Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

"Simon ja tammed" Marianne Fredriksson (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
Simon ja tammed-Marianne Fredriksson #1 Simon ja tammed-Marianne Fredriksson #2 Simon ja tammed-Marianne Fredriksson #3 Simon ja tammed-Marianne Fredriksson #4 Simon ja tammed-Marianne Fredriksson #5 Simon ja tammed-Marianne Fredriksson #6 Simon ja tammed-Marianne Fredriksson #7 Simon ja tammed-Marianne Fredriksson #8
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 8 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2008-04-17 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 9 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor luckily88 Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
1
docx

Näeme veel , Simon

Näeme veel , Simon! See raamat räägib neljanda klassi poisit Simonist ja Nathanist. Simon on ratastoolis, kuna tal on haigus kus lihased kokku kärbuvad. Enamus neist inimestest sureb teismeeas. Aga simon ei nukrutse, ta on rõõmsameelne ja teeb koguaeg nalja. Simonile ei meeldi kui talle kaasatundtakse ja teda haletsetakse. Kolmandas klassis käis Simon koolis veel karkudega ,aga neljanda klassi alguses olid tema lihased liiga nõrgad. Klassikaaslased on samuti väga seltsivad. Nad teevad filmi ja orienteeruvad. Kui klassis küsiti kes ei karda vanaks saada, oli Simon ainuke kes käe tõstis ja ta põhjendas seda sellega, et ta ei jõuagi kunagi vanaks saada, sest ta sureb ennem ära. Klassis tekkis vaikus, sest keegi ei teadnud mida öelda. Nathan oli isegi natuke vihane Simoni peale, et ta selle välja pidi ütlema. Vahepeal läks Simoni seisund

Kirjandus
thumbnail
2
doc

“Näeme veel, Simon!” David Hill Sisukokkuvõte

"Näeme veel, Simon!" David Hill Peamised tegelased on Simon, Nathan,(kelle vanemad elavad lahus) Simonist 10 aastat vanem õde Kristi, Nathani noorem õde Fiona, kes on tema arvates talle vaid pinnuks silmas, nagu paljudele vanematele õdedele/vendadele tundub oma nooremaid vendasid/õdesid vaadates, Simoni perekond(perekond Shawd), Raamat on kirjutatud noorest, 15-aastasest poisist ,Simonist, kes põeb rasket haigust, lihasdüstroofiat, mis muudab lihased järjest nõrgemaks, kuni nad lõpuks täielikult kärbuvad. Raamat on kirjutatud läbi Simoni parima sõbra Nathani silmade, kellega nad tutuvuvad põhikooli alguses. Simon teab täpselt haiguse olemusest ning saab aru, et ta ei ela nii kaua kui teised klassikaaslased.(Raamatu kaanelt) Kui Simonil see haigus avastati, levisid koheselt jutud, et poiss

Kirjandus
thumbnail
86
pdf

Noortekirjandus

Noortekirjandus Mis see on? Ellen Aunin 2013 Noortekirjandus Noortele suunatud easpetsiifiline (ilu)kirjandus: • murdeealiste (12-16 a) kirjandus -> “teismeliste kirjandus”, • noorukite kirjandus (16-18(21) a) -> “noorte täiskasvanute kirjandus”; all-ages-literature • noorkirjandus -> noorelt autorilt noorte elust noorele lugejale Põhiliigiks on proosa, kuid on ka noortenäidendeid ja –lüürikat Noortekirjandus Miks on vaja noortekirjandust: • valmistada noori ette täiskasvanueluks, anda võimalikke juhiseid ja käitumismalle keeruliste olukordadega • toimetulekuks (nt probleemraamatud -> ennetus/hoiatus & teraapia); • pakkuda easpetsiifilist meelelahutust (nt noorte fantaasiakirjandus) • kirjandus, mille aineseks on noore inimese elu Noortekirjandus •Probleemraamatud Probleemraamatud • sõltuvusprobleeme käsitlevad teosed

Kirjandus
thumbnail
2
doc

Ettekanne - W.G.Golding „Kärbeste jumal“

W.G.Golding ,,Kärbeste jumal" Räägin oma ettekandes William Gerald Goldingu romaanist "Kärbeste jumal". Golding sündis 19. septembril 1911 Edela-Inglismaal. Ta ise on öelnud, et kogu ta lapsepõlv (isegi kogu ta elu) on olnud lausa õudusttekitavalt viisakas. Ta õppis Oxfordis kirjandust ning töötas nii hoolekandeasutuses kui õpetas ka inglise keelt, kirjandust ning filosoofiat Salisbury koolis. 1940-1945 teenis Golding Briti sõjaväelaevastikus ning võttis osa dessantoperatsioonidest, mistõttu nägi ta II Maailmasõja jubedusi ka oma silmaga. Kui varem uskus ta enda sõnul kindlalt inimese täiuslikkusesse, siis peale seda kogemust, lõid tema humanismi selged enesekindlad ideed vankuma. Sõja lõppedes naases autor taas Salisbury, kus valmis ka tema esimene romaan. 1983. aastal sai kirjanik Nobeli preemia, (tõustes pärast pisikest pausi taas maailma keskpunkti).

Kirjandusteose analüüs
thumbnail
2
doc

W.G. Golding "Kärbeste jumal"

W.G.Golding ,,Kärbeste jumal" Räägin oma ettekandes William Gerald Goldingu romaanist "Kärbeste jumal". Golding sündis 19. septembril 1911 Edela-Inglismaal. Ta ise on öelnud, et kogu ta lapsepõlv (isegi kogu ta elu) on olnud lausa õudusttekitavalt viisakas. Ta õppis Oxfordis kirjandust ning töötas nii hoolekandeasutuses kui õpetas ka inglise keelt, kirjandust ning filosoofiat Salisbury koolis. 1940-1945 teenis Golding Briti sõjaväelaevastikus ning võttis osa dessantoperatsioonidest, mistõttu nägi ta II Maailmasõja jubedusi ka oma silmaga. Kui varem uskus ta enda sõnul kindlalt inimese täiuslikkusesse, siis peale seda kogemust, lõid tema humanismi selged enesekindlad ideed vankuma. Sõja lõppedes naases autor taas Salisbury, kus valmis ka tema esimene romaan. 1983. aastal sai kirjanik Nobeli preemia, (tõustes pärast pisikest pausi taas maailma keskpunkti).

Kirjandus
thumbnail
3
odt

Kurjus

,,Kurjus" 1)Raamat räägib Teise maailmasõja-aegsest Rootsi poisist nimega Erik, kelle elus on palju kurjust ja vägivalda. Erik on pealtnäha täiesti tavaline poiss, kes tegelikult jälestab oma elus olevat vägivalda: tema isa peksab teda erinevate vahenditega ja ta on oma koolikamba pealik. Pealikuna tuleb tal pidevalt kakelda ja selle eest visatakse ta ka koolist välja. Tema vanemad saadavad ta Stjärnsbergi nimelisse internaatkooli, mis on hoopis teistsugune kool kui teised. 2) Stjärnsbergis on kehtestatud niinimetatud ,,seltsimehelik kasvatus", mis kujtab

Kirjandus
thumbnail
6
doc

Tee rahast endale jumal ja ta hakkab sind kiusama nagu kurat

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL INFOTEHNOLOOGIA TEADUSKOND Automaatikainstutuut ,,Tee rahast endale jumal ja ta hakkab sind kiusama nagu kurat.''(H.Fielding) Esse aines ,,Väljendusoskus'' Juhendaja: Rein Paluoja Dotsent Tallinn 2011 Sisukord Deklaratsioon.......................................................................lk 3. Annotatsioon.......................................................lk 4. Esse...............................................................lk 5-6. 2 Deklaratsioon

Kirjandus
thumbnail
20
pdf

GÜMNAASIUMI KIRJANDUS

RAHVAJUTUD Folkloori põhitunnused: Traditsioonilised Rahvaluule muutlik 2 ühesugust lugu pole olemas Vastavad kindlatele reeglitele Autor on teadmata Oluline, sest näitab, kuidas rahvas sai aru üksteisest ja ka nende mõtetest Rahvaluule zanrid: Muinasjutu puhul ei eelda keegi, et sa seda usuks. Ta on ajatu. Erineb väga suuresti teistest, süzeed rahvusvahelised Müüdi puhul tegemist teise maailmaga, meie loogika vastaselt Muistend ütleb alati kindla fakti, tegemist tänapäeva maailmaga F.R.FAEHLMANN Sündis vaba talupoja peres Isa mõisavalitseja Kasvas peale vanemate kodust mõisnike juures Läks Tartu ülikooli Lõpetas doktori kraadiga Tema eestvõttel 1836 loodi Tartus õpetatud Eesti Selts(sisaldas saksa rahvusest mehi)

Kirjandus



Lisainfo

PowerPoint`i esitlus.

Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun