Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

ÄRILOGISTIKA KODUTÖÖ NR 4 - RAIL BALTICU ARENGUTEE NING MAJANDUSLIK KASU (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • KUHU PLAANITAKSE RAIL BALTICU TRASS RAJADA?
  • KUI PALJU MAKSAB RAIL BALTICU PROJEKT?
  • KUIDAS MÕJUTAB RAIL BALTIC KESKKONDA JA LOODUST?
  • KUMB ON KESKKONNALE KASULIKUM KAS PÄRNU VÕI TARTU SUUND?
  • KUI TASUV ON RAIL BALTICU MAJANDUSLIK PROJEKT?
  • KUI SUUR TOETUS ON RAIL BALTICUL EUROOPA LIIDUS?
  • KUHU PLAANITAKSE RAIL BALTICU TRASS RAJADA?
  • KUI PALJU MAKSAB RAIL BALTICU PROJEKT?
  • KUIDAS MÕJUTAB RAIL BALTIC KESKKONDA JA LOODUST?
  • KUI TASUV ON RAIL BALTICU MAJANDUSLIK PROJEKT?
  • KUI SUUR TOETUS ON RAIL BALTICUL EUROOPA LIIDUS?

Lõik failist

 
TALLINA TEHNIKAÜLIKOOL 
MAJANDUSTEADUSKOND 
 
  
  
  
  
  
  
  
RAIL   BALTICU   ARENGUTEE  NING MAJANDUSLIK KASU 
Referaat 
  
 
 
Koostaja: Joseph Saliste  
142677TABB  
  
   
 
  
Tallinn  2018  
SISUKORD  
 
SISSEJUHATUS ................................................................................................................................................................ 3 
1. 
RAIL BALTICU AJALUGU................................................................................................................................ 4 
2. 

Vasakule Paremale
ÄRILOGISTIKA KODUTÖÖ NR 4 - RAIL BALTICU ARENGUTEE NING MAJANDUSLIK KASU #1 ÄRILOGISTIKA KODUTÖÖ NR 4 - RAIL BALTICU ARENGUTEE NING MAJANDUSLIK KASU #2 ÄRILOGISTIKA KODUTÖÖ NR 4 - RAIL BALTICU ARENGUTEE NING MAJANDUSLIK KASU #3 ÄRILOGISTIKA KODUTÖÖ NR 4 - RAIL BALTICU ARENGUTEE NING MAJANDUSLIK KASU #4 ÄRILOGISTIKA KODUTÖÖ NR 4 - RAIL BALTICU ARENGUTEE NING MAJANDUSLIK KASU #5 ÄRILOGISTIKA KODUTÖÖ NR 4 - RAIL BALTICU ARENGUTEE NING MAJANDUSLIK KASU #6 ÄRILOGISTIKA KODUTÖÖ NR 4 - RAIL BALTICU ARENGUTEE NING MAJANDUSLIK KASU #7 ÄRILOGISTIKA KODUTÖÖ NR 4 - RAIL BALTICU ARENGUTEE NING MAJANDUSLIK KASU #8 ÄRILOGISTIKA KODUTÖÖ NR 4 - RAIL BALTICU ARENGUTEE NING MAJANDUSLIK KASU #9 ÄRILOGISTIKA KODUTÖÖ NR 4 - RAIL BALTICU ARENGUTEE NING MAJANDUSLIK KASU #10 ÄRILOGISTIKA KODUTÖÖ NR 4 - RAIL BALTICU ARENGUTEE NING MAJANDUSLIK KASU #11 ÄRILOGISTIKA KODUTÖÖ NR 4 - RAIL BALTICU ARENGUTEE NING MAJANDUSLIK KASU #12 ÄRILOGISTIKA KODUTÖÖ NR 4 - RAIL BALTICU ARENGUTEE NING MAJANDUSLIK KASU #13 ÄRILOGISTIKA KODUTÖÖ NR 4 - RAIL BALTICU ARENGUTEE NING MAJANDUSLIK KASU #14 ÄRILOGISTIKA KODUTÖÖ NR 4 - RAIL BALTICU ARENGUTEE NING MAJANDUSLIK KASU #15 ÄRILOGISTIKA KODUTÖÖ NR 4 - RAIL BALTICU ARENGUTEE NING MAJANDUSLIK KASU #16 ÄRILOGISTIKA KODUTÖÖ NR 4 - RAIL BALTICU ARENGUTEE NING MAJANDUSLIK KASU #17
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 17 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-12-01 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 25 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor josephsaliste Õppematerjali autor
Ärilogistika ttü esitlus

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
20
docx

Rail Balticu majanduslikust tasuvusest

KOOLI NIMI X-teaduskond X instituut Eesnimi Perekonnanimi RAIL BALTICU MAJANDUSLIKUST TASUVUSEST Referaat Õppekava XXXX Juhendaja: Eesnimi Perekonnanimi X 2018 SISUKORD 2 SISSEJUHATUS Rail Baltic on Baltimaade suurim ühisprojekt, mis ühendaks Balti riigid muu Euroopaga. Töö eesmärgiks on teha kindlaks, kas Rail Baltic on majanduslikult tasuv ning selgitada välja projektiga kaasnevad kasutegurid. Referaat on jaotatud kolmeks osaks. Esimene osa annab üldise ülevaate Rail Balticust. Välja on toodud projekti ajalugu, rongi tehnilised näitajad ning planeeritav marsruut. Teine osa annab ülevaate kahest uuringust, mis aitasid projekti planeerimisel olulisi otsuseid langetada. Kolmas osa keskendub Rail Balticust saadavale kasule, välja on toodud erinevad kasutegurid ning

Ärilogistika
thumbnail
6
docx

Rail Balticu projekt

RAIL BALTIC Projektist tutvustus: Rail Baltic on rahvusvaheline raudteeühendus, mis ühendab Eesti Kesk- ja Lääne-Euroopa ning naaberriikidega. Rail Baltic on üks lähiaastate suurimaid investeeringuid nii Eesti inimeste reisimisvõimaluste parandamisse kui ettevõtluse, turismi ja kaubavahetuse edendamisse. Trass tagab liikumiskiiruse kuni 240 km/h ning annab võimaluse mugavalt ja kiirelt reisida Läti ja Leetu ning sealt edasi Kesk-Euroopasse. Rongiliikluse arendamine on oluline prioriteet nii Euroopas kui meil. Tänapäevane raudtee on keskkonnasõbralik ning üks stabiilsemaid ja ohutumaid liikumisviise, mis annab ka suure panuse rohelise transpordi ja energiasäästlikku reisimisvõimalusse. Rail Baltic on kolme Balti riiki ühendav rahvusvaheline projekt, lisaks on kaasatud partneritena Soome ja Poola. Projekti teostamiseks on vajalik ühisettevõtte loomine ning rahastuse saamine Euroopa Liidult

Ühiskond
thumbnail
6
docx

Nägemus logistika valdkonna arengus

Mairo Küünarpuu 1LOK (e)g 22.09.16 Nägemus logistika valdkonna arengus. Logistika – selle sõna päritolu koha üle vaieldakse Vikipeedias siiani. Küll on pakkumistes, et Roomast, kus see tähendas toodete jaotust, kui ka Kreekast, kus hoopis arvutamist, mõtlemist ja otstarbekust. Lugedes ja mõeldes selle üle tunduvad mõlemad tähendavat osa vähemalt tänapäevast logistikast. Kuni 20 sajandini võis mõista logistikast, kui ühest osast kaitseväe üksusest, kes pidi korraldama sõjategevuse mitmekülgset varustamist.

Logistika alused
thumbnail
15
pptx

RAIL BALTICA ARENGUTEE JA MAJANDUSLIK TASUVUS - Joseph Saliste

240 km/h uudne raudtee süsteem Pärnu suund (odavam, otsem kaubatee, peamiselt põllu- ja metsamaa läbimine) PROBLEEMID Keskkond Loomad Raudtee ületamiskohad Maaomanikega läbirääkimised Lepete sõlmimised Rahastus PROBLEEMIDE LAHENDUSED Maaomanikega positiivsed läbirääkimised Ökoduktide rajamine Sadu ületuskohti Keskkonnasõbralik uus raudtee süsteem Müra vähendamine (Maanteel olevad autod tekitavad rohkem müra) Euroopa Liidu toetus MAJANDUSLIK KASU TURISM, KAUBANDUS KIIREM LIIKUMINE KUI MAANTEEL KLIENDISÕBRALIK HIND UUED TÖÖKOHAD ETTEVÕTLUSE ARENG KIIREM VAHEMAADE ÜLETAMINE KAUBANDUSES ODAVAM TRANSPORT 5,8 MILJARDIT EELDATAV KOGUMAKSUMUS 16,2 MILJARDIT SOTSIAALMAJANDUSLIK TULU KULUTUSED KAUBANDUSE ARENG UUE MAJANDUSKORIDORI LOOMINE BALTIMAADE ÜHENDAMINE EUROOPAGA BALTI RIIKIDE KAASAMINE EUROOPA TARNEAHELASSE UUED ÜMBERLAADIMISE JA LOGISTIKA ARENDAMISE VÕIMALUSED EUROOPA JA AASIA TARNEAHELATES TURU HÕLVAMINE

Baaslogistika
thumbnail
27
doc

Eestis tegutsevate kaubanduskettide iseloomustus

aastast. Üle 20 aasta töötanud juhatuse esimehe ja ase-esimehena; Rapla Tarbijate Ühistu juhatuse liige. Ever Kaptein 53 aastat töötanud ETK süsteemis, sellest 50 aastat Põlvas. Rolando-Romeo Kuusik töötanud Antsla Tarbijate Ühistus alates 1955. aastast; 30 aastat Antsla ühistu sajast tegevusaastast olnud ühistu juhatuse esimees. Richard Ligi ühiskaubanduses alates 1937. aastast; töötanud erinevates kauplustes müüjana ja juhatajana ning pikka aega rajooni tarbijate kooperatiivi kaubabaasi direktorina. Veera Maurer pikaajaline kohusetruu töö Harju Tarbijate Ühistus. August Niinemets kauaaegne Haapsalu Tarbijate Ühistu aseesimees ja ühiskaubanduse edendaja. Juta Nurk Keila Tarbijate Ühistu eesrindlik töötaja ja hea teenindaja; ühistus töötanud üle 35 aasta. Mati Nurs Hiiumaa Tarbijate Ühistu liige aastast 1958; 1970. aastatest alates ühistu volinik; 1980. aastatel aktiivne ühistu juhatuse liige; alates 1998

Müügiõpetus ja kaubandusõigus
thumbnail
6
docx

Nord Stream

Trass läbib Venemaa, Soome, Rootsi, Taani ja Saksamaa majandusvööndit, möödudes lähedalt Eesti, Läti, Leedu ja Poola majandusvöönditest. Plaanide kohaselt peaks esimene gaasijuhe alustama tegevust 2011. aastal ja teine 2012. aastal. Gaasijuhe võimaldab tarnida 55 miljardit kuupmeetrit gaasi aastas. Nord Stream'i projekti arendamise vastu on Poola ja Balti riigid. Käesoleva referaadi eesmärgiks on välja selgitada plaanitava Nord Streami gaasitrassi kasulikud ja kahjulikud aspektid ning Eesti seisukohad rajatava objekti suhtes. 2 NORD STREAM AG LOOMISE AJALUGU 1997. aastal, kui Venemaa ettevõte OAO Gazprom ja Soome ettevõte Fortum Oy lõid ühisettevõtte North Transgas Oy, sellega sai alguse Nord Stream´i gaasijuhtme projekt. 1997-1999 aastal viidi läbi uuringud, mis tõestasid veealuse gaasijuhtme teostatavust. Aastal 1998 uuriti võimalust, et juhe kulgeb läbi Soome, Rootsi, Taani ja Saksamaa erimajandusvööndi, ning tehti juhtme teostatavuse uuring

Politoloogia
thumbnail
46
docx

Puhkemajanduse sihtotstarbega kinnisvara arenduse perspektiivid Eestis

Statistika on esitatud aastate 2009–2013. See periood jääb majanduskriisi lõppu, mil Eestisisene puhkemajandus aktiviseerus. Aasta 2014 kohta ei olnud Statistikaametis veel andmeid välja toodud. Ainetöö on jaotatud kahte peatükki. Esimeses keskendutakse, nagu juba mainitud puhkemajanduse sektorile Eestis ja väljapool Eestit. Teises osas keskendutakse konkreetsele puhkemajanduse plaanile. Esitatud on asukoha ja sihtotstarbe põhjendus ning samuti ka eelarve kalkulatsioon ning tasuvusanalüüs. Ainetöö eesmärgiks on teada saada, kas kavandatav puhkekeskus Kasepää külas Peipsiääres on otstarbekas või mitte. 3 1. Kinnisvara arenduse teoreetiline käsitlus 1.1. Arenduse mõiste ja liigid Kinnisvara arenduseks nimetatakse tegevust, mille tulemusena tõuseb kinnistu väärtus. Kinnisvara arendamiseks võib kinnistutele ehitisi rajada, olemasolevaid renoveerida või

Turism
thumbnail
17
pdf

Gdynia sadam

....................................................................................................................................15 Viidatud allikad .............................................................................................................................16 2 Sissejuhatus Antud referaadi eesmärk on lähemalt uurida Gdynia sadama tähtsust ja eeliseid mereveonduses, analüüsida kaubaliike ning nende mahtusid, tuua välja sadama tulevikuplaane. Poola on Kesk-Euroopa riik, mille majanduse seis on üks parimaid Euroopa Liidus. Poola eksport moodustabEL-i sisesest kaubandusest 74%. Poola rannik ulatub Läänemere rannikust mööda Pommeri lahte (läänes) ja Gdanski lahte (idas) ning 770 km pikkune rannajoon on täis suuri meresadamaid. Riigil on kõrgelt arenenud kaubanduslik laevanduse sektor, mis tegeleb enamjaolt väliskaubandusega.

tehnomaterjalid




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun