Kuidas võita sõpru ja mõjustada inimesi Dale Carnegie Sõprade juurdevõitmine: 1) meeldimistehnika 2) psühhoregulatsioonivõime 3) avatud suhtlemisviis Eneseusalduse arendamiseks on kõige õigem teha just seda, mida kardad teha, ja pidada meeles oma õnnestumisi. 1 Inimeste kohtlemise põhitõed Ükski inimene ei süüdista iseennast, kui valesti ta oleks toiminud. Kritiseerimine on kasutu, sest ta asetab inimese kaitseseisukorda ja harilikult sunnib
· Me talume küllaltki hästi ebaõiglust, kui see meile kasuks tuleb. · Hoiatavad sildid: "Läbikäik keelatud!" on üles seatud selleks, et inimene enne kõhkleks, kui läbi läheb. · Laisad inimesed on meeldivad - ei viitsi kaaslasi tülitada. · Iga kõrkuse taga on oma nõrkus. · Võlad anname andeks oma võlglastele siis, kui need on ära makstud. Arvustamine Kuidas on võimalik suhelda inimestega õigesti? Kuidas aru saada, missugune on õigesti käitumine? Arvan, et need küsimused käivad meil tihti peast läbi, eriti juhul, kui meil on vaja midagi saavutada või uues keskkonnas hakkama saada. 2 Üheks esimestest sammudest, et saavutada paremat suhtlemisoskust, peaksime kõigepealt vaatama endasse. Inimestel on tihti kombeks teisi ja teiste tegemisi arvustada, nende üle
Tallinna 21. Kool ,,Sinuhe" Mika Waltari Liza Jermakova 10C 2015 Esimene raamat ,,Kõrkjalootsik" ,,On ka neid, kes ütlevad, et seda, mis on toimunud, ei ole kunagi enne toimunud, aga see on tühi jutt." Minu jaoks on see positiivne lause, sest see on mõtlemapanev. Minu arvates üritab Sinuhe sellega öelda seda, et tegelikult inimese loomus ning elu ei muutu. Kõik jääb läbiaegade samaks. Peale seda lauset toob Sinuhe näiteid selle kohta, et inimene ei muutu, et kõik, mis toimub tänapäeval on toimunud ka 100
Peame pidu sööme kooki, vaatame taevast ja soovime jõulu soove. Kõik soovisid seda mida nad tegelikult ei tahtnud, kuid paar aastat hiljem need asjad juhtusid. Inimesed läksid hulluks ja mõtlesid, kui saaks aega tagasi võtta, sooviksin, et seda kunagi ei juhtuks, ja elaks oma elu normaalselt edasi. 2.5. Salaja jõusaalis Jõusaalis käin salaja kui ninja. Kui sina tuled mind ei leia. Ma käin siin nii salaja, et kui sina tuled olen mina juba läind. Paari aasta pärast olen nii lihastes, et sa mõtled kuidas see võimalik. Sa jõusaalis ei käi ju, aga lihased tulevad lihtsalt. See pole võimalik. Ütleme nii, ma olen ninja. Sina lähed jõusaali, mina olen seal juba olnud kaheksa tundi. Aga sa ei märka mind.
Iga inimene tajub enda ümber toimuvat sõltuvalt oma vaadetest, vaimsest ja füüsilisest tervisest.Tuleb kasuks meeles pidada, et mitte kõik stressi vormid pole negatiivsed. Mõõdukas stress võib omada meie elus positiivset rolli. Stress saab meil aidata tõsta oma motivatsiooni ning pingetaluvust. (eelk.ee 6.01.2017) Inimesed võitlevad paljude asjadega ning see võib neile anda võimaluse tunda positiivset tunnet ka hakkamasaamisest. See, kuidas keegi stressiga toime tuleb, sõltub teatud olukordadest, inimese enda võimetest, isikuomadustest ja toimetulekuoskustest. (Arto Pietikäinen ’’Paindlik Meel’’ lk 17 2009) 4 1.2. EUSTRESS JA DISTRESS Kuigi tavaliselt annavad inimesed kõnepruugis stressile enamjaolt negatiivse tähenduse, siis alati pole see nii. Stress jaotatakse kahte liiki ehk positiivne-eustress ja negatiivne- distress. (mastery.ee 27.01.2017)
Sissejuhatus Meie ümber on palju tekste, aga ikkagi ütleme, et me ei loe. Nii väidab enamik noori. Sealjuures arvestavad nad ainult raamatutega, aga unustavad muu lugemisvara. On palju muid tekste, mida lugeda. Töö üks eesmärkidest ongi tõestada, et minu eakaaslased on lugejad. Ilma lugemisoskuseta ei ole võimalik elus hakkama saada. Töö autor püüab kõigepealt selgeks teha, milliseid tekste on olemas, mille jaoks neid vaja on ja kuidas tekste koostatakse. Selleks tuli süüvida erinevatesse tekstidesse ja viia end kurssi tekstiliikide ja -loomega. Sellepärast esineb uurimistöös palju tsiteerimist ja refereerimist. Seejärel antakse ülevaade lugemisest, selle olemusest ja tähenduslikkusest. Veenmaks, et lugemine on kasulik tegevus, naudingki. See saab alguse lapsepõlvest. Viimases osas tehakse Jõgeva Ühisgümnaasiumi 10.- 12. klasside õpilaste ankeetküsitluse kokkuvõte.
Minu suhtlemisoskused 1. Avatus, suletus, (milliste inimestega avatum, millistega suletum, mis teemadel) Kõige avatum olen ma inimestega, kes on minuga sarnased ja kellel on ka sarnased huvid, et oleks millest tutvudes rääkida, sellega panen paika, kuidas temaga suhelda ja näiteks milliseid nalju kasutada, kui mul ei ole inimesega ühiseid teemasid siis ei saa ma ka temaga ühist keelt leida ning sedasi ka avatud olla. Suletum olen ma inimestega, kes arvavad endast väga hästi või kes üritavad olla keegi teine kui nad tegelikult on. Meeldib suhelda lihtsate inimestega, ning nendega on ka kergem olla avatud, kes teavad milline on elu ka väljaspool kõike seda roosilist
ISESEISEV TÖÖ Kokkuvõte raamatust Minu valitud raamatuks on Malle Karjatse poolt kirjutatud raamat Miks klient rahul ei iole? Kuidas meeldida eesti kliendile. Raamat on ilmunud 1998-ndal aastal. Valisin selle raamatu kuna puutun kokku iga päev kilenditeenindusega. Pealkiri oligi see, mis tundus ahvatleva ja kutsuvana. Töötan teenindaja-adminstraatorina. Olen see isik kelle juurde suunatakse kaebustega kliendid või siis kliendid kelle küsimustele ei osta vastata teiste tööajate poolt. On kergeid kliente, kellega saab asjad kiiresti korda, kuid on ka selleid, kellega läheb kauem aega ja keda võib pidada rasketeks klientideks.
Kõik kommentaarid