Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like


Logistika areng Menlo Worldwide (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas tulevikus veelgi efektiivsust parandada ?
 
Säutsu twitteris

TALLINNA TRANSPORDIKOOL
Rasmus Süld
LG1E_K
Logistika areng
ESSEE
Tallinn
2014
Käesolevas töös käsitleb autor ühe Ameerika Ühendriikide juhtiva kolmanda osapoole logistikateenuste pakkuja Menlo Logistics ajalugu, arengut, probleeme ning samuti probleeme, mis tekivad võrdluses suuremate ja turul tänu laialdasele reklaamile tuntumate ettevõtetega, nagu FedEx , UPS ja DHL ja milliseid lahendusi tuleks kasutusele võtta tagamaks ettevõtte jätkusuutlikkus tulevikus.
Menlo Logistics on rahvusvaheline logistikateenuseid pakkuv ettevõte ja on korporatsiooni Con – Way üheks äriüksuseks. Menlo Logistics loomisega tehti algust 1980-ndate keskpaigas. Sel ajal esitas ettevõtte turundusdirektor idee ettevõtte loomiseks – organisatsioon ladude - , materjali- ja transpordijuhtimisest. Samuti omas äärmiselt tähtsat rolli tarkvara integreerimine tarneahelaga. Esialgne äriplaan oli luua, rakendada ja korraldada erinevaid logistikaprojekte vastavalt kliendi soovidele.
26.oktoobril 1990 sai ettevõte ametlikult loodud. Nimevalik ei olnud juhuslik, kuna California osariigis asuv Menlo park oli koduks mitmetele kõrgtehnoloogiaga tegelevatele kompaniidele ja samuti ka riskikapitalistidele. Algusest peale on ettevõte olnud tarnijate suhtes neutraalne ja ei eelista ühte tarnijat teisele ning seda järgitakse samuti tütarettevõtete puhul.
Menlo seadis end sisse ühe juhtiva kolmanda osapoole logistika (3PL) ettevõttena 1990-ndate algul, kui allhangete arv kasvas hüppeliselt ja suur osa selles oli leping Ameerika Ühendriikide jae - kaubandushiiglase Sears´iga. Sears soovis sulgeda oma asutusesisese jaotussüsteemi, mille kulu oli 7 protsenti kogumüügist, 2 korda suurem kui konkurentidel.
2000. aasta detsembris alustas Menlo Logistics koostööd autotootjaga General Motors, luues tütarettevõtte Vector , mille uuenduslik tarneahelamudel sai tulevikus etaloniks ka paljudele teistele logistikateenuste pakkujatele. Vectori eesmärgiks oli tagada igapäevaselt ligi 70 miljoni kilo materjalide õigeaegne hange ja transport 12000-ndelt tarnijalt üle maailma. Ettevõte tegutses sel ajal neljanda osapoole logistikaettevõttena, juhtides mõningaid tegevusi tarneahelas iseseisvalt ning jälgides kolmandate osapoolte pingutusi eesmärkide täitmiseks.
Aastal 2002 loodi Menlo Worldwide Logistics, millega ühendati Menlo Logistics, Vector ja Emery Worldwide Forwarding (hiljem nimetati ümber Menlo Worldwide Forwarding). Emery globaalse logistikaüksuse liitmisel kahe teisega saadi juurde esindused Aasias ja Lõuna-Ameerikas ning suurendati märkimisväärselt oma kohalolekut Euroopas. Kuigi 2004. aastal müüdi Menlo Worldwide Forwarding UPS-le ja kaks aastat hiljem Vector General Motorsile, siis mõne aasta jooksul tegutsemisega Aasia turgudel oli loodud endale märkimisväärne kliendibaas. Aastal 2007 osteti Singapuris asuv Cougar Holdings, mis laiendas ettevõtte tegevust Kagu-Aasias ning Shanghais baseeruv Chic Holdings, millega suurendati oma kohalolekut Hiinas.
Menlo Worldwide Logistics on praeguseks arenenud globaalseks kompaniiks, millel esindused kahekümnes riigis ja kliente 175-s riigis. Ettevõtte äriplaani aluseks ühe juhtiva kolmanda osapoole logistikateenuse pakkujana on tarneahela kõigi funktsioonide juhtimine lähtuvalt klientide spetsiifilistest soovidest ning samuti pakkudes teenuseid alates toormaterjalide hankimisest kuni valmiskauba jaotuseni.
Transpordi- ja logistikasektor hõlmab globaalselt väga suurt hulka erinevaid teenusepakkujaid ning katab kõikvõimalikud transpordimeetodid
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla

Logi sisse ja saadame uutele kasutajatele faili TASUTA e-mailile

Logistika areng Menlo Worldwide #1 Logistika areng Menlo Worldwide #2 Logistika areng Menlo Worldwide #3 Logistika areng Menlo Worldwide #4 Logistika areng Menlo Worldwide #5 Logistika areng Menlo Worldwide #6
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-01-11 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 5 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor rasmus.sueld Õppematerjali autor

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

1072
pdf
Logistika õpik
76
docx
Ärilogistika- eksamimaterjal
74
docx
Ärilogistika konspekt
55
docx
ÕPIME LOGISTIKA EKSAMIKS
56
doc
Logistika konspekt
21
docx
Ärilogistika eksamiküsimused ja vastused TTÜ
18
pdf
Roheline logistika
41
docx
Kordamisteemad ärilogistika eksamiks





Logi sisse ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima

Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun