Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"tootemark" - 12 õppematerjali

tootemark on tarbijale määratud väärtustatud kaup, mis peab peale eristuse tarbijais äratama turvatunnet, kasutajasõbralikkust, tuntust, lojaalsust, tajutud kvaliteeti, so positiivsete emotsioonide kogumit.
thumbnail
4
doc

Müügujuhtimine

2) piiratud ­ läbitakse etapid lühema aja jooksul, vajatakse vähem infot, on iseloomulik tuttava tootesarja mõne tundmatu brändi korral 3) harjumuslik ­ jäetakse mõni etapp vahele , kulutatakse ostule vähem aega on tunnuslik tuntud brändi ostmisele Tarbija ostuotsuse protsess 1) vajaduse määratlemine 2) info kogumine 3) alternatiivide võrdlemine 4) ostmine 5) ostu järgne käitumine 6) 4. Kaubamärk ja tootemark Kui kaubaturul hakkas tekkima samaliigiliste kaupade tootmise ja müümise konkurents, tekkis vajadus eristada oma kaupa teistest samalaadsetest kaupadest. Selleks eristuse sümboliks kujunes ajalooliselt kaubamärk (trademark). Juba 19. sajandil, mil kehtestati esimesed kaubamärgiseadused (Prantsusmaal 1857, USAs 1881, Suurbritannias 1883, Soomes 1889 jne), oli saanud rahvusvaheliseks tavaks märgistada kvaliteetsed tooted kaubamärgiga.

Majandus → Majandus
156 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Tubakaseadus

tubakatoodete koostisainete ja nende koguste kohta. Tegu on regulatiivse õigusnormiga, millel on alternatiivne hüpotees ning keeruline dispositsioon. § 12. Tubakatoote pakendi märgistus (1) Tubakatoote müügipakendile ja rühmapakendile trükitakse: 1) suitsetatava tubakatoote puhul valikuline terviseohu üldhoiatus ja valikuline terviseohu lisahoiatus, närimistubaka puhul suitsuvaba tubakatoote terviseohu hoiatus; 2) tubakatoote liik, tootemark ja tükiarv või kogus grammides; 13 Tubakaseadus §39 lg 1 ­ RT I 2005, 29, 210 3) mentooli või muu lõhna- ja maitseaine olemasolu (lõhna- ja maitseainega sigarettide puhul siis, kui vastava aine olemasolu ei kajastu tootemargis); 4) filtri puudumine (filtrita sigarettide puhul siis, kui filtri puudumine ei kajastu tootemargis); 5) tootjapartii tähistus. Tegu on regulatiivse õigusnormiga, millel on keeruline hüpotees ning keeruline dispositsioon. § 28

Õigus → Õiguse entsüklopeedia
332 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Situatsiooni ülesanne - Keskhaigla

Firma halvasti käigu algpõhjused? · Riho Kullasseppal ei olnud varasemat kogemust ajalehe äris, aga ta ei küsinud kellegilt nõu ja tahtis kõike teha maksimum tasemel (parim asukoht, parim paber, parimad töötajad jne) · Tekst ,,1990-ndate keskel ilmus huvilistele nii spordiajakiri kui ­ajaleht" Tagajärg? Konkurents oli siis juba päris kõva, aga Riho tahtis midagi rohkemat teha. Õpik lk 77 ­ sisenemisbarjäärid ­ Riho ei olnud tuntud, nagu ka ta tootemark, kapitali oli palju vaja et alustada ja endale reklaami teha. aga seda tal oli · Tekst ,,Riho otsustas investeerida nii kaasaaegsesse tipptehnoloogiasse kui tööjõudu ja tänu tugevale ülepakkumisele õnnestus tal osta katuseta tehasehoone". Tagajärg? Firma alustamine ja algkapital nõudis teksti järgi üle poole Riho varandusest. Riho tahtis raha pesta mitte kaotada. · Teksti järgi maksis ta spordiajakirjanikele palgaturutasemest 3-5x rohkem

Majandus → Juhtimis alused ja...
157 allalaadimist
thumbnail
7
odt

Eesti keele suulise ja kirjaliku - kodutöö inglise filoloogidele

(Allikas: ÕS 2006) Pakkuge parem lahendus: (parem lahendus järgneb > tähisele) temaatiline kogumik > teemakogumik paljulapseline pere > lasterohke/ lasterikas pere ühiste jõududega > ühisel jõul ametikool > kutsekool loominguline töö > loometöö tehniline keskus > tehnokeskus eriotstarbeline raviasutus > eriravila lepingu osapool > lepingu osaline pool või lepingupool? sellest tulenevalt > seetõttu, selle tõttu, seepärast lühiajaline prognoos > lähiprognoos bränd > tootemark kõlbulik > kõlblik ribikardin > ribakardin siseriiklik > riigisisene silmnähtavalt > silmanähtavalt vanilje > vanill oregano > pune kreembrülee > brüleekreem mittestatsionaarne õpe > kaugõpe 1 täiendav küsimus > lisaküsimus kultuuriajalooline > kultuurilooline alaline valve > püsivalve Ta jääb süstemaatiliselt hiljaks. > alailma Firma kindlustab töötajatele tasuta sõidu

Eesti keel → Eesti keele suuline ja...
16 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Inglise keele KT 2 semester

Inglise keele KT 27.02.13 PLACE Vocabulary: 1. shorthand- kiirkiri 2. outlet- müügiturg, kaubandusettevõte, firmakauplus 3. assumption- endastmõistetavaks pidamine, eeldus 4. on the assumption- eeldusel, et.. 5. in stock- laos, tagavaraks 6. brand- tootemark 7. to sort smth.out- välja sorteerima, välja selgitama 8. retailer- jaemüüja, jaemüügiettevõte 9. a sale was lost- müüki ei toimu, müügi kadu 10. to settle- otsustama 11. the consumer settled for a competitior's brand- tarbija otsustab konkurendi kaubamärgi kasuks 12. miscalculation- valearvestus, väärarvestus 13. to take into account- arvesse võtma, arvestama 14. to take into strategic account- strateegilise konto arvesse võtmine 15

Keeled → Inglise keel
40 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Turundussõnaraamat

TURUNDUSSÕNARAAMAT 1LOG(e)g, Mairo Küünarpuu turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. turustamine tähendab müüki ja on pigem seotud toodete jaotusega (kasutatakse mõistet „turustuskanal“). vajadus on inimese tarve, soov selle tarbe teadvustus mingi toote suhtes. Turunduskontseptsioon väidab, et turundaja ülim eesmärk on teenida kasumit tarbija vajaduste rahuldamise (kliendi rahulolu) läbi toote on kõik see, millel on võime rahuldada kellegi soove ja vajadusi Need võivad olla füüsilised objektid, teenused, protsessid, ...

Logistika → Logistika alused
4 allalaadimist
thumbnail
10
xls

Inglise keel: 500 sõna majanduserialadele

42 bankruptcy pankrot 43 barter vahetuskaup 44 basic assets põhivara 45 bear kursilangus 46 benefactor heategija, annetaja 47 benefit kasu, tulu 48 black economy varimajandus 49 bond võlakiri 50 booklet brosüür 51 brand tootemark 52 brand loyalty kindla kaubamargi eelistamine 53 brand manager toote müügijuht 54 branded product tootemargiga toode, firmatoode 55 break-even analysis kasumiläve analüüs 56 budget eelarve 57 budgetary surpluses eelarve ülejääk 58 budgeting eelarve koostamine 59 bulge hindade ajutine äkktõus 60 burden of debt võlakoorem

Keeled → Erialane inglise keel
38 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Kaubamärk ja bränd

MAINORI KÕRGKOOL KAUBAMÄRK JA BRÄND. KAUBAMÄRGI VAIDLUSED Kirjalik töö Tallinn 2009 Kaubamärk ja bränd. Kaubamärgi vaidlused SISUKORD SISUKORD.................................................................................................................................2 1.SISSEJUHATUS..................................................................................................................... 3 Kaubamärgid mõjutavad meie tarbimist läbi elu- mida sööme, kuidas riietume, mis autoga sõidame. Kaubamärkide läbilöögile on tublisti kaasa aidanud massimeedi areng- suurematiraazilised ajalehed, televisioon. Tunnusmärke näeme kõikjal meie ümber- hoonete fassaadidel, autodel, reklaamitahvlitel, kirjapaberitel.................................................................3 Kuna kaubamärki võib omada meist igaüks siis on neid juba registreeritud tohutud hulgal, see aga tekit...

Majandus → Turunduse alused
211 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Inglise keele majandussõnastik

1. A branded product ­ ............................................firmatoode 2. A cash dispenser ­ ...............................................sularahaautomaat 3. A commission charge ­ .......................................komisjoni tasu 4. A deadline ­ ........................................................(lõpp)tähtaeg 5. A defined goal ­ ..................................................püstitatud eesmärk 6. A detailed benefit analysis segmentation ­ .........läbi viia detailne kasumianalüüs 7. A genuine product ­ ............................................ehtne toode 8. A goal ­ ...............................................................eesmärk 9. A group leader ­ ..................................................kaadriülem 10. A liability ­ .........................................................kohustus 11. A matter-of-fact selling relationship ­ ................asjalik müügi suhe 12. A payment order ­ ...........

Keeled → Inglise keel
69 allalaadimist
thumbnail
48
pdf

Ehituse organiseerimine ja tehnoloogia

Tõsteaasad, mis on elemendi pinnal ja jäävad nähtavaks, tuleb pärast elemendi lõplikku kinnitamist maha lõigata. Sellised tõsteaasad tuleb paigaldada süvistatult nii, et mahalõikamispind oleks 20 mm betoonipinnast sügavamal ja süvend tsementmördiga täita. 16 3.1.7 Markeering Elementide markeerimisel peavad olema tema nähtaval pinnal näidatud tootemark, tootja, kuupäev, partii ja mass. Iga toote kohta tuleb vastava pooltevahelise kokkuleppe korral lisada loetelu elemendi mõõtehälvete kohta, mis peab jõudma ehitusplatsile enne toote paigaldamist. Lisaks markeeringule peavad tootele olema kantud tootejoonisel näidatud orientatsioonimärgid. 3.1.8 Täiendavad tööd Valujäägid, servade ebatasasused, kraadid ja külmasillad, mis on tekkinud tootmisel ja mis mõjuvad

Ehitus → Ehitus
134 allalaadimist
thumbnail
37
doc

Müügitöö põhivarad

3) alkohoolne jook kantakse enne lisamärgistusega kaubakoguse importi või tarbimisse lubamist uuesti riiklikku alkoholiregistrisse. Tubakatoote pakendi märgis Tubakatoote müügipakendile ja rühmapakendile trükitakse: 1) suitsetatava tubakatoote puhul valikuline terviseohu üldhoiatus ja valikuline terviseohu lisahoiatus, närimistubaka puhul suitsuvaba tubakatoote terviseohu hoiatus; 2) tubakatoote liik, tootemark ja tükiarv või kogus grammides; 3) mentooli või muu lõhna- ja maitseaine olemasolu (lõhna- ja maitseainega sigarettide puhul siis, kui vastava aine olemasolu ei kajastu tootemargis); 4) filtri puudumine (filtrita sigarettide puhul siis, kui filtri puudumine ei kajastu tootemargis); 5) tootjapartii tähistus. Lisaks käesolevale trükitakse sigarettide müügipakendile teave tõrva-, nikotiini- ja vingugaasisisalduse kohta.

Õigus → Müügiõpetus ja...
157 allalaadimist
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

stiliseeritud kujutised jms (12-20% kaubamärkidest);  ruumiline kujund – originaalne pakend või toote originaalne kuju (nt eriline pudelikuju);  tähtede kombinatsioon (tähekombinatsioon, nt IBM);  etikett;  kombineeritud märk – sõna või sõnade ja kujutiste kombinatsioon, numbri ja tähe (tähtede) kombinatsioon jms Kaubamärgist eristuvaks mõisteks on tootemark (margitoode, bränd). See on kaubamärk, millele (nt reklaami abil) on tekitatud lisaväärtusi (nt maine) ning seega on välja kujundatud tarbija teadvuses eksisteeriv margitootega seotud hoiakute kompleks. Tugevad margid seostuvad tarbija silmis kindlate omaduste ja kvaliteediga, seetõttu suureneb korduvostude tõenäosus, positiivne imago võib üle kanduda ka uutele toodetele, mis tuuakse välja sama marginime all. Margi ümber saab üles ehitada ettevõtte

Majandus → Turundus
50 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun