Teeni mängimisega ja video vaatamistega UUT krüptoraha TEENI TASUTA NANO Sulge
Facebook Like
Add link

"reklaamiva" - 11 õppematerjali

3
rtf

Meedia annab, meedia võtab.

Meedia võib olla üks vastik nuhtlus, mis igapäevaselt üritab meile "pähe määrida" tooteid, mida me tegelikult ei vaja, aga kasutame, sest oleme meedia kaudu saanud teada selle "kasulikkusest". Kuid meedia võib olla ka meile informatsiooni allikaks, mida vajame oma igapäeva elutegevuseks. Iga päev inimesed näevad miljoneid reklaame, tuhandeid telesaateid ning kuulevad mit...

Eesti keel - Keskkool
356 allalaadimist
18
docx

Hipoteraapia turu-uuring

MAINORI KÕRGKOOL Hipoteraapia turu- ja konkurentide uuring Uurimustöö õppeaines turunduse alused Koostajad: Kristina Kalinina Katri Kauniste Õpperühm: PS-1-S-E-Tln...

Turunduse alused - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
91 allalaadimist
22
doc

Logistika erialane kogumaterjal

parandamine, omastava, tunnuse järgi. mine (tekstile sobiva Logistika- lausete osastava käände Lünktekst. pealkirja ettevõtet tõlkimine). moodustamine valimine). reklaamiva (kordamine). teksti koostamine (rühmatöö). Kas kaup Alfa Kauba- Ristsõna tud-kesksõna. Kauba- vajab Kindlustuse kindlustus täitmine. Mõistete, kindlustusega kindlustamist? reklaamkiri (paaris...

Logistika - Kutsekool
185 allalaadimist
58
rtf

Onomastika, nimekorraldus

Eve Alender, Kairit Henno, Annika Hussar, Peeter Päll, Evar Saar NIMEKORRALDUSE ANALÜÜS Haridusministeeriumi ja Eesti Keele Instituudi koostööleping 10-10/346 (2002) Eesti Keele Instituut Tallinn 2002 SISUKORD 1 Sissejuhatus...

onomastika - Tartu Ülikool
18 allalaadimist
32
docx

Mõjutamispsühholoogia iseseisev töö: Põhimõistestik

Eveli Kiis Kutseõpetaja II aasta Mõjutamispsühholoogia iseseisev töö: Põhimõistestik Sissejuhatus Mis on mõjutamine? Mõjutamine on "tavatrajektoori" muutmine ühe alternatiivi suunas. Mõjutamine on käitumise (mõtete, tunnete ja h...

Mõjustamisepsühholoogia - Tallinna Ülikool
41 allalaadimist
120
docx

TURUNDUSE ALUSED

TURUNDUSE OLEMUS...................................................................................................1 2.TURUNDUSE JUHTIMINE (PLANEERIMINE).............................................................5 3.TURU SEGMENTIMINE JA TOOTE POSITSIOONIMINE.........................................13 4.TARBIJAKÄITUMINE...

Turunduse alused -
94 allalaadimist
12
docx

Turunduse alused

Turunduse liigid Konkreetse turunduspoliitika aluseks on see, milline nõudmine ja vajadus on turul. · Konversioonne turundus ­ mingi kauba suhtes on negatiivne nõudmine, seda toodet eitatakse. N.: taimetoitlase eitava suhtumise puhul lihasse on turunduse ülesandeks siin luua nõudmine. · Stimuleeriv turundus ­ turul puudub nõudmine. N.: kaup pole inimesele va...

Turunduse alused - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
4 allalaadimist
24
docx

Turunduse alused eksam

16.Reklaamikanalid 1. TELEVISIOON (vt ka tabel 1). Reklaami sõnum jõuab nii helis kui pildis peaaegu iga tarbija koju. Telereklaami koostamise soovitused: - esitada kogu lugu pildis – TV toimib nägemismeelele, st talletub see, mida ta näeb; - paeluda kohe alguses vaataja tähelepanu – löö esimese 5 sekundiga vaataja pahviks; - taotleda lihtsust – reklaam ei tohi sundida vaimselt pingutama; - näidata toodet koos seda reklaamiva inimesega; - tuua näiteid ja kinnitusi reklaami väidetele – toode teeb tõesti seda, mida reklaam ütleb (nt koduperenaine imetleb puhtakspestud pesu). 2. RAADIO (vt ka tabel 2). Raadiojaamu on rohkem kui telekanaleid ja raadiot saab kuulata igal ajal ning millegi muu tegemise kõrvalt (nt puhata või sõita autoga). Raadioreklaami koostamise soovitused: - häälte ja muude helidega saab reklaami elavdada; - esitada korraga ÜKS idee...

Turundus - Tallinna Tehnikaülikool
58 allalaadimist
24
docx

Reklaamiteooria konspekt

toetage kuuldavatloetavat nähtavaga. Visuaal(tähelepanu, seotud pealkirjaga, äratab huvi põhiteksti vastu, soodme mulje tootes, tagab järjepidevuse kampaaniate vahel) LogoMäärab ära kuuluvuse, tagab ainuõiguse ja individuaalsuse, samuti end reklaamiva firma kiire äratundmise. Reklaamiapellasioon-millisetel hüvedele rõhutatakse reklaamis? Bioloogilistele, sotsiaalsetele, praktilistele, mugavus. “Lapsed ja loomad reklaamis - edu garanteeritud!” Tajumehhanismid Aju kolm osa (MacLeani mudel): Aju tüvi-aktiviseeruvad instinktid Limbiline aju-aktiviseeruvad emotsioonid Ajukoor-mõtlev aju Reklaami disain saab mõjutada järgmisi mehhanisme: taju, tähelepanu, mäletamine. Disainer...

Reklaam -
8 allalaadimist
168
pdf

E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE

Sõpradelt võib selle peale siiski mõnikord tulla nurinat ja võõrad võivad teie sõprade hulgast lahkuda. 59 4.8.4. Näide Estravel korraldas mais 2010 ülieduka Facebooki-kampaania: kõigi vahel, kes jagasid oma sõpradega villapuhkust reklaamiva kampaania virtuaalset flaierit või bännerit, loositi välja romantiline villapuhkus kahele Prantsusmaal. Estravel kasvatas vähem kui kuu ajaga oma lehe jälgijate arvu kaheksa korda (umbes 2000 fännilt ligi 16 000 fänni peale). Samuti kasvatas kampaania oluliselt villapuhkuste müüki. “Kui rääkida protsentidest ainuüksi villapuhkuse osas, siis müük on kasvanud 1500%. Aga ma rõhutan, et meil on tehtud ka muid tegevusi kasvatamaks vi...

Turundus - Tallinna Tehnikaülikool
24 allalaadimist
71
docx

Reklaaamipsühholoogia konspekt

· 1953 Karl Hovland's model Exposure Attention Comprehension Acceptance Retention (talletamine, mäletamine) (Behavioral) Change (Communication and Persuasion, 1953) Hovland: "uinumisefekt" 1949, sõnumi "allika usaldusväärsus" kui olulisim tegur Hoiaku muutmisel/muutumisel 1951 · 1961 R. J. Lavidge, G. A....

Reklaamipsühholoogia - Akadeemia Nord
17 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun