Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Suhtlemine täiskasvanu tasandil ja muudetava käitumise hinnanguvaba kirjeldus (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Ülesanne 1. Suhtlemine täiskasvanu tasandil
Ülesande läbiviimise kohaks valisin kooli raamatukogu. Asukoha valikul sai otsustavaks see, et külastades kooli raamatukogu on mul sageli tunne, et olen sattunud tagasi paarikümneaasta tagusesse aega. Tollest ajaperioodist on minu mälestustes säilinud mälupildid pahuratest teenindajatest, kes tegid oma tööd just nagu vastu tahmist. Vahepeal on aga olukord teenindussfääris oluliselt muutunud ja tõsiselt imestama paneb see, kui kauplusesse või asutusse sisenedes rõõmsalt ei tervitata ja meeldivalt ei suhelda.
Kooli raamatukogu külastasin sel põhjusel, et õpikute I osad said läbi ja oli vaja välja võtta II osa eksemplarid. Eelnevalt teadsin , et raamatukoguhoidja meeleolu on heitlik ja oleneb kuuseisust ja jumal teab millest veel.
Töötan väikeklassi õpetajana, kus õpib kaks õpilast. Sügisel laenutasin neli komplekti õpikuid, mis ma tol päeval otsustasingi tagasi viia. Õpikuid tagastades raamatukoguhoidja ärritus, pilkkontakti me ei saavutanud. Ta asus raevukalt lappama

Suhtlemine täiskasvanu tasandil ja muudetava käitumise hinnanguvaba kirjeldus #1 Suhtlemine täiskasvanu tasandil ja muudetava käitumise hinnanguvaba kirjeldus #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-04-30 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 13 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Tiina Tomps Õppematerjali autor
Suhtlemine täiskasvanu tasandil ja muudetava käitumise hinnanguvaba kirjeldus.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
4
doc

Armastus sõpruse vastu

Armastus sõpruse vastu Oli tüütu koolipäev ja sõitsin bussiga kodu poole, ning kellegi telefon oli pikemat aega helisenud.Helinaks oli Hot Chocolate ,,Put Your Love In Me" laul. Ma vihkan seda laulu, sest see meenutab mulle vanu aegu, millele mõelda ei tahaks. Ma käisin suvel Aulisega. See kõik oli tegelikult ülitore, aga ta kolis kuskile kaugele ja me ei näinudki enam teineteist. Jäime üha rohkem kaugemaks. Miks ta seda telefoni juba vastu võtta. Ja siis avastasin, et ta kuulas seal muusikat. Käksin närvi,sest ei suutnud seda enam kuulata. Tõusin püsti ning palusin järgmises peatuses peatust. Läksin kaks peatust varem maha. Vaatasin bussiaegu, et buss tuleb kah nii hilja, läksin jalgsi koju. Jõudsin maja ette ja vaatasin et kedagi pole kodus. Otsisin taskust võtme ja tegin välisukse lahti. Kõssi jooksis koheselt mulle uksele vastu. Võtsin jalanõud jalast, jope seljast ja koti jätsin väikesele toolile ning läksin

Kirjandus
thumbnail
3
doc

Tähelepanelik kuulamine ja ümbersõnastamine

Situatsioon, mille siinkohal kirja panin, oli loomulik ja mitte kunstlikult esile kutsutud. Mulle tundub, et enamik poemüüjaid on saanud väga hea koolituse, kuidas kliendiga positiivselt ja osavõtlikult suhelda. Pikk ümbersõnastamine. Vestlus minu ja perekodu kasvataja vahel. Perekodu kasvataja: ,,Mulle tundub, et perekodu lapsi kõrvaldatakse koolist kergekäelisemalt, kui kodulapsi. Kui Aadu elaks kusagil metsas, kas te siis ka kõrvaldaksite ta halva käitumise pärast õppetööst? Meie oleme muidugi ju siin kõrval ja mis nii viga koju saata!" Mina: ,,Ma saan sinu jutust aru, et te arvate, et ainult perekodu õpilasi kõrvaldatakse halva käitumise pärast koolist." Perekodu kasvataja: ,,Tundub jah! Kodus ei ole neil kunagi probleeme (paus). Ainult koolis (paus). Mis teil seal toimub?" Mina: ,,Parandage mind, kui ma eksin, kuid ma sain teist nüüd nii aru, et Aadul ei ole perekodus kunagi probleeme, vaid probleemid ilmnevad ainult koolis."

Individuaalsete erinevuste psühholoogia



Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun