Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kuidas praktikakaitsmisel ellu jääda (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Kuidas praktikakaitsmisel ellu jääda #1
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-02-26 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 14 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Super Lahe Õppematerjali autor
Lühike juhend, mis aitas mul oma lõpupraktika kaitsta

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
80
pdf

Asjaajamise alused

vormistatud mingi standardi või nõue järgi. Sellisel juhul orienteerumine teie töös on lihtsustatud ja inimene saab palju paremini üles otsida vajaliku informatsiooni. Dokumentide vormistamise, liikumise, kasutamise jt etapid on kirjas asjaajamiskorras, mis on olemas enamikel ettevõtetel. Käesolev konspekt annab ülevaate dokumentide koostamise põhimõtetest, edastamise viisidest jne. Toodud näidised on praktilise osakaaluga ning näitavad, kuidas näeb välja üks või teine ametlik dokument. 4 Lidia Feklistova 2 Dokument Dokument on teabekandjale jäädvustatud teave, mis on tekkinud asutuse või isiku ülesannete või tegevuste täitmise käigus ja mis võib olla kasutatud nende toimingute tõestuseks. Tänapäeval enamik dokumentidest luuakse elektrooniliselt ja seega võime rääkida

Asjaajamise alused
thumbnail
76
doc

Üliõpilastööde koostamine ja vormistamine

Tallinna Tervishoiu Kõrgkool ÜLIÕPILASTÖÖDE KOOSTAMINE JA VORMISTAMINE Metoodiline juhend 2005/2006 Tallinn 2005 2 Koostajad: Ulvi Jõgi, Tiina Juhansoo Keeletoimetajad: Helgi Ummus, Helju Remmel, Tiina Müürsepp, Siret Piirsalu Vormindaja: Riina Orumaa Konsultandid: Marika Asberg, Riina Orumaa, Karin Lilienberg, Ülle Ernits, Elina Reva, Tiina Klettenberg ­ Sepp, Lilian Ruuben, Mare Tupits, Ulvi Kõrgemaa, Silja Mets, Kristi Voll, Vootele Tamme, Reine Kadastik, Reet Tammes Väljaandja: Tallinna Tervishoiu Kõrgkool 3 4 SISUKORD 1 SISSEJUHATUS........................................................................................................................ 9 9 ........................................9 1. ÜLIÕPILASTÖÖDE T

Eesti keel
thumbnail
35
doc

Sekretäriõpe

Kui puudub osa lisadest siis ei kanta seda registrisse ning teavitatakse sellest saatjale. Saabumismärge ehk tempel pannakse dokumenil esimese lehe alumisele parempoolsele osale. Dokumente võib registreerida: a) paberkandjal registrisse b) digitaalselt, millel on nimeline adressaat. Juhi otsus dokumendil lahendamise kohta kajastub resolutsioonis. Sellega määratakse dokumendil a) täitja KES? b) lahendamise korral KUIDAS? c) tähtaeg MILLAL? 3) Ametkondlik protokoll ­ käitumis ja suhtlemisreeglid ametlikul tasandil ametiasutuste ja riikide vahel. Ametkondlik protokolli aine jaguneb kaheks: 1) riigi ametlik nägu ­ tugineb seadustele ja on reguleeritud. Selle moodustavad: visiidid, kohtumised, nõupidamised, läbirääkimised; ametlikud tiitlid ja protokolliline atribuutika; trükised, kingitused; sümboolika, ordenid; lipud, vapid, pitsat, rahvusvärvid.

Sekretäriõpe
thumbnail
323
doc

Aktiivõppe meetodid I-III TööLEHED

Teha rohelist värvi paberist ruut küljepikkusega 14 cm, mille keskel on valge ruut mõõtmetega 7x7 cm. 4. Valmistada paberist kuup küljepikkusega vähemalt 4 cm, mille kõik tahud on erinevat värvi. 5. Valmistada kahelt poolt kantav loosung mõõtmetega 5x14 cm tekstiga: "Meil on hea meeskond". Merlecons ja Ko OÜ 9 EBAVÕRDSED VAHENDID Vaatlusleht Teie ülesandeks on kogu ülesande jooksul jälgida, kuidas: kasutati olemasolevaid materjale (ressursse)? jaotati rollid, osaleti töös? peeti läbirääkimisi? mõjus rühmadele võistlusmoment? kasutati võimu teiste rühmade suhtes? Merlecons ja Ko OÜ 10 ELUVESI Olukorra kirjeldus Olete uurimisgrupi liige, kes töötab välja unikaalse koostisega ravimit. See ravim võimaldab ravida enamuse tänapäeva haigustest, mis ohustavad inimkonda.

Isiksusepsühholoogia
thumbnail
66
doc

Klienditeenindus

Mul on hea meel, et saan teha tööd, mis mulle Meil on sellise raske töö kohta madal palk meeldib. Minu palk sõltub minu tööpanusest Hoiakuid saab muuta uskumuse kaudu. Kergem on seda teha ehitades üles endale skeemi jaatuse baasil. Ma ei tohi karjuvat klienti karta asemel => ma pean karjuva kliendi jaoks leidma lahenduse nii nagu iga teise kliendi jaoks. sisenda endale positiivsust pööra oma mõtlemises uskumused endale kasulikuks tee endale konkreetne tegevusjuhis, kuidas käituda. Situatsioonid vastavad meie ootustele. Kui ootame kliendi suhtes positiivset elamust, siis me selle enamjaolt ka saame. Negatiivse häälestuse korral aga järgneb tihti negatiivne kontakt. Tugev eitus on probleem meie alateadvuses. PEEGELDUSEFEKT ­ inimesed peegeldavad kontaktis suhtumist. Selline psühholoogiline aspekt annab võimaluse klienditeenindajale juhtida oma positiive hoiakuga kliendi suhtumist ja meeleolu.

Kommunikatsioon
thumbnail
47
doc

Soolisest ebavõrdsusest ning võrdõiguslikkuse seadusest

.................................... 15 SOOLISE VÕRDÕIGUSLIKKUSE SEADUSE EELNÕUST.............................. 17 SOOLISE VÕRDÕIGUSLIKKUSE SEADUSE KOMMENTAARID ­ ESSEE 19 Missugused on soolise ebavõrduse ilmingud eesti ühiskonnas................................19 Mida seadus üldse reguleerib ja mida ta Eestis reguleerib.......................................19 Miks seadust vaja on................................................................................................ 20 Kuidas toimib kontrollimehhanism..........................................................................20 Mis võib inimesega juhtuda, kui ta tunneb, et teda on soo tõttu diskrimineeritud...20 Kas seadus on nõrk/tugev, vajalik/mittevajalik........................................................21 EESTI SOOLISE VÕRDÕIGUSLIKKUSE SEADUSEST................................... 21 SOOLISE EBAVÕRDSUSE ILMINGUD EESTI ÜHISKONNAS...................... 23

Asjaajamine
thumbnail
52
doc

Tööde vormistamise juhend

kasvatusteaduste õppekavad. Kui üliõpilastöö teema kuulub oma sisult ühte nendest valdkondadest, siis peakski ta olema kasvatusteaduslik, vähemalt esialgsel määratlemisel. Esimesele küsimusele vastates võib probleeme tekkida nn interdistsiplinaarsetes valdkondades. Kas praegu olulist tähendust omavad õppimisega seotud teemad kuuluvad psühholoogiasse või kasvatusteadustesse, see sõltub juba sellest, kuidas määratletakse kasvatusteaduslikku sisulisest. Sisuliselt määrab töö kuulumise kasvatusteaduslike hulka tema ainestik. Mõistagi käsitleb see mingeid probleeme kasvatustegelikkuse nähtuste ja protsesside ääretust mitmekesisusest ja on määratud esmajoones kasvatusteaduslike probleemide eripärast ja nende probleemide lahendamisviisidest. Kui psühholoog uurib õppimise olemust ja kulgu, siis kasvatusteadlane küsib, kas on põhjust ja võimalust teha midagi selleks, et

Tööde vormistamine
thumbnail
68
pdf

ÕPILASUURIMUSE JA PRAKTILISE TÖÖ KOOSTAMISE JA VORMISTAMISE JUHEND

(võrreldakse puudumiste arvu ja keskmist hinnet). Enne kvalitatiivset uurimistööd püstitatakse uurimisküsimus. Uurimisküsimus on küsimus, millele tahetakse antud uuringuga vastust leida ja ühtlasi aitab see mingi nähtuse kohta leida erinevaid tähendusi. Uurimisküsimused algavad tavaliselt sõnadega mis? kuidas? missugune?. Uurimisküsimusest on näha, keda või mida uuritakse. Näide: Kuidas põhjendavad õpilased oma puudumisi? (uuritakse õpilasi) Uurimisküsimus(ed) on sisuliselt uurimuse eesmärgi või uurimisprobleemi sõnastamine küsimuse vormis. 7 1.3. Kirjandusega tutvumine Töö koostamiseks vajaliku kirjanduse leidmine, läbitöötamine ja analüüsimine on õpilase iseseisev ülesanne, sest ainult nii on võimalik endale selgeks teha töö teoreetiline taust.

Eesti keel




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun