Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Salongi analüüs (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
Salongi analüüs #1 Salongi analüüs #2 Salongi analüüs #3 Salongi analüüs #4 Salongi analüüs #5 Salongi analüüs #6
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-11-08 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 5 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Valerijaa Õppematerjali autor
Juuksuri salong

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
19
doc

Äriplaan

............................................... 14 4 Juuksurisalong Kaunid Kiharad 1. Üldosa Ettevõtteks on juuksurisalong meestele ja naistele, mille nimeks on Kaunid Kiharad. Salongis hakkab töötama 2 juuksurit ­ üks meestele, teine naistele. 1.1 Äriidee kirjeldus Juuksurisalong asub Järvamaal Paides, Tööstuse tn.20. Kuna Paide on niivõrd väike koht, siis ei tohiks olla väga probleemne see, et salong ei asu kesklinnas. Maja ees on tasuta parkimine ka nendele, kes soovivad tulla autoga. Äriühingu vormiks on osaühing ning omakapitaliks on 40 000 krooni, mis taotletakse, et alustada uut äri. Puudujääv raha laenatakse omanikult, mille omanik on säästnud, teades, et soovib kunagi alustada äri. Raha makstakse taga esimesel võimalusel, kui on tekkinud piisav kasum, mis näitab, et äri toimib. Salong pakub juuksuriteenust naistele ja meestele

Ärijuhtimine
thumbnail
34
odt

Äriplaan: Ilusalong BeautyLand

..................................................................9 3.12 Stardikapital......................................................................................................................10 3.13 Laenukulud........................................................................................................................10 3.14 Omahind............................................................................................................................11 3.15 Konkurentsi analüüs..........................................................................................................11 3. 16 Paranduskoefitsent...........................................................................................................12 Allikad.......................................................................................................................................15 Sissejuhatus Otsustasin teha äriplaani ilusalongi kohta.Ma olen kaua mõelnud, millega ma tulevikus

Äriplaan
thumbnail
16
docx

Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI

Ilusaim klubi Kõik meie treenerid on kõrge kvalifikatsiooniga oma ala spetsialistid, kelle käe alt on läbi käinud sadu inimesi. Spordiklubis on võimalik tegeleda erinevate rühmatreeningutega ning treenida jõusaalis treeneri juhendusel. Korraldame ka kliendipäevasid korra kuus, kus klubiliikmetele on erisoodustused ning treeningkavades on spetsiaalsed muudatused nagu teema trennid. Ilusaim salong eelised on asukoht ­ asume Harjumaal, Tallinna linnas, kesklinnast 12 km, mustamäelt 6 km ja lasnamäelt 17 km kaugusel. Lähikonnas on ka toidupood, paari kilomeetri kaugusel ka ujula ning kool. Meil on head sportimise ­ ja lõõgastumise võimalused. Parim koht lõõgastuda, tegemist leidub nii väikestele kui suurtele. Lisaks on meil olemas ka tasuta parkimisvõimalus. Hinna püüame hoida konkurentsi võimelise. Püsiklientidele ja peredele, teeme hinnasoodustusi.

Juhtimise alused
thumbnail
57
docx

NAISKLIENDI TARBIMISHARJUMUSTE MUUTUSED RÕIVA- JA ILUTOODETE KATEGOORIAS

LÄÄNE- VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool Kaubandusökonoomika õppekava Hanna Kuldsaar NAISKLIENDI TARBIMISHARJUMUSTE MUUTUSED RÕIVA- JA ILUTOODETE KATEGOORIAS Lõputöö Juhendaja: Eva Vahtramäe MA Mõdriku 2012 SUMMARY Final paper is composed on Changes of consuming habits in category of clothes and beauty products among female customers. Paper is presented on 54 pages and it includes one extra. The paper has been appearenced with three charts and 16 graphs. Beauty has became the keyword of our society and, therefore, everybody tries to change their appearance close to perfection. Over the years the societal pressure on women has enourmosly increased. Research is necessary because the last ten years people have more and wider options. People increasingly give special attention t

Kaubandus ökonoomika
thumbnail
33
doc

ETIKETI konspekt

Olustvere Teenindus- ja Maamajanduskool ETIKETT Õppematerjal Miljan Kalmus [email protected] MÕISTED ETIKETT on mudel, näidis, eeskuju, kuidas midagi teha - kuidas tervitada, esitleda, kirjutada kirju, rõivastuda, olla hea pererahvas külalistele. Etikett kehtestab reeglid, mis on inimese teenistuses ja muudavad tema elu kergemaks, mitte vastupidi. Termin etikett tuleb ladinakeelsest väljendist est hic questio, mis tõlkes tähendab siin on küsimus. Ladinakeelsest väljendist on tuletatud prantsuskeelne sõna etiquette, mis tähendab sedelit või pealkirja. 15.sajandil Burgundia hertsogi Philippe Hea (1396-1467) nõudel koostati ja vormistati sedelitel õukonnas järgitav alluvusjärjekord ning tseremooniad: kes millal ja kuidas võisid riigipea poole pöörduda, temaga suhelda ja teda teenindada. Etikett muutus eriti rangeks Prantsuse õukonnas Loui s XIV (1643-1715) ajal, kui määratleti kuninga ja tema lähiko

Sekretäritöö
thumbnail
45
docx

ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020

Ettevõte tutvustab ennast selle ala professionaalse ettevõttena. Ettevõtte juht püstitas meile ülesande, et me kaardistaks ettevõtte äriprotsesse. Ta soovis oma ettevõtte tegevusest paremini aru saada, s.t millised protsessid toimuvad tema ettevõttes. Alaeesmärk oli kaardistada üheksast peatükist koosnev äriprotsesside moodul: strateegiline juhtimine, turundus ja müük, finantsjuhtimine, tootmisjuhtimine, kvaliteedijuhtimine, teenindusjuhtimine, äriprotsesside analüüs, logistika ja personalijuhtimine. Erinevate moodulite eesmärk on aru saada, miks me neid protsesse ja eesmärke enda jaoks püstitame. Kas Baltikumi ja Skandinaavia turu jaoks tegutseme õigesti ja efektiivselt. Kas me oleme tüüpiline rendiettevõte, või oleme me lihtsalt piisavalt eristuv ettevõte, et teiste seas oma klientidele silma paista. Kaardistame moodulite kaupa oma plussid ja miinused, tuues välja, miks me eristume ja miks oleksime kõige parem variant oma klientidele

äriprotsesside juhtimine
thumbnail
59
doc

Teenindussuhtlemine – kliendikesksus

inimesed. Selline vahemaa on võimalik võõramate inimeste vahel ka juhul, kui puudub silmside (näiteks täiskiilutud bussis), kuid suhtlemiste ei toimu (kontakti välditakse). Isiklik suhtlemisdistants on 0,5 1,2 m ja sellisel vahemaal toimub sõpradevaheline suhtlemine Isikutaju ehk pertseptsioon on suhtlemiskompetentsuse näitaja, mille teel toimub partneri ja tema poolt antava informatsiooni kindlaksmääramine, analüüs ja hindamine. Kaja on kuulamistehnika, kus korratakse üle rääkija viimane sõna (või sõnapaar). Kliendikeskne teenindus põhineb arusaamisel, et klientide teenindamine, nendele hüvede loomine, on teenindusettevõtte põhiülesanne Klienditeenindus (Customer service; Customer care, Customer relations) on suhtlemine kahe võrdse osapoole ­ kliendi ja teenindaja vahel. Kommunikaator on kommunikatsiooniprotsessis infoandja

Teenindus
thumbnail
56
pdf

Ristumine peateega ehk Muinasjutt kuldsest kalakesest

Jaan Tätte Ristumine peateega ehk Muinasjutt kuldsest kalakesest Moto: „Ma kirjutasin selle raha pärast.“ 1997 2 Tegelased: Osvald Koger Laura Siig Roland Räim Kaupo Koha Tegemiskoht: Siin Tegemisaeg: Nüüd 2 3 1. v a a t u s OSVALD: Ei saa jah. Mis siin aru saada on. Noh, head aega siis. 1. stseen ROLAND: Head aega. Lähme Laura. OSVALD: Tüdruk jääb siia. OSVALD (teritab süvenenult pussnuga. ROLAND: Oot, oot, oot. Räägib iseendaga, ilmselt on ta pikka aega OSVALD: Jah, tüdruk jääb siia. üksi elanud.): Teritan nuga. N�

Kirjandus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun