vajalikuga. Kaubavalikus on esirinnas maailma juhtivad brändid: IT valdkonnast: HP, Brother, Canon. Kontoritarvete valdkonnast: 3M, Esselte, Hamelin, Apli, Hama. Mööbli valik põhineb eelkõige kodumaistel tootjatel Standard ja Thulema. 2 BÜROOMAAILMA KÜLASTUS Kuna olin parajasti Tartus, siis külastasin 6. novembril 2014 Büroomaailma Rebase tänav 12a kauplust. Kauplusesse sisenedes oli tunda väga töist õhkkonda. Kliendid liikusid riiulite vahel, teenindajad nõustasid kliente, telefonid helisesid. Üllatuseks ei olnud liigset pealetükkivust. Lubati rahulikult tutvuda kaubavalikuga ja oli tunda töötajate professionaalsust, kes olid valmis igal ajahetkel appi tõttama kui pilgus ilmnes nõutus. Meeldiv oli minu üllatus kui avastasin, et sellest poest võib leida kõike, mida ühes kontoris vaja võiks minna
SWEDBANK AB TAASKASUTUSKESKUS BYGERILI Koostaja: Gerili Narusing, K17 KÕ Rakvere 2017 1 SISUKORD 1ÄRIIDEE KIRJELDUS............................................................................................................3 2ÄRIPLAANI EESMÄRK.........................................................................................................4 2.1Ettevõtte missioon ja visioon.............................................................................................4 3ÄRIKESKKONNA ANALÜÜS...............................................................................................5 4INFRASTRUKTUUR...............................................................................................................8 5SWOT-ANALÜÜS...................................................................................................................9 6RISKIANALÜÜS.......................................
Vaadates toodete eelistust võiks juba loogiliselt arvata, et kaupluse külastuse aktiivsus on kliendil kevadeti. Seda järeldust kinnitab ka küsitluse tulemus , kus 81,8 % vastanutest külastab kauplust kevadeti. 11,4 % väitis külastatavuse perioodiks läbivat aastat ning 6,8 % külastab aktiivsemalt suvel aianduskauplust. Keskmiselt klientidel kulub aega kaupluse külastuseks 1,5 h 25 (56,8 %) isikul. Kaheksa (18,2 % ) isikut kinnitasid, et aiandipoe külastus võtab neil aega vaid 30 minutit. Kuus (13,6 %) isiku arvates kulub neil aega 3 h, üle 3 h kulub kahel (4,5 %) vastanutest ning vastusele Muu osutasid kolm (6,8 %) isikut. Järeldada võib ajakulu rohkuse või vähesuse osas seda, kui kaugel või millises Saue linna osas vastanu elab. Kõige kaugemas Saue linna ääres elaval isikul võtab Tallinna piiril olevas aiandipoes käimine kauem aega kui Tallinna linnale lähemal Saue linna piiril elaval isikul.
Turunduse alused I INNOVE õpiku konspekt 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1. Turundusega seotud põhimõisted Turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil. Konkurentsi tihenedes ja turgude arenedes on turunduse roll muutunud järjest olulisemaks. Seda ka Eesti kontekstis – seoses sise
Raamat LOGISTIKA õpik kutsekoolidele, A.Tulvi Logistika ülesanded ja missioon PTK 1 lk 9-33 LK 15 - Logistika ajaloost; Logistika määratlus, ülesanded ja eesmärgid; Logistika valdkonnad 1. Nimeta ärilogistika peamised ülesanded. Logistika ülesanne on toimetada toorained, materjalid ja valmistooted soovitud kohta, õigel ajal soovitud koguses. 2. Mis on ärilogistika missioon? Üldjuhul defineeritakse ärilogistika missiooni järgmiselt: „Logistika missiooniks on tagada tarbijaile vajalike kaupade ja teenuste saadavus sobiva hinnaga, soovitud kohas ja soovitud koguses“. 3. Määratleda logistikat kui valdkonda tarneahela seisukohalt. Logistika määratlus konkreetse tarneahelasse kuuluva ettevõtte seisukohalt on järgmine: „Logistika on ettevõttesse saabuva, seal liikuva ja ettevõttest väljuva materjalivooga seotud tegevuste planeerimine, organiseerimine, teostami
LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool Nimi ÕPIMAPP Iseseisev töö Õppejõud: Nimi, MA Mõdriku 2015 SISUKORD SISSEJUHATUS.................................................................................................................4 1 KAUBAMÄRGI MÕISTE, ARENG JA KAITSE...........................................................5 1.1 Kaubamärgi mõiste.....................................................................................................5 1.2 Kaubamärgi liigid.......................................................................................................5 1.3 Kaubamärgi ajalugu maailmas...................................................................................6 1.4 Kaubamärgi ajalugu Eestis..................................................................................
Tallinna Mustamäe Gümnaasium Eliise Renser Tallinna Mustamäe Gümnaasiumi 8., 10., ja 12. klasside õpilaste teadlikkus DisneyBoundist ja Disney Style’ist Uurimistöö Juhendaja: Kadri-Epp Teemant Tallinn 2021 1 Summary The research paper „Tallinn Mustamäe Gymnasium’s 8th, 10th and 12th grade students awareness on DisneyBound and Disney Style“ disserts the students knowledge of DisneyBound as a subtle way of showing one’s love and respect for Disney movies by dressing in a character’s colour scheme, and Disney Style as a lifestyle brand for merchandise. The aim of this research paper is to ascertain what and how much do the 8th, 10th and 12th graders of Tallinn Mustamäe Gymnasium know about the DisneyBound fashion subculture and the Disney Style lifestyle brand, as well as to determine how the students themselves have
TURUNDUS Loengukonspekt Õppejõud Reet Niilus Mõdriku 2011 2 SISUKORD 1.TURUNDUSE OLEMUS...................................................................................................... 4 1.1 Turunduse määratlused....................................................................................................4 1.2 Turunduse ajalugu........................................................................................................... 5 1.3 Turustuspoliitika..............................................................................................................5 1.4 Turunduse vajadus...........................................................................................................6 1.5 Turunduse juhtimise filosoofiad......................................................................................7 1.5.1 Turunduskontseptsiooni komponendid................................................................
Kõik kommentaarid