(Siimon, 2009, lk 145) Kaubamärk on graafiliselt kujutatav tähis, millega on võimalik eristada ühe isiku kaupa või teenust teise isiku identsest või samasse valdkonda kuuluvast kaubast või teenusest. Kaubamärgi järgi peab tarbija aru saama, et toodet või teenust pakub mingi kindel ettevõtja ja selle toote poeriiulilt või teenuse teiste pakkumiste hulgast üles leidma. (Patendiamet, 2014) Enne kaubamärgi registreerimist tuleb taotlejal teha otsing Eesti Patendiameti andmebaasides ja Euroopa Ühenduse kaubamärkide andmebaasides, samuti äriregistris. (EAS, s.a.) 1.1 Ajalooline taust ja areng Vanaaeg Alates varastest aegadest on inimesed kasutanud märke, et tõestada omandi- ja autoriõigusi. Peetakse tõenäoliseks, et primitiivsed inimesed kasutasid märke näidates kariloomade omandiõigust. Rooma keisririigi aegsed mõõgasepad märgistasid mõõgateramikele oma nimesi
Kõik kommentaarid