Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

ÄRIPLAANI KOOSTAMISE JUHEND (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kui nii siis miks?
  • Mis on toodangu või teenuse põhilised tunnusjooned?
  • Mille poolest on antud toode või teenus ainulaadne?
  • Millised tähtsamad eesmärgid on siiani saavutatud ja kuidas nendeni jõuti?
  • Mis on põhilised edufaktorid selles majandusharus?
  • Mis määratleb rentaabluse?
  • Millised faktorid kujundavad antud majandusharu praegusel perioodil?
  • Kuidas on antud majandusharu viimase kolme aasta jooksul muutunud?
  • Milline võiks teie arvates antud majandusharu kolme aasta pärast välja näha?
  • Millised on nõuded äri alustamiseks selles majandusharus?
  • Mis tüüpi ettevõtted osalevad selles majandusharus suured-väikesed riiklikud-era jne?
  • Mitu ettevõtet konkureerivad selles majandusharus?
  • Kui suur on antud majandusharu kogukäive ja kogutoodang?
  • Millised on hinnaomahinna tendentsid selles majandusharus?
  • Millised on tendentsid tootmisvõimsuste kasutamises?
  • Mis on nende põhilised tunnusjooned ning milline on nende osa koostöös?
  • Milline on ettevõtte toote või teenuse turuosa?
  • Kui suurt geograafilist territooriumi turg hõlmab?
  • Kui ja siis kas on olemas viiteid turu suuruse kohta?
  • Kui on tegemist laieneva turuga siis mis faktorid selle põhjustavad?
  • Kellele antud toodetteenust pakutakse?
  • Mis on selle turu klientide põhilised vajadused?
  • Kes on ettevõtte otsesed konkurendid?
  • Mis on iga konkurendi põhilised tunnusjooned?
  • Mis on iga konkurendi tugevad ja nõrgad küljed?
  • Kuidas konkurendid oma toodeteleteenustele hinnad määravad?
  • Missugune info on saadaval konkureerivate ettevõtete finantsolukorra kohta?
  • Millegagi asendada?
  • Kuidas teie ettevõte end konkurentsis määratleb?
  • Mis on teie ettevõtte ja selle toodeteteenuste põhilised eelised?
  • Kes on põhilised kliendid?
  • Milline seis on praeguste toodangutellimustega?
  • Kui kindlad on need tellimused?
  • Mis võib põhjustada klientide kaotuse?
  • Mis on müügi- ja turustusstrateegia põhilised punktid?
  • Milliseid turustamiskanaleid kasutatakse?
  • Milliseid reklaamiprogramme vajatakse?
  • Kuidas seda korraldatakse?
  • Mis on põhilised takistused edukamale müügitegevusele?
  • Kuidas ettevõte määrab toodetele ja teenustele hinnad?
  • Kuidas mõjutavad müügitingimused sularahavoogu?
  • Kuidas pakutav toodang muutub või laieneb tulevikus?
  • Millised tooted annavad kõige rohkem kasumit?
  • Kuidas palka määratakse?
  • Kui ja siis kui palju need maksaksid?
  • Kes on nimetatud äripartneriteks?
  • Mis on tavaline toote ühiku omahind?
  • Kui kinnisvara on omandatud siis millal see osteti ja millise summa eest?
  • Mis on praegune kinnisvara turuhind?
  • Kui kinnisvara on renditud siis kes on rendileandja?
  • Mis tüüpi seadmed on praegu kasutatavad?
  • Milliseid spetsiifilisi seadmeid oleks vaja planeeritud perioodiks?
  • Kui pikk on seadmete töölerakendamise periood?
  • Kuidas see mõjutab teie tegevust?
  • Millal võib oodata uute seadmete töölerakendamise järel tootmise suurendamist?
  • Mis on praegune ettevõtte tootmismaht?
  • Milliseid materjale ja komponente on tootmiseks vaja?
  • Millised neist on kriitilise tähtsusega?
  • Kui palju aega kulub tavaliselt toormaterjalide hankimiseks?

Lõik failist

ÄRIPLAANI KOOSTAMISE JUHEND
 

NB! – vormistamisel jälgi õpilastööde vormistamise reegleid, kasuta word-i vormindusvahendeid!   Alapunktide pealkirjastamisel ja liigendamisel lähtu oma äriidee sisust, sellest kui palju sul oleks alapunkti all rääkida ja vajadusel muuda nii pealkirju, ühenda alapunkte kui jäta välja ka üleliigne!  Iga paragrahvi (tähis 1.0, 2.0 jne) alusta uuelt lehelt!    ENNE KIRJUTAMIST LOE JUHEND ALGUSEST LÕPUNI LÄBI!                                           

1.0.    KOKKUVÕTLIK ÜLEVAADE        Paiknedes küll äriplaani alguses, koostatakse kõige viimasena.                                           
Kokkuvõtlik ülevaade toob koondatult välja kõige olulisema info kogu äriplaani kohta. Peaks mahtuma ca 1-2 leheküljele.
   
1.1.    Ettevõtte missioon       
Vasakule Paremale
ÄRIPLAANI KOOSTAMISE JUHEND #1 ÄRIPLAANI KOOSTAMISE JUHEND #2 ÄRIPLAANI KOOSTAMISE JUHEND #3 ÄRIPLAANI KOOSTAMISE JUHEND #4 ÄRIPLAANI KOOSTAMISE JUHEND #5 ÄRIPLAANI KOOSTAMISE JUHEND #6 ÄRIPLAANI KOOSTAMISE JUHEND #7 ÄRIPLAANI KOOSTAMISE JUHEND #8 ÄRIPLAANI KOOSTAMISE JUHEND #9
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 9 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-11-26 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 28 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor nfixt Õppematerjali autor
Annab ülevaate kuidas koostada äriplaani

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
21
doc

Äriplaani koostamine

Äriplaan on planeerimise protsessi tulemusel saadav kirjalik dokument. - Planeerimine on sisuliselt ettevõtte tuleviku kavandamine. Planeerides otsime vastust küsimustele: - milliseks teie firma kujuneb ja kui kiirest? - kuidas ta oma eesmärgid saavutab? - kuidas vähendada ebakindlust, juhtida riske ja kasutada ära võimalusi? Äriplaani koostamiseks on mitmeid võimalusi: 1. ettevõtte juhtidel oleks tegevuskava, millest otsuse langetamisel lähtuda; 2. äriplaani ettevalmistamine sunnib ettevõtjat uurima oma äritegevuse eri aspekte ning küsima endalt küsimusi, mille peale ta muidu ei tuleks; 1 3. äriplaan on hea vahend, kui soovitakse oma töötajatele firmat ja selle eesmärke ning tulevikuplaane tutvustada; 4. äriplaan võimaldab hinnata oma edusamme ja võrrelda tegelikku arengut planeerituga; 5. ettevõtja vajab äriplaani ka siis, kui tahab saada

Majandus
thumbnail
22
pdf

Äriplaani juhend

EESTI TÖÖTUKASSA ÄRIPLAANI KOOSTAMISE JUHEND Tallinn 2009 SISUKORD SISSEJUHATUS ............................................................................................................................ 3 1. KOKKUVÕTE ........................................................................................................................... 4 2. ETTEVÕTTE ÜLDANDMED .................................................................................................. 4 3. ÄRIIDEE ..............................................

Äriplaan
thumbnail
16
doc

ÄRIPLAANI STRUKTUUR

ÄRIPLAANI STRUKTUUR 1. Kokkuvõte Kuigi kokkuvõte on äriplaani esimene osa, on soovitav selle kirjutada viimasena. Kokkuvõtte koostamisele tasub palju tähelepanu pöörata, sest see on äriplaani kõige rohkem loetud osa. Äriplaani kokkuvõttest peab saama kiire ülevaate, mida ja milliste vahenditega plaanitakse saavutada. Kokkuvõte ei tohiks olla pikem kui 1 lehekülg. Veelkord - kokkuvõttes tuleb esile tuua ainult olulisim! 2. Ettevõtte üldandmed · Ettevõtte nimi · Ettevõtte juriidiline vorm · Aadress · Telefonid · Faks · E-mail · Juhatuse liikmed · Põhikapital, st aktsiakapital/osakapital

Äriplaan
thumbnail
17
doc

ABIMATERJAL ÄRIPLAANI KOOSTAMISEKS

Abimaterjal äriplaani koostamiseks Koostatud materjali eesmärgiks on kaasaaidata alustaval ettevõtjal oma plaanitava äritegevuse detailset läbimõtlemist äriplaani koostamiseks. Töövihikut täidetakse iga loengutsükli käigus ja koduse tööna loengutsüklite vahel. Koduse töö käigus tekkivaid probleeme arutatakse iga uue loengutsükli alguses. Töövihiku täitmise tulemusena kujuneb igale üliõpilasele materjal, mis on sisuliselt individuaalse äriplaani tööversioon. Kirjutage oma äriplaanile kokkuvõte vastates allpool esitatud küsimustele. Kokkuvõtte pikkuseks võiks olla 1-1,5 lehekülge. Kokkuvõttes esitatakse lühidalt kogu äriplaani sisu. Peab olema lühidalt esitatud kõik oluline info, mida vajab investor või tulevane äripartner otsustamaks, kas äriplaan on reaalne, kasumlik ja piisavalt atraktiivne. Juhul, kui Teil esialgu puudub vastus mõnele küsimusele, siis püüdke kirja panna nii palju kui oskate

Äriplaan
thumbnail
48
doc

Äriplaani Koostamine

ÄRIPLAANI KOOSTAMINE Õppematerjal Äriplaan SISUKORD SISUKORD............................................................................................................... 2 1. ÄRIPLAANI KOOSTAMISE VAJADUS JA PÕHIMÕTTED..................................3 2. ÄRIPLAANI KOOSTAMINE JA KOMPONENDID................................................ 5 3. ETTEVÕTTE ÄRIPLAAN......................................................................................6 3.1 KOKKUVÕTE.................................................................................................. 6 3.2 ETTEVÕTTE LÜHIÜLEVAADE ......................................................................8 3

Majandus
thumbnail
14
doc

Töövihik

Töövihik Antud töövihiku eesmärgiks on aidata alustava ettevõtja baaskoolitusest osavõtjaid oma plaanitava äritegevuse detailsel läbimõtlemisel ja ideede realiseerimiseks vajaliku äriplaani koostamisel. Töövihikut täidetakse iga loengutsükli käigus ja koduse tööna loengutsüklite vahel. Koduse töö käigus tekkivaid probleeme arutatakse iga uue loengutsükli alguses. Töövihiku täitmise tulemusena kujuneb igale osavõtjale materjal, mis on sisuliselt individuaalse äriplaani tööversioon. 1. koolituspäev Ülesanne nr.1. Kirjutage oma äriplaanile kokkuvõte vastates allpool esitatud küsimustele. Kokkuvõtte pikkuseks võiks olla 1-1,5 lehekülge. Kokkuvõttes esitatakse lühidalt kogu äriplaani sisu. Peab olema lühidalt esitatud kõik oluline info, mida vajab investor või tulevane äripartner otsustamaks, kas äriplaan on reaalne, kasumlik ja piisavalt atraktiivne. Juhul, kui Teil esialgu puudub vastus mõnele küsimusele, siis püüdke kirja panna nii

Äriplaan
thumbnail
48
doc

Äriplaani koostamine

ÄRIPLAANI KOOSTAMINE Õppematerjal Äriplaan SISUKORD SISUKORD...............................................................................................................2 1. ÄRIPLAANI KOOSTAMISE VAJADUS JA PÕHIMÕTTED...................................3 2. ÄRIPLAANI KOOSTAMINE JA KOMPONENDID.................................................5 3. ETTEVÕTTE ÄRIPLAAN......................................................................................6 3.1 KOKKUVÕTE..................................................................................................6 3.2 ETTEVÕTTE LÜHIÜLEVAADE.......................................................................8 3

Majandus
thumbnail
14
docx

Majandusalused

mõjutamine Millise turustruktuuriga on tegemist? Väikelinna postkontor- monopol Suurlinna restoran- monopolistlik konkurents Pank Eestis- oligopol Kesk-Eesti kartulikasvataja- täielik konkurents AS Linna Veevärk- monopol Linnas ühistranspordiettevõte- monopolistlik konkurents/oligopol Ehitusettevõte- monopolistlik konkurents AS Kalev- oligopol Enterpreneur- pärit prantsuse keelest Isik, kes on aktiivne ja saavutab midagi Äriplaani koostamise põhjused Et ettevõtte juhil oleks olemas tegevuskava, millest otsuste langetamisel lähtuda ÄP on heaks vahendiks, kui soovitakse oma töötajatele firmat, selle eesmärke ja tulevikuplaane tutvustada ÄP võimaldab hinnata oma edusamme ja võrrelda arengut planeerituga ÄP on vajalik investeerimisel või laenu saamisel ÄP-ga ettevõtja · põhjendab, kui palju ta raha vajab · tõestab investorile, et ettevõte on võimeline töötama piisava kasumiga

Majandus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun