Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Uurimustöö teemal Noorte ja vanemate keskkonnateadlikkus (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Keskkonnateadlikkusest?
  • Mida sa sorteerid?
  • Kui ei siis millega liikled?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Uurimustöö teemal Noorte ja vanemate keskkonnateadlikkus #1 Uurimustöö teemal Noorte ja vanemate keskkonnateadlikkus #2 Uurimustöö teemal Noorte ja vanemate keskkonnateadlikkus #3 Uurimustöö teemal Noorte ja vanemate keskkonnateadlikkus #4 Uurimustöö teemal Noorte ja vanemate keskkonnateadlikkus #5 Uurimustöö teemal Noorte ja vanemate keskkonnateadlikkus #6 Uurimustöö teemal Noorte ja vanemate keskkonnateadlikkus #7 Uurimustöö teemal Noorte ja vanemate keskkonnateadlikkus #8 Uurimustöö teemal Noorte ja vanemate keskkonnateadlikkus #9 Uurimustöö teemal Noorte ja vanemate keskkonnateadlikkus #10
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-09-23 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 37 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor mrek94 Õppematerjali autor
Uurimustöö teemal Noorte ja vanemate keskkonnateadlikkus

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
18
pdf

INTERNETI KASUTAMINE KEILA KOOLI 5ndate KLASSIDE HULGAS

Kõige enam kasutatakse internetti suhtlemiseks. Keila Kooli 5-ndate klasside õpilaste põhiline tegevus internetis. (Tabel) Enamus 5ndate klasside õpilastest kasutab internetti suhtlemiseks, mida kinnitab ka järgmine diagramm, mis näitab et 89% Keila Kooli 5-ndate klasside õpilastest on kasutaja sotsiaalvõrgustikus, kus suheldakse sõprade või tuttavatega. 13 Kokkuvõte Interneti kasutamine noorte hulgas on kõige populaarsem alates 15ndast eluaastast, aga esimene tutvus internetiga tehakse juba 7-8 aastaselt.11-13 aastaste õpilaste uurimistulemustest selgus, et internetti kasutatakse keskmiselt 1,525 tundi päevas ja enamasti suheldakse seal sõpradega. Kõige populaarsem otsingumootor oli Google 80% ulatuses. 14 Allikad: 1.URL= http://www.ohtuleht.ee/68809 [21.jaanuar,2012] ,,Mis on internet?" Matis Metsala (2000) 2.URL= http://elvag.edu

Uurimustöö alused
thumbnail
17
docx

INTERNETI KASUTAMINE KEILA KOOLI 5ndate KLASSIDE HULGAS

klassi õpilased, kes alles internetimaailma avastavad. Uurimustöös uurib autor järgmisi hüpoteese: 1.Keskmiselt kasutatakse internetti 2 tundi päevas. 2.Kõige enam kasutatakse internetti suhtlemiseks. Töö eesmärgiks on uurida 5ndate klasside õpilaste interneti kasutamist- mis nad seal teevad ja kaua nad interneti igapäevaselt kasutavad. Selleks olen koostanud küsimustiku, mis koosneb 10 küsimusest. Uurimustöö jaguneb kaheks suuremaks alapeatükiks. Esimeses peatükis on käsitletud interneti olemust, selle põhialuseid, lühidalt on ära toodud interneti ajalugu. Teises peatükis analüüsin läbiviidud küsitluse tulemusi. MIS ON INTERNET? Internet kujutab endast ülemaailmset arvutivõrkude ühendust, mille abil arvutid ja teised sarnased seadmed infot vahetavad. Arvutivõrk omakorda tähendab mingit hulka

It
thumbnail
13
docx

Sportlaste toitumine

Audentese Erakool ,,Sportlaste toitumine" Uurimistöö Koostajad: Marten Aolaid ja Anton Tsernõsev 8.a klass Juhendaja: Tiina Annuk Tallinn 2014 Sisukord 1.Toitumine ja sport....................................................................................................................4 2.Spordialad ja toitumine............................................................................................................5 3.Tulemused................................................................................................................................6 Kokkuvõte.................................................................................................................................11 Kasutatud kirjandus...................................................................................................................12 LISA 1.....................................

Toit, toitumine ja sportlik saavutusvõime
thumbnail
20
doc

Uurimustöö: Laste ja vanemate suhted

KEILA KOOL LASTE JA VANEMATE SUHTED Uurimustöö informaatikas Autor: Kristel Hunt, 10a klass Juhendaja: Ahti Noor, Keila Kooli õpetaja Keila 2010 SISUKORD SISSEJUHATUS................................................................................................................ 3 1.LAPSE ARENGUT MÕJUTAVAD TEGURID.............................................................4 1.1. Kodu ja perekonna osa lapse elus..............................................

Informaatika
thumbnail
30
odt

Arvuti kasutamine õpilaste seas

2. Arvuti kasutamisega kaasnevad terviseprobleemid Arvuti kasutamisega võib seonduda palju terviseprobleeme millest esialgu ei pruugi inimestel aimugi olla. 2.1 Tehnostress Tehnostress kui kesknärvisüsteemi ülemäärane erutusreaktsioon seoses uue tehnoloogia, sealhulgas arvuti kasutamisega võib esineda nii arvutikartuse kui ka arvutisõltuvusena (KLIINIK.EE 2009). 2.1.1 Arvutikartus Arvutikartus esineb enamasti vanemate inimeste seas, kes ühelt poolt võivad olla kartuses, et uus tehnoloogia võib kelleltki röövida töökoha, teisalt on see seotud ka suutmatusega (tahtmatusega?) õppida midagi uut ja kardetavalt keerukat käsitsema. Tehnostressina võib käsitleda ka ülaltoodud riist-vara-tarkvara-oskused süsteemi logisevatest lülidest tulenevaid stressiilminguid. Arvutikartuse vältimiseks sobib arvutiga esmakohtumiseks ja tutvumiseks kasutada

Informaatika
thumbnail
38
docx

Ülenurme Gümnaasiumi 10. ja12. klasside õpilaste lugemisharjumused

.........................................................36 Lisa 3. Õpilaste poolt loetavad ajakirjad..............................................................................37 Lisa 4. Õpilaste lemmikraamatud kohustusliku kirjanduse hulgast.....................................38 Sissejuhatus Uurimistöö teemaks on valitud ,,Ülenurme Gümnaasiumi 10. ja 12. klasside õpilaste lugemisharjumused'', kuna noored loevad aina vähem kirjandust. Põhjuseks on see, et internet röövib kogu noorte aja ja tähelepanu ning seega on huvi raamatute, ajalehtede ja ajakirjade vastu ka vähenenud (Pungas, 2008). Uurimistöö on läbi viidud ka Tallinna Reaalkoolis eri vanuses õpilaste seas 2008 aastal ja Ülenurme Gümnaasiumi põhikooli õpilaste seas 2013 aastal. Selle uurimistöö eesmärgiks on välja selgitada, kuidas Ülenurme Gümnaasiumi 10. ja 12.

Kirjandus ja ühiskond
thumbnail
23
doc

Energiajoogid

Ainult 22 % ei tarvita neid regulaarselt. Vastanutest 52%, kes tarvitavad energiajooke, teevad seda põhjusel, et need on hea maitsega. Sellest väiksema osa moodustanud õpilased (11%) teevad seda kas energia saamiseks või ärkvel püsimiseks. Kurb oli tõdeda, et suur protsent (67%) uurimuses osalenud õpilastest ei teadnud energiajookide kahjulikkusest midagi. Küsitlemisega märkasime, et mida noortemad õpilased vastasid, seda vähemaks muutusid teadmised. Kõige vanemate ehk 11. klassi õpilaste seast olid teadlikud antud jookide kahjulikkusest 61 % 9. klassis 44% ja 6. klassist paraku mitte ükski küsimuses osalenud õpilastest. Uurimistöö raames tegime ka katsetuse, et teada saada, mis juhtub, kui tarvitada liigses koguses energiajooke. Katsetuse tulemus oli äärmiselt ebameeldiv, esines südamepuperdamist, käte värisemist ja iiveldust, tõuses kõrge palavik. 19 KASUTATUD MATERJALID 1. http://www.terviseinfo

Informaatika
thumbnail
28
docx

Nimetu

valke. Valgud ehk proteiinid on tähtsad polümeerid kõikides bioorganismides kaasa arvatud inimese omas. Kõik organismi elulised protsessid, alates uute ainete sünteesimisest keha kasvuks, vajalike biokeemiliste reaktsioonide läbiviimine ja lõpetades laguproduktide eraldamisega, on seotud valkudega. Valkudega soovitatakse katta 10-15% päevasest toiduenergiast, kusjuures täpselt samamoodi on ohtlik nii valkude üle- kui ka alatarve. Toitekäitumine on oluline nii noorte tervise, kasvu kui ka intellektuaalse arengu seisukohalt. Toitumine lapse- ja noorukieas on hilisemate kas positiivsete või negatiivsete terviseilmingute põhjustaja (Maser, 2004). . Käesoleva uurimistöö eesmärkideks on välja selgitada, millised on gümnaasiumiõpilaste toitumise ja valkudega seonduvad teadmised. Lisaks sooviti välja selgitada, millises ulatuses

Kategoriseerimata




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun