Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kodune kontrolltöö teemal „Lineaarvõrrandid- ja võrratused“ (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mitu kotitäit ühe koti kaal on 50 kg suhkrut saab osta ärimees Aadu Kana kui tal on selleks raha 500 kuni 600 eurot?

Lõik failist

Confidential Page 
1  10.11.2004 
Created by Allar Veelmaa 
 
 
Kodune kontrolltöö teemal „Lineaarvõrrandid- ja võrratused“ 
 
1. Lahenda võrrand ja kontrolli lahendit. 
    
a) 3(4x – 1) – 2(-x – 5) = - 1; 
    b) 4x – 3 – 2(2x – 1) = -3; 
    c) (2
2
x – 1)(x + 2) = 2 – 3(x – 4); 
    d) -3,5(2,5x – 2,5) = 12,25x – 5,25; 
    e) –(2x + 3) + 1 = -2x – 2. 
 
2. Leia võrrandi lahendid
3−1 3− 5
    a) 

+ 2

Kodune kontrolltöö teemal-Lineaarvõrrandid- ja võrratused #1
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-11-17 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 26 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor atu1986 Õppematerjali autor
Lahendamata
9. klass

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
246
pdf

Funktsiooni graafik I õpik

RUUTVÕRRATUSED Võrratust, mis esitub kujul ax2 + bx + c > 0, kus a ≠ 0, nimetatakse ühe muutujaga ruutvõrratuseks. Märgi > asemel võib võrratuses olla ka üks märkidest <, ≥ või ≤. Ruutvõrratusi on üldjuhul mõistlik lahendada järgmise skeemi järgi: a) Lahendame võrrandi ax2 + bx + c = 0 b) Skitseerime parabooli y = ax2 + bx + c c) Leiame jooniselt võrratuse lahendihulga. Vaatleme mõningaid näiteid, lahendame võrratused a) x2 – 2x – 3 > 0 b) x(x + 1) ≥ 0 c) –x2 – 2x > 0 d) x2 + 2x + 3 < 0 e) x2 + 4x + 4 ≥ 0 f) x2 – 4x + 4 < 0 a) b) L   ;1  3;  L   ;1  0;  © Allar Veelmaa 2014 12 10. klass Viljandi Täiskasvanute Gümnaasium

Matemaatika
thumbnail
4
doc

Võrrandid ja võrrandisüsteemid

Võrrandid x - 3 1) 2 x (3 x - 2) - 31 - ( 2 - x )(2 x + 3) - = 13( 5) 2 2 x - 7 3x + 1 x +6 2) x + - =5- ( 3) 2 5 2 3x - 4 x + 1 x +2 3) 2 x - 1 - = - 1 - ( 2 ) 2 3 2 2x -1 2x +1 8 4) = + (1) 2 x +1 2 x -1 1 - 4x 2 96 2 x - 1 3x - 1 5)5 + 2 = - ( 8) x - 16 x+4 4-x 10 x - 23 5 3 2 6) 3 - + = 0 3 2 x - 5 x - 5 x + 2 2( x + 1) - 7 x x + 1 2 2 3 7) 1

Matemaatika
thumbnail
17
docx

VÕRRANDID (mõisted)

VÕRRANDID Võrrand on muutujaid sisaldav võrdus, milles üks või mitu muutujat loetakse tundmatuks (otsitavaks). Tundmatu väärtust, mille korral võrrand osutub samasuseks (tõeseks arvvõrduseks), nimetatakse võrrandi lahendiks. Võrrandil võib olla üks või mitu lahendit, kuid neid võib olla ka lõpmata palju või mitte ühtegi. Lahendada võrrand tähendab leida tundmatu kõik need väärtused, mis rahuldavad võrrandit (st tundmatu asendamisel lahendiga muutub võrrand samasuseks). Võrrandi lahendamisel püütakse võrrandit teisendada nii, et iga uus võrrand oleks eelmisega samaväärne. Lubatud teisendused (võrrandi põhiomadused) on järgmised: 1) võrrandi pooli võib vahetada; 2) võrrandi mõlemale poolele võib liita või mõlemast poolest lahutada ühe ja sama arvu või muutujat sisaldava avaldise (mis omab mõtet võrrandi kogu määramis- piirkonnas), see annab sisuliselt teisenduse, mida tuntakse kui võrrandi liikmete teisele poole

Matemaatika
thumbnail
14
pdf

Võrratused

Jüri Afanasjev Tartu 2003 Juhendmaterjal on jätkuks TÜ Teaduskooli I kursusel läbitöötatud brosüürile E. Tamme "Algebraliste võrrandite lahendamisest". Vaadeldakse kõrgema astme võrratuste lahendamist intervallmeetodiga, absoluutväärtusi sisaldavaid võrratusi ja juurvõrratusi. Õppematerjali koostamisel kasutatud kirjandus: Abel, E. jt Aritmeetika ja algebra. Tartu, 1984 Gabovits, J. Võrratused. Tartu, 1970 Jürimäe, E., Velsker, K. Matemaatika käsiraamat IX - XI klassile. 2. tr. Tallinn, 1984 Litvinenko, V. N. jt Praktikum po reseniju matematitseskih zadats. Moskva, 1984 (vene keeles). 2 VÕRRATUSED Kaks algebralist avaldist, mis on omavahel seotud märkidega >, või < , moodustavad võrratuse.

Matemaatika
thumbnail
100
pdf

MATEMAATIKA TÄIENDUSÕPE

. 23 3.10 Näiteid lineaarvõrrandite ja ruutvõrrandite lahendamisest ning ruutkolmliikmete teguriteks lahutamisest ……………………..….… 24 3.11 Determinandid …………………………………………………..….. 27 3.12 Lineaarvõrrandisüsteem ……………………………………….….… 27 3.13 Näited lineaarvõrrandisüsteemide lahendamisest ……………..……. 28 3.14 Võrratus ………………………………………………………...…… 31 3.15 Lineaarvõrratus ………………………………………………..…… 31 3.16 Lineaarne võrratussüsteem ……………………………………...….. 32 3.17 Ruutvõrratus …………………………………………………….….. 33 3.18 Kõrgema astme võrratus ……………………………………………. 34 3

Matemaatika
thumbnail
10
docx

11. klass kordamine EKSAMIKS vastustega

2 i) Leidke a ja b nii , et sirge 8x+2y+7=0 on puutujaks funktsiooni graafikule punktis P(1;-7,5) . a 0,5; b 4 Vastus: 7.Logaritmvõrrandid ja võrratused Lahenda järgmised võrrandid või võrratused! log( 3 2 x) log 3 1 log( 1 x ) 2 a) Vastus: x = 0,75 1 log x 5 log( 2 x 3) 1 log 30 2 b) Vastus x = 6

Matemaatika
thumbnail
22
docx

Matemaatika eksami kordamine KEVAD 2015

p) 81log9 5 - log8110 Vastus 2,5 r)0,5 log 16 - log 0,0001 + log 25 Vastus 4 ä) 2log 0,5 + log1,2 - 0,5 log 900 Vastus -2 -5- - 6. Eksponentvõrrandid ja -võrratused Lahenda järgmised võrrandid või võrratused x 2 3 x a) 3  9 x 3 Vastus x1 = 2 x2 = 3 b) 4x + 1 -4x-1 = 60 Vastus x = 2 c) 52x = 3 Vastus x  0,341 d) 2 x  3 x  216 Vastus x = 6 x 1 e) 3 x+1

Matemaatika
thumbnail
40
doc

Keskkooli matemaatika raudvara

..........................................................................12 Relatiivne viga (suhteline viga)..........................................................................................12 Arvu tüvenumbrid...................................................................................................................12 Arvu standardkuju.................................................................................................................. 12 II Võrrandid ja võrratused.......................................................................................................... 12 Võrrandid................................................................................................................................12 Võrrandi samaväärsus.............................................................................................................13 Lineaarvõrrand...........................................................................................

Matemaatika




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun