✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused!Luuletus.ee
0
Rühmatöö korraldamisel on palju lahendusi (mosaiikrühm, rühmamängude turniir, uurimisrühm). Kõigi nende meetoodiliste süsteemide taotluseks on saavutada õpilaste kooperatiivne õppimine, et rühma kuuluvad õpilased töötaksid kooskõlastatult läbi õppematerjali erinevad osad ja seejärel kasutaksid töö tulemusi ühiselt õppeaine omandamiseks.
Rühmatöö on minu jaoks produktiivne Ma naudin jututubasid Poliitikas osalemine on tähtis Tele ja raadio jutusaated/vestlussaated on nauditavad Ma olen “meeskonnamängija” Mulle ei meeldi üksi töötada Klubid/ringid ja klassiväline tegevus on toredad Ma osutan tähelepanu sotsiaalsetele probleemidele ja põhjustele SUMMA (Sektsioon 5)
Rühmatöös on oluline, et vähemalt korra oleks puudega laps erinevas grupis, sest kuna erivajadusega laps nõuab rohkem kannatust ja aega, siis oleks see ka teiste õpilaste suhtes aus ja samas ka hea proovikivi.
Rühmatööga on tegemist ka siis kui väikerühmast suuremad õpilasrühmad või terve klass töötab kooperatiivselt. Terve klassi kooperatiivset tööd kasutatakse valdavalt kasvatuslikel eesmärkidel.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk). Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).
Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu! Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.