Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Tööintervjuu meelespea (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Tööintervjuu
meelespea
Anneli Ruusak
Katrin Virro
Signe Vois
Igasugust tööle
kandideerimist ning
töökoha vastu võtmist
tuleks võtta tõsiselt.
Click to edit Master text styles
Second level

Third level

Fourth level

Fifth level
Igal juhul tuleks intervjuuks ette valmistada
ning läbi mõlemapoolse meeldiva vestluse
anda aimu endast ja oma soovidest ning

Vasakule Paremale
Tööintervjuu meelespea #1 Tööintervjuu meelespea #2 Tööintervjuu meelespea #3 Tööintervjuu meelespea #4 Tööintervjuu meelespea #5 Tööintervjuu meelespea #6 Tööintervjuu meelespea #7 Tööintervjuu meelespea #8 Tööintervjuu meelespea #9 Tööintervjuu meelespea #10 Tööintervjuu meelespea #11 Tööintervjuu meelespea #12
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-10-19 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 27 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Signe Vois Õppematerjali autor
Kuidas peab käituma enne tööintervjuud, kuidas peab välja nägema, keda kaasa tohib võtta,keda mitte. Töö on põhjalik ja hea lühike ülevaade tööintervjuust!

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
13
doc

Inimeseõpetuse eksami mõisted

Ettevõte ei ole töövestlusel kuidagi eelistatumas seisus kui töövõtja. Vahetu olek, ausus ja hea energia on märksõnad ka tööintervjuul käitumisel. Kui tööandja väärtushinnangud tunduvad vastuvõtmatud juba intervjuul, siis tasub küll lõpuni viisakaks jääda, kuid esimesel võimalusel teada anda, et loobud kandideerimast. Endiselt vastavad tõele ka soovitused, et enesekindluse tõstmiseks tasuks selga panna midagi rõõmsavärvilist. 37. Mis on enamasti tööintervjuu sisuks? Mida küsitakse? Küsitakse: rääkige mulle endast; millised on teie tugevad küljed; millised on teie nõrgemad küljed; miks me peaksime teid tööle võtma; kas te tulete pingelise tööga hästi toime; kas te olete meeskonnatöötaja. 38. Mida võiksid Sina küsida tööintervjuul võimaliku tööandja käest? "Millised on peamised ootused uuele inimesele?" "Kas Te võiksite kirjeldada antud ametikohal ettenähtud tavapärast tööpäeva

Inimese õpetus
thumbnail
27
doc

Klienditeenindus

Ülesanne: 1. Loe materjal läbi. 2. Too välja teenindajale vajalikud positiivsed omadused. 3. Too välja, milliseid soovitusi antakse teenindamise parandamiseks. 4. Mida loetaks headeks külgedeks telefoniteeninduses, milliseid halbadeks külgedeks? 5. Mida loetakse klienditeeninduses suuremateks vigadeks? 6. Mida võiksid enda jaoks arvesse võtta? Klienditeenindus Klienditeeninduse tase on kahtlemata üks olulisemaid faktoreid iga organisatsiooni äriedu saavutamisel. Miinimumtaseme garanteerimiseks peaks meie poolt pakutavaga rahule jäädama, kuid silmapaistvaks ja eriliseks muudab meie teeninduse see, kui suudame klienti üllatada tema ootusi ja soove ületades. Paljudes valdkondades, kus teenuste arendamine on muutunud vägagi aktuaalseks, peetakse kliendi mõiste kasutamist veel küsitavaks ning isegi mittesoovitatavaks. Selliste valdkondade hulka näib kuuluvat ka haridus. Inimesed on alat

Sotsiaaltöö
thumbnail
44
doc

Läbirääkimiste psühholoogia

Läbirääkimiste psühholoogia põhimõisteid: Tehing Erimeelsuste tuum, ulatus Arutluse objekt Huvide, vaadete ühisala Kauplemisruum Kauplemine Võidule-või-kaotusele suundumus Kaksikvõidu taotlemine Olukorrataju Konflikt Koostöö Loobumine Kompromiss Ressursside analüüs Pakkumine ja vastupakkumine Avapakkumine Viimase hetke pakkumine Möönduse tegemine Ootus Rahuldav tulemus Talutavuse piir Varjatud kavatsused Muljeloomine Oma huvide kuulutamine ja kaitse Vastase huvide arvestamine Vastase huvide eiramine Vastase positsiooni väljapeilimine Vastase vaateviisi mõjustamine Kavatsuste varjamine Lubaduste andmine Valvsuse uinutamine Kõvakäeline taktika I PEATÜKK. DIALOOGI ANATOOMIA Mis on suhtlusakt? Dobrovits teeb ettepaneku seda vaadelda kui käitumisakti üksikjuhtumit. Ameerika psühholoog George Mead on välja pakkunud käitumisakti struktuuri skeemi. I faas ­ ajend, tõug

Läbirääkimised
thumbnail
113
doc

TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Gerda Mihhailova TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ LOENGUKONSPEKT Pärnu 2011 SISUKORD SISSEJUHATUS 4 1. JUHTIMINE JA EESTVEDAMINE ­ OLEMUS, SEOSED JA MÕISTED 5 1.1 Sissejuhatus ehk juhtimisega seonduvad mõisted...............................................................................5 1.2 Organisatsiooni keskkond juhi pilgu läbi ja juhi töö..........................................................................8 juhid on väga hõivatud ja nad töötavad pingeliselt, ................................................................................12 1.3 Juhtimine ja eestvedamine mõjuvõimu aspektist ...

Turismi -ja hotelli ettevõtlus
thumbnail
61
docx

Õpirände mõju ja selle mõõtmise viisid

Õpirände mõju ja selle mõõtmise viisid Autor: Søren Kristensen, PhD Õpiränne on: Teadmiste ja oskuste omandamine välismaiste õpingute kaudu, mille kaudu suurendada enda karjäärivõimalusi ning isiklikku arengut läbi silmaringi laienemise ning multikultuurilise aspekti. Üldiselt saab õpirände mõju jagada kolme rühma:  Kognitiivse loomuga teadmised, oskused ja pädevused on tihti otseselt nähtavad ning seega mõõdetavad. Nende hulka kuuluvad võõrkeele- ja kutseoskused. Saab korraldada katseid või neid oskuseid hinnata, võrrelda tulemusi tunnustatud skaalal või koolitusprogrammide õppekavadega. Mitmel juhul on võimalik neid tulemusi arvestada formaalse õppe osana.  Keerulisemate õpiväljundite, nagu kultuuridevaheline teadlikkus, isiklik areng, loovus jt, hindamine on palju keerulisem. Selliste õpiväljundite määratlused on ebamäärased ning mõõtmisviisid hõlmavad keerulisi katseid ja/või mitme

Nõustamine
thumbnail
46
docx

Juhtimine vastused

1. Ettevõtte keskkond, mõjugrupid ja nende peamised huvid. Sisekeskkond: juhid, omanikud, töötajad. Väliskeskkond: mikrokeskkond ja makrokeskkond. Makrokeskkond: riik, ühiskond, rahvusvahelised mõjurid. Väliskeskkonna loovad peamised väljaspool organisatsiooni olevad jõud, mis potentsiaalselt võivad oluliselt mõjutada kaupade või teenuste edu. Väliskeskkond jaguneb omakorda kaheks ­ mikro- ja makrokeskkonnaks. Makrokeskkond on laiem ja hõlmab faktoreid, mis mõjutavad kõiki organisatsioone võrdselt. Makrokeskkonna osad on rahvusvaheline, majanduslik, sotsiaalne, õiguslik-poliitiline ja tehnoloogiline keskkond. Organisatsiooni mikrokeskkond on konkreetsem ja organisatsioonile lähemal ning haarab konkurente, tarnijaid, kliente, strateegilisi liitlasi jm survegruppe. Rahvusvaheline keskkond hõlmavad ülemaailmseid arengusuundi, sealhulgas otseselt ärielu mõjutavaid trende. Ülemaailmsed trendid on Euroopa Liidu laienemine, keskkonnakaitse tõhustamine ja kõrgt

Juhtimine
thumbnail
80
pdf

Ametkondlik kaitumine ja etikett

................................................................................................................................................ 30 Pidulik avatseremoonia ........................................................................................................................... 30 Uue ehitise pidulik avamine 
................................................................................................................. 31 Piduliku avaürituse korraldaja meelespea 
 ............................................................................................ 32 Pidulikul sündmusel käitumise kuldreeglid
 .......................................................................................... 34 Eesti lipu kasutamine firmas ................................................................................................................... 35 Külalisriikide riigilipud ............................................................................

Sekretäritöö
thumbnail
40
doc

Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel

PÄRNU SÜTEVAKA HUMANITAARGÜMNAASIUM Oliver Stimmer ETTEVÕTTE ESIMENE AASTA AS BALTIC PACK EST NÄITEL Uurimustöö Secunda aste Juhendaja Madis Talmar Pärnu 2010 2 SISUKORD Sissejuhatus.................................................................................................................................4 Algteadmised ettevõtlusest......................................................................................................... 6 1.1 Ettevõtluse erinevad vormid............................................................................................. 7 1.2 Riiklik abi ettevõtluses....................................................................................................10 Ettevõtte es

Uurimistöö




Meedia

Kommentaarid (1)

belladonnakillz profiilipilt
belladonnakillz: väga hea ja mugav meelespea
10:56 23-02-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun