Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Green Key - Roheline Võti (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on Green Key Roheline Võti ?
  • Kui majutusettevõttele on omistatud Green Key siis mis kasu sellest tuleb ?
  • Miks klient võib eelistada Rohelise Võtme hotelli?
  • Palju Roheline võti maksab ?

Lõik failist

Green Key.
Roheline Võti


Marju Zupsmann.
MJ110.
2011

Mis on Green Key / Roheline Võti ?


Rahvusvaheline turismiettevõtete ökomärgis - Roheline Võti (Green Key) kannab endas säästva turismi ideed ja on mõeldud omistamiseks
Green Key - Roheline Võti #1 Green Key - Roheline Võti #2 Green Key - Roheline Võti #3 Green Key - Roheline Võti #4
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-10-31 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 19 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Marju Zupsmann Õppematerjali autor
Hotellidele omastatav Roheline võti

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
4
docx

Green Key/Roheline Võti

TALLINNA TEENINDUSKOOL Anna Popova HT13-KE Green Key/Roheline Võti Kokkuvõte Õpetaja: Kris Leinatamm Tallinn 2014 Mis on Green Key / Roheline Võti ? Rahvusvaheline turismiettevõtete ökomärgis - Roheline Võti (Green Key) kannab endas säästva turismi ideed ja on mõeldud omistamiseks turismiettevõttele. Rohelise Võtmega tunnustatakse majutusettevõtete keskkonnasõbralikku tegevust ja propageeritakse säästva majandamise põhimõtteid. Märgise abil saab majutusettevõte näidata, et ühendades kvaliteedi, mugavuse ja keskkonnasõbraliku tegutsemisviisi, saavutatakse parem lõpptulemus nii külaliste kui ka ümbritseva keskkonna seisukohast Roheline Võti sai alguse 1994

Hotellimajandus
thumbnail
36
doc

Vastuvõtutöö korraldus: Kodutöö

.............................................................................6 2.4 Kes märgistab?..................................................................................................................6 2.5 Mida on vaja selleks, et märki saada?...............................................................................6 2.6 EHE märgi tooted:.............................................................................................................7 3. Roheline Võti..........................................................................................................................8 3.1 Rohelise Võtme eesmärgid Eestis on:...............................................................................8 3.2 Rohelise Võtme märgise taotlemiseks peab majutusettevõte:..........................................8 3.3 Rohelise Võtme ettevõtted Eestis:....................................................................................9 4

Turism
thumbnail
12
doc

TURUNDAMINE LÄBI KESKKONNAMÄRGISE

huvipoolte kasvavat nõudlust "rohelise" teenuse järele. Et olla edukas ja konkurentsivõimeline, peab äriettevõte majandama ressursse säästvalt ja rahuldama oma klientide vajadusi ning ootusi teenuste või toodete suhtes. Jätkusuutliku arengu võimaluseks turismisektoris on keskkonna- ja kvaliteedimärgiste kasutamine ja nende saamise aluseks olevate süsteemide laiem rakendus. Eestis on praegu kasutusel kaks märgist, mis kannavad endas säästva turismi ideid - Roheline Võti (Green Key) turismiettevõtetele ja EHE (Ehtne ja Huvitav Eesti) turismitoodetele. 1 Käesoleva uurimistöö eesmärgiks on teada saada, kas ja kuidas kasutavad Rohelise Võtme märgist oma ettevõtte turundamisel ja tootearenduses antud programmiga liitunud majutusettevõtted. Töös on kasutatud erinevaid teemakohaseid allikaid. Empiirilise uuringu andmed on võetud programmiga liitunud majutusettevõtete kodulehtedelt ja neil andmetel põhineb uuringu analüüs. 1 Koolitused

Turismi -ja hotelli ettevõtlus
thumbnail
9
docx

Keskkonna sõbralik majutusteenindus

Tallinna Teeninduskool REFERAAT Keskkonna sõbralik majutusteenindus Allan Part 011MT Tallinn 2011 Sisukord 1. Sissejuhatus 2. Rohelise Võtme eesmärgid Eestis 3. Nõuded 4. Mis on roheline majandus? 5. Milleks meile roheline majandus? 6. Riik võiks suunda näidata 7. Kasutatud Allikad 1. Sissejuhatus Roheline Võti sai alguse 1994. aastal Taanist, tänaseks päevaks on märgisega liitunud veel 14 riiki (Eesti, Leedu, Rootsi, Holland, Belgia, Prantsusmaa, Itaalia, Portugal, Küpros, Maroko, Tuneesia ja Jaapan). Eestis hakati Rohelise Võtme märgist välja andma 2001. aastal ning tänase seisuga on märgisega liitunud 21 majutusettevõtet. Liitumisetapis on veel kuus riiki. Rohelise Võtmega liituvad ettevõtted, kes hoolivad ümbritsevast keskkonnast, soovivad vähendada enda tegevusega seotud

Keskkonnaõpetus
thumbnail
14
docx

KESKKONNASÄÄSTLIKKUSE ARENDAMINE HOTELLIMAJANDUSES

Eestimaa turismitoodete ökoturismi kvaliteedimärgis EHE (Ehtne ja huvitav Eesti) on kvaliteedimärk ökoturismi põhimõtetele vastavate turismitoodete märgistamiseks. EHE-märgi eesmärgiks on ökoturismi põhimõtete propageerimine turismiettevõtetele, tarbijatele ja üldsusele. Taodeldes oma tootele EHE märki, kohustub ettevõtja juhinduma ökoturismi põhimõtetest ja täitma tootele esitatavaid nõudeid. Rahvusvaheline turismiettevõtete ökomärgis - Roheline Võti (Green Key) kannab endas säästva turismi ideed ja on mõeldud omistamiseks turismiettevõttele. Rohelise Võtmega tunnustatakse majutusettevõtete keskkonnasõbralikku tegevust ja propageeritakse säästva majandamise põhimõtteid. Märgise abil saab majutusettevõte näidata, et ühendades kvaliteedi, mugavuse ja keskkonnasõbraliku tegutsemisviisi, saavutatakse parem lõpptulemus nii külaliste kui ka ümbritseva keskkonna seisukohast.

Turism
thumbnail
14
pdf

Loodusturismi eksam 2019

mille ületamine põhjustab kasutaja seisukohalt saadava kogemuse/naudingu kvaliteedi​ ​halvenemise. 26. Mismoodi on seotud loodusturism ja looduskaitsealad? Loodusturismis tarbitakse looduslikke ressursse, mis asuvad sageli looduskaitsealadel. Looduskaitsealadel säilitatakse loodusväärtusi, mille pakkumisest on loodusturism huvitatud. 27. Kuidas loodusturismiga suhestuvad järgmised õigusaktid või määratlused: IBA, Ramsar, CITES, Natura 2000, Green Key, EHE? ● IBA ​(BirdLife International-i rahvusvaheliselt tähtsad linnualad) – kaitseb linde ● Ramsari konventsioon ​(ka veelinnuelupaikadena rahvusvaheliselt tähtsate märgalade kaitse konventsioon) on rahvusvaheline leping, mille eesmärgiks on märgalade säilitamine ja nende jätkusuutlik kasutamine. Lepinguga tunnistatakse märgalade ökoloogilist tähtsust ja püütakse piirata nende kadu.

Loodusturismi alused
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

Turismiettevõtlus
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

Logistika alused




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun