Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Segatoitumine (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kui palju vajab inimene toitu ?
 
Säutsu twitteris

Valgurikkaid toiduaineid – liha, kala ja muna ning piima ja piimatooteid tuleb kasutada enam-vähem võrdses koguses. Eelistada tuleb lahjat liha. Liha, kala, muna päevane kogus on kokku 150 kuni 210 grammi. Piima ja piima-tooteid soovitatakse 4 portsjonit päevas. Üks portsjon on 1 tass piima või 30-40g juustu või ½ tassi kohupiima (ühe tassi suurus on ligi-kaudu 200 milliliitrit). Nähtavat rasva – või-leivale määritavat võid, toidu valmistamiseks kasutatavat rasva või õli, suhkrut ja maiustusi – tuleb kasutada tunduvalt vähem kui esmavajalikke toiduaineid.


Inimkonna ajaloo vältel on söödava toidu valik ja koostis oluliselt muutunud. Enamik toiduaineid, mida sööme, on looduslikud
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Segatoitumine #1 Segatoitumine #2
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2008-04-09 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 24 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor mythic Õppematerjali autor

Lisainfo

Brošüür. Kui palju vajab inimene toitu? Milline on õige toitumine?

Mõisted


Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

4
doc
Toitained
7
odt
Tervislik toitumine
10
docx
Toitumine
14
rtf
Eritoitumine
13
docx
Eritoitumine
1
doc
Tervislik toitumine
8
doc
Tervislik toitumine
22
doc
Menüü toitumine



Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun