Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Etiketi kontrolltöö vastused "kutsed ja visiitkaardid" (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on visiitkaardid ?
  • Milleks kasutatakse?
  • Kuidas visiitkaarte liigitatakse?
  • Kuidas vormistatakse?
  • Millised kutseliigid on?
  • Kuidas neid eristada?
  • Millist eesmrki kannab kutse?
  • Milline info peab olema kutsel?
  • Mis eelneb kutsele?
  • Mis info on sellel?
  • Millal saadetakse kutsed vlja?
  • Milleks ja kuidas kutsetele vastata?
  • Kuidas peo eest tnada?

Lõik failist

Mis on visiitkaardid ? Milleks kasutatakse? Visiitkaart on kaart, kus on isiku kontaktandmed, et neid kellegagi jagada Kasutatakse ametlikus suhtluses ja kontaktandmete vahetamiseks ja s�ilitamiseks. Kuidas visiitkaarte liigitatakse? Kuidas vormistatakse? Ameti- ehk �rikaart, Lihtkaart Asutuse t�isnimetus ja logo Isiku nimi T�pne amet T��koha aadress Telefon, e-post, faks Millised kutseliigid on? Kuidas neid eristada? Ametlikud , poolametlikud, mitteametlikud Ametlikud on tr� kitud Poolametlikud on tr�kitud ja v�ib olla ka k�sikirja Mitteametlikud on ainult k�sikirjas Millist eesm�rki kannab kutse? Kutsuja ja kutsutava seisukohalt? Eesm�rgiks ongi inimene saada �ritusele, peole. Kutsuja seisukohalt peaks kutsutav tulema ja kutsutava seisukohalt tema minema. Milline info peab olema kutsel? Kutsujad Kutsutava nimi(ed) � rituse toimumise kuup�ev �rituse toimuse koht Mis eelneb kutsele? Mis info on sellel? Eelneb eelkutse ja info on sellel t�pselt sama Millal saadetakse kutsed v�lja? Eestis ja v� lismaal ? Eestis 2-3n�dalat enne �rituse toimusmist. Maailmas 4-6 n�dalat Milleks ja kuidas kutsetele vastata? See on viisakas ja peo korraldaja saab arvestada sinuga. E-posti, kirjaga v�i telefonitsi. Kuidas peo eest t�nada? E-posti, kirja v�i telefoniteel. T�natakse

Etiketi kontrolltöö vastused-kutsed ja visiitkaardid #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-11-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 12 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Margen Jürgens Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
33
doc

ETIKETI konspekt

· Maavanem Proua maavanem · Linnapea Härra linnapea Kui inimesel on mitu tiitlit, siis pöördumisel kasutatakse kõige kõrgemat. Viisakustiitleid kasutatakse seltskonnas ka kellestki kolmandast kõneldes: proua Kask tuleb10 minuti pärast, härra Kuusk palub vabandada. VISIITKAARDID Vaatamata elektrooniliste suhtlusvõimaluste paljususele on klassikalised visiitkaardid säilitanud ametlikus suhtlemises oma tähenduse. Eelkõige kasutatakse neid kontaktandmete vahetamiseks. Visiitkaarte hakati esmakordselt kasutama Vana-Hiinas, kust need levisid üle kogu maailma ja leidsid kohe laialdast kasutust. Visiitkaarti kasutati enne telefoni leiutamist selleks, et anda teada oma külaskäigust, kui inimest parajasti kodus ei olnud - külaskäigu märgiks jäeti kaart oma nimega. Kaardile kirjutati sobiv prantsuskeelne lühend, mis selgitas külaskäigu eesmärki

Sekretäritöö
thumbnail
80
pdf

Ametkondlik kaitumine ja etikett

........... 15 Õhturiietus 
............................................................................................................................................ 16 Ametirõivad 
 ......................................................................................................................................... 16 Ametlikud vastuvõtud ................................................................................................................................. 16 Kutsed ..................................................................................................................................................... 16 Söögiajad................................................................................................................................................. 21 Hommikueine
 ........................................................................................................................................ 21 Eine ehk lunch 
...

Sekretäritöö
thumbnail
16
docx

Diplomaatiline etikett ja protokoll konspekt eksamiks

ja hea külaline pererahva jaoks. Diplomaatia Riike või rahvusvahelisi organisatsioone esindavate isikute (diplomaatide) vaheline suhtlemine Osa riigi välispoliitikast ja välispoliitika peamine vahend (teised vahendid: nt. sõjaline jõud, spionaaz) Bilateraalne diplomaatia ­ kahe riigi vaheline suhtlemine Multilateraalne diplomaatia- suhtlemine rahvusvahelise organisatsiooni egiidi all Kultuuridiplomaatia Kodanikudiplomaatia Diplomaatia, protokolli ja etiketi ajalugu Esimene teadaolev diplomaatiline kirjavahetus: nn. Amarna kirjad (14. saj. e. Kr.) Egiptuse ja Kaananimaa valitsejate vahel. Vana-Kreeka linnad: ajutised saadikud, püsiv diplomaatiline esindus puudus. Proxenos : Vana-Kreeka linnakodanik, kel olid erisuhted mõne teise linnaga. Aprocrisiarius (responsalis ): mõne ilmaliku või vaimuliku resideeriv esindaja hilisantiikajal ja varakeskajal Ida-Rooma keisri juures Legatus ­ saadik Diplomaatia, protokolli ja etiketi ajalugu

Diplomaatiline etikett ja protokoll
thumbnail
20
docx

Põhimõisted asjaajamises

Põhimõisted asjaajamises Asjaajamine- kõik tegevused, mis on seotud ettevõtte erinevate dokumentidega Dokument (,,arhiivi seadusest" võetud definitsioon) ­ mis tahes teabekandjale jäädvustatud teave, mis on loodud või saadud asutuse või isiku tegevuse käigus ning mille sisu, vorm ja struktuur on küllaldane faktide või tegevuse tõendamiseks; jäädvustatud teave. Arhiiv- kogu, kuhu viiakse dokumendid pikemaajaliseks säilitamiseks (ettevõttes neid siis enam ei vajata); arhiiv on tule- ja veekindel Arhivaal- dokument, mis kuulub säilitamisele Toimik- samaliigiliste dokumentide kogu (võivad olla määratud ajaliselt, liigi järgi, nt. töölepingud) Dokumendi tüüp- andmekandja (materjal) Dokumendi liik- avaldus, protokoll Dokumendisüsteem- dokumentide korrashoiuks loodud süsteem (toimikud) Dokumendi registreerimine- dokumendi süsteemi kandmine, kui see ettevõttesse jõuab; (kõigile kirjadele tuleb korrektselt vastata) Dokumentide omadused: · Andmekandja (fü

Sekretäritöö
thumbnail
35
doc

Sekretäriõpe

7. Kandidaadid täidavad personaliotsingu ankeedi ja korraldavad intervjuu ( neid võib olla mitu. 8. Vajadusel korraldatakse testimine. 9. Vajadusel korraldatakse tasuta uuring (soovituste analüüs) 10. Lõppvestluse vahete juhiga, kes teeb pakkumise ( töölepingu punktide arutelu) 11. Saadetakse äraütlemiskirjad valituks mitteasutunud kandidaatidele. 12. Tööle vormistamine (tööleping jt dok.) 13. Uue töötaja adopteerimise jälgimine ja toetamine, mentori määramine. 3) Kutsed pidulikele vastuvõttudele. · Ärisuhtlemise pidulikum pool on vastuvõtud. Reeglina telefoni või faksi teel kutseid ei saadeta. Neid võib kasutada üksneseelnevaks järelepärimiseks eriti tähtsate külaliste osavõtu võimaluse kohta. Seejärel saadetakse ka neile kirjalik kutse. · Kutseid saadetakse üldjuhul tähtpäevade tähistamiseks, suhete arendamiseks ja austuse väljendamiseks. · Vastuvõtud liigitatakse ametlikeks ja mitteametlikeks

Sekretäriõpe
thumbnail
80
pdf

Asjaajamise alused

Tartu Kutsehariduskeskus Lidia Feklistova ASJAAJAMISE ALUSED Konspekt Tartu 2008 Lidia Feklistova Sisukord 1 Sissejuhatus....................................................................................................................4 2 Dokument.......................................................................................................................5 2.1 Dokumendi tunnused .............................................................................................5 3 Asjaajamine....................................................................................................................8 3.1 Dokumendihalduse normdokumendid ...................................................................8 3.2 Dokumentide loetelu...

Asjaajamise alused
thumbnail
105
doc

Lõpueksam: 2008 õppekava alusel Majanduse alused

Majanduse alused 1. Võimaliku tootmise piir VTP on kahe kauba tootmiskombinatsioonide jada, mis saadakse ühiskonna tootlikke ressursse omavahel kombineerides. Pareto-efektiivsuse kriteerium väidab, et kõik punktid võimaliku tootmise piiril on efektiivsed ning asudes ühes neist punktidest saab ühe hüvise tootmise suurendamiseks ressursse ümber jaotada vaid teise hüvise tootmise vähendamise arvel. Kui ressursse tuleb juurde või nende kvaliteet paraneb, nihkub VTP pikaajaliselt majanduskasvu tõttu koordinaattelgede nullpunktist kaugemale. 2. Alternatiivkulu printsiip See tähendab, et mida enam soovitakse tarbida teist hüvist, seda enam tuleb esimese hüvise tarbimist piirata. Saamatajäänud tulu parimast alternatiivsest kasutamata jäänud võimalusest. 3. Nõudmise üldine seadus- nõudlusfunktsioon ja selle nihked Nõudlusseaduse kohaselt: Muude tingimuste samaks jäädes, mida kõrgem on hind, seda väiksem on nõutav kogus. 4. Turutasakaal- tasakaaluh

Majanduse alused
thumbnail
352
pdf

Andekusest ja andekatest lastest

Viire Sepp Andekusest ja andekatest lastest Tartu 2010 Toimetanud Kairit Henno Kaane kujundanud Maarja Roosi Küljendanud Kairi Kullasepp Autoriõigus: AS Atlex ja autorid, 2010 Kõik õigused kaitstud. Igasugune autoriõigusega kaitstud materjali ebaseaduslik paljundamine ja levitamine toob kaasa seaduses ette nähtud vastutuse. Käsikirja valmimist on toetanud Euroopa Liit ja Euroopa Sotsiaalfond AS Atlex Kivi 23 51009 Tartu Tel 734 9099 Faks 734 8915 [email protected] www.atlex.ee ISBN: 978-9949-441-73-0 Sisukord 3 Sisukord Eessõna 5 Mis on andekus 7 Intelligentsus ja erivõimed 14 Kuidas andekad lapsed mõtlevad 25 Andekus ja loovus 31 Motivatsioon 40 Eesmärgi ja tasu mõju motivatsioonile

Psühholoogia




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun