Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Ühikas on igav (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Ühikas
on igav


Päris sageli olen kuulnud kurtmist, et ühikas on igav. Mõistagi – ühikas on ju väike ja
siinseid asukaid ka mõnikümmend. Väljas pole ka midagi tarka teha,
sest ilmad on niisked ja külmad. Oleme siin olnud alles 3 kuud ja
kohalike seas ka tutvused puuduvad. Seda enam, et ühiselamu on
kesklinnast 20 minuti kaugusel ja selliste ilmadega nagu praegu,
sinna väga jalutada ei viitsi. Ja isegi kui viitsiks, ei ole seal
niikuinii suurt midagi teha peale poodlemise. Baari ka ei kipu, kuna
seal on elu kallis. Aga mis siis teha? Mida tuleks ette võtta, et
veidikenegi huvitavam oleks? Järgnevas kõnes püüan juurelda selle
Ühikas on igav #1
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-01-24 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 38 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor AnnaAbi Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
8
doc

Diana Leesalu

Kui kogu lugu tegelikult alguse sai, ei osanud ma selle kohta mitte kuidagi ,,mängult on päriselt" ütelda. Ma olin täiesti kindel, et on üksnes päriselt. Ja ainult kohati natuke nagu mängult kah. Mäng tuli siis, kui igavaks läks ja mitte halligi polnud nendel pimedatel õhtutel ühikas teha. Ja te ei kujuta ette, mida üks koduse distsipliini ja täiskasvanud inimeste haardest välja pääsenud noor mõistus suudab genereerida,

Kirjandus
thumbnail
103
xlsx

Andmeanalüüs

Ajatempel Kuidas mõistate sõna ,,laiskus"? 9/29/2016 19:05 Huvi puudumine tegevuse vastu 9/30/2016 1:06 Huvi puudumine tegevuse vastu 9/27/2016 21:56 Huvi puudumine tegevuse vastu 9/27/2016 22:19 Tujutus tegevusi teha 9/27/2016 21:51 Tujutus tegevusi teha 9/27/2016 23:49 Passiivsus 9/27/2016 22:00 Huvi puudumine tegevuse vastu 9/27/2016 19:44 Huvi puudumine tegevuse vastu 9/27/2016 21:28 Kroonilise väsimuse sündroom 9/27/2016 20:28 Psühholoogiline trauma 9/27/2016 20:47 Passiivsus 9/27/2016 20:48 Kroonilise väsimuse sündroom 9/28/2016 0:06 Tujutus tegevusi teha 9/28/2016 8:10 Huvi puudumine tegevuse vastu 9/28/2016 19:58 Huvi puudumine tegevuse vastu 9/29/2016 18:03 Huvi puudumine tegevuse vastu 9/27/2016 21:21 Huvi puudumine tegevuse vastu 9/27/2016 20:34 Usk või teadmine, et tegevust ei ole mõte 9/30/2016 10:37 Huvi puudumine tegevuse vastu 9/27/2016 20:44 Huvi puudumine tegevuse vastu 9/27/2016 19:54 Tujutus tegevusi teh

Andme-ja tekstitöötlus
thumbnail
26
doc

Oleksin ma edukas ettevõtja?

Otsuseid ei tohiks liiga kiirelt teha, vaid väga põhjalikult neid läbi mõelda. Mina ettevõtjana Ettevõtlus- minu jaoks täiesti tume maa enne 2009. aasta sügist. Jõudsin 10-sse klassi ja hakkasime tegelema majandusega. Arvasin, et see on sama tüütu kui matemaatika või füüsika, kuid ma eksisin. Majandus juhatas mind teise maailma, kus sai ise tegutseda, ise juht olla. Jah, ma sain koos viie andeka klassikaaslasega luua firma. Esialgu tundus see tüütu ja igav, kuni saime valmis oma toote. Selgus, et me saime hakkama millegi suurega. Iseenda firma ja toode- midagi uut. Järgmiseks tulid igasugused paberimäärimised, milles olen härra katastroof ise. Mina neid arvutusi ei jaga. Mina pigem istun viis tundi puurpingi taga ja puurin auke nagu robot. Laadal mulle samuti meeldis käia, sest iga uus kogemus teeb mind rikkamaks, rikkamaks mitte raha, vaid kogemuste ja teadmiste kohalt. Nimelt, laadal sain müügikogemust ja suhtlemisoskust

Turundus
thumbnail
13
pdf

Juhtumite kirjeldused

Juhtum 3 on 18- aastane mees. Pärit ühest Ida-Virumaa linnast. Kinnipidamisasutuses viibib esimest korda, ehkki varem on kohtulikult karistatud rahatrahviga ja tingimisi. Trahvi tasusid tema eest vanemad. Vanemad töötavad - nii ema kui ka isa. Kohalikes oludes on nende pere majanduslikult isegi väga hästi toimetulev. Peres on ka noorem õde, kuid temaga ei ole mingeid probleeme olnud. Tema probleemid said aga alguse seitsmendas klassis. Siis hakkas koolis igav, tehti poppi ning et popitegemisest täit mõnu tunda, oli raha vaja. Õigupoolest ei olnud rahapuudus mitte niivõrd tema probleem, kui tema kaaslaste oma. Et raha muretseda, varastati poodidest. Üldiselt ei lõppenud too popitegemine hästi - pärast 8. klassi tuli minna kutsekooli. Seal õppis ehitajaks. Aga sealtki tuli ära tulla - igasuguseid pahandusi kogus palju. Narkootikumide proovimine sai alguse just taoliste popipanemiste aegu. Algul suitsetati

Sotsiaaltöö
thumbnail
4
doc

Ainult üheks ööks

Kuressaare Ametikool Hotelli-ja restoraniteeninduse osakond Koka eriala Kp-23 Tjorwen Treu Referaat Ainult üheks ööks Õpetaja: Urmas Lehtsalu Kuressaare 2009 Ainult üheks ööks Ainult üheks ööks mina tõlgiks seda nii et ühe öö suhe mis ei ole ültsegi harvad juhused inimeste seas vaid juhtuvad väga tihti. Sõpradega baaris. Pidu on maru ­ muusika muutub (võrdeliselt joodud alkoholikogusega) üha paremaks ja teisel pool lauda istuva sõbra naljad üha naljakamaks. Paremal põlvel istuva nägusa näitsiku nime sa veel ei tea, aga sinu kõrvu jõudvat kahemõttelist sosinat arvestades võid kindel olla, et peatselt saad sa selle teada. Et mis siis oleks, kui läheks ja... Meestele meeldib seksida. Eriti siis, kui seksiga ei kaasne kohustusi. Meestele, k

Perekonna õpetus
thumbnail
14
odt

Aforismid

Don't drink water, fish have sex in it. Kes tahab näha vikerkaart, peab leppima vihmaga. Peale vihma tuleb alati päike välja . On sul nüüd kergem, kui said mulle haiget teha ? Ela nii, et kui sa sured, siis hakkab su sõpradel igav. Kui loed seda sõnumit, jääd võlgu kirgliku suudluse. Kui kustutad selle sõnumi, jääd võlgu kirgliku öö. Kui aga vastad jääd võlgu mõlemad. Ma tahtsin sulle saata midagi armsat ja ülinunnut, aga postiljon käskis mul postkastis välja ronida. I lost my teddybear, can I take you?

7. klassi ajalugu
thumbnail
14
doc

Sue Cowley “Õpetaja õpiabi”

Sue Cowley “Õpetaja õpiabi” 1. OLUKORD – LOBISEMISHIMULINE KLASS Mina arvan, et oluline on mõned reeglid paika panna juba siis, kui õpilastega esimest korda kohtuda. Seega, kui õpilastele selgitada kõige esimeses tunnis, et neilt eeldatakse täielikku vaikust, on sellest kindlasti palju abi. Nõustun Cowley´ga, et tuleb jääda endale täiesti kindlaks ja selgitada õpilastele väga korrektselt, mida neilt nõuan. Kui üks kord järele anda ning jutustamist ignoreerida, siis järgmine tund on lobisejaid juba rohkem. Oluline on ka rahulikuks jäämine ja õpilaste peale mitte ärritumine ning karjumine, sest selline käitumine võib õpilasi veelgi innustada ulakustele ja neile isegi nalja teha. Lisaks on võimalik rakendada erinevaid nippe, mis aitaksid klassiruumis vaikust hoida. Mina eraldaksin teineteisest omavahel jutustavaid pinginaabreid või saadaksin ühe nendest klassist välja rahunema. Seega usun, et lobisemishimulise klassiga hakkama saamisega oleks vaja prak

Kirjandus
thumbnail
67
doc

Ashilevi, Portselansuits

Portselansuits Jim Ashilevi 2006 (XI-01) © Eesti Näitemänguagentuur 2 (Väike-Karja 12, Tallinn 10140; tel 6282342; e-mail [email protected]) portselan - keraamiline materjal (tahke) - tugev, kõva, elastne, habras, klaasjas, valkjas, poolläbipaistev (v.a. tihedam portselan), resonantne, väga vastupidav elektrile, kemikaalidele ja temperatuurisokile. suits - mittetäieliku põlemise kaasnähe (gaasiline) - mürgine, haihtuv. 3 Tegelased: Ike Kioko Kassini 4 . . . . . . . . I 5 S1 Kioko, pärast tuima masinlikku tööpäeva kaupluses, võtab oma tillukese korteri kööginurgas kotist odava veini, istub diivanile, valab pokaali täis ning mekib maitseks. Väljas on pime november, vihmadest sogane ja rikutud. Sedasi ei tea mitmendat õh

Teater




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun