Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

OSTMISEL TAGASIANTVA RAHA KONTROLL POODIDES - Vaatlus (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes need on ja mis ostud teostavad?

Lõik failist


MAINORI KÕRGKOOL
Ettevõtluse Instituut
Juhtimise kõrvaleriala


Oksana Bondarenko
Deniss Vaskin
OSTMISEL TAGASIANTVA RAHA KONTROLL POODIDES
Vaatlus


Juhendaja : Jüri Uljas , Ma



Tallinn 2011
SISUKORD
Alates 1. jaanuarist 2011 on Eestis käibel Euroopa Liidu ühisraha euro. Eurole üleminek ei peaks muutma inimeste igapäevaelus põhimõtteliselt midagi muud, kui et üks vääring asendub teisega . Tegemist ei ole mitte rahareformi, vaid
Vasakule Paremale
OSTMISEL TAGASIANTVA RAHA KONTROLL POODIDES - Vaatlus #1 OSTMISEL TAGASIANTVA RAHA KONTROLL POODIDES - Vaatlus #2 OSTMISEL TAGASIANTVA RAHA KONTROLL POODIDES - Vaatlus #3 OSTMISEL TAGASIANTVA RAHA KONTROLL POODIDES - Vaatlus #4 OSTMISEL TAGASIANTVA RAHA KONTROLL POODIDES - Vaatlus #5 OSTMISEL TAGASIANTVA RAHA KONTROLL POODIDES - Vaatlus #6 OSTMISEL TAGASIANTVA RAHA KONTROLL POODIDES - Vaatlus #7 OSTMISEL TAGASIANTVA RAHA KONTROLL POODIDES - Vaatlus #8 OSTMISEL TAGASIANTVA RAHA KONTROLL POODIDES - Vaatlus #9 OSTMISEL TAGASIANTVA RAHA KONTROLL POODIDES - Vaatlus #10 OSTMISEL TAGASIANTVA RAHA KONTROLL POODIDES - Vaatlus #11 OSTMISEL TAGASIANTVA RAHA KONTROLL POODIDES - Vaatlus #12
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-05-03 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 33 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Oksana Bondarenko Õppematerjali autor
Vaadatakse maksjaid, fikseeritakse nende sugu ning nendega koos viibivaid isikuid. Hinnatakse nende keskset vanust ning ostetud kauba väärtust ja tüüpi (nt. toidukaubad, alkohol, olmekaubad). Vaadetakse, kas makstakse kaardiga või sularahas. Kui makstakse sularahas, kas kontrollitakse tagasiantva raha.
Kokku oli vaadetud 1078 ostjate käitumist. Kahes poodis Selveris ja Maximas külastajad ostsid peamiseslt sööke ja jooke, väga vähe oli neid, kes ostsid endale riideid või tarbeesemeid. Kui anda hinnangut ostjate välimusele ning nende staatusele, siis Selveris teevad ostud rikkamad inimesed, samuti Selveris osteti rohkem kallimaid alkoholijooke ning delikatesse. Maxima kaupluses üldiselt tehtud ostud olid rahaliselt kulukamad, inimesed ostsid rohkem, kui Selveris. Vaatluse käigus selgus, et ostusid teevad rohkem naisi keskeas.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
23
doc

Lotode ostmine

MAINORI KÕRGKOOL Juhtimise Instituut Personalijuhtimise eriala XXX XXX KES PANUSTAVAD OMA RAHA ÕNNEMÄNGUDELE Vaatluspraktika Juhendaja: Jüri Uljas, MA Tartu 2009 Kes panustavad oma raha õnnemängudele SISUKORD SISSEJUHATUS........................................................................................................................ 3 MEETODID................................................................................................................................4 TULEMUSED............................................................................................................................ 5 ARUTLUS.......................................................

Vaatluspraktika
thumbnail
150
pdf

Transport, keskkond ja elukvalitreet Tallinnas, 2007

Tallinna Ülikool SA REC Estonia Transport, keskkond ja elukvaliteet Tallinnas Monitooringusüsteemi väljatöötamine Sotsioloogiline uurimus TALLINN 2007 SISUKORD Transport, keskkond ja elukvaliteet Tallinnas............................................................... 1 SISSEJUHATUS........................................................................................................... 3 LIIKLUSOHUTUS JA HÄIRITUS ............................................................................ 11 AKEN 1: 9 nõuannet pealinnas ellu jääda soovivale jalakäijale. Janar Filippov. Eesti Ekspress, (18.04.2003) ................................................................................................ 14 AKEN 2: Sõidutee ületamine. Teele Kitsing. (2005).................................................. 18 AKEN 3: Autojuhtidele iseloomulikud tunnused ja käitumine reguleerimata ülekäiguradadel. Jana Põldver. (2005

Keskkond ja säästev areng
thumbnail
82
pdf

Surm ja matused eestlastel ja Eestis elavatel venelastel

professionaalsed pesijad, perekonnaliikmed selleks ei sobinud. Reeglina pesi naist naine ja meest mees (Berg 1998: 428). Mõnedes Venemaa külades polnud pesija sugu tähtis, kuid reeglina tegelesid sellega naised. Oli oluline, et pesija ei elaks suguelu. Ametile sobis jumalakartliku eluviisiga vanatüdruk või lesk " "11 ( 2002:126). Surnupesijale oli ette nähtud tasu. Eesti leinamajas tavaliselt kingiti midagi surnu rõivastest, hilisemal ajal on surnupesijale antud ka raha. Merike Lang selgitab kommet eksisteeriva kartusega, et vastasel juhul võis pesija haigestuda12. Venemaal sellist kartust ei olnud: "kolm koolnut pesed puhtaks- kõik patud saad andeks, nelikümmend koolnut pesed puhtaks- patutuks 9 Kurgan on türgi-tatari keelest pärinev termin, mis alguses tähendas kraaviga või valliga kinnitatud kohta, hiljem hauda suure mullaga. 10 Korb, Anu. Siberi eestlaste surma- ja matusekombestikust.- Mäetagused, 2001, nr 25, lk 108 [E- folklooriajakiri]

Humanitaarteadused
thumbnail
57
docx

NAISKLIENDI TARBIMISHARJUMUSTE MUUTUSED RÕIVA- JA ILUTOODETE KATEGOORIAS

1) Luua teoreetiline raamistik tarbija, tema harjumuste, eelistuse ja nende muutmise osas, selleks, et läbi viia empiiriline tarbijauuring. 2) Välja selgitada läbi teiste allikate ja teoreetilise käsitluse, millised olid naistarbija harjumused, eelistused ja muutused ilumaailmas 20ndal sajandil. 3) Kvantitatiivse küsitlusega välja selgitada naiste tarbimisharjumused riietuse, soengute ja jumestuse ning trendide osas. Uurida: kui palju kulub naiskliendil raha igakuiselt antud vajaduste rahuldamiseks, kuidas hinnatakse Eestis müüdavate toodete sortimendi valikut, kuidas ollakse rahul siinsel turul pakutavate toodete/teenuste hindadega, kust eelistab naistarbija soetada endale meelepäraseid tooteid, milillised kriteeriumid on tähtsad uue kauba ostu puhul ning millised muutused on toimunud Eesti naiste tarbimisharjumustes kümne aasta jooksul.

Kaubandus ökonoomika
thumbnail
25
doc

Vaatluspraktika 2010

Jüri Uljas. Vaatluspraktika. Mainori Kõrgkool 2010. 1 VAATLUS Programm Kevad 2010 Jüri Uljas [email protected] Eesmärk: Praktika eesmärgiks on sotsiaalpsühholoogiliste teadmiste rakendamine igapäevaelu kontekstis, vaatlusoskuste ning sellealase uurimistöö oskuste arendamine. Tähtaeg: kevad 2010 1-2. Inimese uurimise tasandid. Eetika teaduses. Petmine teaduses. Uurimustele esitatavad nõuded: objektiivsus, seesmine ja väline valiidsus, reliaablus. Teooria ja uurimus

Sotsiaalpsühholoogia
thumbnail
20
docx

TURUNDUS

7. ETTEVÕTTE SITUATSIOONI ANALÜÜS 105. 7.1 SWOT ANALÜÜS (ettevõtte võtmekompetentsused) 106. 7.2 ETTEVÕTTE KULUDE JA HINNA KONKURENTSIVÕIMELISUS 107. 7.3 ETTEVÕTTE EES SEISVAD STRATEEGILISED PROBLEEMID 108. 8. TURU-UURING (kui on teostatud) 109. 9. JÄRELDUSED JA ETTEPANEKUD, sh turunduseesmärgid, turundusstrateegia, tegevuskava 110. 10. TULEMUSTE MÕÕTMINE JA KONTROLL 111. 11. TURUNDUSEELARVE 112. 12. Lisad 113. 114. 115. Turundusplaan 116. Turundusplaan on kirjalik dokument, mis sisaldab ettevõtte või selle allüksuse jaoks välja töötatud juhendeid TURUNDUSMEETMESTIKU · tootega seotud meetmed on need, mis lõpptulemusena peavad tekitama kliendi rahulolu ning toote või teenuse abil rahuldama kliendi vajadusi;

Turundus
thumbnail
39
doc

TOIDU- JA ESMATARBEKAUPADE JAEMÜÜGI ETTEVÕTTLUSEKSKKOND LÄTIS

olulist rolli mängivad. 5 1.1. Jaekaupluste tüübid Jaekaupluseid on erinevas kujus ja suuruses ning uusi jaekaupluste tüüpe järjest tekib. Neid saab klassifitseerida vastavalt lisateenuste arvule, tootevaliku sügavusele ja laiusele ning hinnatasemele või ka organiseeritusele. Olemas on spetsiaalkauplused, kes pakuvad kitsast tootevalikut aga laia sortimenti. Riidepood oleks omakorda ühe tootegrupi kauplus, meeste riiete pood oleks piiratud ühe tootegrupi kauplus ja meeste triiksärgipood oleks super spetsiaalne pood. Kaubamajad, kus pakutakse mitut tüüpi kaupu, tüüpiliselt riideid, majapidamistarbeid, kodukaunistusvahendeid jne. Tavaliselt on sellised kauplused jaotatud osakondadeks kus igas neist on oma ostujuhid. Kolmanda kategooriana on välja toodud supermaketid. Mis on suhteliselt laia kaubavaliku, madalamate hindade ja kasumimarginaaliga iseteeninduskauplused. Super-

Ettevõtemajandus
thumbnail
62
doc

Majandusarvestus ja finants analüüsi praktika aruanne

............................................................................................................................................ 7 3.1 Raha ...........................................................................................................................................................

Finantsjuhtimine ja investeeringute analüüs




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun