............................................... 4 1.2 Circke K AS-i visioon .................................................................................................................... 4 1.3 Praktikakoha tööprotsessi kirjeldus ja korraldus ............................................................................. 4 1.4 Praktikandi töölõigu kirjeldus......................................................................................................... 5 2. ÜLEVAADE PRAKTIKA KÄIGUST ........................................................................................ 7 2.1 Hinnang ettevalmistusele................................................................................................................ 7 2.2 Hinnang toimetulekule ................................................................................................................... 8 2.3 Uued teadmised ja oskused........................................................................
TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI TALLINNA KOLLEDZ Majandusarvestus Cäty Gilden PRAKTIKAARUANNE Juhendaja: Ilona Gilden Tallinn 2011 SISUKORD SISSEJUHATUS Isiklike eesmärkide ja ülesannete püstitus Minu eesmärgiks praktika sooritamisel oli täpsema ülevaate saamine raamatupidaja igapäevasest tööst ning selleks vajaminevate teadmiste ja oskuste ulatusest. Õpikutes ja loengutes on küll räägitud, millega raamatupidaja tegeleb kuid mida see endast täpsemalt kujutab? Seega soovisin praktika käigus enda jaoks lahti mõtestada, millest täpsemalt koosneb raamatupidaja igapäeva töö: milliseid programme kasutatakse, milliseid lepinguid sõlmitakse, milliseid dokumente
......................................................................................................... 3 2.2. Organisatsiooni töökorraldus. Organisatsiooni ja juhtimise skeem. Organisatsiooni tööülesanded. Organisatsiooni struktuur ja struktuuriüksuste funktsioonid......................................................................................................... 4 2.3. Organisatsiooni tegevus eesmärkide saavutamisel......................................8 3 Ülevaade praktika käigust (sh eneseanalüüs).....................................................9 3.1.Praktika käigus sooritatud tööde ja tegevuste loetelu...................................9 3.2. Hinnang uutele teadmistele ja oskustele: mida uut ja huvitavat kogesid ning õppisid praktika ajal.................................................................................. 11 4.Hinnang praktikaettevõttele..............................................................................13 4.1
ee/et/tootajale/Toosuhted/tootasu/tootasu-maksmine/tootasu- maksmise-erijuhud Tööelu.ee, keskmise töötasu arvutamine ja maksmine, kasutamise kuupäev 11.06.2017 http://www.tooelu.ee/et/tootajale/Toosuhted/tootasu/tootasu-maksmine/keskmise- tootasu-arvutamine-ja-maksmine 19 Lisad Lisa 1. Lisa 1. Juhendaja hinnang ja praktikandi enesehinnang praktikale Praktikandi nimi: Laura Potsepp Kursus/eriala R16KÕ Praktika nimetus: Raamatupidaja praktika Praktika aeg: Ettevõtte/asutusepoolse juhendaja nimi: Eveli Vaarend 1. Kohanemine (olukorra, keskkonna, tegevustega) ja algatusvõime Juhendaj Praktikant a Hangib omaalgatuslikult asjakohast teavet ja algatab tegevusi, kohaneb kiiresti uues
selles vormis, milles ta seda meelde jättis. Kui soovitakse, et osalejad oskaksid rakendada õpitut praktilises töös ja tegevuses, peab õpingute põhiosa olema praktiline. Teooria õppimine ei arenda üldjuhul selle rakendamise oskust. Näiteks esmaabikoolitustel ei asenda lahasetüüpide pildilt vaa- tamine ning õppefilmi põhjal töölehe täitmine kunagi praktilisi lahase paigaldamise harjutusi. Mida paremini teooria ja praktika on õppeprotsessi integreeritud, seda tõenäolisem on, et koolitusel osalejad neid ka hiljem koos kasutavad. Kuna täiskasvanu on üldjuhul pragmaatiline õppija, soovib ta õppida selleks, et miski tema elus paremaks või arusaadavamaks muutuks. Teda huvitavad harva teadmised lihtsalt teadmiste enda pärast. Heal õppekaval kui dokumendil on järgmised tunnused: 1. See sisaldab kogu olulist infot, sealhulgas õppekava nimetus, maht, sihtgrupp, õpiväljundid,
Üliõpilase jaoks on oluline seegi, et kõrvuti traditsiooniliste empiiriliste ja teoreetiliste uurimustega on hakatud akadeemilise kraadi taotlemisel arvestama arendusliku iseloomuga töid, nendega saab kaitsta bakalaureusekraadi, senise magistriõppe kutsekraadi ning uute (3+2) õppekavade magistrikraadi, samuti doktorikraadi. Need on mitmesugused arendusuurimused, mille loogika erineb oluliselt tavapärasest uurimistöö omast, mis on sisuldasa pedagoogilised või andragoogilised ja praktika jaoks väga vajalikud. Selliste tööde eesmärgid, teostus ja loogika lähtuvad vajadusest luua vahendeid, mille abil saab lahendada praktika jaoks olulisi probleeme. Seega on nende tööde põhifunktsiooniks midagi luua, midagi projekteerida. Sedalaadi üliõpilastööd on sobivad nendele üliõpilastele, kellel juba on olemas praktiline kogemus mingis hariduselu valdkonnas. Üksikasjalikumalt kirjeldatakse arendus- uurimustega seonduvat juhendi punktis 1.4.
probleeme lahendada. · Luua seoseid inimese ja ressursisüsteemi vahel. · Edendada interaktisiooni inimeste ja teiste süsteemide vahel. · Eesmärk on aidata inimesel realiseerida eluülesandeid (ülesandeid, mis on inimese jaoks olulised ja tähtsad). Iseseisev ülesanne: · Teie mõtted rehabilitatsiooni teoreetiliste lähtekohtade osas · Kas tunnete seoste tugevust/nõrkust teooria ja praktika vahel? · Portfooliosse märksõnad teooriate ja rehabilitatsiooni seoste kohta. Rehabilitatsiooni alaliigid: Rehabilitatsiooni üldmõiste alla mahuvad mitmed alaliigid (nt töö- ja kutsealane rehabilitatsioon, psühhosotsiaalne rehabilitatsioon, meditsiiniline rehabilitatsioon, hariduslik rehabilitatsioon jm). Mõisted meditsiiniline rehabilitatsioon, kutsealane rehabilitatsioon, hariduslik
Tallinna Majanduskool Täiskasvanute Koolituskeskus PERSONALI PLANEERIMINE õppematerjal Personalitöö eriala õppegrupile Õppeaine nimetus: PERSONALI PLANEERIMINE Õppeaine üldeesmärk: Anda teadmisi ja oskusi organisatsiooni sise- ja väliskeskkonna analüüsimiseks ning piisava hulga nõutavate teadmiste ja oskustega töötajate olemasolu tagamiseks organisatsioonis Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane: Oskab analüüsida organisatsiooni sise- ja väliskeskkonda ning teha järeldusi organisatsiooni personali planeerimiseks Oskab koguda ja kasutada personali planeerimiseks vajalikku informatsiooni Oskab kasutada erinevaid meetodeid personali lühiajaliseks, keskpikaks ja pikaajaliseks planeerimiseks Oskab analüüsida tööjõu liikumist organisatsiooni sees ja organisatsioonide vahel, kasutades vastavaid mõõdikuid (sh tööjõu voolavuse ja tööjõu stabiilsuse indeksid) Oskab teha organisatsioonile et
Kõik kommentaarid