Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"põhiõpe" - 12 õppematerjali

thumbnail
6
docx

Õpingukorralduse testi vastused

Õpingukorralduse testi vastused Eksamiga lõppeva aine sooritamise õigus kehtib ainult deklareerimissemestri lõpupäevani. Tõene. TTÜ astutamisaastaks loetakse aastat 1918 ja ülikooliõigused sai TTÜ aastal 1936. Millisel kuupäeval on 2013/14 õppeaasta kevadsemestril "punase joone päev"? 17.veebruaril 2014. Eksamiga lõppeva aine uuesti deklareerimine on: tasuline. Õppekava koosneb järgmistest osadest: eriõpe, vabaõpe, põhiõpe, alusõpe, üldõpe. Üliõpilase õppekoormust arvutatakse: iga õppeaasta lõpus. Üliõpilase staatuse säilitamiseks tuleb statsionaarses õppes sooritada esimese õpingusemestri jooksul aineid vähemalt 15 EAP mahus. Õppekava täitmiseks tuleb täita õppekava kõik moodulid, v.a. vabaõppemoodul, mille alatäitmist saab kompenseerida teiste moodulite vastava ületäitmisega. Tõene. Õppimine täiskoormusega tähendab õppimist vähemalt 45 EAP mahus õppeaasta kohta.

Muu → Õpioskus
107 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Teadusartikli lugemine

Natalja Läänemets, õe põhiõpe, I kursus. Õpivajadused, ootused ja õpieesmärgid seoses enesejuhtimise ainekursusega, mida ma olen oma ,,Kodutöös 39. kalendrinädalaks" ära märkinud on järgmised: oskuse analüüsida ja hinnata ennast õppijana omandamist; õppimist mõjutavate tegurite tundmaõppimist; õppimise protsessis enesejuhtimise oskuse nippide omandamist; õpimotivatsiooni taseme tõstmise kriteeriumite tundma õppimist. Antud ainekursus on kasulik minu jaoks seetõttu, et selle raames saan ma uut informatsiooni enda kui isiksuse kohta, samuti omandan uusi tehnikaid ning praktilist kogemust teiste inimeste ja eelkõige kaasõpilaste sisemaailma paremaks tundma õppimiseks/kinnistamiseks. Ainekursuse lõpus soovin ma teada saada, kuidas püstitada õpivajadustest lähtuvaid eesmärke ja mooduseid nende saavutamiseks, erinevaid motivatsiooniliike, samuti osata hinnata enda õpimotivatsiooni, analüüsida ja hinnata enn...

Psühholoogia → Enesejuhtimine
33 allalaadimist
thumbnail
10
docx

ÕENDUSE ALUSED JA TÕENDUSPÕHINE ÕENDUS

Tartu Tervishoiu Kõrgkool Õe põhiõpe, 1. kursus Triin Kaaver ÕENDUSE ALUSED JA TÕENDUSPÕHINE ÕENDUS Eksamitöö Tartu 2016 Antud eksamitöö põhineb nelja õendusteoreetiku töödel. Välja on toodud õenduse kesksete mõistete sisu, õendusteoreetikute seisukohad, nende sarnasused ja erinevused omavahel. Lisaks on kirjutatud õe rollist ja vastutusest tervishoiusüsteemis. Valisin järgnevad õendusteoreetikud, kelle töid ma lugesin ja analüüsisin: Florence

Meditsiin → Õendus
690 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Hüpertensiivne kriis

Tartu Tervishoiu Kõrgkool Õe põhiõpe Kersti Rootsmaa Hüpertensiivne kriis Crisis hypertonicus (ld.k) Hypertensive crisis (ingl.k) Juhendaja: Erle Remmelgas Tartu 2009 SISSEJUHATUS Kõrge vererõhu avastamise, hindamise ja ravimise rahvusvahelise kommitee (National Committee on Prevention, Detection, Evaluation, and Treatment of High Blood Pressure) arvates on hüpertensiivseks kriisiks määratletud süstoolse vererõhu väärtus suurem kui 140 mm/Hg ja diastoolse vererõhu väärtus suurem kui 90 mm/Hg. (Bare, B. Jt. 2008.) Kõrge vererõhu tulemusena inimese enesetunne halveneb järsult. Kaasnevad iiveldus, oksendamine, lihasvärin, peavalu (rõhuv, suruv), nägemis- ja tasakaaluhäired, tahhükardia. Hüpertentsiivse kriisi hulka kuuluvad ka intrakraniaalne hemorraagia, hüpertentsiivne entsefalopaatia, preeklampsia ja eklampsia, äge müokardinfarkt, kiiresti süvenev neeru...

Meditsiin → Sisehaigused
55 allalaadimist
thumbnail
5
doc

TAHTEVABADUS- REAALSUS VÕI ILLUSIOON?

Tartu Tervishoiu Kõrgkool Õe põhiõpe, I kursus, VIII rühm Katrin Sikk TAHTEVABADUS- REAALSUS VÕI ILLUSIOON? Essee Juhendaja: Kalmer Marima, Tartu Tervishoiu Kõrgkool Tartu 2007 2 TAHTEVABADUS- REAALSUS VÕI ILLUSIOON? Igaüks meist tahab olla vaba ning omaenda elu peremees. Kuid kas me oleme vabad

Filosoofia → Filosoofia
54 allalaadimist
thumbnail
10
docx

ÕENDUSE ALUSED JA TÕENDUSPÕHINE ÕENDUS

Tartu Tervishoiu Kõrgkool Õe põhiõpe, I. kursus Natalja Vesselova ÕENDUSE ALUSED JA TÕENDUSPÕHINE ÕENDUS Eksamitöö Tartu 2015 Õe amet on selline elukutse, mis on väga tihedalt seotud teiste inimestega. Eriala kohustab inimesi olema tähtsaks lüliks ühiskonnasüsteemis, sest õe töökohaks võib olla nii tervishoiuasutus (haigla, tervisekeskus) kui ka kool, kodu ja töökoht (tehas, ettevõte jne). Seetõttu on paika pandud õe ülesanded, mida nad peavad tegema

Meditsiin → Meditsiiniteadus
324 allalaadimist
thumbnail
9
odt

Ennastjuhtiv õppija ja õpiprotsess

TARTU TERVISHOIU KÕRGKOOL ÕE PÕHIÕPE I kursus ENNASTJUHTIV ÕPPIJA JA ÕPIPROTSESS Koostaja: Natalja Läänemets Tartu 2018 SISUKORD 1. Sissejuhatus..............................................................................................................................3 2. Õppija joonise erinevad tüübid.................................................................................................4 2.1. Millist tüüpi õppija autor enda arvates hetkel on................................................................4 3. Autori õpivajadused, ootused ja õpieesmärgid seoses enesejuhtimise ainekursusega..............5 4. Õp...

Meditsiin → Õendus
75 allalaadimist
thumbnail
9
odt

„ÜHISKOND LOOB OMA KODANIKU“

Olenevalt eelnevalt omandatud haridustasemest sisaldub õppekavas ka majandusõpe, seadusandlus ja ettevõtluse alused. Juuksuri õppekava peamised ained on: histoloogia ­ juukse struktuur, juuste lõikus naistele ja meestele, juuste pesemine ja massaaz, juuste värvimine ja keemiline lokk, viimistlusainete õpetus, stiiliõpetus. Jumestaja õppekava peamised ained on: joonistamine, värviõpetus, valgusõpetus, meigikunsti ajalugu, meigi põhiõpe. Kosmeetiku õppekava peamised ained on: inimese anatoomia ja füsioloogia, mikrobioloogia, hügieen ja nahahaigused, kosmeetikatoodete ja üldine keemia, elektriline kosmeetiline aparatuur, aroomiteraapia alused, etikett ja moeõpetus, näo-, keha-, käte- ja jalgadehooldus, jumestamine. Vajalik on pidev enesetäiendamine, kuna iluteenindajad peavad olema kursis uusimate moevoolude ja kosmeetikatehnikatega. Nad osalevad salongide,

Kirjandus → Kirjandus
35 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Essee - Töö- ja palgakorralduse küsimus

riigil sekkuda. Nii näiteks määraksin ma töötajatele iga lapse kohta 5 puhkusepäeva aastas, mille saab välja võtta omale sobilikul ajal, kuid siiski tingimusel, et see tööandja huve väga olulisel määral ei kahjusta (näiteks jääks kohvik viieks päevaks suletuks, sest teistel töötajatel on plaaniline puhkus). Samuti on oluline riiklikul tasandil määratleda ära see, et töötajatel oleks võimalik õppimiseks, olgu see siis koolitus, täiendõpe, põhiõpe või mõni muu õppevorm. See on oluline just selletõttu, et töötaja püsiks pidevalt konkurentsivõimeline. Minu nägemuse järgi oleks sobilik pakkuda õppijatele 4 nädalat keskmise palgaga tasustatud puhkust aasta jooksul (vajalik õppeasutuse tõend), kusjuures korraga saab välja võtta õppepuhkust kuni ühe nädala ulatuses või vastavalt kokkuleppele tööandjaga ka pikema perioodi jooksul. Paindliku töökorralduse juures on väga oluline roll ka töö enda aspektidel, see

Haldus → Personalijuhtimine
104 allalaadimist
thumbnail
15
doc

Majandus - rahandus, investeerimine

* Panga jaoks on laenud kõige lihtsam, mõistlikum ja põhiliseim viis raha teenimiseks. Ülikoolid * Ülikoolides on jaotatud ained mooduliteks. -) Hinnete väärtused on erinevad ja neid eritstakse EAP kaudu (1 EAP = 30h seda ainet ­ reealsuses 5-10h) * Põhiliselt on ülikoolides sellised moodulid: -) Ettevalmistav õpe ehk üldõpe. -) Sinu teema alusained ehk alusõpe. -) Sinu teema põhiained ehk põhiõpe. -) Lisaks on veel ained, mida õpid vabalt juude ­ vabaõpe. -) Kõigil on vaja teha ka selline asi nagu lõputöö. Rahvusvahelised kultuurid * WU ­ Hiinas on põhiline keel Mandarin, kuid põhiliselt räägitakse nt sellist keele dialekti nagu Kanton, mille rääkimise piirkond on põhiliselt Hong-Kongis ja selle ümber. Kuid Wu on keel mida räägitakse põhiliselt Shanghais ­ linnas mis on Hiina üks kiiremini arenev

Majandus → Majandus
31 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Deklareerimisprotsessi modelleerimine

Moodul_ID (FK) Viide moodulile kuhu tudeng antud aine deklareerib Lisamise kuupäev Kuupäev millal aine deklaratsiooni lisatakse ehk ainedeklaratsioon luuakse Kinnituse märge Jah/Ei valik kas ainedeklaratsioon on kinnitatud või mitte Moodul Moodul õppekavas millesse ainet määratakse (näiteks alusõpe, põhiõpe, eriõpe, vabaõpe või midagi muud vastavalt õppetasemele) Moodul_ID (PK) Mooduli unikaalne identifikaator Nimetus Mooduli nimetus Õppejõud Ülikoolis aineid õpetavad isikud Õppejõud_ID (PK) Õppejõu unikaalne identifikaator süsteemis Eesnimi Perekonnanimi Kraad Õppejõu teaduslik kraad

Filosoofia → Eetika
40 allalaadimist
thumbnail
92
pdf

EESTI KALANDUSE STRATEEGIA 2014 – 2020

EESTI KALANDUSE STRATEEGIA 2014 ­ 2020 Eesti Vabariik Põllumajandusministeerium Tallinn 2013 2 Sisukord 1. Sissejuhatus ................................................................................................................ 6 1.1. Eesti geograafia ja kliima.................................................................................... 7 1.2. Veevarud ja keskkonna seisund .......................................................................... 8 1.3. Rahvastik ja tööhõive .......................................................................................... 9 1.4. Majanduslik olukord ......................................................................................... 10 2. Kalavarude olukord Läänemerel ja sisevetel ........................................................... 11 2.1. Kilu, räim, tursk ja lõhe .....................................................................

Põllumajandus → Loomakasvatus
20 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun