Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Tehnika uuendused: Automaatkäigukast (0)

3 KEHV
Punktid

Lõik failist

Tehnika uuendused
Automaatkäigukast
ajalugu
• Esimene automaatkäigukast  leiutati  1921.
•  Alfred  Horner Munro
• Polnud  usaldusväärne  ning ei leidnud 
kasutust .
• 2 maailmasõjas kasutas GM oma tankidel 
automaat  käigukasti mis kasutas 
hüdrovedelikku.
• Peale sõda hakkas General Motors automaat 
käigukastiga autosid müüma, mille  loosung  
oli: „sõjas katsetatud“.
Automaat- vs 
manuaalkäigukast
• Automaatkastiga on mugavam sõita.
• Manuaalkastiga pead jälgima, et 
pöörded  ei läheks liiga kõrgele.
• Manuaalkastiga saad sõita 
ökonoomsemalt, kui 
automaatkastiga.
• Automaatkastiga ei saa sõita sellistel 
pööretel nagu soovid.
Automaatkäigukasti 
süsteem
Manuaalkäigukasti süsteem

Document Outline

  • Slide 1
  • ajalugu
  • Automaat- vs manuaalkäigukast
  • Automaatkäigukasti süsteem
  • Manuaalkäigukasti süsteem
Vasakule Paremale
Tehnika uuendused-Automaatkäigukast #1 Tehnika uuendused-Automaatkäigukast #2 Tehnika uuendused-Automaatkäigukast #3 Tehnika uuendused-Automaatkäigukast #4 Tehnika uuendused-Automaatkäigukast #5 Tehnika uuendused-Automaatkäigukast #6
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-01-30 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 28 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor eellllu Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
8
docx

Iseseisev töö Minu lemmik auto

Tartu Kutsehariduskeskus Autode- ja masinate remondiosakond MINU LEMMIK AUTO Iseseisevtöö Tartu 2012 Ajalugu Volkswagen Golf on autoajalooliselt tähtis automudel. Ta on tootmises, küll mitte täpselt algsel kujul, alates 1974. aastast kuni tänapäevani (juba umbes 35 aastat). Samuti oli Golf väga tähtis auto Volkswagenile, sest 1970. aastate alguses oli Volkswagen tõsistes rahalistes raskustes. Volkswageni mudeli Beetle müüginumbrid olid pidevalt langenud ja uute autode ostjatele ei pakkunud enam huvi Volkswageni õhkjahutusega ja tagamootoriga mudelid. Saksa autogigandi päästjaks osutus tema kontrolli all olnud Auto Union, mille omand oli tuntud Audi automark. Auto Unioni kaudu pääses Volkswagen ligi Audi kogemustele vedelikjahutusega mootorite ja esirattaveo

Sissejuhatus autotehniku erialasse
thumbnail
16
doc

Nimetu

...............................................................13 4.3 Tulevik............................................................................................................................. 14 KIRJANDUS............................................................................................................................. 16 3 SISSEJUHATUS Käesolevas kursusetöös käsitletakse tänapäevaste auto sisepõlemismootorite (ottomootori) tähtsaimat detaili ­ selle juhtaju. Valisin taolise teema, kuna olen ise huvitatud sellisest valdkonnast ning oskan palju enda kogemusi ja teadmisi tuua töösse. Samuti soovin eelpoolnimetatud teemast rohkem teada saada ning uurida igasuguseid seonduvaid ja seostuvaid aspekte. Tänapäevases infoühiskonnas on küll suur rõhk pandud elektriautode revolutsioonile, kuid usun, et ei kao veel ka kuhugi fossiilkütustel sõitvad autod

Baaskursus
thumbnail
16
doc

VOLKSWAGEN GOLF MUDELITE ülevaade

.............................16 3 12.12.2012 TTK SISSEJUHATUS Volkswagen Golf on autoajalooliselt tähtis automudel. Ta on tootmises, küll mitte täpselt algsel kujul, alates 1974. aastast kuni tänapäevani (juba umbes 35 aastat). Samuti oli Golf väga tähtis auto Volkswagenile, sest 1970. aastate alguses oli Volkswagen tõsistes rahalistes raskustes. Volkswageni mudeli Beetle müüginumbrid olid pidevalt langenud ja uute autode ostjatele ei pakkunud enam huvi Volkswageni õhkjahutusega ja tagamootoriga mudelid. Saksa autogigandi päästjaks osutus tema kontrolli all olnud Auto Union, mille omand oli tuntud Audi automark. Auto Unioni kaudu pääses Volkswagen ligi Audi kogemustele vedelikjahutusega mootorite ja esirattaveo valdkonnas, mis olid

Andme-ja tekstitöötlus
thumbnail
31
pptx

Jõuülekanne

Jõuülekanne Kristjan Teearu · Jõuülekande all mõistetakse seadmeid, mis võimaldavad kanda mehaanilist energiat üle vahemaa (nt mootorist ratasteni) ning seejuures muuta pöördemomenti, jõudu, kiirust ja liikumise iseloomu. Pea kõigil tänapäeva autodel on jõuülekande suurimaks komponendiks käigukast. · Olenemata kas auto on esi-, taga- või nelikveoline, on igal sõidukil käigukast. Käigukast võimaldab muuta mootori pöördemomendi kordajat ning seeläbi lubab autole suuremat kiirust. Põhimõte on sarnane ratta käiguvahetile, kus suurema kiiruse saamiseks on vaja käiku raskemaks keerata, sest igaüks teab, et nt 21-käigulise ratta esimese käiguga ei ole mõtet pikemat distantsi sõita, kuna iga pedaalitõuge vajab kordades rohkem energiat kui see kiirust toodab. Sama põhimõte on autol

Jõuülekanne
thumbnail
9
doc

Automaatrelvad

· 7,62x39, · 7,62x51. 1.5.Automaatrelvade ajalugu: Enne automaatide kasutuselevõttu täitsid nende ülesannet püstolkuulipildujad (nimetati mõnikord samuti "automaatideks"), harvem ka kergemad kergekuulipildujad. Püstolkuulipildujad olid küll head lähivõitluses, kuid nende efektiivne laskekaugus ja kuuli energia jäid lahingus napiks. Kergekuulipildujad aga olid enamuses liikuvas lahingus siiski liiga rasked ja kohmakad. Esimene laiemalt kasutusele võetud automaat oli 7,92mm nn poolpika padruniga Sturmgewehr44 2. maailmasõja ajal. Sellele järgnes vahetult peale sõda osaliselt sakslastelt kopeeritud, aga modifitseeritud kujul Nõukogude Liidus valmistatud 7,62mm automaat AK- 47, mis võeti kasutusele massiliselt. 20. sajandi II poolel sai automaat juba kõigi armeede põhiliseks käsitulirelvaks. 4 2.Kuulipildujad 2.1.Mis on kuulipilduja?

Riigikaitse
thumbnail
32
pdf

John Deere 8R

ja kasutuslihtsuse teed rajada. Püsite virge ja töövõimelisena pikkade tööpäevade vältel ja isegi öösel! Uue John Deere 8R seeria traktoriga on ka Teie tulevik tootlikum. Uuenduslik PowerTech PSX mootor vastab III B Etapi saastenormidele ning tagab jõudlust ohus- tamata GreenEfficiency kütusesäästlikkuse. Ilma lisapingutuse ja lisa kütuseta. Täidate vaid paagi diisliga, nagu tavaliselt ning asutegi uuesti tööle. Kindlustatud John Deere'i täpse tehnika ja ainulaadse hooldusvõrgu poolt, saate enesekindlalt tulevikku sõita. 8R seeria traktorid | 3 Sisukord Sissejuhatus 2 ­ 3 8R seeria traktorite ülevaade 4 ­ 5 CommandView II kabiin 6 ­ 7 Juhtseadmed 8 ­ 9 Veolahendused & ActiveCommand roolimine10 ­ 11 360° Tuledesüsteem12 ­ 13 Põllumajanduslikud halduslahendused (AMS)14 ­ 15 9,0 L PowerTech PSX mootor16 ­ 17 Käigukastid18 ­ 19 Pidurisüsteemid & hüdraulika20 ­ 21

Põllumajandus
thumbnail
33
pptx

Auto Ajalugu

Auto Ajalugu Kristjan Teearu Lühidalt · Auto on lühend sõnast automobiil. See sõna tuleneb kreekakeelsetest sõnadest autos - ise ja mobilis - liikuv. · Auto on vähemalt kolmerattaline ja kaheteljeline mootorsõiduk reisijate või veoste vedamiseks rööpmeta teedel või maastikul. · Esimese joonise ja idee iseliikuvast masinast (autost) joonistas ja pani kirja Leonardo da Vinci juba 1490 aastal. Aurumasin · 1784. aastal konstrueeris Sotlasest insener James Watt esimese aurumasina, mis tekitas veeauru ja suutis energiat teistele mehhanismidele üle kanda. · Aurumasin on soojusmootor, mis muundab rõhu all

Auto õpetus
thumbnail
31
pptx

Audi esitlus (30 slaidi)

Audi Koostaja: Erlyn Mugu LOK-13 · Audi Ag on asutatud 1910 aastal · Käive- 28,432 mlrd EUR(2005) · Puhaskasum- 1,409 mlrd EUR(2005) · Tütarfirmad- Lamborghini, SEAT · Audi on Saksamaa autotootja · Peakorter- Ingolstadtis Baieri liidumaa · Audi kuulub peaaegu täielikult (99,7%) Volkswagen AG-le · Firma on väljakasvanud Audi, Horchi, Wandereri ja DKW liitmisel tekkinud Auto Unionist · Audi logoks on neli üksteisega seotud rõngast, mis tähistavad autotootjaid, kes moodustasid Auto Unioni. Ajalugu · Firma asutajaks oli August Horch(1868-1951), insener Karl Benzi autotehases. 1899 lahkus ta sealt ning asutas Kölnis omanimelise autotehase August Horch & Cie. · Horchi tuttava Franz Fikentscheri noor poeg tuli mõttele nimetada uus firma Audiks, mis tähendab ladina kelles sama is Horch saksa keeles.

Ettevõtlus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun