DISAINERKUAPADE E-KAUBAMAJA ASUTAMINE 2010 Kontekst Äri kolimine internetti Soov omada enda firmat Väikesed püsikulud Suur ligipääs potensiaalsetele klientidele Alguses ei pea palkama abijõude Võimalik müüa kaupasi odavamalt, kui reaalsetes poodides. Suur osa klientidest on noored või jõukamad, kes on harjunud kasutama internetti Riskivaldkonnad Seaduste mittetundmine Häkkerite rünnak Pettuse ohvriks langemine Transpordi liigi või marsruudi vale valik Ebapiisav turu-uuring Puuduvad kogemused ja oskused antud valdkonnas Liialt vähene otse suhtlus klientidega Vale hinnapoliitika Liiga odav/algeline kodulehe disain E-Kaubamaja raske kasutatavus Pikk ostu kuni kauba kättesaamise periood Seaduste mittetundmine Väljastpoolt EL’i tulevate kaupade puhul Tollid Autoriõigusseaduste tundmine Tegevuslub...
RESSURSS JA VARA Ma valin ettevõtte ,,Kilpkonna Trahtr" kuna see asub väikeses linnas siis see on lahti ainult suvel, kuna talvel see jääb kaugele ja keegi eriti seal ei käi, seal pakutakse väga head toitu, joogid, värsked salatid ning sel korraldatakse suvel erinevaid üritusi. Kõigepealt on vaja maad, kus asub hoone, kui on vajadust tuleb maja remontida, päris kindlasti kasutatakse vett, peab teadma kui vett sees ei ole tuleb vaadata kus vett saada, kindlasti peab olema kanalisatsioon, kui see puudub tuleb see kindlasti teha. Seda nimetatakse loodusressurssiteks. Järgmiseks on vaja tööjõudu kõige tähtsam on üldine kvalifikatsioon- Kogemustest õppides. Katse-eksitus meetodit kasutades. Tegevuse pideval kordamisel, millega koguneb oskus asju paremini teha. Teadmiste loomine sõltub vajadustest ja on tugevalt seotud eelmiste etappide edu ja õnnestumistega. Kvalifikatsioon- koolitustega omandatud, väljenda...
Kuidas käituda konkurendiga Kuidas käituda konkurendiga!?Konkurendist sõltub palju, sellepärast ei tohiks konkurendiga halbu suhteid luua vaid pigem peaksid suhted jääma neutraalseks.Õnneks on ettevõtjad on saanud teadlikumaks konkurentsiõigusest ja sealt tulenevatest piirangutest nende tegevusele. Üha enam ettevõtjaid on aga sellest tulenevalt hakanud oma tegemistes analüüsima, millist laadi informatsiooni võivad konkurendid omavahel vahetada ja kas selline tegevus on üldse lubatud? Veelgi enam, juhul, kui konkurendiga ei tohi teatud liiki infot vahetada, kas võiks siis pöörduda kliendi või koostööpartneri poole infopäringuga saamaks teavet konkurendi kohta? Kuigi ettevõtjad on kursis, et konkurentidega ei tohi sõlmida hinnaalaseid kokkuleppeid, siis tihti on jäänud tahaplaanile aga teadmine, et konkurentidega ei tohi vahetada ka teatud laadi andmeid. Olgugi...
Ettevõttest Rimi hüper- ja supermarketid kuuluvad Baltimaade juhtiva jaekaubandusettevõtte Rimi Baltic AB kaupluste hulka. Eestis on ettevõtte ärinimeks Rimi Eesti Food AS. Rimi Baltic ainuomanikuks on Rootsi ICA Groupile kuuluv ICA Baltic AB. Kokku on Rimi Baltic AB-l kolmes Balti riigis 243 kauplust (Eestis 82, Lätis 104 ja Leedus 57), sealhulgas Eestis: - 10 hüpermarketit - 12 supermarketit - 60 odavmüügikauplust Eestis kannavad Rimi odavmüügikauplused nime Säästumarket, Lätis ja Leedus on nimeks Supernetto. . Rimi Baltic on tööandjaks rohkem kui 10 000 inimesele. Rimi Eesti Foodis töötab neist 2700. ICA AB ICA AB (Rootsi) on üks Skandinaaviamaade juhtivaid jaekaubandusettevõtteid, omades üle 2250 kaupluse Rootsis, Norras ja Baltimaades. Kontserni kuulub ICA Sverige, ICA Norge ja Rimi Baltic ning Rootsis pangandusteenuseid pakkuv ICA Banken. Ettevõtte omanikeks on 40% osalusega Rootsi firma Hakon Invest AB ning 60% osalusega H...
Ida-Virumaa Kutsehariduskeskus Eesti ettevõtlusvormid Referaat Koostaja:Alina Kulina 3PKOE Õpetaja: Manivald Sternhof Jõhvi 2012 SISUKORD: Ettevõtlusvormid........................................................lk3 FÜÜSILISEST ISIKUST ETTEVÕTJA (FIE)........................lk4 VABAKUTSELINE LOOVISIK................................................lk5 OSAÜHING (OÜ).........................................................................lk6 MIS ON MITTETULUNDUSÜHING (MTÜ)?.........................lk7 VAB...
xxx xxx xxx xxx ÄRIPLAANI ANALÜÜS Juhendaja xxx Tallinn 2012 ETTEVÕTTEST Ettevõtte nimi: Nahkkotid OÜ Töötajad: 2 isikut. Üks tegeleks nahkkottide õmblemisega, teine muude firma asjadega. Õmblejal on töökogemust 20 aastat. Teisel 10 aastat igasuguste firma asjade ajamisega. Äriidee ja põhieesmärk: pakkuda inimestele käsitööna valminud kvaliteetseid täisnahast käekotte (soovi korral ka muid taolisi asju, nt meigikotte) taskukohase hinna ning vähese ajakuluga. Asukoht: Nahkkotid OÜ asuks Tallinnas. TOODE/TEENUS Toote/teenuse uudsus ja erilisus seisneks selles, et valmistatakse täisnahast käekotte (soovi korral ka muid taolisi asju, nt meigikotte) täpselt ostja eelistuste järgi, seejuures maksmata hirmkallist hinda. Üldjuhul võime turult leida masstoodanguna müüdavaid kunstnahast kotte, mis oma olemuselt ei pea kaua vastu. Meie pakuksime ostjale võimalust olla...
Näiteks pakkuda kaupa nõnda kaunilt, et see näeb välja nagu kaunis kompositsioon kunstinäituselt. Toode on suunatud eeskätt tarbijale, kes hindab looduslikkust materjalist valmistatud tarbeesemeid oma igapäevaelus. Esialgse vajaliku toorme saan oma vanematekodu maadel kasvavast pajust ja esimeste punutiste valmimine toimub ka sealsetes ruumides. Ühe-kahe aasta möödudes peaks olema selgunud, et ettevõtlus oleks jätkusuutlik. Vaadata üle võimalused välisturu osas kas ja millised on need võimalused. Eesmärk oleks, et viie aasta pärast firma laieneks ja suureneks ettevõtluses osalejate arv. Oluline on, et ettevõtte raamtupidamine oleks tasakaalus, tulude ja kulude kohta täielik ülevaade. Raamatupidamisega tegelen ise. 6 SWOT analüüs: 1. Ettevõtlusele -
Osaühing Aktsiaselts Tulundus-ühistu Äritegevuses osaleja nimetus Osanik Aktsionär Liige Vastutus ühingu kohustuste Ei vastuta Ei vastuta Vastutab tasumata osamaksu eest ulatuses Asutamisdokumendid Asutamisleping/ Asutamisleping/ Asutamis koosoleku põhikiri põhikiri protokoll/põhikiri Kohustuslik kapitalimäär 2500 (40000eek) 25000 (400000eek) Pole/kehtestatakse põhikirjaga (eurodes) Sissemakse osa, aktsia eest Peab olema tasutud Peab olema ta...
OÜ MATKARAJA GIID Äriplaan Juhendaja: 1 Sisukord: Lühikokkuvõte............................................................................................................................3 Üldandmed:.................................................................................................................................3 Missioon ja eesmärgid.................................................................................................................3 Teenuse kirjeldus.........................................................................................................................3 SWOT analüüs............................................................................................................................4 Turg.............................................................................................................................................5 Konku...
ÄRIPLAANI STRUKTUUR / VAJALIKUD PEATÜKID 1. Äriidee kokkuvõte - missugust toodet/teenust hakatakse pakkuma ; ülevaade senisest tegevusest - toote/teenuse turustamisvõimalused ja konkurentsieelis 2. Loodava ettevõtte ülevaade - mis eesmärgil ja vormis ettevõte luua - kui palju vaja algkapitali / kui palju algkapitalist on ettevõtjal olemas 3. Ettevõtte omanikud, juhtkond, personal - omanike senised kogemused ja teadmised kavandatava tegevuse valdkonnas - ülevaade juhtkonna pädevusest ja töökogemusest - ettevõtte struktuuri kirjeldus - ettevõtte tööjõuvajadus 4. Missioon, visioon, eesmärgid - missioon kellele, missugust toodet/teenust ja mil viisil pakutakse - visioon kuhu tahetakse jõuda ; ei tohiks olla liiga kergelt saavutatav - eesmärgid saavutatavad ja mõõdetavad ; ajaliselt piiratud, realistlikud ja konkreetsed 5. Tooted ja teenused - üksikasjalik tootekirjeldus ja tootmisprotsessi või tegevuse kirjel...
Ärimudel Oriflame beauty sticky eyeshadow Partnerid: Oriflame, Tegevused: Meigitarvete müük, reklaam, koolitused Ressursid: Kaubaidee müük firmale Oriflame, omakapital Pakutav lisaväärtus: Aja kokkuhoid, lihtne kasutamine, raha kokkuhoid, toode näeb mõlemal silmal välja identne. Kliendisuhe: Rahaline suhe, tasuta näidised Müügi- ja turunduskanal: Oriflame ( internet, kataloog, müügiagendid), toote tutvustamise koolitused, reklaam ( kaubanduskeskustes) Sihtgrupp: Naised 15-70 Võtmekulud: Reklaam, koolitused, toote näidiste valmistamine Tulumudel: Idee müük firmale Oriflame, koolitustasu, igakuine kasu tuludest. Toode 1-Toode ise Toode 2- Koolitus Toode 3- Materjalide kulu Toode 4- Meigieemaldus padjakesed Osterwalderi ärimudel Toote lühitutvustus: Meie toode on uuenduslik ning kergesti kasutatav, sobib nii noortele kui ka vanematele. Toote pealekandmine on lih...
Investeering tervisesse - hea äritegevusele 3 väikeettevõtet: 1) Trükikoda Trükis AS Lõikajate töökohad põhjustasid töötamist sundasendis, millele lisandus pidev kummardamine istuvas asendis, mis tõttu võeti kasutusele automaatsed tõstukid, mis töötajate seisukohalt vähendavad kummardamist ning sundasendeid. Ettevõtte jaoks minu arvates suurim pluss tuleneb aga tõstuki efektiivsusest, mis muudab kogu lõikustsükli kiiremaks. 2) Saaremaa Teed AS Probleem, mis tekkis traktorijuhil niites teerääri, seisnes selles, et traktorijuht pidi jälgima nii seda, mis toimus traktorist nii taga- kui ka eespool muutes tema kehaasendi ergonoomiliselt ebaõigeks. Antud ettevõttes konstrueeriti vana teehöövli poomi külge hüdrotõstuk-niiduk, mis asub masina eesosas, mis t...