Uurimusprojekti autorile tundub, et kuigi Cheerleading iseenesest on piisavalt eneseületust nõudev ja kaasahaarav, pööratakse siiski sellele spordialale vähe tähelepanu. Uurimisprojekt võib huvipakkuvaks osutuda põhikooli õpilaste, samuti gümnaasiumi õpilaste kui ka täiskasvanud huviliste seas. Käesoleva uurimisprojekti eesmärgiks on välja selgitada: Kuidas muuta Cheerleadingu spordiala õppijate jaoks huvitavamaks? Töö eesmärk on viia läbi Cheerleadingu üritus Tallinna Tehnikagümnaasiumi 9.-11. klasside õpilaste seas ja selgitada välja, milline on nende varasem kokkupuude spordialaga „Cheerleading“ ning viia läbi „Cheerleadingul“ põhinev autori loodud uurimisprojekt „Cheerleadingu projekt Tallinna Tehnikagümnaasiumi 9.-11. klasside seas“. Projekti õpetlikkuse, vajaduse ja huvitavuse kohta viiakse läbi üritus ning tagasisideküsitlus, mille
seda hulgilaost tellida. Näiteks oli tordi kaunistamiseks vaja üht laimi, ning nii väikese koguses kaupa ei ole kasulik hulgilaost tellida, sageli ei väljastagi hulgiladu nii väikeses koguses antud kaupa. Selleks peab kohviku juhataja iga päev külastama Paide linna kaupluseid. Lisaks sellele ostetakse hulgilao asemel kauplusest sooduspakkumiste ajal, sest siis on mõned kaubad tunduvalt soodsamad kui hulgilaost ostes. Samtuti on kohviku töös korraldatud nii, et kui saabumas on suurem üritus, näiteks sünnipäev 40-le inimesele, siis pole mõtekas, et kokad koorivad köögiviljad ise kuna see võtaks liialt aega. Selle asemel ostetakse kooritud köögiviljad sisse Türil asuvast Wiiberg OÜ-st. Kuna Paide linna hulgiladudes ei ole hinnad alati hulgiladudele omaselt soodsad ja ka sortiment on väike, siis korra kvartalis külastatakse Rakveres või Tallinnas asuvaid suuremaid hulgiladusid, et oma kaubavarusid täiendada.
" Väliste faktorite osas kriitiline olla on lihtne võrreldes enesele "näkku vaatamisega". Väikeses Eesti ühiskonnas tuleb väliste faktorite osas tihti peatähelepanu pöörata subjektiivsetele asjaoludele: kes on kellega seotud, kes kelle huvisid esindab. Samas võib olla palju objektiivseid tõsiasju, mille tähtsust ei tasu alahinnata. Näiteks võib olla ühiskonnas toimunud mingi suur sündmus, mis meedia (või ka teiste sihtgruppide) tähelepanu enesele tõmbab, või saadeti pressiteade välja liiga hilja, ajal mil toimetuses leht juba koostatud oli. Alljärgnevalt on kirjeldatud Eestis levinumaid suhtekorraldusprogrammide ettevalmistusel kasutatavaid nn formaalseid meetodeid. Peale nende on võimalik rakendada lugematul hulgal kombinatsioone informaalsetest meetoditest, kuhu võivad kuuluda isiklikud kontaktid ja vestlused,
pretensioonikad ehted, meestel kõrvarõngas – need on asjad, mis lugupeetavas firmas on rangelt keelatud. Populaarseim rõivas praegu on naistel kostüüm seeliku või pükstega, meestel kombineeritud ülikond ja selle juurde sobivad püksid. Ametlikud vastuvõtud Kutsed Kutsudes koju külalisi, korraldades ametlikke või mitteametlikke vastuvõtte, pidulikke lõuna- või õhtusööke, balli või tantsupidu, soovivad korraldajad alati, et pidulik sündmus õnnestuks. 16 Piduliku sündmuse õnnestumiseks peaks olema täidetud kolm tingimust: kutsutavate õige valik hoolitsus seltskondliku meelelahutuse eest roogade-jookide õige valik. Arvestada tuleb ka ruumi suurust ja mis see kõik maksma läheb. Ametlike ja ärilõunate külalistele teatatakse koosviibimisest tavaliselt telefoni teel. Konverentsi või mõne
Üritus oli väljaspool kohvikut, Paide Kultuurikeskuses kooriklassis. Kohvipaus oli arvestatud sajale inimesele. Inimeste arv oli suur ja sellepärast oli kutsutud tööle ka lisatööjõud kaks töötajat. Poolteist tundi enne kohvipausi algust, saime teada, et tuleb ainult 50 inimest, kaks korda vähem kui oli planeeritud. Sellisel juhul kaks lisatööjõudu on palju, aga töötajaid ei ole võimalik kohe koju saata. Järelikult see toob kohvikule vähem kasumit. Kui üritus on majast väljas,siis lisandub teenustasu 20%. Tihti on summa piiratud, siis protsenti lisada ei ole võimalik, kuigi bensiinikulu jääb ikkagi. Antud näide on turunduskeskkonna majanduslik välismõjur, mis mõnel juhul võib olla ka vastupidine, kui tuleb rohkem inimesi, kui oli planeeritud. Suur Kultuurikeskus on ehitatud nii. et kohvik jääb majas toimuvast eemale, mis kindlasti vähendab külastajate arvu.
LÜG Playbackide ajaloos. Üks kõige emotsionaalsemaid Playbacke oli arvatavasti meie klassi viimane Playback, kus me esitasime Grease ja praktiliselt terve klass võttis sellest osa. Seda oli vinge nii harjutada mitmeid päevi kui ka esitada. Peale seda lõid eriti tüdrukutel emotsioonid välja, kes hakkasid nukrusest nutma, et see oli viimane Playback seal koolis. Väga vinge üritus oli ka Mingi muusika üritus, kus 10. klassis esitasime 10.M eest lugu mina, Aimar ja Indrek. Selle loo nimeks oli ,,Are you ready?" Selle esinemisega on üks väga põnev lugu rääkida. Esialgu oli meil plaanis esitada lugu ,,MC Vimpel- Potased kuluvad." Olime kõik sõnad pähe õppinud ja veidi ka harjutanud, aga kui õpetajad kuulasid seda lugu esinemise päeval proovis, siis arvasid, et pigem teeme sellega endal margi täis ja et midagi ei tule sellest välja. Seega tuli teha kiireid otsuseid, kas
Tartu Kutsehariduskeskus Turismiosakond Jaanika Karp ja Riho Majas TURUNDUSPLAANI ANALÜÜS Juhendaja Maarja Nõmme TARTU 2016 SISUKORD 1.SISSEJUHATUS....................................................................................................................................................3 2.SWOT.....................................................................................................................................................................4 3.MISSIOON.............................................................................................................................................................6 4.EESMÄRGID.........................................................................................................................................................6 5.VÄLIS- JA SISEKESKKONNA ANALÜÜS...............................................................................................
· hea paber, mis on veidi paksem kui tavaline paber · tekst tumeda värviga, kutset ei voldita · soovitavad mõõtmed 15 x 10 cm või 18,5 x 12 cm · kõik nimed, tiitlid ja aadressid õiged Milline on oluline info kutsel? · Kes on kutsuja(d) Härra ja proua Saarel on au paluda Teid... Eesti Vabariigi suursaadiku ja pr Karul on au paluda Teid .... · Keda kutsutakse Tiitel ja inimese nimi kirjutatakse kutsele tavaliselt käsitsi · Põhjus, miks kutsutakse Kutsel on kirjas sündmus, mis põhjusel oleme korraldatavale üritusele kutsutud ja millisel viisil seda tähistatakse Olete palutud osalema koolitusfirma "Tarkur" 10. aastapäevale pühendatud aktusele ja sellele järgnevale "Pokaalile vahuveinile" · Toimumise aeg Nädalapäeva nimetus, kuupäev kuu aasta ja kellaaeg Laupäeval, 7.märtsil 2013 algusega kell 19.00 Kellaaeg võib olla märgitud ajavahemikuna 19.00 23.00 · Toimumise koht Aadress märgitakse kutse paremasse või vasakusse alumisse nurka.
Kõik kommentaarid