Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia (8)

2 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas te hindate oma sissetuleku suurust?
  • Kui jah siis kui tihti?
  • Kus on võimalik ratsutamisega tegeleda?
  • Kui jahsiis millised?

Lõik failist

TALLINNA MAJANUSKOOL

Valentina Purtova
TURUNDUSPLAAN
RATSAKLUBILE ” HOBUENERGIA
TU07

Juhendaja : M.Täks


Tallinn 2010
SISUKORD
SISSEJUHATUS 3
1 SISEKESKONNA ANALÜÜS 5
1.1 Ettevõtte profiiil 5
1.2Teenus 5
1.3Hinnakujundus 8
1.4SWOT analüüs 9
2VÄLISKESKONNA ANLÜÜS 11
2.1 Äri – ja majanduskeskkonna analüüs 11
2.2 Potentsiaalsed tarbijad 12
2.3 Turu-uuring 13
2.4 Turu suurus 14
2.5 Konkurents 14
3TURUNDUSEESMÄRK 18
4TURUNDUSSTRATEEGIA 18
5 TEGEVUSKAVA 19
KOKKUVÕTE 21
KASUTATUD ALLIKAD 22
LISAD 23


SISSEJUHATUS


Ettevõtte, kes soovib oma tegevusalal edu saavutada, peab oskama oma tegevust planeerida . Turundustegevust ei saa planerida ilma, et tunneks oma tegevusvaldkonada: keskkonda, kus tegutsetakse, klientide, konkurentide ning koostöö võimalusi.
Käesolev töö on ratsaklubi Hobuenergia turundusplaan, mis käsitleb turundustrateegia ja – tegevus planeerimist. Antud tööst lähtutakse teooria teadmistest.
Käesoleva töö eesmärgiks on välja töötada turundusstrateegia , koostada ratsaklubile plaan sisenemaks turule, ning koostöö plaan töötajatega.
Atud turundusplaan sisaldab :
  • Sissekeskonna analüüsi
  • Väliskeskonna analüüsi
  • SWOT analüüsi
  • Tegevusprogrammi
  • Eelarvet jmt

OÜ Hobuenergia on tegevust alustav ratsutamisteenuseid pakkuv ettevõtte Tallinnas. Teenuseid saab kasutada Tallinna Hipodroomil aadressil Paldiski mnt. 51. Antud aasdressil renditakse talli hoone, kus elab 10 hobust( 2 šetlandi poni ; 2 Eesti poni; 2 suurt hobust; 4 rendihobust) teenuseid saavad pakkuda 6 hobust ja 4 hobust on eraisikute hobused,
Vasakule Paremale
Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia #1 Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia #2 Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia #3 Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia #4 Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia #5 Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia #6 Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia #7 Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia #8 Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia #9 Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia #10 Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia #11 Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia #12 Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia #13 Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia #14 Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia #15 Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia #16 Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia #17 Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia #18 Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia #19 Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia #20 Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia #21 Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia #22 Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia #23 Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia #24 Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia #25 Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia #26 Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia #27 Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia #28 Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia #29 Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia #30 Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia #31
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 31 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-10-17 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 456 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 8 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor amazonka3 Õppematerjali autor
kuidas välja näeb turundusplaan

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
86
doc

Lõputöö. ratsaklubi avamine

..................................................................................14 1.2.10 ......................................................................................19 1.2.11 .................................................................................................21 1.2.12 ............................................................................................................. 23 1.2.13 ....................................................... 23 - " HOBU ENERGIA''......................................25 2.1 ....................................................................................25 2.2 .................................................................................................................26 2.3 ............................................................................................................................28 2.3.1 ..............................................................................................

Ettevõtlus alused
thumbnail
18
docx

Hipoteraapia turu-uuring

Hobusega tegelemisega saab terapeut mõjutada patsienti olema aktiivne, tähelepanelik, distsiplineeritud, kontsentreeritud mingile tegevusele. Hobune, keda kasutatakse teraapiaks, on valitud selline, kes on oma käitumiselt suunatud inimesele, s.t tahab suhelda ja otsib kontakti (http://www.teraapia.com/?topic=30&info=1) Mainori Kõrgkooli teenindusjuhtimise eriala I kursuse üliõpilased Kristina Kalinina ja Katri Kauniste viisid õppeaine turundus raames läbi turu-uuringu unikaalse teenuse hipoteraapia pakkumistest Põhja-Eesti regioonis. Selleks korraldasime e-maili teel küsitluse teenusepakkujate hulgas. Olime positiivselt üllatunud, et vastuseid tuli üllatavalt palju ja teenusepakkujad olid nõus meile oma tegemistest rääkima. Detailsem kokkuvõte küsitlustulemustest on toodud alljärgnevas teenusepakkujate võrdluse tabelis. 2

Turunduse alused
thumbnail
51
pdf

Turundusplaani koostamise juhend

ettevalmistamiseks. Äriplaan on strateegiline dokument, milles näidatakse ära ettevõtte olemus, tegevussuunad ja eesmärgid ning see sisaldab finantsprognoose. Äriplaan on planeerimisvahend, mis asetab organisatsiooni juhtimisotsuseid laiemasse konteksti, näidates ära firma tegevussuunad funktsionaalsetes valdkondades (nt tootmises ja teeninduses, tootearenduses, inimressursside juhtimises, turunduses ja mujal). Turundusplaan on osa äriplaanist või sellega tihedalt seotud dokument, mis kirjeldab organisatsiooni turunduse lähtekohti ja korraldamist. EASi eesmärk on toetada uute turismitoodete/-pakettide arendamist ja jagada ettevõtja riske uutele turgudele sisenemisel. Kooskõlas ettevõtte kui terviku äriplaani ja strateegiaga (n-ö korporatiivse tasandi strateegiaga) võib organisatsioon koostada ka projekti äriplaani, mis

Ainetöö
thumbnail
16
doc

ÄRIPLAANI STRUKTUUR

· otsesed konkurendid (pakuvad sama toodet/teenust samal turul); · kaudsed konkurendid (pakuvad asendustoodet/teenust samal turul või sama toodet/teenust teisel turul); · potentsiaalsed (kavatsevad hakata rahuldama klientide samu vajadusi kui teie ettevõte). Äriplaanis kirjeldatakse reeglina otseseid ja potentsiaalseid konkurente. Konkurentsi peatüki lõpuks too välja ettevõtte konkurentsieelised (kvaliteet, disain, pakend, kasutamise lihtsus, lisateenused, turundus, hinnakujundus jms) Konkurentsi peatükis võrreldakse enda ettevõtet teiste ettevõtetega, kes otseselt või kaudselt konkureerivad samal turul. Otsene konkurent pakub sama toodet või teenust, mis teiegi. Kaudne konkurent pakub mõnd erinevat toodet või teenust, kuid see rahuldab kas osaliselt või täielikult samu kliendi vajadusi, mis teie toode. Potentsiaalsete konkurentide loomist alles planeeritakse.

Äriplaan
thumbnail
14
doc

Töövihik

· · · · NB! Koostatud loetelud ei pea olema pikad, oluline on prioriseeritus. (soovitavalt 5- 7 kõige olulisemat punkti). Ettevõtte konkurentsieelise nurgakiviks on tugevused, mis avaldavad suuremat mõju tegevustulemustele ja konkurentsipositsiooni kindlustamisele. Nõrkustest on olulised ennekõike need, mis võivad saada ettevõttele saatuslikuks, vähemtähtsad võib kõrvale jätta. Ülesanne nr. 13. Püstitage turunduseesmärgid. Operatiivseid turunduseesmärke sõnastades peab silmas pidama, et oleksid kajastatud eesmärgi järgmised komponendid: · Eesmärgi sisu ­ mida soovitakse saavutada? · Eesmärgi objekt ­ millise objektiga soovitakse eesmärki saavutada? · Eesmärgi mõõde ­ millist eesmärgi täitmise taset soovitakse saavutada?

Äriplaan
thumbnail
17
doc

ABIMATERJAL ÄRIPLAANI KOOSTAMISEKS

· · · · NB! Koostatud loetelud ei pea olema pikad, oluline on prioriseeritus. (soovitavalt 5-7 kõige olulisemat punkti). Ettevõtte konkurentsieelise nurgakiviks on tugevused, mis avaldavad suuremat mõju tegevustulemustele ja konkurentsipositsiooni kindlustamisele. Nõrkustest on olulised ennekõike need, mis võivad saada ettevõttele saatuslikuks, vähemtähtsad võib kõrvale jätta. Püstitage turunduseesmärgid. Operatiivseid turunduseesmärke sõnastades peab silmas pidama, et oleksid kajastatud eesmärgi järgmised komponendid: · Eesmärgi sisu ­ mida soovitakse saavutada? · Eesmärgi objekt ­ millise objektiga soovitakse eesmärki saavutada? · Eesmärgi mõõde ­ millist eesmärgi täitmise taset soovitakse saavutada? · Aeg ­ kui ruttu soovitakse eesmärgini jõuda?

Äriplaan
thumbnail
22
pdf

Äriplaani juhend

................................................................................................ 8 8. TOOTMINE/TEENINDAMINE ................................................................................................ 8 9. TURU ANALÜÜS ..................................................................................................................... 9 10. KONKURENTS ..................................................................................................................... 10 11. TURUNDUSPLAAN ............................................................................................................. 12 12. PERSONAL JA JUHTIMINE ................................................................................................ 13 13. FINANTSPLANEERIMINE .................................................................................................. 14 13.1 Investeeringute katmise allikad ............................................................................................ 17 13

Äriplaan
thumbnail
20
docx

TURUNDUS

OSTUJÕUD (buying power). KLIENT (customer) - organisatsiooni või isik, kes võtab toote vastu või kasutab pakutavat teenust. Samuti on klient (alaline) ostja, tellija või teenuseid kasutav inimene. TARBIJA (user) - füüsiline isik, kellele pakutakse või kes omandab või kasutab kaupa või teenust ees-märgil, mis ei seondu tema majandus- või kutsetegevusega TURUSTAMINE (selling) tähendab müüki ja on pigem seotud toodete jaotusega (kasutatakse mõistet ,,turustuskanal"). Turundus on seega oluliselt laiem mõiste kui turustus ning võib öelda, et turustus on turunduse üks osa. TURG (market) on toote tegelike ja potentsiaalsete ostjate kogum. Ostjateks võivad olla nii üksikisikud kui organisatsioonid. TOODE (product) on midagi, mida saab pakkuda turul vajaduste rahuldamiseks. Toode võib olla materiaalne, kuid tähtis pole mitte füüsilise toote omamine, vaid sellega kaasnevad HÜVED (benefits).

Turundus




Kommentaarid (8)

iLike profiilipilt
iLike: Algeline ja töö lõpp oli üldsegi vene keeles. Polnud erilist abi.
18:25 04-04-2011
Liisanoh profiilipilt
Liisanoh: oli abiks enda äriplaani koostamisel
19:17 03-06-2012
Renqke profiilipilt
Renqke: Väga halb töö kahjuks!
19:36 27-01-2017



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun