Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Uurimistöö "Muusikateraapia koolistressi leevendajana" (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Elu - Luuletused, mis räägivad elus olemisest, kuid ka elust pärast surma ja enne sündi.

Esitatud küsimused

  • Mis on muusikateraapia?
  • Kuidas toimib muusikateraapia?
  • Kellele muusikateraapia sobib ning missuguste probleemide vastu võitleb?
  • Mida suudab muusikateraapia?

Lõik failist


Saku Gümnaasium
Muusikateraapia koolistressi leevendajana
Uurimistöö alused
Autor: Indrek
Juhendaja :
Saku 2013
Sisukord
SISSEJUHATUS 3
1.MUUSIKATERAAPIA OLEMUS 4
1.1 Mis on muusikateraapia? 4
1.2 Kuidas toimib muusikateraapia? 4
1.3 Kellele muusikateraapia sobib ning missuguste probleemide vastu võitleb? 5
1.4 Muusikateraapia ja stress . 5
2.METOODIKA 6
3.UURIMUSE KOKKUVÕTLIKUD TULEMUSED 7
4.KOKKUVÕTLIKUD TULEMUSED JA JÄRELDUSED 9
KOKKUVÕTE 10
KASUTATUD KIRJANDUSE LOETELU 12
LISAD 13
Lisa 1. Katse küsimustik. 13
Lisa 2. Meeste emotsioonide võrdlus. 15
Lisa 3. Naiste emotsioonide võrdlus. 16
SISSEJUHATUS 3
1.MUUSIKATERAAPIA OLEMUS 4
1.1 Mis on muusikateraapia? 4
1.2 Kuidas toimib muusikateraapia? 4
1.3 Kellele muusikateraapia sobib ning missuguste probleemide vastu võitleb? 5
1.4 Muusikateraapia ja stress. 5
2.METOODIKA 6
3.UURIMUSE KOKKUVÕTLIKUD TULEMUSED 7
4.KOKKUVÕTLIKUD TULEMUSED JA JÄRELDUSED 9
KOKKUVÕTE 10
KASUTATUD KIRJANDUSE LOETELU 12
LISAD 13
Lisa 1. Katse küsimustik. 13
Lisa 2. Meeste emotsioonide võrdlus. 15
Lisa 3. Naiste emotsioonide võrdlus. 16


SISSEJUHATUS


Autor on valinud töö teemaks muusikateraapia koolistressi leevendajana. Teema valik põhineb autori tihedast seosest muusikaga ning sellest, et tänapäeva paljude inimeste igapäevase elu osaks on liigne stress. Muusikateraapia kujutab endast teraapiat, kus muusikat kasutatakse inimese hingelise ja kehalise seisundi mõjutamiseks. See põhineb arstiteadusel, sotsioloogial, sotsiaal- ja isiksusepsühholoogial, musikoloogial ja muusikapedagoogikal. Muusikateraapia pakub stressis inimesele võimalust õppida sellega toime tulema , seda kontrollima, muuhulgas ka muutma vaatenurki stressile, vabastama negatiivset stressi läbi muusikaliste
Vasakule Paremale
Uurimistöö-Muusikateraapia koolistressi leevendajana #1 Uurimistöö-Muusikateraapia koolistressi leevendajana #2 Uurimistöö-Muusikateraapia koolistressi leevendajana #3 Uurimistöö-Muusikateraapia koolistressi leevendajana #4 Uurimistöö-Muusikateraapia koolistressi leevendajana #5 Uurimistöö-Muusikateraapia koolistressi leevendajana #6 Uurimistöö-Muusikateraapia koolistressi leevendajana #7 Uurimistöö-Muusikateraapia koolistressi leevendajana #8 Uurimistöö-Muusikateraapia koolistressi leevendajana #9 Uurimistöö-Muusikateraapia koolistressi leevendajana #10 Uurimistöö-Muusikateraapia koolistressi leevendajana #11 Uurimistöö-Muusikateraapia koolistressi leevendajana #12 Uurimistöö-Muusikateraapia koolistressi leevendajana #13 Uurimistöö-Muusikateraapia koolistressi leevendajana #14 Uurimistöö-Muusikateraapia koolistressi leevendajana #15
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 15 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-01-30 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 29 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Misskohuke Õppematerjali autor
Autor on valinud töö teemaks muusikateraapia koolistressi leevendajana. Teema valik põhineb autori tihedast seosest muusikaga ning sellest, et tänapäeva paljude inimeste igapäevase elu osaks on liigne stress. Muusikateraapia kujutab endast teraapiat, kus muusikat kasutatakse inimese hingelise ja kehalise seisundi mõjutamiseks. See põhineb arstiteadusel, sotsioloogial, sotsiaal- ja isiksusepsühholoogial, musikoloogial ja muusikapedagoogikal. Muusikateraapia pakub stressis inimesele võimalust õppida sellega toime tulema, seda kontrollima, muuhulgas ka muutma vaatenurki stressile, vabastama negatiivset stressi läbi muusikaliste tegevuste, et seda energiat taaskasutada konstruktiivsetes tegevustes. Kahjuks on stressil juba oluline osa ka noorte inimeste elus. Autor uurib oma töös seda, kuidas Saku Gümnaasiumi 8.-9.-ndate klasside õpilased suhtuvad muusikateraapiasse ja millised teadmised neil vastava teema kohta on

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
46
docx

Teraapiad

...........................................................13 14. Vibroakustiline teraapia........................................................................................................13 2 LOOVTERAAPIA..........................................................................................................13 1. Visuaalkunstiteraapia................................................................................................................14 2. Muusikateraapia.......................................................................................................................14 3. Draamateraapia.........................................................................................................................15 4. Tantsu- ja Liikumisteraapia......................................................................................................15 5. Fototeraapia..........................................................

Meditsiin
thumbnail
25
docx

Taastusvahendid

energiaväljadel. Massaazi tehakse põrandal matil ja läbi rõivaste. Tai massaazis on ühendatud kolm teraapiat: joonteraapia, lihaste ja kõõluste massaaz ning joogaelementidega manuaalteraapia. Tai massaaz aktiveerib vereringlust ja lümfisüsteemi, vähendab lihaspingeid, suurendab liigeste liikuvust, stimuleerib siseorganite tööd, aitab organismi paremini tunnetada, tasakaalustab keha aurat ja punkte. Näidustusteks on stress ja lihaspinged. · SHIN-DO ­ protseduur sisaldab endas venitusi, massaazi ja meditatsiooni. Jaapani massaaz Shin-Do ehk "töö kehaga" vabastab keha füüsilistest pingetest ja valust, mõjutades ühtlasi ka vaimu ja kehaenergiat, rahustab ning tasakaalustab, ravib keha kui tervikut. Proteduur algab venitusest, õpitakse õigesti hingama, järgneb varvaste, selja, jalgade, käte, pea, näo, rindkere ja kõhu massaaz erimeetodil, lõpuks meditatsioon

Terviseõpetus
thumbnail
44
doc

Muusika mõjust inimese meeleolu kujundamisel

ORISSAARE GÜMNAASIUM Muusika mõjust inimese meeleolu kujundamisel Uurimistöö Autor: Keili Simastel 12. klass Juhendaja-metoodik: Anne Kann ORISSAARE 2011 2 ANNOTATSIOON Orissaare Gümnaasium Töö pealkiri Muusika mõjust inimese meeleolu kujundamisel Kuu ja aasta: mai 2011 Lehekülgede arv: 43, jooniste arv: 25, lisade arv: 2 Referaat Töö koostaja valis uurimistöö teema ,,Muusika mõjust inimese meeleolu kujundamisel", kuna muusika osatähtsust meeleolu kujundamisel pole alati peetud väga oluliseks. Tegelikult mõjutab muusika kuulajate meeleolu väga, seda kinnitavad mitmed uuringud, mida on tehtud erinevate

Muusika
thumbnail
38
doc

Erinevad taastumisvahendid inimese turgutamiseks

.......................................................................................6 Veealune massaaz................................................................................................................... 6 Klassikaline massaaz...............................................................................................................7 Aroomiteraapia........................................................................................................................9 Muusikateraapia.................................................................................................................... 10 Valgusteraapia.......................................................................................................................11 Kiirgusteraapia...................................................................................................................... 12 UVB kiirgus...........................................................................................

Terviseõpetus
thumbnail
45
doc

ERINEVAID TAASTUMISVAHENDEID INIMESE TURGUTAMISEKS

........................................................................ 16 Kiirgused...............................................................................................................................16 Valgusravi............................................................................................................................. 18 Aroomiteraapia......................................................................................................................19 Muusikateraapia....................................................................................................................20 Soolaravi............................................................................................................................... 21 Taimsed taastumisvahendid .....................................................................................................22 Mesi......................................................................................................

Esmaabi
thumbnail
25
docx

Motzarti fenomen

Haabersti vene Gümnaasium 10 klass Motzarti fenomen Uurimistöö Juhataja: Irina Bljaskina Tallinn 2013 Sisukord Sissejuhatus I. Teoreetiline osa 1.1 Mozarti elulugu 1.2 Elu algusaastated 1.3 Viimased eluastased ja surm 2. Mozarti käsikirjad Eestis 3. Muusikastiil 4. Kompositsiooni kirjutamise meetod 5. Mozarti muusika efekt 5.1 Mõju ajutegevust 5.2 Mõju arengule laste ja imikute II. Uurimuslik osa 2.1 Uurimuse metodid ja kontingent

Muusika
thumbnail
76
pdf

Nimetu

Loo Keskkool Koolistressi avaldumine, põhjused ja toimetulek Loo Keskkooli gümnaasiumiõpilaste näitel Uurimistöö Autor: Liisbeth Sepp 11.klass Juhendaja: Heli Rand Loo 2017 SISUKORD SISUKORD ....................................................................................................................... 1 SISSEJUHATUS .............................................................................................................. 3 1

Psühholoogia
thumbnail
24
odt

Õpilaste väärtushinnangud

Kehra Gümnaasium 11.A Klass, reaalsuund Taago Köster ÕPILASTE VÄÄRTUSHINNANGUD Uurimistöö Juhendaja: Rain Rannaääre Kehra 2009 Sisukord EESSÕNA...................................................................................................................................3 SISSEJUHATUS.........................................................................................................................4 1.Arutlus....................................................................................................................

Uurimistöö




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun