Teeninduse kvaliteet Eestis - teiste vajaduste professionaalne rahuldamine (10)

5 VÄGA HEA
 
Teeninduse kvaliteet Eestis
Teenindus on kellegi vajaduste rahuldamine, aga kvaliteetne teenindus on teiste vajaduste
professionaalne rahuldamine ületades konkreetse kliendi ootusi.
Üha sagedamini räägitakse sellest, et teeninduse kvaliteet Eesti teenindusettevõtetes on halb ja
muutub järjest halvemaks. Majanduslangus muudab aga kliendid valivaks ja sunnib
teenindusettevõtteid rohkem pingutama ja sellega peaks kaasnema ka teeninduse kvaliteedi
tõus. Kvaliteedi mõiste on aegade jooksul muutunud ja ka praegu võivad igal inimesel olla
kvaliteedi mõõtmiseks omad kriteeriumid.
Viimaste aastate majandusõitseng muutnud klienditeenindajad mugavamaks seetõttu, et
82% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Teeninduse kvaliteet Eestis - teiste vajaduste professionaalne rahuldamine #1 Teeninduse kvaliteet Eestis - teiste vajaduste professionaalne rahuldamine #2 Teeninduse kvaliteet Eestis - teiste vajaduste professionaalne rahuldamine #3
50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
2008-12-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
231 laadimist Kokku alla laetud
10 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
-InTheEnd- Õppematerjali autor

Dokumendis esitatud küsimused

  • Miks on siis Eesti teeninduse kvaliteet halb ?

Mõisted

Sisukord

  • Teeninduse kvaliteet Eestis

Kommentaarid (10)


kats asd: ülihea töö, sisukas tekst ja hea sõnakasutus
19:22 17-01-2010

raili753: Päris hea materjal.
10:44 27-05-2011

sten puskar: normaalne teema
00:10 20-12-2011


Sarnased materjalid

2
docx
1
doc
30
docx
13
doc
2
docx
19
pdf
113
ppt
2
doc





30 päevane VIP +50% ROHKEM

Telli VIP ja ole 30+14 päeva mureta

5.85€

3.9€

Oled juba kasutaja? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto