Jüri Gümnaasium KEHAKEEL Referaat Dan Glosin 10. R klass õp Kaisa Valentin Jüri 2008 SISUKORD SISSEJUHATUS................................................................................................................. 4 1 KEHAKEELE TÄHTSUS................................................................................................5 1.1 Kehakeele lugemine................................................................................................... 5 1.2 Kehakeele kasutamine............................................................................................... 6 1.3 Mis on kehakeel ?.......................................................................................................7 2 KEHAKEELE ALU
90. Varanduse väärtus seisneb tema õiges kasutamises, mitte suuruses. 91. Muutes suhtumist millessegi, muudame ka selle mõju meile. 92. Parimates suhetes on armastus teineteise vastu suurem kui vajadus teineteise järele. 93. Me teod ja mõtted läbi elu - see me usutunnistus. 94. Rumal on karta seda, mida ei saa vältida. 95. Küllus, mis tuleb teadmisest, mis on küllalt, on jääv küllus. 96. Enesesüüdistusi usutakse alati, enesekiitmisi mitte kunagi. 97. Mõned ei õpi kunagi midagi, kuna taipavad kõike liiga ruttu. 98. Pool tööst maailmas tehakse selleks, et näidata asju teistsugustena kui nad on. 99. Hinnangutega on nagu kelladega - kunagi ei klapi nad täpselt ning siiski usub igaüks oma. 100. Sa pole võitnud midagi, kuni sa pole võitnud iseennast. 101. Elu peatee on sile ning sirge, kuid inimesed kõnnivad meelsamini mööda kõrvalradasid. 102. Elu on täis erilisi pakkumisi! 103. Elu ei saa käsikirja järgi elada. 104. Elu on raske
........................................................................................13 Suur õpetaja nr 1: vead.........................................................................................13 Suur õpetaja nr 2: viha..........................................................................................13 Suur õpetaja nr 3: jonn......................................................................................... 14 Igikestev ring: tee, õpi, muuda.............................................................................14 Sissejuhatus- Kuidas "meist" sai "mina" Selle peatüki leheküljed kirjeldavad James Belasco ja Ralph Stayeri teekond teineteise leidmiseni ja efektiivse koostöö rajamiseni. Kuna kõik tekst on jutustav ning elulool põhinev ja ei koosne teooriatest, siis kokkuvõtet sellest ei hakka tegema. Soovitan seda ise lugeda! I osa- Meie personaalse juhtimise teekond
1. UNIVERSUMI SEADUSED JA KOLMANDAS DIMENSIOONIS ELAMISE TINGIMUSED. 1. Külluse seadus (mõnikord nimetatud ka rikkuse või edu seaduseks) Luues edu visualisatioone oma elus tõmbame me eduenergia oma reaalsusse. Edu või küllus ei ole sama, mis olla rahakas. Edu on suhtlemises, vaimsuses, suhetes jne. Kui me loome kujutist finantsilisest kasust tuleb meeles pidada olemist selle maailma sees,mitte eemal sellest. Me(kosmos?) pole summa teie omamistest. 2. Tegutsemisseadus. Pole tähtis,mida me tunneme ja teame; pole oluline missuguseid andeid ja talente omame, ainult tegutsemine äratab nad ellu. Need meist, kes arvavad aru saavat, mida kohustus, julgus ja armastus tähendavad, toodavad vaid mitteteadmist, sest ainult tegutsemine toob arusaamise. Iga püüdleja on energia fookuspunktiks ja peaks olema teadlik fookus. Kolmanda dimensiooni kaose keskel peaks ta oma kohaloleku tuntavaks tegema. 3. Akasha seadus. Suur kosmiline seadus intelligentsi olemuse põhimõttest. 4. Sa
Kui neil pole tõelisi mõisteid, pole neil ka tõelist mälu, sest selle sõnaga ei sa ometi nimetada muljete alalhoiu võimet. Iga õppimise juures on kujutavad märgid mõttetud ilma kujutatavate asjade mõisteteta. Siiski piiratakse lapse õppimine alati nende märkidega ilma temale kujutatavat asja selgitamata. Pole vaja laste päid kataloogitäie märkidega täis tuupida, kui nad ei ühenda nendega kujutlusi. Émile ei õpi kunagi midagi pähe isegi mitte valme, sest valmi sõnad pole veel valmid, nagu ajaloo sõnad pole veel ajalugu. Valmid võivad olla õpetuseks täiskasvanule, lastele peab aga ütlema alasti tõtt. Niipea, kui see kaetakse linikuga, ei vaevu nad seda kergitada. Ma vabastan lapsed ka raamatutest. Lugemine on lapseea piits ja peaaegu ainuke tegevus, mis neile anda osatakse. Émile teab kaheteistkümne aastaselt vaevalt, mis on raamat
Kasvatus peab olema niihästi õrn kui ka vali, kuid mitte külm ega pehme. J. Joubert Ma olen alati valmis õppima, kuid mitte alati ei meeldi mulle, et mind õpetatakse. W. Churchill Harimata maa, olgugi viljakas, kasvatab ainult ohakaid. Nii on ka inimese mõistusega. Teresa de Jesus Haridus on suurepärane asi, kuid seda, mis on teadmist väärt, ei ole võimalik õpetada. O. Wilde Ära ole oma lapsele semu. Milline laps vajab neljakümneaastast - sõpra? A. Capp Inimene, kes ei õpi, kobab pimeduses nagu öine teekäija. Hiina vanasõna Laps, keda on haritud ainult koolis, on harimatu laps. G. Santayana Kes elab ainult lootustega, see sureb meeleheites. Tundmatu Ainult haritud saavad olla vabad. Epiktetos Kauneim keel koosneb enamasti lihtsatest sõnadest. G. Eliot Hea õpetamine on üks neljandik ettevalmistust ja kolm neljandikku teatrit. G. K. Godwin Uudishimu on rohi igavuse vastu. Uudishimu vastu rohtu pole. C. P. Traill
Teenindussuhtlemine kliendikesksus Kosmoseuuringute alguspäevad.. Canaveraly neemel asuv NASA keskus. President Kennedy oli seal parasjagu kohtumas paljude kuulsate teadlaste ja uurijatega. Ta kohtus inimestega, kelle ülim eesmärk oli vallutada kosmos ning jalutada kuu pinnal. Ta kohtus raamatupidajate ja administraatoritega, kes olid andnud suure panuse projekti õnnestumisse. Seega oli kohtunud paljude sihikindlate, uhkete ja oma eesmärki uskuvate meeste ja naistega. Kui ta jalutas mööda koridori tagasi limusiini juurde, põrkas ta kokku küürutava hallipaise mehega, kellel oli ämber ühes ja mopp teises käes. Küsimus tundus üpriski ülearune, aga president küsis siiski: ,,Ja mida teie siin neemel teete?" Selga sirutades vaatas koristaja presidendile otsa ning vastas, hääles uhkus ja väärikus: ,,Härra, ma teen
Muutes suhtumist millessegi, muudame ka selle mõju meile. Parimates suhetes on armastus teineteise vastu suurem kui vajadus teineteise järele. Me teod ja mõtted läbi elu - see me usutunnistus. Rumal on karta seda, mida ei saa vältida. Küllus, mis tuleb teadmisest, mis on küllalt, on jääv küllus. Enesesüüdistusi usutakse alati, enesekiitmisi mitte kunagi. Mõned ei õpi kunagi midagi, kuna taipavad kõike liiga ruttu. Pool tööst maailmas tehakse selleks, et näidata asju teistsugustena kui nad on. Hinnangutega on nagu kelladega - kunagi ei klapi nad täpselt ning siiski usub igaüks oma. Sa pole võitnud midagi, kuni sa pole võitnud iseennast. Igasugune ettevõtmine sisaldab endas riski, kuid see on märksa väiksem, kui tegevusetusest tulenev risk.
Kõik kommentaarid