Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Kvaliteedijuhtimine on ettevõtte eesmärkide saavutamine läbi protsessikeskse juhtimise, mille tulemusena kindlustatakse toodete ja teenuste pidev kvaliteeditaseme paranemine. Kvaliteedijuhtimine sisaldab kõiki juhtimisalaseid tegevusi, mis määravad kvaliteedipoliitika, eesmärgid ja kohustused ning teostavad need kvaliteedisüsteemi raames kvaliteediplaneerimise, kvaliteediohje, kvaliteeditagamise ja kvaliteediparenduse abil.
Kvaliteedijuhtimine 1990 - ndatel . Hiilgeaeg kestis neli aastat ja kohati oli tööriist ka liigselt üles kiidetud. Suure osa vastutusest tööriista liigse üleskiitmise eest peavad võtma konsultandid, kes reklaamivad juhtimise tööriistu eesmärgiga raha teenida.
Kvaliteedijuhtimine on ettevõtte eesmärkide saavutamine läbi protsessikeskuse, mille 19. Standardiseerimise printsiip – Standardiseerimine on pideva parendamise üks tulemusena kindlustukse toodete ja teenuste pidev kvaliteeditaseme paranemine.
Kvaliteedijuhtimine on kõigi juhtimistasandite kohustus, kuid tippjuhtkond peab olema eestvedav. Juhtkond peab tagama piisavad ja sobivad ressursid kvaliteedisüsteemi teostamiseks ja kvaliteedieesmärkide saavutamiseks.
Kvaliteedijuhtimine on ettevõtte eesmärkide saavutamine läbiprotsessikeskse juhtimise, mille tulemusena kindlustatakse toodete ja teenuste pidev kvaliteeditaseme paranemine.
Kvaliteedijuhtimine on kõigi juhtimistasandite kohustus ja selle teostamine hõlmab organisatsiooni kõiki töötajaid (Kreegimäe, 2003) 18. Juhtimisfunktsioonid
Kvaliteedijuhtimine on meetod, millega tagatakse toote või teenuse loomiseks, arendamiseks ja rakendamiseks vajalike tegevuste ning süsteemi tõhus toimimine.
Kvaliteedijuhtimine on kõigi juhtimistasandite kohustus ja selle teostamine hõlmab ülesande või tegevuse täitmiseks ja kui mõjusat toimemõõtmisvahendit.
Kvaliteedijuhtimine on üldnimetus kõigi sellega seotud meetmete kohta, mis tagavad kindla miinimumkvaliteedi ja rakendavad meetmeid selle parandamiseks.
Kvaliteedijuhtimine on rohkem seotud vältivate tegevustega, ehk sellega, kuidas juhtida sisendit, et saada soovitud väljund.
Kvaliteedijuhtimine on kõigi juhtimistasandite kohustus ja selle teostamine hõlmab organisatsiooni kõiki töötajaid.
Kvaliteedijuhtimine on kõigi juhtimise tasandite kohustus, milles tippjuhtkond on eestvedav.
Kvaliteedijuhtimine on rangelt piiritletud ja ära määratud standarditega.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun