Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Statistika ainetöö: Inimeste sportlike eluviiside uurimine (0)

1 Hindamata
Punktid
Elu - Luuletused, mis räägivad elus olemisest, kuid ka elust pärast surma ja enne sündi.

Esitatud küsimused

  • Millised spordiklubi külastamisvõimalused on Teie kodu läheduses?
  • Kui tihti külastate nädalas spordiklubi?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Statistika ainetöö-Inimeste sportlike eluviiside uurimine #1 Statistika ainetöö-Inimeste sportlike eluviiside uurimine #2 Statistika ainetöö-Inimeste sportlike eluviiside uurimine #3 Statistika ainetöö-Inimeste sportlike eluviiside uurimine #4 Statistika ainetöö-Inimeste sportlike eluviiside uurimine #5 Statistika ainetöö-Inimeste sportlike eluviiside uurimine #6 Statistika ainetöö-Inimeste sportlike eluviiside uurimine #7 Statistika ainetöö-Inimeste sportlike eluviiside uurimine #8 Statistika ainetöö-Inimeste sportlike eluviiside uurimine #9 Statistika ainetöö-Inimeste sportlike eluviiside uurimine #10 Statistika ainetöö-Inimeste sportlike eluviiside uurimine #11 Statistika ainetöö-Inimeste sportlike eluviiside uurimine #12
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-04-11 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 20 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor henrirobi Õppematerjali autor
SISUKORD

SISUKORD 2 SISSEJUHATUS 3 UURINGU METOODIKA 4 VALIMIT KIRJELDAV ANALÜÜS 5 TUNNUSTEVAHELISTE SEOSTE ANALÜÜS 6 KESKVÄÄRTUSTE VÕRDLEMINE JA TUNNUSTE ÜLDISTAMINE ÜLDKOGUMILE 7 KOKKUVÕTE 8 LISAD 9 Lisa 1. Statistika ainetöö Henri Roihu- Exceli fail 9 Lisa 2. Küsitluse ankeet 9














3

SISSEJUHATUS
Statistilise ainetöö teemaks on inimeste sportlike eluviiside uurimine.
Uuring on viidud läbi eesmärgil uurida, kui palju inimesed külastavad spordiklubisid ja millised toitumisharjumused inimestel on. Uurisin, kas spordiklubisid on inimeste meelest piisavalt, kas need rahuldavad inimeste tarbeid ja millised tegurid mõjutavad inimeste spordiklubis käimist. Võtsin vaatluse alla erinevaid tunnuseid ja analüüsisin inimeste sportlike eluviise ja selle seoseid nende pikkuse, kehakaalu, elukoha ja sissetulekuga. Nende teada saamiseks kasutasin t-testi, dispersiooni analüüsi, regressioon analüüsi, korrelatsioonimaatriksit ja teisi abivahendeid. Kvantitatiivseks tunnusteks on näiteks netosissetulek. Kvalitatiivsed tunnused on järjestustunnused ja nominaaltunnused. Nende alla kuulub näiteks spordiklubi külastusvõimaluse ehk asukoha hinnang. Kasutatud on ka nominaaltunnuseid, nagu näiteks sugu. Küsimustiku binaarseteks tunnuseks on hetke elukoht. Vastused aitasid mul mõista, milline on suurim spordiklubide külastajate grupp ja mis omadused sellistel inimestel on (pikkus, kaal, sissetulek, elukoht), millised on nende toitumisharjumused, kuidas nad hindavad enda elukoha läheduses olevaid spordiklubisid ja kui tihti nad külastavad spordiklubisid.
Ainetöö lõpuks sooviksin teada saada, millised on inimeste toitumis- ja sportimisharjumused ning sellest järeldus teha, mida neile tuleb pakkuda, et nende sportlike eluviise arendada ja nõudmisi rahuldada.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
166
xlsx

Statistika ainetöö

Netosissetulek Sugu Vanus Haridustase Elukoht kuus Kehakaal 1 2 2 1 1 3 1 2 2 1 1 5 2 2 4 2 2 2 2 3 4 1 2 5 1 2 2 2 1 2 2 2 2 1 1 4 1 2 2 1 2 1 2 2 2 1 1 6 1 3 3 1 1 4 1 2 2 1 2 6 1 2 2 1 3 2 1 2 2 1 1 3 2 2 3 1 2 2 1 2 2 1 1 2 2 3 2

Statistika
thumbnail
21
doc

Andmeanalüüs sots.teadustes

.................................................................. 3 1.2. Valimi valikumeetodid.........................................................................................................4 1.3. Mõõtmismeetod ja mõõtmisvahend ....................................................................................5 1.4. Andmetabel..........................................................................................................................7 2. Valimit kirjeldav statistika ..................................................................................................... 7 2.1. Andmete graafiline kirjeldus................................................................................................7 2.2. Andmete arvuline kirjeldus..................................................................................................8 2.2.1. Paiknemiskarakteristikud...........................................................................................

Uurimustöö metoodika
thumbnail
36
doc

UURIMISTÖÖ- toitumisharjumused

Rakvere Reaalgümnaasium Pillemai Pihlak TOITUMISHARJUMUSED HALJALA GÜMNAASIUMI JA RAKVERE REAALGÜMNAASIUMI ÜHE 10. KLASSI NÄITEL Juhendaja: Helen Medar Rakvere 2013 SISUKORD 1. VARASEMAD UURIMISED........................................................................................... 5 2.TOIT JA TERVIS............................................................................................................... 7 3.2 Praktilised soovitused tasakaalustatud toitumise saavutamiseks............................ 12 4. DIEET.............................................................................................................................. 13 4.1. Söömishäired......................................................................................................... 14 4.2 Söömishäirete põhjused..

Toit ja toitumine
thumbnail
24
docx

Uurimustöö aines Uurimismeetodite alused

Suureks erinevuseks võrreldes meeste ja naistega on see, et paljud mehed ostab oma rõivad sportikauplustest, naised eelistavad aga muid poode. Küsitlusest selgus, et naised külastavad rohkem second-hand kauplusi. Ükski küsitluses osalenud mees ei soeta oma rõivaid taaskasutuspoodidest, naistest külastab aga neid 3% vastanutest. Joonis 8. Rõivaste soetamise kohad. 9. RÕIVASTE MUGAVUSE OLULISUS Küsitlusest selgus, et enamik inimeste jaoks on väga oluline, et rõivas oleks seljas mugav. Ligikaudu 55% (vt joonist 9) vastanutest peavad rõivaste mugavust väga oluliseks. 23 inimese ehk 31% jaoks on see oluline ning kõigest 14% vastanutest pidasid seda keskmise tähtsusega asjaoluks. Tulemused näitavad, et meeste jaoks on rõivaste mugavus mõnevõrra tähtam kui naistele. 80% meeste arust on rõivaste mugavus väga oluline, kuid naistest valis selle vastuse variandi kõigest 51% vastajatest

Uurimistöö alused
thumbnail
466
doc

Andmeanalüüsi konspekt

Histogrammi sisu Üldised võimalused graafikute redigeerimisel, graafiku suuruse muutmine, diagrammide kopeerimine Sektordiagramm- tunnus peab olema kvalitatiivne või järjestus või numbriline, millel on vähe erinevaid väärtusi (ei sobi: sissetulek, keskmine hinne, kui on palju erinevaid vastuse varaiante) tulpdiagramm Võrdlevad tulpdiagrammid Andmete esitamine kirjeldavate arvnäitajate abil korrelatsioonianalüüs Enam kui kahe runnuse vahelise seose uurimine, reliaablus Vastavalt sellele, mida me uurida tahame, kogume me andmeid kas inimeste, koolide, valgete hiirte, kalendrikuude, kartulipõldude vms kohta. Kõiki selliseid indiviide või üksusi, kelle/mille käest või kohta on me andmeid kogume, nimetatakse statistilises andmeanalüüsis objektideks. Andmeid koguma asudes oleme valmis mõelnud mingid neid objekte iseloomustavad omadused, mis meid huvitavad, näiteks: värvus, vanus,

Andmeanalüüs i
thumbnail
31
pdf

Äriuuringute alused

o Testid gruppide vaheliste erinevuste leidmiseks T-test ANOVA - kahe või enama grupi omavaheline võrdlus o Mitteparameetrilised testid Chi-ruut - atribuudi väärtuse võrdlemine eeldatava väärtusega (usaldusväärsus) KVALITATIIVNE UURING Kvalitatiivse lähenemise kesksed rõhuasetused: · Sündmusi ja sotsiaalset keskkonda nähakse läbi nende inimeste silmade, keda uuritakse · Täpne kirjeldus ja konteksti rõhutamine · Protsessi rõhutamine · Paindlikkus ja piiratud struktuur Kvalitatiivsed uuringustrateegiad: · Juhtumiuuring (case study) · Etnograafiline uuring (etnography) · Tegevusuuring (action research) Juhtumiuuring on uurimisstrateegia, mis keskendub mingi nähtuse uurimisele tema loomulikus keskkonnas. Juhtumiuuring kui uurimisstrateegia võib keskenduda ühele või mitmele juhtumile.

Majandus
thumbnail
11
docx

Andmeanalüüsi kordamisküsimused 2015

nullpunkt on määratud. ­ Näiteks: sissetulek, pikkus, kaal, temperatuur, vanus, laste arv Veel tunnuste liigitamise võimalusi: ­ Kvalitatiivsed ja kvantitatiivsed tunnused ­ Diskreetsed ja pidevad tunnused ­ Kategoriaalsed tunnused: diskreetne kvalitatiivne tunnus ­ Binaarsed ehk dihhotoomsed ehk kaheväärtuselised tunnused 4) Kirjeldav statistika eri tüüpi tunnuste kohta: mis on mood, mediaan, kvantiilid, keskmine, standardhälve, dispersioon. Nominaaltunnused · Mood ­ kõige sagedasem väärtus või väärtusklass Järjestustunnused Mood Mediaan ­ punkt tunnuse skaalal, millest väiksemaid ja suuremaid väärtusi on variatsioonreas ühepalju. Mediaan jaotab skaala vaadeldava tunnuse seisukohalt kaheks võrdsagedaseks osaks. Kvantiilid Alumine kvartiil ­ punkt, millest väiksemaid väärtusi on kogumis ¼ osa.

andmeanal��s
thumbnail
17
docx

KÜSITLUS

kool, töökoht, amet jne. Lõpus on kindlasti on vajalik ka selline lihtne pöördumine, nagu : küsitlusele vastuste andmisel täname osutatud abi eest. Küsitlemistel eristatakse järgmisi alaliike : - anketeerimine ­ ehk sisuliselt kirjalik küsitlemine; - intervjuu ­ ehk sisuliselt suuline küsitlemine e. usutlemine. ANKETEERIMINE. Anketeerimine on ankeedi vormis küsimuste esitamine uurimuseks. Algandmed kogutakse teatud hulga inimeste käest, kasutades selleks küsitluslehti ­ ankeete. Võib küsitleda kõiki või teatud osa inimesi, kes esindavad teatud gruppi inimesi. Representiivne valim ­ juhuvalim ­ kõigil võimalikel valimisse lülitatud vastajatel on võrdne võimalus sattuda valimisse. Oluline on järgida 3 põhitõde : 1. juhuslik ja representatiivne vastajate valim; 2. vastajatel ei tohi olla võimalust valimit kuidagi kujundada; 3. küsitleja peab teadma vastava elanikkonna karakteristikuid.

Andme-ja tekstitöötlus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun