Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Mille järgi valivad inimesed energiajooke? (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
Mille järgi valivad inimesed energiajooke #1 Mille järgi valivad inimesed energiajooke #2 Mille järgi valivad inimesed energiajooke #3 Mille järgi valivad inimesed energiajooke #4 Mille järgi valivad inimesed energiajooke #5 Mille järgi valivad inimesed energiajooke #6 Mille järgi valivad inimesed energiajooke #7 Mille järgi valivad inimesed energiajooke #8 Mille järgi valivad inimesed energiajooke #9 Mille järgi valivad inimesed energiajooke #10 Mille järgi valivad inimesed energiajooke #11
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2020-11-17 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 2 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor 386787 Õppematerjali autor
11 lk puhast kulda

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
16
docx

Energiajookide tarbimisharjumused ja teadlikkus

SISSEJUHATUS Energiajoogid on viimaste aastatega jõuliselt populaarsust kogunud. Kuigi arvatakse, et tegu on pelgalt karastusjookidega, mis on rikastatud erinevate ergutite ning maitsetega, siis tegelikkuses võib mõtlematu tarbimise järel tekkida erinevad tervisehädad. Kiire elustiili tõttu otsivad noored abilist energiajookidest, mistõttu võib lugeda noori kõige kergemini mõjutatavaks sihtrühmaks. Noored ei pruugi tihtipeale mõista, mida see jook kehale tegelikkuses annab, eeldades vaid, et energiajoogi nimest tulenevalt saavad nad lisaenergiat edasirassimiseks. Ostu- ning tarbimisregulatsiooni vähesuse tõttu on energiajoogid üsna kergesti kättesaadavad noortele. Erinevad reklaamid ning turustamiskampaaniad, mille kaudu tootjad püüavad oma toodet paremini turustada, panevad noori tarbima energiajooke nii füüsilisel treeningul, tööl,

Toitumisfüsioloogia ja metabolism
thumbnail
23
doc

Energiajoogid

......................................................................................4 1.2 Tauriin........................................................................................................................5 1.3 Glükoronolaktoon......................................................................................................5 1.4 Guaraana ...................................................................................................................6 1.5 Miks inimesed tarbivad energiajooke?...................................................................... 6 2 ENERGIAJOOKIDE MÕJU............................................................................................7 2.1 Energiajoogid ja alkohol............................................................................................9 2.2 Energiajoogid ja tervis.............................................................................................10 2.3 Energiajook pole ohutu........

Informaatika
thumbnail
31
doc

KSUHTUMISEST ENERGIAJOOKIDESSE JA NENDE TARBIMISEST TALLINNA NELJATEIST– KUNI ÜHEKSATEISTAASTASTE ÕPILASTE HULGAS

....................................................................... 27 Lisa 1........................................................................................................................... 29 SISSEJUHATUS Energiajoogid on joogid, mis sisaldavad teatud koguses vitamiine ja turgutavaid aineid nagu kofeiin, guaraana ning teisi sarnase toimega koostisosi. Need panevad inimese 2 ennast tundma erksamana. Esimene energiajook tuli Euroopasse 1987. aastal ja nende populaarsus on kiiresti kasvanud. Eestis on energiajook suhteliselt uus asi. Eriti just noored on hakanud tarbima üha enam jooke, mida nad tegelikult ei vaja. Kohe kui tekib väike väsimustunne, minnakse poodi ja haaratakse energiajook, sest arvatakse, et jook annab energiat juurde. Inimesed ei ole teadlikud, mis nendes jookides tegelikult peitub ja ei teata toimeainete tegelikku mõju, seda eriti kooliealiste seas.

Bioloogia
thumbnail
20
doc

Nimetu

Jõgeva Gümnaasium Aile Tomson 11. A Energiajoogid Jõgeva Gümnaasiumis Uurimistöö Juhendaja Estri Vaht Jõgeva 2012 Sisukord 1.1. Energiajookide ajalugu.....................................................................................................4 Sissejuhatus Energiajookide tarbimine on muutunud üha populaarsemaks ja seda just koolinoorte seas. Mõned peavad energiajooke sama süütuks kui limonaadi, teised võrdsustavad neid aga narkootikumidega, kuid põhjalikke uuringuid energiajookide mõjust on vähe. Energiajoogid bi tavaliseks janu kustutamiseks, sest neid eristab teistest jookidest suur kofeiini, tauriini, glükoronolaktooni ja muude toimainete sisaldus. Seega tuleks nende tarbimisega olla ettevaatlik. Antud uurimistöö keskendub Jõgeva Gümnaasiumi 15-19- aastaste noorte energiajookide pruukimisele

Kategoriseerimata
thumbnail
126
pdf

Laste tervis, lastekaitse, terviseedendus

 Lapse arendamine ja tervisliku eluviisi kujundamine. Sotsiaalsed tervisemõjurid  Varajane areng  Vaesus  Elamistingimused  Sissetulek  Haridus  Töö ja töötingimused  Sotsiaalne sidusus  Sotsiaalmajanduslik positsioon  Sotsiaalpoliitika  Sotsiaalne tõrjutus  Sotsiaalne usaldus Kogukond Kogukonna moodustavad inimgrupid, kes on üksteisega mingil tähenduslikul viisil seotud, näiteks inimesed, keda seovad ühes geograafilises piirkonnas elamisega ühised huvid. Kogukonnatöö Kõige tähtsamaks kogukonnatöö aspektiks on, et kogukonna liikmed peaksid aitama ühiste huvidega inimestel kokku saada, selgitama, mis on nende vajadused ja koos tegutsema nende vajaduste lahendamise suunas. Nad võivad seda teha üheskoos, mõeldes välja projekte, mis aitaks sihtgruppi toetada või teha selgitustööd avaliku ja erasektori hulgas, otsimaks lahendusi (Payne, M).

Lapse tervise edendamine
thumbnail
19
doc

Konspekt I osa

Võib tekkida kuid/nädalaid peale uimasti kasutamis. Ei teki iseenesest, peavad olema kokkusattuvus (näiteks pimedast ruumist väga valgesse)- meeleelundid peavad saama äkilist ja tugevat stimulatsiooni. 8. Abuse ­ kuritarvitamine- uimastite kohta kasutatakse 9. Misuse- väärtarvitamine (ravimid) Uimastite erinevad klassifikatsioonid. 1. Valmistamisviisi järgi : kodusel teel (marihuaana- kanepilehtede pudi, mida suitsetatakse; moonivedelik- asendab heroiini) või tööstuslikult valmistatavad (morfiin, amfetamiin). 2. Päritolu järgi :looduslikud(kanep), poolsünteetilised (väga kergesti kättesaadav looduslikust toorainest, aga on vaja keemilisi protseduure) ja sünteetilised(extasy, PSP ehk inglitolm); 3. Juriidiline klassifikatsioon:

Sõltuvuskäitumine
thumbnail
86
docx

Suitsetamisest loobumine erinevate meetodite abil

loobumiseks. Kui edukas on olnud inimeste pingutus ning mis on olnud parimad abivahendid suitsetamisest loobumiseks? Kas abivahenditel on üleüldse mingisugune mõju või loobutakse siiski ainult kasutades oma tahtejõudu? Töö hüpoteesiks on väide, et suitsetamisest loobumise abivahendid aitavad inimesi loobuda suitsetamisest. Käesoleva töö teostamiseks uuriti erialast kirjandust ja viidi läbi küsitlus, mille põhjal selgitati välja, kui palju oli selles kollektiivis suitsetajaid, mittesuitsetajaid ning suitsetamisest loobunud inimesi. Küsitlusest selgusid meetodid, mida küsitletud on kasutanud suitsetamisest loobumiseks ning mis olid nende jaoks kõige efektiivsemad. Antud uurimistöö raames andis intervjuu Henry Jakobson, kes on Allen Carr’i meetodi esindaja Eestis. Ka intervjueeriti Risti aleviku perearsti Hingi Kalbergi, kes andis informatsiooni selle

Bioloogia
thumbnail
84
pdf

Turundusuuringud

Sel puhul lubatakse teatud etteantud hälvet uurimistulemuste hindamisel. Objektiivsus. Uurijal ei tohi olla eelarvamust uuringu väljundi kohta. Kui objektiivsus puudub, siis teaduslik meetod ei anna reaalset pilti tegelikkusest, vaid aitab saavutada soovitud väljundit. 2.2. Turundusuuringute klassifikatsioon Turundusuuringute liigitamiseks on mitmeid võimalusi lähtuvalt uuringu eesmärkidest ja klassifitseerimise aspektist 2.2.1 Turundusuuringute liigitamine suuna järgi. 1. andmehõive –suunaline uuring – uurijale püstitakse konkreetne ülesanne. 2. rakenduslikud e. probleemsuunitlusega uuringud – uurijale antakse tellija poolt probleemi üldine olemus ja ta peab valima uuringusuuna. 3. baasuuringud – kus uurijal on täielik vabadus valida uurimissuund . Eesmärgiks tavaliselt uue informatsiooni saamine. 2.2.2 Turundusuuringute liigitus uurimistüübi ja teema järgi. 1

Turundus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun