Internetiturundusest Mille poolest erineb internetiturundus traditsioonilisest turundusest ● Kõik käib kiirelt ● Turundust internetis saab mõõta (paremini) ● Personaale massiturundus ● Kahepoolne kommunikatsioon ● Dünaamilisus ● Usaldusväärsus ● Odav võrreldes teiste reklaamikanalidega AIDA- turunduskommunikatsiooni mudel- a- attention i- interest d- desire- ( soodukas, ainult nüüd, kuni kaupa jätkub) a- action- inimene peab tegutsema- paneb tegutsema( broneeri siin, leia lähimast poest) s- satisfaction CTA- call to action Millest koosneb internetiturundus? ● Koduleht ● Emailiturundus ● Bännerid – s.h retargeting ● Sisuturundus ● Blogid ja foorumid ● Sotsiaalmeedia ● Otsingumootoriturundus ● Partnerturundus jpm Inbound- uuem asi, töötab läbi võlu omaduse, mina ootan ja teie tulete- reklaami otsija on aktiivne pool Outbound- traditsioonilisem, teadaandmine- mina ettevõtjana ...
,,Sein" ja ,,sollen" (olema ja pidama) eristamine. Kirjutatud õiguses on õigusel lause vorm (nn. õiguslause). Õiguslaused on sellised laused, mis sisalavad tähendusi õiguse sisu või õiguse kehtimise kohta. Nad on pidamislaused. Õiguskord on ka sotsiaalse liigina pidamiskord. Tegusõna ,,paenduma" eristab õigust teistest nähtustest. Õigusnormist saab teada, mida võib normi adressaat teha või kuidas peab ta antud olukorras otsustama. Selline teadaandmine on seotud normatiivse funktsiooniga. Õigusnorm ei väida kunagi millegi olemasolu. Õigusnorm lubab, kirjutab midagi ette, tagab või jätab ilma. Õigusnormid on seega käitumiseeskirjad, mis on formuleeritud õiguslausetena. Nad pole tõesed ega väärad. Nad on kas kehtivad või mitte, ehk nad kas kuuluvad õiguskorda või mitte. Kontinentaalses õigussüsteemis on õigusnorm anda üldiseid, kättesaadavaid ja mõistetavaid
vms.) avaldab ta ka need. Sobiva sõitja olemasolul annab ettevõte autojuhile sõitjast teada. Kui sõitjat veel ei ole, siis vastavalt autojuhi soovile ettevõte kas teatab autojuhile tund enne väljasõitu sõitjatest või ootab autojuht enda öeldud stardikohas nimetatud stardiajast viis minutit kauem. Kui tuleb sõitjaid, on tal võimalus teenida 20 senti iga sõitja pealt kilomeetri kohta. Kui ei tule, ei juhtu ka midagi, sest oma andmete teadaandmine on tasuta. Sõitjal on oma soovidest teadaandmiseks samasugused võimalused. Kui ta helistab või ise büroosse tuleb, teatatakse talle koheselt, millise autoga ta sõita saab. E-mailiga saadetud teatele saabub vastus kahe tunni jooksul pärast teate kättesaamist firmas. Kui momendil päris sobivat autot ei ole, pakub ettevõte välja mingil teisel kellaajal sõitva autojuhi või paneb sõitja sõitjate nimekirja, kes veel otsivad sobivat autojuhti. Selle leidmisel edastatakse kliendile
Sageli muutub raseduse ajal ka naise suhe oma isaga tunduvalt lähedasemaks. Kuid on ka rasedaid, kes tunnevad end häirituna läheduse vajadusest ning emotsionaalsest seotusest ja sõltuvusest ning ihkavad oma endist iseseisvust tagasi. [9] 12 4. Raseduse normaalne kulgemine ,,Rasedus on üks tervise seisundeist" (Pat Thomas). See on hämmastav protsess. Tüdruku saamine naiseks, tütrest emaks, kahe inimese avalik teadaandmine oma armastusest.Terve lapse eostamiseks, kandmiseks ja sünnitamiseks peab naine olema täie tervise juures. Enamik naisi on raseduse kulgemise ajal valdavalt terved ja kannavad terveid lapsi, kuigi rasedus esitab kehale suuri nõudmisi. Tegelikult kõik, millel teatakse olevat säästev ja elupikendav toime, kehtib ka raseduse ajal. Toitev söök, puhkusega vahelduvad kehalised harjutused, igapäevastressi vähendamine,
· võimusuhetele osutamine · uuenduste, kohanemise ja progressi hõlbustamine 2) Sidustamine · sündmuste ja informatsiooni tähenduste selgitamine, tõlgendamine ja kommenteerimine · väljakujunenud võimusuhete ja normide toetamine · sotsialiseerimine · erinevate tegevuste koordineerimine · konsensuse kujundamine · prioriteetide järjestamine ja sellest teadaandmine 3) Kultuuriliste jätkuvuste tagamine · domineeriva kultuuri väljendamine, subkultuuride ja uute kultuuriliste arengute tunnustamine · ühiste väärtuste edendamine ja säilitamine 4) Meelelahutus · lõbu, meelelahutuse ja muude lõdvestusviiside pakkumine · sotsiaalsete pingete vähendamine. 5) Mobiliseerimine
a. §105 lg2). §106 lg1 ei sobi PS-e muutmise konteksti. Neljandaks on stabiilsuse argument §105 lg4, mis ei sobi PS-e muutmise rahvahääletuse korda. VII Rahvahääletuse läbiviimine 1. Algatamine, mis on sätestatud RKKTS §§128-130. 2. Küsimus RKKTS §128 lg3 JAH või EI vastusevariantidega sõnastus. 3. Riigikogu pädevuse kontroll 3-4-1-20-09, kui vastus EI, siis §105 lg4 alusel riigikogu erakorralised valimised. 4. Menetlus riigikogus. 5. Teadaandmine rahvahääletusseadus §9. 6. Hääletamine. 7. Tulemuse kindlaks tegemine, VV komisjon; §105 lg3 l2 Valmisõigus Hääleõigus §56 jaguneb valimisõiguseks ja rahvahääletusõiguseks. Valimisõiguse allikad PS §§56-58, 60, 78 p3, 104 lg2 p2, 131. Kohalikud valimised on PS §§104. Valimisõigus jaguneb aktiivne valimisõigus- õigus anda poolthääl kellelegi ja passiivne valimisõigus- õigus kandideerida ja kandidaate üles seada. Valimisõiguse allikad
- küsimus RKKTS § 128 lg 3 – kui algatatakse rahvahääletus muu riigieluküsimuse otsustamiseks, tuleb algatajal esitada rahvahääletuse korraldamise otsuse eelnõu, mis sisaldab rahvahääletusele pandavat küsimust, mille vastus saab olla üksnes «jah» või «ei». (Kas küsimus saab olla vastuolus PS-ga? Nt kui ei oleks EL-ga ühinemise küsimus toimunud ilma PSTS-ta, oleks olnud tegemis PS vastase küsimusega) - menetlus RKKTS § 128-130 - teadaandmine RaHS §9 - hääletus - tulemuste kindlaks tegemine RaHS §9 (§ 105 lg 3 lause 2 – rahvahääletuse otsustatu on kohustuslikuks täitmiseks kõigile riigiorganitele) § 30 ERAKONNAD I Sätestus PS § 48 lg 1 lause 2, lg 3 ja lg 4 + Erakonnaseadus (EKS) II Mõiste
2. muu riigielu küsimuse rahvahääletus PS § 105 lg 1 variant 2 3. põhiseaduse muutmise seaduse eelnõu rahvahääletus §§ 162; 163 lg 1 p.1; 164; 168 IV Rahvahääletuse läbiviimine 1. algatamine RKKS §§ 128, 129, 130 35 2. küsimus RKKS § 128 lg 3 3. menetlus riigikogus RKKS §§ 128, 129, 130 4. teadaandmine avaldatakse RT-seadus, RaHS § 9 (avaldatakse 7-14 päeva enne) 5. hääletamine RaHS § 2 6. tulemuste kindlakstegemine RaHS ptk 9 V PS § 105 lg 3 lause 2 VI Mõistetest 1. rahvahääletus a. kitsamas tähenduses - hääleõiguslike kodanike hääletus seaduseelnõu üle, seaduseelnõu LT (võib olla ka põhiseaduse muutmise eelnõu) b. rahvaküsitlus on rahvusvahelises praktikas hääleõiguslike kodanike hääletus
2. muu riigielu küsimuse rahvahääletus PS § 105 lg 1 variant 2 3. põhiseaduse muutmise seaduse eelnõu rahvahääletus §§ 162; 163 lg 1 p.1; 164; 168 IV Rahvahääletuse läbiviimine 1. algatamine RKKS §§ 128, 129, 130 37 2. küsimus RKKS § 128 lg 3 3. menetlus riigikogus RKKS §§ 128, 129, 130 4. teadaandmine avaldatakse RT-seadus, RaHS § 9 (avaldatakse 7-14 päeva enne) 5. hääletamine RaHS § 2 6. tulemuste kindlakstegemine RaHS ptk 9 V PS § 105 lg 3 lause 2 VI Mõistetest 1. rahvahääletus a. kitsamas tähenduses - hääleõiguslike kodanike hääletus seaduseelnõu üle, seaduseelnõu LT (võib olla ka põhiseaduse muutmise eelnõu) b. rahvaküsitlus on rahvusvahelises praktikas hääleõiguslike kodanike hääletus
2. muu riigielu küsimuse rahvahääletus PS § 105 lg 1 variant 2 3. põhiseaduse muutmise seaduse eelnõu rahvahääletus §§ 162; 163 lg 1 p.1; 164; 168 IV Rahvahääletuse läbiviimine 1. algatamine RKKS §§ 128, 129, 130 38 2. küsimus RKKS § 128 lg 3 3. menetlus riigikogus RKKS §§ 128, 129, 130 4. teadaandmine avaldatakse RT-seadus, RaHS § 9 (avaldatakse 7-14 päeva enne) 5. hääletamine RaHS § 2 6. tulemuste kindlakstegemine RaHS ptk 9 V PS § 105 lg 3 lause 2 VI Mõistetest 1. rahvahääletus a. kitsamas tähenduses - hääleõiguslike kodanike hääletus seaduseelnõu üle, seaduseelnõu LT (võib olla ka põhiseaduse muutmise eelnõu) b. rahvaküsitlus on rahvusvahelises praktikas hääleõiguslike kodanike hääletus
2. muu riigielu küsimuse rahvahääletus PS § 105 lg 1 variant 2 3. põhiseaduse muutmise seaduse eelnõu rahvahääletus §§ 162; 163 lg 1 p.1; 164; 168 39 IV Rahvahääletuse läbiviimine 1. algatamine RKKS §§ 128, 129, 130 2. küsimus RKKS § 128 lg 3 3. menetlus riigikogus RKKS §§ 128, 129, 130 4. teadaandmine – avaldatakse RT-seadus, RaHS § 9 (avaldatakse 7-14 päeva enne) 5. hääletamine RaHS § 2 6. tulemuste kindlakstegemine RaHS ptk 9 V PS § 105 lg 3 lause 2 VI Mõistetest 1. rahvahääletus a. kitsamas tähenduses - hääleõiguslike kodanike hääletus seaduseelnõu üle, seaduseelnõu LT (võib olla ka põhiseaduse muutmise eelnõu) b
suhteid teise riigiga ega hakata lähetama sellesse riiki diplomaatilisi agente ühepoolse otsuse alusel. Diplomaatiliste suhete sisseseadmisest tuleb eristada alaliste diplomaatiliste esinduste rajamist, mille jaoks on vajalik eraldiseisev vastastikune nõusolek. Diplomaatiliste suhete lõpetamine. Sellest antakse teada teisele poolele diplomaatilise noodi teel. Erinevalt vastastikust kokkulepet eeldavast diplomaatiliste suhete sisseseadmisest on diplomaatiliste suhete lõpetamisest teadaandmine ühepoolne akt. Diplomaatilised suhted ei lõpe, kui esinduse juhi ametikoht on ajutiselt hõivamata näiteks surma, raske õnnetuse või persona non grata`ks (ebasoovitatav isik) tunnistamise tõttu. Sõjalise konflikti puhkemisel asukoha ja lähetajariigi vahel diplomaatilised suhted tavaliselt lõpetatakse. Diplomaatiline noot (ühe riigi diplomaatiline kirjalik pöördumine teise riigi poole) Noot on