Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

E-õppe korraldus (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on e-õppe eelduseks?
  • Miks valida e-õpet?

Lõik failist

E­õppe korraldus
Sisukord
- Mis on e-õpe?
- Mis on e-õppe eelduseks ?
- E-õppe korraldus
- E- kursus
- Miks valida e-õpet?
- E-õppe eesmärgid
- Võrdlus
- Kasutatud allikad
Mis on e-õpe?
• Tehniliste vahendite kasutmine 
õppeprotsessis
• Õpetamine osaliselt või täielikult arvuti ja 
internetivahendusel
• IKT kaasabil toimuv õppetegevus, mis leiab 
aset nii klassiruumis kui ka väljaspool 
klassiruumi
• Õpe, mis toimub veebikeskkonnas
Mis on e-õppe eelduseks?
• Õpetaja huvi
• Arvutite olemasolu
• Hea interneti ühenduse olemasolu
• ITK  alaseid teadmised õpetajal/õpilasel
• Õpetajatele tugiisikud tehnoloogia  alal
E-õppe korraldus
•E-õppe korraldus - administratiivse  raamistiku  
ja regulatsiooni tagamine haridussüsteemi 
erinevatel tasanditel, et õpetajatel oleks 
võimalik ja motiveeritud IKT -d õppetöös 
tulemuslikult rakendada ning õpilastel e-
õppes osaleda.
•Kuidas õppeasutuses õppetööd korraldada.
Mis on e-kursus?
E-kursus on mistahes elektroonilisele 
kandjale  salvestatud õppematerjal ja muud 
õppetööks vajalikud vahendid (ülesanded, 
tegevusjuhised , testid jne.).
•E-õppe kursused  võivad olla:
Vasakule Paremale
E-õppe korraldus #1 E-õppe korraldus #2 E-õppe korraldus #3 E-õppe korraldus #4 E-õppe korraldus #5 E-õppe korraldus #6 E-õppe korraldus #7 E-õppe korraldus #8 E-õppe korraldus #9 E-õppe korraldus #10 E-õppe korraldus #11
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-11-20 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 9 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Urmo Saag Õppematerjali autor
- Mis on e-õpe?- Mis on e-õppe eelduseks?- E-õppe korraldus- E-kursus- Miks valida e-õpet?- E-õppe eesmärgid- Võrdlus- Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
30
doc

E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS

......................... 1 Abja-Paluoja 2010..........................................................................................................1 SISSEJUHATUS............................................................................................................3 1.E-ÕPPESÜSTEEMI TEOREETILINE KÄSITLUS.................................................. 5 1.1.E- õppesüsteemi olemus ......................................................................................5 1.2.Rollid e-õppe protsessis........................................................................................7 1.3.E-õppe protsess...................................................................................................10 2.E-ÕPPESÜSTEEMI ANALÜÜS..............................................................................13 2.1.Probleemid e-õppesüsteemis.............................................................................. 13 2.1.1

Informaatika
thumbnail
9
docx

Asjaajamine eesti keeles. Terminid

mõjuva põhjuseta. 4 Koolikohustuslik on laps, kes jooksva aasta 1. oktoobriks saab seitsmeaastaseks. Õpilane on koolikohustuslik põhihariduse omandamiseni või 17-aastaseks saamiseni. Kooli põhimäärus - dokument, milles sätestatakse: 1) kooli nimetus; 2) kooli asukoht ja tegutsemiskohad; 3) kooli tegutsemise vorm; 4) kooli hoolekogu ja direktori ülesanded; 5) õppe ja kasvatuse korraldus koolis, sealhulgas koolis omandatava hariduse liik ja tase, õppekeel või õppekeeled, koolis toimuv statsionaarne või mittestatsionaarne õpe või mõlemad ning vajaduse korral koolis tegutsevad hariduslike erivajadustega õpilaste klassid ja rühmad; 6) koolis toimuva õppekavavälise tegevuse korraldamise alused; 7) õpilaste ja vanemate õigused ja kohustused, sealhulgas esimese õpilasesinduse valimise kord, ning õpilaskonna poolt õpilasesinduse

Arhiivihaldus
thumbnail
10
docx

GIS kasutamine koolides

See arendab õpilase graafilist, matemaatilist ja ruumilist mõtlemist. GISiga seotult käsitletakse põhjalikumalt temaatilisi kaarte, kaardi mõõtkava, erinevaid kordinaatsüsteeme ja projektsioone. Kursuse eelduseks on õppeasutuses arvutiklassi, GI tarkvara ning interneti olemasolu. Tartu Ülikooli Teaduskool pakub 11. või 12. klassi õpilastele geoinformaatika valikkursust. Õppetöö toimub Moodle e-õppe keskkonnas. Kursus annab esmased teadmised ja oskused geoinfosüsteemide (GIS) ja asukoha määramise süsteemi (GPS) kasutamiseks. Ülevaate GIS rakendusvõimalustest erinevates valdkondades. Käsitleb GISiga seotult elektrooniliste kaartide loomist ja kaustamist. Annab ülevaate geoinfosüsteemides kasutatavates andmetest, tutvustab lihtsamaid andmepäringuid ja GIS analüüse. Võimaldab õpilastel tundma ja rakendama õppida GIS vabavaralist tarkvara QuantumGIS ning ESRI tarkvara ArcGIS ja

Geoinformaatika I
thumbnail
32
pdf

juhend valjundipohise oppekava koostamiseks

Et siiski teha vahet kooli- ja töökeskkonnas toimuval õppel, eristataksegi õppekavas kontaktõpet kui koolikeskkonnas toimuvat ning praktikat kui töökeskkonnas toimuvat juhendatud õppimist. Iseseisev töö on õppija poolt iseseisvalt kindlate eesmärkidega töö- ja õppeülesannete täitmine, mil- le kohta õpetaja annab tagasisidet. Iseseisvat tööd võib teha ka virtuaalses ehk e-õppe keskkonnas. Näiteid: ŸŸ Maht 20 tundi, millest kõik on kontaktõpe. ŸŸ Maht 40 tundi, millest 10 tundi on kontaktõpe ning 30 tundi praktika. ŸŸ Maht 25 tundi, millest 15 tundi on kontaktõpe ja 10 tundi iseseisev töö, mis mõlemad toimuvad vir- tuaalkeskkonnas. ŸŸ Maht 60 tundi, millest 50 tundi on kontaktõpe (sh ligikaudu 25 tundi praktilisi harjutusi kooli õppeköö- gis) ning 10 tundi iseseisev töö.

Andragoogika
thumbnail
46
doc

Turunduse lõpupraktika Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkoolis

pakkumiseks. See võimaldab pakkuda tootena ka auditooriumite ning esitlustehnika renti. EHTE-l on kohvik, mis peamiselt tegeleb õppijate ning töötajate toitlustamisega. Samuti kasutatakse kohviku kööki õppeköögina ning seal viiakse läbi ka toitlustusalaseid täiendkoolitusi. Rakenduskõrgharidus (õpiaeg 3 aastat):  Hotellimajandus I, II, II kursus  Reisikorraldus I, II, II kursus  Toitlustusteenuste korraldus I, II, II kursus  Hotel Management Diploma (Rahvusvaheline õpe inglise keeles) I, II, II kursus Rakenduskõrgharidus kaugõppes (õpiaeg 3 aastat):  Hotellimajandus I, II, II kursus  Reisikorraldus I, II, II kursus  Toitlustusteenuste korraldus I, II, II kursus Kutseharidus (õpiaeg 3 aastat):  Hotelliteenindus I, II kursus  Reisikorraldus I, II kursus  Toitlustusteenindus I, II kursus Täiendõpe:

Turundus
thumbnail
14
docx

Kordamisküsimused 2013 Õppe kavandamise aines

Hilinemine reageerimisel ja eksimused korrarikkumise allika tuvastamisel võivad põhjustada klassis lainetusefekti. Kattuvate tegevuste suutlikkus eeldab õpetajalt võimet jälgida ühel ajal kogu klassis toimuvat ka siis, kui ta töötab üksikute õpilastega. tunni tempo ja sujuvuse kindlustamine ning klassi tähelepanu alalhoidmiseks tuleb õpetajal õppetöö läbimõeldud korraldusega kindlustada tegevuse hoogsus ja voolavus. Sellele aitab kaasa õppetöö korraldus, mis on õpilastele jõukohane ja nõuab neilt mõõdukat pingutust. Ka peab kogu töö klassis olema hästi planeeritud, et tunnis ei tekiks segadust tööülesannete täitmisel ega üleminekutel tunni ühelt etapilt teisele. Õpilaste keskendumine õppeülesannetesse saavutatakse klassi tähelepanu alalhoidmise ja aruandlusega. Õpilaste tähelepanu kindlustamiseks kasutatakse läbimõeldud küsitlusmetoodikat, nagu küsimuseesitamine tervele klassile ja pärast mõtlemisaega vastajale

Pedagoogiline psuhholoogia
thumbnail
95
pdf

Projektijuhtimise e-konspekt

Allikad, mida sai põhjalikumalt uuritud: 1. projektijuhtimise portaali 4PM.com kursused www.4pm.com; 2. PMI kursused http://www.corpedia.com/; 3. Rahvusvahelise projektijuhtimise käsiraamat www.sisemin.gov.ee/ministeerium/trykised.html. Kuna käesoleva magistritöö eesmärk on luua konspekt, mitte kursuse õppekeskkond, siis põhiliselt sai tutvutud kursuste teemade valiku ja järjekorraga. Huvi pakkus ka õppetöö korraldus, kuid see 14 valdkond seostub kaudselt magistritöö sisuga. Seetõttu on uurimuse põhjalikumad tulemused esitatud Lisa 1. 4PM.COM kursused - 4PM.com on loodud The Hampton Group, Inc poolt. Ettevõttel on 100 aastane kogemus projektijuhtimise alal. Organisatsiooni kodulehekülg sisaldab projektijuhtimiseks

Infosüsteemi projekteerimine
thumbnail
19
doc

Pedagoogilise psühholoogia kokkuvõte

EKSAMIOSA Õppimise olemus. Õppimine on prots. kus kogemuste vahendusel kujunevad suhteliselt püsivad muutused tegevusvõimes. Õppimise kogemuslikuks baasiks on vahetu kontakt välismaailmaga, kui ka varem tajutuga mõttes opereerimine. Tahtlik ja tahtmatu õppimine. Ajendid, allikad. Teooria liigid. Tahtlik ­ õppur püüab teadlikult omandada uut inform. Tahtmatu ­ teadvustamata protsess (valdav osa teadmisi omandatakse nii). Allikad ­ inim. sisemine aktiivsus ( huvi ümbr. maailma vastu). Õppimine aitab kohaneda elukeskkonnaga. Õppimisteooria liigid ­ biheivioristlik ja kognitiivne. Biheiv.- väliskeskkonna märguannetele reageeringu kujunemine. Kognit. ­ õppimine on inimese sisemise aktiivsuse produkt. (Biheiv.) Klassikaline tingitus ja rakendused. Esimesena uuris Pavlov. (koeraga) B. Watson (lapsega ja rotiga). Õpetaja võib muutuda õpilase jaoks baasemotsiooni vallandavaks sümboliks. Emotsioonid võivad oll

Pedagoogiline psuhholoogia




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun