Küsimustik
Lugupeetud ankeeditäitja,
Olen Paide Kustsekeskkooli laomajanduse 4 kursuse tudeng. Kirjutan oma lõputööd teemal „Laoteenust pakkuv ettevõte Põltsamaal“
Seoses sellega palun Teie abi, et analüüsida inimeste huvi turule
tulija kohta. Iga arvamus on oluline ja olen väga tänulik, kui
leiate aega küsitluse täitmiseks. Vastamiseks märkige rist Teie
arvates sobilikuma variandi /variantide ette, vajadusel lisage
punktiirile täiendus.
Küsitluse eesmärk: Selgitada välja, inimeste huvi potentsiaalse
uue laokeskuse vastu, mille asukoht on Kesk-Eestis, Jõgevamaal.
Keskus rajatakse endisesse, pika ajalooga laoplatsile. Ladu on
mõeldud neile, kes soovivad mõnda aega ladustada omi asju.
1. Sugu
Mees
Naine
2. Vanus
Alla 18
18-25
26-35
36-45
46-60
Üle 60
3. Elukoht
Eesti (mis maakond?)
Välisriik
4. Millise lao kasuks otsustate?
Kodu lähedal
Töökoha lähedal Eesti piires
Autoga hästi ligipääsetav
Ei vaja ladustamis teenust
Muu
5. Kuidas broneerite või leiate tavapäraselt sobiliku laopinna?
Vahndusbüroo kaudu (veo-, kolimisfirma)
Interneti teel
Suheldes otse teenust pakkuva inimesega
Brošüüride, kataloogide, infopunkti kaudu
Sõprade/tuttavate/pere abiga
Muu
6. Kas olete kuulnud või kokku puutunud varem sellist teenust pakkuva ettevõtetga
Ei
Kui ei, siis lühitutvustus:
Siis siin tutvustad, et kus, mis ja väiksed näited mujalt maailmast 4-5 lauset.
7. Kas Te kasutaksite loodava laondusettevõtte teenusied?
Jah
Ei
I
Põhjendus
8. Kuidas suhtute laondusega tegelevatesse ettevõtetesse üldiselt?
Kindlasti eelistaksin hoida remonid, kolimise ajal omi asju kindlal alal, selle asemel, et riskida vargusega
Ükskõik, võin ju ära proovida
Sellel pole minu jaoks tähtsust
Muu
12. Kas ulatuslik reklaamikampaania tekitaks Teis alustava ettevõtte kohta suuremat huvi?
Jah
Ei
Põhjendage
12. Kas loodava laonduskeskuse asukoht (piirkonna vähene tuntus) võib kahandada huvi selle ettevõtte suhtes?
Jah
Ei
Kui läheksin sooviga leida abi oma probleemidele, siis on olulised teenused, suhtumine, positiivsed emotsioonid , mitte asukoht
Muu l.
13.Kas sooviksite kasutada hoisustamise ajal kindlustuse , transporditeenuseid firma poolt?
Ei
Jah, tahaksin muid teenuseid lisaks
Muu
Siia
võite lisada endapoolseid kommentaare/ettepanekuid, mida tuleks Teie
arvates antud teenust luues silmas pidada ja täiendada.
Tänan Teid, et leidsite aega küsimustiku täitmiseks!
Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.
Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.
Nad On raamatuid, mille algusest võib lugeda: „Kõik tegelased on välja mõeldud... igasugune sarna- toovad esile ka selle, millisel määral ja millisel viisil peaks õpetaja distsipliiniküsimustes juhina sus...“. Selles raamatus on vastupidi. Iga näide ja juhtumikirjeldus, isegi kõige lühemad katked sekkuma. Kuigi paljud teoreetikud on mulle mu tegevuses õpetajana ning uurimistöös ülikooli õpetaja-õpilase dialoogist on võetud otseselt minu kogemusest kooliõpetaja/mentorina. lektori ja kirjutajana väga kasulikeks osutunud, on minu huvi alati keskendunud sellele, kuidas viia
4636 Aktiivne Aktiivne Aktiivne 116 254 96 118 ne Aktiivne Aktiivne nKuivne Aktiivne Aktiivne kaasamine Aktiivne kaasamine kaasamine kaasamine Aktiivne kaasamine Aktiivne kaasamine Aktiivne Aktiivne Aktiivne Aktiivne kaasamine kaasamine Kaasam kaasamine kaasamine kaasamine kaasamine kaasamine kaasamine ine Aktiivne kaasamineProbleemi m??ratlemise ?lesanded 87 N?ustamise
EESTI NOORSOOTÖÖ KESKUS HARIDUS- JA TEADUSMINISTEERIUM NOORTELAAGRI KORRALDAJA KÄSIRAAMAT Tallinn 2005 Koostanud: Elo Talvoja Viire Põder Helen Veebel Argo Bachfeldt Anne Luik Kadri Kurve Kujundaja: Tiina Niin Keeletoimetaja: Anne Karu Tehniline toimetaja: Reet Kukk ISBN 9985-72-158-6 (trükis) ISBN 9985-72-159-4 (PDF) SISUKORD Noorsootöö seadus 5 Noortelaagri tegevusloa väljastamise kord 10 Noortelaagri ning projektlaagri juhataja ja kasvataja kvalifikatsiooninõuded 12 Noortelaagri registri asutamine ja noortelaagri registri pidamise põhimääruse kinnitamine 15 Noortelaagri registri pidamise põhimäärus
arvutada. Praktiliste andmebaasirakenduste koostamiseks võiks siinne materjal päris hea aluse anda. Kui aga peetava kursuse eesmärgiks on anda ka andmebaaside projekteerimise põhialused (nagu kõrgkoolides kombeks), siis on vaja lisaks tutvuda veel andmemudelite, normaalkujude jm. andmebaasiteooria alla kuuluvate teemadega. Iga osa lõpus on ülesanded. Neid on püütud sättida nõnda, et keskmisel õppuril oleks paras jutt läbi lugeda, läbi mõelda, mõni näide ka järele proovida. Ning siis ülesanded ette võtta ja nende abil kogu lugu otsast peale uuesti läbi teha. Kui aga mõni ülesanne tundub juba tõsiselt tuttav ja liialt lihtne, eks selle või siis vahele jätta. Või kiiresti läbi proovida, et kas ikka on nii lihtne kui pealtnäha tundub. Samuti, kui pärast ülesannete läbitegemist kipub vastav peatükk ikka segaseks jääma, tuleb kindlasti kasuks, kui enesele või oma õpilastele mõned teemakohased toimetused
Peale selle kasutatakse meditsiinisõnavaras tihti isikunimesid, mis tavaliselt kuuluvad neile, kes mingit haigust esmakordselt kirjeldasid või mõne aparaadi leiutasid või seda esimesena kasutasid. Nii on näiteks Parkinsoni tõbi saanud oma nime inglise arsti James 11 Parkinsoni järgi ja Péani klemm prantsuse kirurgi Jules Péani järgi. Varem kasutati isikunimesid ka anatoomias, kuid nüüdseks on sellest lihtsuse huvides loobutud. Ravipraktika näide Toome ühe peaaegu uskumatu näite ühest Euroopa riigist, illustreerimaks, milleni võib viia võhiklus meditsiiniterminite alal. Haigele koju kutsutud arst helistab välja kiirabi ja teatab diagnoosiks „Melaena“ (verine väljaheide). Häirekeskuse töötajale on see sõna tundmatu ja ka tema arvutis puudub meditsiinisõnaraamat. Ebameeldivas olukorras töötaja üritab leida arsti, kuid kohalik arst on välja läinud. Dispetšer otsustab kohale saata kopteri
Kõik kommentaarid