Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Nädalakava (1)

3 KEHV
Punktid
Nädalakava #1 Nädalakava #2 Nädalakava #3
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-10-27 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 57 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor erioffline Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
3
docx

Nädalakava lasteaias - alushariduse pedagoog

Nädala teema: Mina ja Euroopa riigid Laste vanus: 6-7.a Eesmärgid Üldoskused: ● Lapsel areneb tähelepanu ja mälu. ● Laps tunneb rõõmu keskkonnast. ● Laps oskab teistega arvestada ja teha koostööd. Mina ja keskkond: ● Laps teab enda riigi naaberriike. ● Laps oskab näidata kaardil, kus asub Eesti ning, kus asuvad naaberriigid. ● Laps teab, kui palju riike on Euroopa liidus. Keel ja kõne: ● Laps suudab arendada oma keele ja kõne oskusi tegevustes päeva jooksul. ● Laps oskab lahendada mõistatus ülesandeid. ● Laps suudab oma mõtteid suulises kõnes edasi anda. Matemaatika: ● Laps oskab järjestada Euroopa riike suuruste põhjal. ● Laps tunneb ja kirjeldab geomeetrilisi kujundeid. ● Laps oskab teha vahet väikeste ja suurte arvude vahel. Kunst: ● Laps lõikab riigi lippe välja ja kleebib neid s

Alushariduse pedagoog
thumbnail
3
docx

Nädalakava-Kärolin Heinmäe-KAALB-1-1- 1

Nädala teema: Mina ja Euroopa riigid Laste vanus: 6-7.a Eesmärgid Üldoskused: ● Lapsel areneb tähelepanu ja mälu. ● Laps tunneb rõõmu keskkonnast. ● Laps oskab teistega arvestada ja teha koostööd. Mina ja keskkond: ● Laps teab enda riigi naaberriike. ● Laps oskab näidata kaardil, kus asub Eesti ning, kus asuvad naaberriigid. ● Laps teab, kui palju riike on Euroopa liidus. Keel ja kõne: ● Laps suudab arendada oma keele ja kõne oskusi tegevustes päeva jooksul. ● Laps oskab lahendada mõistatus ülesandeid. ● Laps suudab oma mõtteid suulises kõnes edasi anda. Matemaatika: ● Laps oskab järjestada Euroopa riike suuruste põhjal. ● Laps tunneb ja kirjeldab geomeetrilisi kujundeid. ● Laps oskab teha vahet väikeste ja suurte arvude vahel. Kunst: ● Laps lõikab riigi lippe välja ja kleebib neid s

Alushariduse pedagoog
thumbnail
102
doc

Mängud

TALLINNA PEDAGOOGILINE SEMINAR Alushariduse ja täiendõppe osakond LÕE-1 Ave Hüüs MÄNG Portfoolio Juhendaja: Kaire Kollom Tallinn 2009 Sisukord Sisukord.................................................................................................................................. 2 Mängud alates sünnist:......................................................................................................... 10 KALLI-KALLI...................................................................................................................... 10 HOIDEKEEL...................................................................................................................... 10 RAHUSTAV MUUSIKA...................................................................................................... 10 TII-TAA TILLUKE.........................................

Mäng
thumbnail
32
docx

LOODUSNÄHTUSED VANARAHVA KÜSITLUSES

LOODUSNÄHTUSE D VANARAHVA KÄSITLUSES ÕPIMAPI SISU: 1. Sisukord .................................................................................... 2 2. Sissejuhatus ................................................................................ 3 3. Materjal õpetajale: ......................................................................... 4 3.1. Loodusnähtused........................................................................... 4 3.2. Vanarahva arvamusi ilma kohta......................................................... 9 3.3. Kuude rahvapärased nimetused, tähtpäevad ja ilma ennustamine vanasti......... 12 4. Tegevuskavad: .............................................................................. 18 4.1 .Õppekäik Carl Robert Jakobsoni Talumuuseumi..................................... 18 4.2 .Aastaajad (tunnused, nähtused)......................................................... 22 5. Ülesanded, katsed ja töölehed

Füüsika
thumbnail
80
docx

LÄBI MÄNGU VÕÕRKEELE JA KÕNE ARENDAMINE LASTEAIAS

Kaja Saar LÄBI MÄNGU VÕÕRKEELE JA KÕNE ARENDAMINE LASTEAIAS Tallinn 2010 Sissejuhatus Autor on valinud käesolev teema, kuna leiab, et võõrkeele õpetamine juba maast-madalast on arendav ning maailmapilti avardav. Töötava õpetajana on töö koostaja kogenud hetki, mil on jäänud vajaka ideedest ning metoodilisest materjalist. Autor püüab antud teemat lahetes leida vastuseid järgmistele küsimustele: Kuidas teha end selgeltmõistetavaks 1-6`e aastasele lapsele võõrkeeles? Kas meil on piisavalt vastavasisulist metoodikat? Tulenevalt tekkinud küsimustest on eesmärk leida materjali/meetodeid, mis aitaks õpetajal orienteeruda kakskeelses keskkonnas. Töötada välja sobiv õpimapp, mis oleks abiks keele õpetamisel ning tõukeks uutele ideedele. Tulemi saavutamiseks leiab autor, et on oluline analüüsida hetkeseisu Adelion`i lasteaias. Töödelda läbi olemasolev, vastavasisuline metoodiline materjal. Teha valik pakutav

Alushariduse pedagoog
thumbnail
168
pdf

KOGUKONDLIKU JA JÄTKUSUUTLIKU ELUVIISI ÕPETAMISE METOODILINE MATERJAL 6.-7.-AASTASTELE LASTELE

Steineri järgi oleks isegi tema hariduslik mõtteviis ilma tugeva vanema-õpejata suhteta vähem efektiivne. See omakorda läheb kaugemalt tavalistest vanemateõhtutest kooli juhtimise ja poliitika juurde. (Clouder 2003, 167). 20 Väga olulisel kohal on looduserütmidega arvestamine. Rütm ja kordus on waldorfpedagoogikas sügavalt sees: lähtutakse eeldusest, et kui järgida looduse rütme hariduses nii läbi päevakava, nädalakava, aastakava, tähtpäevade kui liikumistegevuste inimese varajases eas, kujuneb lõpptulemusena lapsest terviklik isiksus. (Lang 2010). „Waldorf-lasteaedu iseloomustab võib-olla esmajoones kogetud ja tunnetatud veendumus, et inimene õpib Inimene olema ainult inimeselt, et väike laps vajab kasvatajat, kes koos temaga elab, kes end lapse olemusega ka vaimselt ja hingeliselt seob, kes ka ise kuni kõrge vanuseni jäb arenevaks ja muutuvaks isiksuseks.” (Kügelgen, 1994, 9).

Eelkoolipedagoogika
thumbnail
524
doc

Arengupsühholoogia

Kuressaare Ametikool Koostanud Sirje Pree 2000/2007 ‗ 2 Sisukord ‗............................................................................................................2 SISUKORD.............................................................................................3 SISSEJUHATUS......................................................................................6 Arengupsühholoogia mõiste......................................................................................8 ARENGU MÕJURID EHK ARENGUFAKTORID.......................................13 ERINEVAD TEOORIAD INIMESE ARENGUST........................................18 Psühhoanalüütikud...................................................................................................21 Erikson....................................................................................................................

Arengupsühholoogia
thumbnail
192
pdf

NOORTELAAGRI KORRALDAJA KÄSIRAAMAT

EESTI NOORSOOTÖÖ KESKUS HARIDUS- JA TEADUSMINISTEERIUM NOORTELAAGRI KORRALDAJA KÄSIRAAMAT Tallinn 2005 Koostanud: Elo Talvoja Viire Põder Helen Veebel Argo Bachfeldt Anne Luik Kadri Kurve Kujundaja: Tiina Niin Keeletoimetaja: Anne Karu Tehniline toimetaja: Reet Kukk ISBN 9985-72-158-6 (trükis) ISBN 9985-72-159-4 (PDF) SISUKORD Noorsootöö seadus 5 Noortelaagri tegevusloa väljastamise kord 10 Noortelaagri ning projektlaagri juhataja ja kasvataja kvalifikatsiooninõuded 12 Noortelaagri registri asutamine ja noortelaagri registri pidamise põhimääruse kinnitamine 15 Noortelaagri registri pidamise põhimäärus

Amet




Kommentaarid (1)

Lan4ik2006 profiilipilt
10:14 09-11-2017



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun