......................... 1 Abja-Paluoja 2010..........................................................................................................1 SISSEJUHATUS............................................................................................................3 1.E-ÕPPESÜSTEEMI TEOREETILINE KÄSITLUS.................................................. 5 1.1.E- õppesüsteemi olemus ......................................................................................5 1.2.Rollid e-õppe protsessis........................................................................................7 1.3.E-õppe protsess...................................................................................................10 2.E-ÕPPESÜSTEEMI ANALÜÜS..............................................................................13 2.1.Probleemid e-õppesüsteemis.............................................................................. 13 2.1.1
mõjuva põhjuseta. 4 Koolikohustuslik on laps, kes jooksva aasta 1. oktoobriks saab seitsmeaastaseks. Õpilane on koolikohustuslik põhihariduse omandamiseni või 17-aastaseks saamiseni. Kooli põhimäärus - dokument, milles sätestatakse: 1) kooli nimetus; 2) kooli asukoht ja tegutsemiskohad; 3) kooli tegutsemise vorm; 4) kooli hoolekogu ja direktori ülesanded; 5) õppe ja kasvatuse korraldus koolis, sealhulgas koolis omandatava hariduse liik ja tase, õppekeel või õppekeeled, koolis toimuv statsionaarne või mittestatsionaarne õpe või mõlemad ning vajaduse korral koolis tegutsevad hariduslike erivajadustega õpilaste klassid ja rühmad; 6) koolis toimuva õppekavavälise tegevuse korraldamise alused; 7) õpilaste ja vanemate õigused ja kohustused, sealhulgas esimese õpilasesinduse valimise kord, ning õpilaskonna poolt õpilasesinduse
See arendab õpilase graafilist, matemaatilist ja ruumilist mõtlemist. GISiga seotult käsitletakse põhjalikumalt temaatilisi kaarte, kaardi mõõtkava, erinevaid kordinaatsüsteeme ja projektsioone. Kursuse eelduseks on õppeasutuses arvutiklassi, GI tarkvara ning interneti olemasolu. Tartu Ülikooli Teaduskool pakub 11. või 12. klassi õpilastele geoinformaatika valikkursust. Õppetöö toimub Moodle e-õppe keskkonnas. Kursus annab esmased teadmised ja oskused geoinfosüsteemide (GIS) ja asukoha määramise süsteemi (GPS) kasutamiseks. Ülevaate GIS rakendusvõimalustest erinevates valdkondades. Käsitleb GISiga seotult elektrooniliste kaartide loomist ja kaustamist. Annab ülevaate geoinfosüsteemides kasutatavates andmetest, tutvustab lihtsamaid andmepäringuid ja GIS analüüse. Võimaldab õpilastel tundma ja rakendama õppida GIS vabavaralist tarkvara QuantumGIS ning ESRI tarkvara ArcGIS ja
Et siiski teha vahet kooli- ja töökeskkonnas toimuval õppel, eristataksegi õppekavas kontaktõpet kui koolikeskkonnas toimuvat ning praktikat kui töökeskkonnas toimuvat juhendatud õppimist. Iseseisev töö on õppija poolt iseseisvalt kindlate eesmärkidega töö- ja õppeülesannete täitmine, mil- le kohta õpetaja annab tagasisidet. Iseseisvat tööd võib teha ka virtuaalses ehk e-õppe keskkonnas. Näiteid: Maht 20 tundi, millest kõik on kontaktõpe. Maht 40 tundi, millest 10 tundi on kontaktõpe ning 30 tundi praktika. Maht 25 tundi, millest 15 tundi on kontaktõpe ja 10 tundi iseseisev töö, mis mõlemad toimuvad vir- tuaalkeskkonnas. Maht 60 tundi, millest 50 tundi on kontaktõpe (sh ligikaudu 25 tundi praktilisi harjutusi kooli õppeköö- gis) ning 10 tundi iseseisev töö.
pakkumiseks. See võimaldab pakkuda tootena ka auditooriumite ning esitlustehnika renti. EHTE-l on kohvik, mis peamiselt tegeleb õppijate ning töötajate toitlustamisega. Samuti kasutatakse kohviku kööki õppeköögina ning seal viiakse läbi ka toitlustusalaseid täiendkoolitusi. Rakenduskõrgharidus (õpiaeg 3 aastat): Hotellimajandus I, II, II kursus Reisikorraldus I, II, II kursus Toitlustusteenuste korraldus I, II, II kursus Hotel Management Diploma (Rahvusvaheline õpe inglise keeles) I, II, II kursus Rakenduskõrgharidus kaugõppes (õpiaeg 3 aastat): Hotellimajandus I, II, II kursus Reisikorraldus I, II, II kursus Toitlustusteenuste korraldus I, II, II kursus Kutseharidus (õpiaeg 3 aastat): Hotelliteenindus I, II kursus Reisikorraldus I, II kursus Toitlustusteenindus I, II kursus Täiendõpe:
Hilinemine reageerimisel ja eksimused korrarikkumise allika tuvastamisel võivad põhjustada klassis lainetusefekti. Kattuvate tegevuste suutlikkus eeldab õpetajalt võimet jälgida ühel ajal kogu klassis toimuvat ka siis, kui ta töötab üksikute õpilastega. tunni tempo ja sujuvuse kindlustamine ning klassi tähelepanu alalhoidmiseks tuleb õpetajal õppetöö läbimõeldud korraldusega kindlustada tegevuse hoogsus ja voolavus. Sellele aitab kaasa õppetöö korraldus, mis on õpilastele jõukohane ja nõuab neilt mõõdukat pingutust. Ka peab kogu töö klassis olema hästi planeeritud, et tunnis ei tekiks segadust tööülesannete täitmisel ega üleminekutel tunni ühelt etapilt teisele. Õpilaste keskendumine õppeülesannetesse saavutatakse klassi tähelepanu alalhoidmise ja aruandlusega. Õpilaste tähelepanu kindlustamiseks kasutatakse läbimõeldud küsitlusmetoodikat, nagu küsimuseesitamine tervele klassile ja pärast mõtlemisaega vastajale
Allikad, mida sai põhjalikumalt uuritud: 1. projektijuhtimise portaali 4PM.com kursused www.4pm.com; 2. PMI kursused http://www.corpedia.com/; 3. Rahvusvahelise projektijuhtimise käsiraamat www.sisemin.gov.ee/ministeerium/trykised.html. Kuna käesoleva magistritöö eesmärk on luua konspekt, mitte kursuse õppekeskkond, siis põhiliselt sai tutvutud kursuste teemade valiku ja järjekorraga. Huvi pakkus ka õppetöö korraldus, kuid see 14 valdkond seostub kaudselt magistritöö sisuga. Seetõttu on uurimuse põhjalikumad tulemused esitatud Lisa 1. 4PM.COM kursused - 4PM.com on loodud The Hampton Group, Inc poolt. Ettevõttel on 100 aastane kogemus projektijuhtimise alal. Organisatsiooni kodulehekülg sisaldab projektijuhtimiseks
EKSAMIOSA Õppimise olemus. Õppimine on prots. kus kogemuste vahendusel kujunevad suhteliselt püsivad muutused tegevusvõimes. Õppimise kogemuslikuks baasiks on vahetu kontakt välismaailmaga, kui ka varem tajutuga mõttes opereerimine. Tahtlik ja tahtmatu õppimine. Ajendid, allikad. Teooria liigid. Tahtlik õppur püüab teadlikult omandada uut inform. Tahtmatu teadvustamata protsess (valdav osa teadmisi omandatakse nii). Allikad inim. sisemine aktiivsus ( huvi ümbr. maailma vastu). Õppimine aitab kohaneda elukeskkonnaga. Õppimisteooria liigid biheivioristlik ja kognitiivne. Biheiv.- väliskeskkonna märguannetele reageeringu kujunemine. Kognit. õppimine on inimese sisemise aktiivsuse produkt. (Biheiv.) Klassikaline tingitus ja rakendused. Esimesena uuris Pavlov. (koeraga) B. Watson (lapsega ja rotiga). Õpetaja võib muutuda õpilase jaoks baasemotsiooni vallandavaks sümboliks. Emotsioonid võivad oll
Kõik kommentaarid