Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Mootori Sisepesu (2)

1 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas seda teha ?

Lõik failist

Mootori sisepesu

Jaanus Akmentin
Mootoris on vana kuivanud
õli ja mootor vajaks pesemist
Kuidas seda teha ?
· Kuna mootori pesemine on õrn teema
tuleb seda teha väga ettevaatlikult.
· Tuleb valid õigeid vahendeid ja töö
võtteid.
· Kui teha valesti ei pruugi mootor enam
tööle hakata.
· nii mõnedki mootorid on tänu pesule
pärast kokku jooksnud.
Töö käik

Mootori Sisepesu #1 Mootori Sisepesu #2 Mootori Sisepesu #3 Mootori Sisepesu #4 Mootori Sisepesu #5
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 5 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-06-16 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 112 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor annadabi2 Õppematerjali autor
Mootori Sisepesu õpetus ja teostus

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
11
doc

78 küsimust ja vastust

millega saab õhutada.pumpades kütust tuleb avada filtri peal olev õhutus tüüs . pumbata niikaua kuni õhku enam ei tule. Seejärel lasta mootoril käiia tühikäigul seejärel mootor õhutab ennast ise lõpplikult. 15.õlitussüsteemi th. Õlivahetus.õlifiltri vahetus. Mootor lasta töösoojaks siis lastakse väälja õli ja eemaldatakse õlifilter. Osa mootoritel eemaldatakse õli mootorist vastava imuri abil Õlifiltri kummitihend määäriida kokku õrnalt mootori õliga et järgmisel hoolduses oleks õlifiltrit parem eemaldada võimalusel täita õlifilter puhtaõliga et tagada käivitamisel kohene õlitus.Seejärel paigaldada õlifilter ja seejärel tootja poolt ette antud õlimargile ja mahule õli paigaldada. Seejärel käivitada mootor mõneks minutiks ning siis jätta seisma ja peale paari minutit kontrollida uuesti õlitase. Kuna õlifilter võib olla veel tühi. Vastavalt vajadusele lisada õli. Seejärel paigaldada

Auto õpetus
thumbnail
22
doc

AUTOHOOLDUSVAHENDID, TÖÖSTUSKAUBA REFERAAT

...................... 14 1.3.3 Autoglym Fast Glass...................................................................................... 14 1.3.4 RainX udueemaldaja ..................................................................................... 15 1.3.5 Sonax Glass Polish ........................................................................................15 1.3.1 AQUAPEL GLASS TREATMENT...............................................................15 1.4 Mootori hooldamine.............................................................................................. 16 1.4.1 Petro Patch Putty............................................................................................ 16 1.4.2 Roosteimmutusõli...........................................................................................16 1.4.3 Karburaatori puhastusvahend.........................................................................16 1.4

Kaubandus ökonoomika
thumbnail
62
odt

Teedemasinate juhtimine ja hooldus

Ümberpööratav hõlm (töötamiseks tõugates või tõmmates) Buldooserite liigitus Käiguosa ehituse järgi - ratas- ja roomikbuldooserid Nimiveojõu järgi: • Ülirasked – 400hj • Rasked 250 – 400hj • Keskmised 160 – 249hj • Kerged 60 – 159hj • Väikesed – alla 60hj Käiguosa ülesandeks on masina rasukse ülekandmine toetuspinnale ja mootori võlli pöörleva liikumise muutmine masina kulgevaks liikumiseks. Toetuselementide tüübi alusel liigitatakse käiguosad: a) röömas b) pneumoratas c)roomik d)sammuv e) tigu Roomikkäiguosa on väljaarenenud rööbaskäiguosast ning kujutab endast tegelikult rööbasteed, mida masin edasiliikudes endale ise ette paigaldab. Roomikkäigu osa koostus on: 1) tugirullikud 2) vedav tähtratas 3) kanderullikud 4) juhtratas 5) roomikvanker 6) roomikkett koos taldmikega

Teedeehitus
thumbnail
84
doc

Praktika aruanne - Tallinnk Star

EESTI MEREAKADEEMIA Laevamehaanika kateeder MEREPRAKTIKA ARUANNE Õppeliin: laeva jõuseadmed Õpperühm: MM41 Praktikant: Pjotr Muhhin Juhendaja: Jaan Läheb Praktika algus:02.05.2010 Praktika lõpp: 06.09.2010 Praktikakoht: M/S Ice Runner TALLINN 2010 Retsensioonid 2 Sisukord 1. Üldandmed laeva ja laeva seadmete kohta .................................4 1.1. Üldandmed laeva kohta ...........................................................4 1.2. Üldandmed laeva jõuseadmete kohta ......................................8 2. Laeva peamasin ........................................................................

Merepraktika
thumbnail
58
doc

TÖÖOHUTUSNÕUDED TÖÖTAMISEKS LAEVAS MASINA - MEESKONNAS

silindritel aritmeetilisest keskmisest erineda ± 3,5%. Mõõtmise sagedus sõltub diisli valmistaja tehase nõuetest (vajadusel võib vanmmehaanik nõuda ka tihedamaid mõõtmisi) Silindrite Pz oleneb: 1. kompromeerimise lõpprõhust 2. Pihusti pihustuskvaliteedist 3. Silindrisse antavast kütuse hulgast 4. Kütuse sissepritsimisnurgast. Pz peab olema normi piires, sest liiga kõrge Pz koormab liikselt väntkepsmeh - anismi laagreid, samas kui madal Pz vähendab mootori ökonoomsust. Pz reguleerimiseks tuleb: 1. Reguleerida välja kõigil silindrite Pz . 2. Kontrollida ja reguleerida võrdseks kõigi silindrite kütuse eelsisse pritsenurk 3. Kontrollida ja vajadusel reguleerida kütusepihustite pihustus kvaliteet 4. Kui eelnevad kolm punkti on tehtud, aga Pz erievus on ikka suur, siis tuleb reguleerida silindrisse antav kütuse hulka. Kütuse eelsissepritse nurga γ kontroll ja reguleerimine.

Laevandus
thumbnail
16
docx

Laeva jõuseadmete ehitus motoristile

Rooliseade peab tagama, et rool liiguks ühest pardast teise vähemalt 28 sekundi jooksul. Pöörde ulatus on kuni 45° kummalegi parda poole. Eristatakse balanseeritud, pool balanseeritud, balanseeritud ripprooli ja tavalist rooli. Roolil võib olla ka abiseadmeid, näitesks abisõukruvi, mis asetseb otsas või niiöelda lisalaba rooli otsas. Kuid osadel laevadel on jõusedameks käitur, mis pöörleb 360°. Rooliseadme ülesandeks on laeva juhtivuse tagamine. 3.Alusraam - mootori alus, mis kinnitatakse mootori vundamendile ja millele toetuvad kõik ülejäänud detailid. Peab olema suure jäikusega, sest tallemõjuvad kõik mootori poolt arendatavad jõud: raskusjõud, gaaside survejõud,detailide inerts. Üldreeglina valmistatud (valatuna) malmist, kuid väga suurtel mootoritel keeviskonstruktsiooniga terasest. Konstruktsioonilt kujutab alusraam vanni, mille külgseinteks on 2 pikitala, mis on omavahel seotud ristvaheseintega, kuhu on töödeldud

Laevamehhanismid
thumbnail
17
doc

Mootorsaed - referaat

Isolaator on põlenud hambuliseks, elektroodid ebaühtlaselt põlenud, isegi korrudeerunud ­ vale bensiin, küünal ei ole korralikult kinnitatud, süütemoment on vale, bensiinis on väga palju õli, küünal on vale. Elektroodid on märjad ­ küttesegus on palju õli või vale õli, liiga nõrk säde. Igapäevase hoolduse käigus tuleks läbi käiviti kaane avade suruõhuga puhastada süüteseadme ümbrus. Jahutus Mootori normaalne jahutus tagatakse vahelduvatel pööretel töötamisel. Külmaga töötades võib tekkida ülejahutamine. Selle vältimiseks oleks mõistlik osa õhuvõtuavast sulgeda. Suvel võib aga saag üle kuumeneda, sellel perioodil tuleb vältida saega töötamist. Aegajalt tuleb silindri ribide vahelt puhastada, samuti vajab puhastamist käiviti kaas õhuvõtuavadega. Puhastamiseks on kõige mõistlikum kasutada suruõhku.

Mootorsaed
thumbnail
8
doc

Auto hoolduse põhitõed

Mida kaugemal see teine täht on A'st, seda kvaliteetsem on õli. Õli tuleb vahetada vastavalt hooldusvälbale, kuid vähemalt korra aastas. Hermeetilistes tingimustes säilib õli kolm aastat, kuid karter pole hermeetiline, õli puutub kokku õhuga ning põhjustab oksudeerumisprotsessi. Erinevaid õlisid ei soovitata omavahel segada v.a sünt. Õlid. Bensiini süttimise kiirust iseloomustab oktaanarv. seda määratakse kas mootori või uurimismeetodil. Lühendid: RON / MON Oktaanarvuga hinnatakse bensiini detonatsioonikindlust. Detonatsioon on küttesegu ülikiire plahvatuslik isesüttimine. Mida kõrgem on oktaanarv, seda väiksem on detonatsioonioht. Detonatsiooni puhul tõuseb rõhk silindris ülemäära kõrgeks. Kuulda on heledat metalset kloppimist.(klõbinat) Mootoridetailid võivad puruneda. Hõõgsüüde ­ vüib kaasneda detonatsiooniga, kuid reeglina siiski eraldi.

Autode hooldus




Meedia

Kommentaarid (2)

mansikka profiilipilt
mansikka: Õppematerjal võiks olla ikkagi põhjalikum ja korrektsem. Liiga arusaamatu tekst minu arust.
20:35 21-01-2011
Mariliis1206 profiilipilt
Mariliis1206: Väga kehv materjal, reaalselt oli seal kaks slaidi informatsiooni.
23:04 31-10-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun