Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Minu tervis as (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist


  • Spordiarst – 3x1400.-
  • Massöör – 3x560.-
  • Spordiinstruktor – 14x560.-
  • Administraator – 3x430.-
  • Majandujuht – 1x850.-
  • Turundusjuht – 1x850.-
  • Raamatupidaja – 1x850.-
  • Personalispetsialist - 1x850.-
  • Haldustöötaja – 1x560.-
  • Spordiosakonna juht – 1x850.-
  • Meditsiiniosakonna juht – 1x850.-
  • Vahetuse vanem – 1x560.-
  • Tegev juht – 1x1500.-
  • Kokku – 32x22730.-
  • Minu tervis as #1
    Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
    Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2014-02-12 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 4 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor 223860 Õppematerjali autor
    Juhtimise alused tunnitöö ülesanne 2013 õa. TTÜ

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    13
    odt

    KLIENDITEENINDUS- SPORTLAND EESTI AS NÄITEL

    koduleheküljel, kuna tooteid ja brände on palju ja kõik poed pole nii suured, et igasse poodi kogu tootevalik ära mahuks. Arvan, et ettevõttel on veel arenguruumi kuid tähtis on see, et kindlad eesmärgid on paika pandud ja nende kallal tehakse tööd ning paistab, et liigutakse õiges suunas. KASUTATUD KIRJANDUS Sportlandi kodulehekülg www.sportland.ee Kaupluse juhatajalt saadud materjalid. Sportlandi Teenindusstandard Lisainfo põhineb kaupluse juhatajaga vestlustest ning minu enda teadmisel. 13

    Klienditeenindus
    thumbnail
    8
    doc

    Hotelli struktuur

    Hotelli tegevused ja tööjõud 1. Üldjuhtimine- strateegiline ja operatiivne planeerimine, organiseerimine, eestvedamine, kontroll 2. Müük ja turundus  tellimuste vastuvõtt, vormistamine müügisekretär, müügijuht  turu-uuringud  reklaam 3. Vastuvõtutöö  letitöö administraator/ letijuht  potjeetöö uksehoidja-pakikandja  lobbybaar baarimees/ administraator 4. Toitlustamine toitlustusjuht/ vahetusülem  tootmise operatiivne planeerimine, peakokk organiseerimine, kontroll (juhtimine)  toiduvalmistamine kokad, pagarid, kondiitrid  abitööd köögitöölised vanemadministraator, peakelner,  saalitöö juhtimine

    Hotellimajandus
    thumbnail
    15
    doc

    Sisekomminukatsiooni uuring

    TARTU ÜLIKOOL Majandusteaduskond Ettevõttemajanduse instituut Organisatsiooni sisekommunikatsiooniuuring Kodutöö Juhendaja: lektor M.Ahonen Tartu 2009 SISUKORD SISUKORD.............................................................................................................................2 1.ORGANISATSIOONI LÜHIKIRJELDUS......................................................................... 3 1.1Organisatsiooni struktuur...............................................................................................3 2.UURINGU TAUSTINFORMATSIOON............................................................................ 5 2.1Üldandmed intervjueeritavate kohta.............................................................................. 6 3.KOOSTATUD KÜSIMUSED, EESMÄRGID JA VASTUSED........................................ 7 3.1Üldine kommunikatsioon

    Juhtimine
    thumbnail
    42
    docx

    Ettevõtte iseloomustus

    Hiiumaa Ametikool Väikeettvõtlus Käesolev töö on koostatud Siret Tara poolt Radisson Blu Hotell Tallinna kohta Suuremõisa 2012 SISUKORD: 1.ÜLEVAADE ETTEVÕTTEST................................................................................................3 1.1Ettevõtte nimetus, asukoht ning põhitegevusala................................................................3 1.2Ettevõtte ärinimi, omandivorm, ettevõtte majandamise mudel.........................................3 1.3Ettevõtte kinnisvara haldusstruktuur, haldajate ja haldamise iseloomustus......................3 1.4Ettevõtte äriidee, visioon, missioon...................................................................................4 1.5Ettevõtte juhtimisstruktuur.................................................................................................4 1.6Struktuuri?

    Ettevõtlus
    thumbnail
    18
    odt

    Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus

    ......................................................................................................................................15 5.2 Lahendus:......................................................................................................................................................... 15 5.3 Isiklik kommentaar:..........................................................................................................................................15 6. ÜLEVAADE PRAKTIKAST MINU VAATEVINKLIST..................................................................................... 16 6.1. Minu tööalane areng praktika käigus.................................................................................................................. 16 7. KOKKUVÕTE.......................................................................................................................................................17 8. Lisad:.............................................................

    Hotellimajandus
    thumbnail
    2
    odt

    ENESEKONROLLIPLAAN

    ENESEKOTROLLIPLAAN. ÄMMUSTE KOOLI SÖÖKLA. Enesekontrolliplaan on nähtaval kohal,kõik kokkad tevad ,kus ta asub. Enesekotrolliplaani täidavad meie söökla kokkad ja kontrollib üle majandusjuht,kes on selle enesekotrolliplaani koostanud. 1.Kõigepealt on toidukirjeldus,toidutarbiarühm.(mis kell toimub toitlustamine,mis toite pakkutakse) 2.Tehnoloogiline skeem. 3.Kontrollkaart (tooraine vastuvõtt) 4.Jahutatud või külmutatud toidu temperatuur vastuvõtmisel.(seda tabelit täidame vähemalt üks kord nädalas ja registreerime termoometri näitu) 5.Kontrollkaart(tooraine ladustamine ja säilitamine) 6.Külm või sügavkülkapi õhutemperatuur(termoometri näitu registreerime vähemalt üks kord nädalas ja konrollime iga päev) 7.Külmtoidu sulatamine(iga toidupartii;temperatuuri näit ja aeg registreeritakse vähemalt üks kord nädalas) 8.Kontrollkaart(tooraine ettevalmistamine) 9.Kontrollkaart(

    Kokk
    thumbnail
    16
    doc

    Sissejuhatus infosüsteemidesse projekt

    TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Informaatikainstituut Infosüsteemide õppetool Projekt aines "Sissejuhatus infosüsteemidesse" VARUOSADE HANKIMINE JA ANDMEBAASI SISSEKANNE Üliõpilane: Miko Allikmäe Õpperühm: IASB31 Matrikli nr.: 061643 Juhendaja: Tarmo Veskioja Tallinn 2007 SISUKORD 1 Üldvaade.................................................................................................................................3 1.1 Taust...............................................................................................................................................................3 1.2 Lausendid...........................

    Sissejuhatus infosüsteemidesse
    thumbnail
    15
    docx

    KOOLITUSPLAANI JA KOOLITUSLEPINGU KOOSTAMINE

    TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Ettevõtlusosakond Sigrid Piiri AÜTH-4 KOOLITUSPLAANI JA KOOLITUSLEPINGU KOOSTAMINE Iseseisev töö Juhendaja: lektor Liina Puusepp Pärnu 2015 SISUKORD Sissejuhatus................................................................................. ..........3 1. Asutuse personal..................................................................................4 2. Koolitusplaan......................................................................................6 3. Koolitusleping....................................................................................14 Kokkuvõte..........................................................................................12 Kasutatud allikad......................................................................................

    Turismimajandus




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun