Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Riskianalüüs ja töökeskkonnaohtus ARVESTUS (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
Riskianalüüs ja töökeskkonnaohtus ARVESTUS #1 Riskianalüüs ja töökeskkonnaohtus ARVESTUS #2 Riskianalüüs ja töökeskkonnaohtus ARVESTUS #3 Riskianalüüs ja töökeskkonnaohtus ARVESTUS #4 Riskianalüüs ja töökeskkonnaohtus ARVESTUS #5 Riskianalüüs ja töökeskkonnaohtus ARVESTUS #6 Riskianalüüs ja töökeskkonnaohtus ARVESTUS #7 Riskianalüüs ja töökeskkonnaohtus ARVESTUS #8 Riskianalüüs ja töökeskkonnaohtus ARVESTUS #9 Riskianalüüs ja töökeskkonnaohtus ARVESTUS #10 Riskianalüüs ja töökeskkonnaohtus ARVESTUS #11 Riskianalüüs ja töökeskkonnaohtus ARVESTUS #12
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2020-10-16 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 48 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Cato Õppematerjali autor
Riskianalüüsi ja töökeskkonnaohtuse arvestuse kordamisküsimused ja vastused (2019)
põhjalik kokkuvõte

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
12
docx

Riskianalüüsi kordamisküsimused

o tõenäosuse hindamine o kontrollmehhanismide hindamine o riskitaseme määratlemine  Riski tasemehindamine (kaalumine) 7. Riskianalüüsi hargmikmeetodid. Hargigmeetodid on vea- ja sündmusepuu ning ristlipsanalüüs. 8. Riski hindamine maatriksmeetodil. Riskimaatriksi põhimõte on see, et järjest hinnatakse kõiki ohutegureid. Iga ohuteguri korral püütakse otsustada, kui tõenäoline on selle mõjule pääsemine  Väga kõrge risk: Need hädaolukorrad, mis langevad väga kõrge riskiklassi lahtrisse on esmased või kriitilised ning nendeks tuleb koheselt valmistuma hakata. Neil on küll keskmisest kõrgem tõenäosus, ent nendesse tuleb suhtuda kui kõrge prioriteediga hädaolukordadesse. Sellised hädaolukorrad vajavad mitte ainult ennetamise, vaid ka olulisi valmistumise meetmeid. Kohustuslikud on ametkondade vahelised õppused ja koolitused ning ressursiline planeerimine.

Riskianalüüs
thumbnail
13
docx

Riskianalüüs konspekt

Tõenäosuse ja tagajärgede hindamise kriteeriumid hädaolukorra riskianalüüsis. 13. Võimeanalüüsi olemus ja põhimõtted. 14. Üleujutused ja üleujutusriskid, üleujutuste liigid Eestis. 15. Üleujutusdirektiivi olulisemad nõuded riskide osas. 16. Ohtlikeks peetavad veetasemed Eesti rannikualadel. 17. Suurõnnetuse ohuga ja ohtlikud ettevõtted, kohustuslikud ohutusdokumendid. 18. Riskianalüüsi tulemustega arvestamine ruumilisel planeerimisel. 19. Poolkvantitatiivne ja kvantitatiivne riskianalüüs, sarnasused ja erinevused. 20. Ohualad ja ohualade tsoonid. +- 21. Planeeringute Päästeameti poolne kooskõlastamine. 22. Elutähtsad teenused, nende osutajad ja toimepidevuse korraldajad. 23. Nõuded toimepidevuse riskianalüüsile ja plaanile. 24. Riskialased mõisted elutähtsa teenuse toimepidevuse kontekstis. 25. Elutähtsate teenuste kriitilised tegevused, kriitilisuse leidmine. 26. Tõrked, häired, katkeskused. 27. Riigisisesed ja piiriülesed kiirgushädaolukorrad. 28

Kategoriseerimata
thumbnail
4
docx

Riskianalüüs ja töökeskkonnaohutus

Euroopa Liit jaotab hädaolukorrad kaheks põhitüübiks: ·Loodusõnnetused, näiteks:Üleujutused, Metsatulekahjud,laviinid ·Inimtekkelised õnnetused Smith · Atmosfääri: Üksikud mõjutegurid, Kombineeritud mõjutegurid · Hüdroloogilised · Geoloogilised · Bioloogilised · Tehnoloogilised RISK = TÕENÄOSUS×TAGAJÄRJED · risk on mingi ebasoodsa sündmuse tõenäosuse ja tagajärgede kombinatsioon. · risk on mingi ebasoodsa sündmuse esinemise võimalus (tõenäosus) Tõenäosus ja tagajärg · Tõenäosus ­ mõõdetavate kriteeriumide põhjal eeldatav või subjektiivselt hinnatav hädaolukorra esinemissagedus teatud ajaperioodi jooksul. · Tagajärg (mõju) ­ hädaolukorra põhjustanud nähtuse või sündmuse poolt tekitatud kahju inimeste elule ja tervisele, varale, riigi/asutuse rahvusvahelisele mainele, keskkonnale jm. Oht on potentsiaalne kahjustuse allikas

Riskianalüüs ja keskkonnaohutus
thumbnail
53
docx

Töötervishoiu ja tööohutuse seadus

(4) Kohaliku omavalitsuse kriisikomisjoni esimees on vallavanem või linnapea. (5) Kohaliku omavalitsuse kriisikomisjoni põhimääruse kehtestab ja koosseisu kinnitab valla- või linnavalitsus. Põhimääruse eelnõu ja kriisikomisjoni koosseis kooskõlastatakse Päästeameti kohaliku päästeasutusega. 2. peatükk HÄDAOLUKORRAKS VALMISTUMISE KORRALDUS 1. jagu Hädaolukorra riskianalüüsi koostamise korraldus § 6. Hädaolukorra riskianalüüs (1) Hädaolukorra riskianalüüs on dokument, milles kirjeldatakse üleriigilisel ning vajaduse korral regionaalsel ja kohaliku omavalitsuse tasandil: 1) hädaolukorda; 2) hädaolukorda põhjustavaid ohtusid; 3) hädaolukorra tõenäosust; 4) hädaolukorra tagajärgi; 5) muud olulist hädaolukorraga seotud teavet; 6) viiteid mudelitele, allikmaterjalidele ja muule sellisele teabele, millest tulenevalt on riskianalüüs tehtud. (2) Vabariigi Valitsus kehtestab korraldusega nende hädaolukordade nimekirja, mille kohta

Õiguskaitseasutuste süsteem
thumbnail
8
odt

Riskianalüüsi arvestuse küsimused/vastused

Kordamisteemad: 1. Katastroofid ja suurõnnetused maailmas - Suurõnnetuse mõistel on laiem ja kitsam tähendus: Disaster – hõlmab praktiliselt kõiki hädaolukorra kujunemist võimaldavaid suuremaid õnnetusjuhtumeid; selles kontekstis; Major (chemical) accident – hõlmab tõsisemaid õnnetusjuhtumeid kemikaalikäitluses 2. Risk ja oht, mõistete omavaheline seos - • Risk on ebasoodsa sündmuse võimalus... • Oht on ebasoodsa sündmuse võimalikkus... 3. Tõenaosus ja tagajärjed riski komponentidena - Tõenäosus – mõõdetavate kriteeriumide põhjal eeldatav või subjektiivselt hinnatav hädaolukorra esinemissagedus teatud ajaperioodi jooksul. Tagajärg (mõju) – hädaolukorra põhjustanud nähtuse või sündmuse poolt tekitatud kahju inimeste elule ja tervisele, varale, riigi/asutuse rahvusvahelisele mainele, keskkonnale jm

Riskianalüüs ja keskkonnaohutus
thumbnail
36
doc

Riskianalüüs referaat

(5) Kohaliku omavalitsuse kriisikomisjoni põhimääruse kehtestab ja koosseisu kinnitab valla- või linnavalitsus. Põhimääruse eelnõu ja kriisikomisjoni koosseis kooskõlastatakse Päästeameti kohaliku päästeasutusega. 2. peatükk HÄDAOLUKORRAKS VALMISTUMISE KORRALDUS 1. jagu Hädaolukorra riskianalüüsi koostamise korraldus § 6. Hädaolukorra riskianalüüs (1) Hädaolukorra riskianalüüs on dokument, milles kirjeldatakse üleriigilisel ning vajaduse korral regionaalsel ja kohaliku omavalitsuse tasandil: 1) hädaolukorda; 2) hädaolukorda põhjustavaid ohtusid; 3) hädaolukorra tõenäosust; 4) hädaolukorra tagajärgi; 5) muud olulist hädaolukorraga seotud teavet; 6) viiteid mudelitele, allikmaterjalidele ja muule sellisele teabele, millest tulenevalt on riskianalüüs tehtud.

Riskianalüüs
thumbnail
36
docx

Seadused ja määrused (lisatud sisukord)

linnavalitsus. Põhimääruse eelnõu ja kriisikomisjoni koosseis kooskõlastatakse Päästeameti kohaliku päästeasutusega. 2. peatükk HÄDAOLUKORRAKS VALMISTUMISE KORRALDUS 1. jagu Hädaolukorra riskianalüüsi koostamise korraldus § 6. Hädaolukorra riskianalüüs (1) Hädaolukorra riskianalüüs on dokument, milles kirjeldatakse üleriigilisel ning vajaduse korral regionaalsel ja kohaliku omavalitsuse tasandil: 1) hädaolukorda; 2) hädaolukorda põhjustavaid ohtusid; 3) hädaolukorra tõenäosust; 4) hädaolukorra tagajärgi; 5) muud olulist hädaolukorraga seotud teavet; 6) viiteid mudelitele, allikmaterjalidele ja muule sellisele teabele, millest tulenevalt on riskianalüüs tehtud.

Riskianalüüs
thumbnail
30
doc

Riskianalüüsi referaat

(1) Kohaliku omavalitsuse üksus, milles elab alla 40 000 elaniku, võib moodustada ühise kriisikomisjoni ühe või mitme kohaliku omavalitsuse üksusega. (2) Kohaliku omavalitsuse kriisikomisjoni esimees on vallavanem või linnapea. 2. peatükk HÄDAOLUKORRAKS VALMISTUMISE KORRALDUS 1. jagu Hädaolukorra riskianalüüsi koostamise korraldus § 6. Hädaolukorra riskianalüüs (1) Hädaolukorra riskianalüüs on dokument, milles kirjeldatakse üleriigilisel ning vajaduse korral regionaalsel ja kohaliku omavalitsuse tasandil: 1) hädaolukorda; 2) hädaolukorda põhjustavaid ohtusid; 3) hädaolukorra tõenäosust; 4) hädaolukorra tagajärgi; 5) muud olulist hädaolukorraga seotud teavet; 6) viiteid mudelitele, allikmaterjalidele ja muule sellisele teabele, millest tulenevalt on riskianalüüs tehtud.

Riskianalüüs




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun