Töötades teisel
kontinendil asuva arvutiga käivad kõik Teie poolt valitud märgid läbi üsna pika tee:
edasi tagasi läbi kümnete arvutite kümnete tuhandete kilomeetrite kaugusele (kui
mõni lõik läbitakse satelliitside kaudu, on see vahemaa isegi sadades tuhandetes
kilomeetrtes). Kui Teie poolt sisestatud märke ei kuvata (küll aga saate vastused
kaugarvutitelt), või kui Teie ekraanile tekib sisestatud tekst kahekordselt, on sobiv
proovida seda lülitit.
set escape
Samuti WMV ajalugu ja areng ning selle esitamiseks ja muutmiseks vajalik tarkvara. Töö on jaotatud neljaks, kus esimeses osas räägitakse erinevatest WMV verisoonidest ning mis muudatusi nende seas on tehtud. Teises osas keskendutakse WMV üldisele olemusele ning selle tarkvarale. Kolmandas osas selgitatakse WMV vormingu teisendamist. Neljandas osas näidatakse erinevaid rakendustarkvarasid. 5 6 1. AJAMÄÄRANG Windows Media Video formaadi esmane väljalase oli 1999, mis läbis veel mitu muutust ning standardikohane väljalase toimus 2003. WMV baasversiooniks oli Microsofti poolt välja töötatid MPEG-4 osa 2 standard. Aastal 2006 sai ta uue standardversiooni VC-1. See oli põhiline konkurent RealVideo formaadile. Algselt oli formaat mõeldud videote vaatamiseks internetist, kuid tänapäeval kasutatakse ka seadmetest vaatamiseks ilma internetita.
Valisin oma töö ,,ODT vorming ja tarkvara" kirjutamiseks järgnevad allikad: 1. OpenDocument. 2013. [http://et.wikipedia.org/wiki/OpenDocument] 3.11.2014. 2. OpenDocument. 2014. [http://en.wikipedia.org/wiki/OpenDocument] 1.11.2014. 3. About OpenDocument Format. OpenDocument Format. [http://www.opendocumentformat.org/aboutODF/] 3.11.2014 4. Buchanon, J. 2008. What is File Extension ODT. [http://ezinearticles.com/?What-is- File-Extension-ODT&id=1484456] 1.11.2014 5. Open Document Format (ODF). [http://www.oxygenxml.com/xml_editor/open_document_odf.html? adw=true&gclid=CNTPrsSwhMECFSEcwwodSkYAJQ#open_document] 3.11.2014. Vormistada RTF (Rich Text Format) tüüpi dokument, milles oleks kirjeldatud teemat (valida tabelist). Teema on üldjuhul mingi info arvutis säilitamise või visualiseerimise formaat. Alamülesande eesm�
Töö käigus tekib sageli vajadus andmeid (teksti, tabeleid, pilte, diagramme vm) kopeerida või ühest kohast teise paigutada (siirdada). Aeg-ajalt on tarvis ka andmeid kustutada. Nende tegevuste jaoks on lihtsad universaalsed töövõtted. Kõigepealt tuleb vajalik objekt (tekstiplokk, tabeliplokk vm) märgistada. Vii hiirekursor tekstifailis või tabelis ploki algusesse, vajuta hiire vasak nupp alla, tõmba kursoriga üle märgistatava osa ja vabasta hiirenupp. Märgistatud tekst kuvatakse tumedal taustal. Info kopeerimiseks, siirdamiseks või kustutamiseks märgista kõigepealt info. Seejärel vali kopeerimiseks menüüst Edit korraldus Copy (või klahvikombinatsioon Ctrl+C). Kui soovid infot siirdada või kustutada, vali korraldus Cut (või Ctrl+X). Info siirdamiseks vii kursor kohale, kuhu tahad info paigutada (klõpsa seal hiirega) ja vali menüüst Edit korraldus Paste (või Ctrl+V).
1935-1937: artikkel Turingi masinast: Universaalsus, mittelahenduvus. 1936: Churchi lambda-arvutus, Churchi tees.Universaalsus, mittelahenduvus. Vannevar Bush MIT: 1930-1935-1937: Differential Analyzer dif. Võrrandite lahendamiseks. Viimane versioon: kaalus 100 tonni, 2000 elektronlampi, 150 mootorit, tuhanded releed. Ludwig Wittgenstein 1889-1951, Analüütilise filosoofia juhtkuju. Innustas loogilise positivismi ja Viini ringi teket: Mõtestatud tekst koosneb kas (a) loogika ja matemaatika formaalsetest väidetest või (b) konkreetsete teadusharude fakte esitavatest lausetest. Igasugusel fakti esitaval väitel on sisu ainult siis, kui on võimalik öelda, kuidas selle väite kehtivust kontrollida. Metafüüsilised väited, mis ei lange punktide 1 ja 2 alla, on sisutud. Kõik moraali, esteetikat ja religiooni käsitlevad väited on mittekontrollitavad ja mõttetud. Claude Shannon
...................................................................................................................4 1.2. Mis on DDOC?.......................................................................................................5 1.3. DDOC komponendid..............................................................................................5 1.4. Failivormingud.......................................................................................................6 1.5 Formaadi kirjeldus...................................................................................................6 Kokkuvõte.........................................................................................................................8 Viidatud allikad..................................................................................................................9 Lisad........................................................................................................................
Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.
Eesti Mereakadeemia Informaatika ja arvutitehnika õppetool INFORMAATIKA - I Arvutite riistvara (loengukonspekt) Koostas: J.Pääsuke Tallinn 2001-2004.a. Sisukord 1. Sissejuhatus............................................................................................................................4 1.1. Arvutite (personaalarvutite) ajaloost...............................................................................5 1.2. Mõningaid põhimõisteid..................................................................................................6 1.3. Arvuti väljast ja seest vaadatuna.....................................................................................7 2. Arvutite protsessorid.............................................................................................................
Kõik kommentaarid