umbes 45 minutit. Korraldada nii, et intervjuu ajal ei segataks nt. lülitada välja telefonid, paluda teavitada külalisi ja kolleege oma hõivatusest, panna uksele

    Andme-ja tekstitöötlus
    thumbnail
    46
    docx

    PASSIIVNE SUITSETAMINE ÕPILASTE HULGAS

    19 http://www.kliinikum.ee/attachments/article/112/vahktove_ennetamine.pdf (28.04.2014) 20 LISA 1 ,,Passiivne suitsetamine xxx Keskkoolis'' uurimistöö küsitlus 2014 Teiste poolt tarvitatava tubakasuitsu sissehingamine on kaudne ehk passiivne suitsetamine. Passiivne suitsetaja on inimene, kes viibib ruumis, kus on suitsetatud või suitsetatakse. Hea vastaja! Olen õpilane xxx Keskkoolist ja teen uurimust teemal ,,Passiivne suitsetamine xxx Keskkoolis''. Uurimuse eesmärgiks on saada ülevaade passiivsest suitsetamisest xxx Keskkooli õpilaste hulgas. Ankeet on anonüümne ning garanteerin, et teie poolt täidetud ankeeti kasutatakse ainult uurimuse autori poolt vaid käesoleva uuringu raames. Loodan Teie mõistvale suhtumisele! * Kohustuslik Sugu * • Mees • Naine Mis klassis käite? * • 6- 7 • 8- 9 • 10- 12 Kas teil on sõber, kes suitsetab? * • Jah

    Tervis
    thumbnail
    32
    docx

    LÄHTE ÜHISGÜMNAASIUMI ÕPILASTE ETV, TV3 JA KANAL 2 TARBIMISE HARJUMUSED

    Lähte Ühisgümnaasium LÄHTE ÜHISGÜMNAASIUMI ÕPILASTE ETV, TV3 JA KANAL 2 TARBIMISE HARJUMUSED Uurimistöö Autor: Kristiina Anton Juhendaja: Gerli Lokk Lähte 2015 SISUKORD SISSEJUHATUS...............................................................................................................2 1. TELEMEEDIA OLEMUS.............................................................................................4 1.1. Telejaamade jagunemine......................................................................5 1.2. ETV, Kanal 2 ja TV3 üldiseloomustus....................................................7 2. TELEMEEDIA AJALUGU EESTIS.............................................................................8 3. EESTI TELEVAATAJATE TÜPOLOOGIA.................................................................9 3.1. Peamised televaatajate tüübid

    Meedia
    thumbnail
    56
    docx

    Gustav Adolfi Gümnaasiumi gümnaasiumi õpilaste teadlikkus meigitoodete koostisest ja mõjust nahale

    Gustav Adolfi Gümnaasium Uurimistöö Gustav Adolfi Gümnaasiumi gümnaasiumi õpilaste teadlikkus meigitoodete koostisest ja mõjust nahale Koostaja... Klass... Juhendaja... Tallinn 2013 Sisukord Sissejuhatus.................................................................................................................................4 1TEOREETILINE TAUST.........................................................................................................5 1.1Kosmeetika ajalugu............................................................................................................5 1.1.1Egiptus.........................................................................................................................5 1.1.2Kosmeetika kandumine naaberriikides

    Iluteenindus
    thumbnail
    33
    pdf

    Ühiskondlik ja poliitiline aktiivsus

    Tartu Ülikool Loodus- ja Tehnoloogiateaduskond Ökoloogia ja Maateaduste instituut Geograafia osakond Uurimustöö aines inimgeograafia uurimismeetodid Ühiskondlik ja poliitiline aktiivsus Kati Zoobel, Linda Luig, Raul Saidla, Liisu Aulik , Kristjan Kanter Juhendajad: PhD Siiri Silm PhD Kadri Leetmaa Tartu 2011 Sisukord Sissejuhatus ..............................................................................................................................

    Inimgeograafia uurimismeetodid
    thumbnail
    37
    docx

    Uurimistöö: Curling

    Kokku vastati mu küsitlusele gümnaasiumi osas 103 korda, kuid kuna 3 küsitlusele vastanud olid täitnud ankeedi vigaselt, ei kasutanud neid 3 vastaja andmeid ning sain lõppkokkuvõttes 100 vastajat. Küsimusi kokku oli 12 millest pooled olid valikvastustega küsimused, 4 olid lühivastustega küsimused ning 2 avatud vastustega küsimused. Uurimuse teine pool on läbi viidud paberkandja kujul, lihtsa küsimustiku vormis. Küsitlusele vastasid 6nda ja 8nda klassi õpilased. Küsimustik oli sama, mis gümnaasiumi osal. Kokku vastati mu küsimustikule põhikooli osas 59-le küsimustikule, kuid kuna 9 neist olid vigaselt täidetud ja puudulikud siis kokku arvestasin täpselt 50 vormi. Küsitluse koostamise eesmärk oli saada võimalikult palju informatsiooni ja teadmisi gümnaaisumi ja põhikooli noortelt curlingu üldiste teadmiste kohta. Sihtgrupiks olid 32. Keskkooli gümnaasiumi ja põhikooli õpilased.

    Atleetvõimlemine




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun