Tallinna Järveotsa Gümnaasium
Alice Valter
10. a klass
NOORTE PROBLEEMID
VANEMATEGA
Uurimistöö
Juhendaja : õpetaja Mari-liis Oja
Tallinn 2014
Uurimistöö on lubatud kaitsimisele 25. aprillil 2014. aastal Tallina Järveotsa Gümnaasiumi uurimistööde kaitsmisnõukogu
poolt.
Kaitsmine toimub 25. mail 2014. aastal kell 12.00 Tallinna Järveotsa
Gümnaasiumi aulas.
Retsensent: Tiiu Härsing
Koostasin käesoleva uurimistöö iseseisvalt. Kõik antud töös
esitatud andmed ja muud faktid on usaldusväärsed ning täpsed.
õpilane Alice Valter
Autoriõigus: Alice Valter, 2014
Autoriõigus: Tallinna Järveotsa Gümnaasium, 2014
Tallinna Järveotsa Gümnaasium Birgit Kukk 10.a klass INIMESTE RAHVA - JA KULTUURIPÄRIMUSED AJALOO VÄLTEL Uurimistöö Juhendaja: õpetaja Katri Silla Tallinn 2012 Uurimistöö on lubatud kaitsmisele 6. mail 2014. aastal Tallinna Järveotsa Gümnaasiumi uurimistööde kaitsmisnõukogu poolt. Kaitsmine toimub 26. mail 2014. aastal kell 10.00 Tallinna Järveotsa Gümnaasiumi aulas. Retsensent: Pille Pilv Koostasin käesoleva uurimistöö iseseisvalt. Kõik antud töös esitatud andmed ja muud faktid on usaldusväärsed ning täpsed. õpilane /nimi, allkiri/ Autoriõigus: Birgit Kukk, 2012 Autoriõigus: Tallinna Järveotsa Gümnaasium, 2012
UURIMISTÖÖLE ESITATAVAD EETILISED NÕUDED....................................................... 8 5.UURIMISTÖÖ LÄBIVIIMISE ETAPID................................................................................... 9 5.1.Teema valik................................................................................................................. 10 5.2.Kirjandusega tutvumine............................................................................................... 10 5.3.Kava koostamine......................................................................................................... 11 5.4.Andmete kogumine uurimuse jaoks............................................................................. 11 5.5.Kogutud materjali läbitöötamine ehk analüüs............................................................... 12 5.6.Uurimistulemuste tõlgendamine, järelduste tegemine.................................................. 12 5.7
Tallinna Järveotsa Gümnaasium Mairo Tikerberi 10.b klass EHITUSMATERJALID LÄBI AEGADE BETOON JA PUIT Uurimistöö Juhendaja: õpetaja Ago Kalberg Tallinn 2010 Uurimistöö on lubatud kaitsmisele 31. augustil 2010. aastal Tallinna Järveotsa Gümnaasiumi kaitsmisnõukogu poolt. Kaitsmine toimub 31. augustil 2010. aastal kell 10.00 Tallinna Järveotsa Gümnaasiumis. Retsensent: Koostasin käesoleva uurimistöö iseseisvalt. Kõik antud töös esitatud andmed ja muud faktid on usaldusväärsed ning täpsed. Õpilane Mairo Tikerberi, Autoriõigus: Mairo Tikerberi, 2010 Autoriõigus: Tallinna Järveotsa Gümnaasium, 2010 SISUKORD SISUKORD................................................................................................................... 3 SISSEJUHATUS..................................................................
........................................................................ 6 1.5.1. Töö autori ülesanded ................................................................................................ 6 1.5.2. Juhendaja ülesanded ................................................................................................. 7 1.6. Lõputöö eesmärk ............................................................................................................. 7 2. LÕPUTÖÖ KOOSTAMINE .................................................................................................. 7 2.1. Lõputöö etapid ................................................................................................................. 7 2.1.1. Teema valik .............................................................................................................. 8 2.1.2. Juhendaja leidmine, töö eesmärgi püstitamine ja kalenderplaani koostamine ......... 8 2.1.3
Tartu Emajõe Kool ÕPILASUURIMUSE JA PRAKTILISE TÖÖ KOOSTAMISE JA VORMISTAMISE JUHEND Tartu 2015 Sisukord SISSEJUHATUS................................................................................................................................ 4 1. UURIMUSTÖÖ KOOSTAMINE .............................................................................................. 5 1.1. Uurimustöö olemus ................................................................................................................. 5 1.2. Teema valik ja eesmärgipüstitus ............................................................................................. 5 1.2.1. Hüpoteesi või uurimisküsimuse sõnastamine.........................................................
Töö lisas on toodud erinevate väljaannete võrdlus. Teoreetiliseks abimaterjaliks on kasutatud keeleteadlaste (R.Kasik, J.Sang, E.Vääri, M.Erelt jt) vastavateemalisi keeleteaduslikke artikleid ajakirjadest Keel ja Kirjandus, Oma Keel. 3 1. ÜLDISED ANDMED UURIMISTÖÖ KOHTA Koolis tuleb õpilasel koostada referaate, aine- ja uurimistöid jms. Teadusliku töö koostamine on oluline õpioskus, mis nõuab õpilaselt materjalide leidmise, mõistmise, tõlgendamise ning uue materjali korrastamise võimet, arendab kriitilist mõtlemist ja oskust iseseisvalt töötada. Uurimistöö on eelkõige protsess ja töömeetod, mille käigus analüüsitakse uuritavat probleemi. Uurimistöö tulemuseks on uurimus ( nimetame koolis seda uurimistööks), referaat, ainetöö jms.
Sisukord Uurimistöö ja praktiline töö kooli õppeprotsessi osana........................................................................... 5 PRAKTILINE TÖÖ GÜMNAASIUMI LÕPUEKSAMINA.......................................................................... 7 Gümnaasiumi praktilise töö läbiviimise juhend kunstis......................................................................... 11 Gümnaasiumi praktilise töö läbiviimise juhend kunstis. Lisa 1 Tiitellehe vormistamise näidis ..............16 Gümnaasiumi praktilise töö läbiviimise juhend kunstis. Lisa 2 Sisukorra vormistamise näidis .............17 Gümnaasiumi praktilise töö läbiviimise juhend kunstis. Lisa 3 Kirjanduse nimekirja vormistamine .....18 Tallinna Reaalkooli uurimistööde koostamise protsessi juhtimine ..................................... 19 Keskkooli/gümnaasiumi praktiline lõpueksami töö kunstis või disainis .........
Õpilasuurimuse ja praktilise töö ettevalmistamine ja hindamine 1.3. UURIMISTÖÖ KOOSTAMISE ETAPID: 1. tutvumisetapp- 10.klass I poolaasta a) ainevaldkonna valik b) uurimisülesande leidmine c) varasemate uurimistulemustega tutvumine d) uurimisülesande täpsustamine 2. planeerimisetapp-10.klass II poolaasta a) uurimisprobleemide püstitamine b) uurimismeetodi valik c) andmete kogumine, töötlemine ja analüüsi planeerimine d) tööplaani koostamine 3. teostuse etapp-10.klass II poolaasta ja 11.klass I poolaasta a) informatsiooni kogumine b) informatsiooni töötlus ja analüüs 4. uurimisaruande kirjutamise etapp- 11.klass II poolaasta a) uurimisaruande kirjutamine 2.1. PRAKTILISE TÖÖ OLEMUS: praktiline töö on õpilase või õpilaste poolt õppekava raames loodud teos, õpilasfirma, tehnoloogiline lahendus, õppematerjal või projekt ja selle kirjalik kokkuvõte
Kõik kommentaarid