millistel lehekülgedel nad aega veedavad, kas te saate luua neile mõnes kasutatavas keskkonnas lisaväärtust, kas ja miks te tahate meelitada nad oma organisatsiooni lehele või keskkonda – mis see annab neile ja mis see annab teile? Nagu igasuguse muu turundus- ja suhtekorraldustegevuse puhul, ei tasu hakata huupi tulistama, vaid alustada näiteks nii (Vos et al 2003): 1) Lahendust vajava probleemi leidmine või ülesande püstitamine 2) Situatsiooni analüüs 3) Kommunikatsiooni ja turundustegevuste analüüs 4) Sihtgruppide ja eesmärkide määratlemine 5) E-turunduse strateegia loomine (osana kommunikatsiooni- ja turundusstrateegiast) 6) Konkreetse tegevusplaani koostamine (eelarve, tulemuste hindamine jne) Olulised on kindlasti need küsimused: 16 1) Mis on minu eesmärgid? Millist seisundit ma tahan saavutada? 2) Milliste tegevustega ma soovitud eesmärgi saavutan?
Lehe sisuosa tähistav element body lõpeb lõpetava tähisega
ning dokumendi enese