8 9 17 7. Käia loengutes/ 10 10 20 harjutustes/praktikumides 8. Teha õigeaegselt 10 9 19 kodutöid/kontrolltöid 9. Läbida edukalt eksamisessioonid 8 8 16 10. 11. Roheline- keskmiselt tähtis. Punane- kõige vähem tähtis hetkel. Hindamissüsteem 10p. Prioriteetsed eesmärgid sinise glow-ga. Minu eesmärgid: · Lõpetada ülikool/ saada bakalaureuse kraad (õigeaegselt), kui võimalik cumlaude · Olla sale (45-52kg) ja ilus (ripsmepikenduse, pedi-maniküür,lihastes) · Leida oma elamispind (üürikorter) · Leida uus töökoht · Minna reisile (London/Pariis/Amsterdam/Jaapan/Hawaii) · Saada iga semester kõik selgeks! (Lõpetada vähemalt 2-3 semestrit cumlaude) · Käia loengutes/harjutustes/praktikumides
ümber 2) Käitumise suunduse mõistmine Sihipärane tegevus on võimalik eesmärgi olemasolul. ST samal ajal tähelepanu keskendamine ühele ja teise eriamine Tänapäevase idee järgi on vajadused eelsoodumused käitumiseks, mida muudavad 1)tunnetatud kogemus, 2) vahetud tunnetusprotsessid Käitumise eesmärkide hüpoteesi (Locke & Latham, 1990) kohaselt käivitatakse tegevus eesmärkide poolt. Eesmärgid tekitavad pingeid, mille alandamiseks liigutakse eesmärkide täitmise suunas. Nende järgi annavad eesmärgid tegevusele vajaliku energia ja vältimatu suuna. Eesmärgid võivad pärineda (a) kehalistest vajadustest, (b) õpitud kogemusest & (c) mõtlemisest või (d) eelneva komboga. 3) Motivatsiooni püsivuse päritolu Motivatsiooni (võimalik) püsivus on see, mis teda teistest nähtustest eristab. Püsivust peetakse tegevuse edukuse ennustamisel
Minu eesmärgid Eesmärk Tähtsus , olulisus Edasilükkamatus ehk Summa minu jaoks kui kiire sellega on 1. 2. 3. 4. Lõpetada 1. Semester 10 9 19 keskmise hindega 4,0. Esitada kõik kodutööd kahe semestri jooksul 9 10 19 õigeaegselt. Õppida paremini oma aega jaotama töö, 10 10 20 kooli ja vaba aja vahel. Alustada juhilubade 2 2 4 tegemisega. Lugeda läbi vähemalt 3 3 6 20 raamatut. Postitada enda isiklikku blogisse vähemalt 1 kord kuus,
on seotud selle ettevõttega. Järgnevas praktikaaruandes saab lugeja tutvuda praktikaettevõtte üldiseloomustusega, põhitegevusega, organisatsiooni struktuuriga, koosseisuga, töökorraldusliku dokumentatsiooni kirjeldusega ja pakutavate teenustega, ettevõttes kasutatava tarkvaraga, töökeskkonna ja selle ohutusega ning dokumendihalduse ja asjaajamise korraldusega. Lugeja saab teada, millist rolli mängib ettevõttes personalijuhtimine, millised eesmärgid ja ülesanded on. 1. Organisatsiooni ülesehitus. Kohvik kuulus 1994. aastani Paide Kultuurikeskuse alla. 1. aprillil 1995. aastal loodi aga uus iseseisev aktsiaselts Treeger, kuhu kuulusid kaks aktsionäri, kes olid Paide kultuurikeskuse töötajad. Järgmisel aastal, 19. novembril kanti ettevõte äriregistrisse, õiguslik vorm muudeti osaühinguks ning ettevõtte ametlikuks nimeks sai Treegeri Kohviku OÜ. Tänaseks on kohvik tegutsenud juba 18
Et seda vältida, tuleb olla loengus tähelepanelik ja õpihimuline. Arvestades kõiki neid kohustuslikke soovitusi, peaks olema selgeks tehtud kõik õppekohased printsiibid, mida saab vajadusel laiendada ka pikematel perioodidel. Usun, et ajakasutuses ei tohiks mul ületamatuid probleeme tekkida, kuigi vahel tundub et ajaraisk on meeletu. Kui on konkreetne kuupäev silme ees, siis ma ei ole kunagi hätta jäänud. Arenguruumi selles mõttes jagub, et täita tähtajaga eesmärgid, mis võivad olla koguni mitme aasta pärast. Aja mõistlik kasutus seisab illusiooni taga, et aega on palju. Niikaua ongi seda palju, kui midagi teha pole vaja. Hakates õigeaegselt tegutsema, võib ka kiireks minna, kuid siis on olukord põhjendatud ja pingutus sama vajalik. Ei saaks just öelda, et tee eesmärgini oleks kive ja kände täis, kuid teatud probleemid siiski kaasnevad. Üheks on kindlasti tahtejõuetus. Vahel tekib tunne, et viskaks asjad nurka ja ei
koordineeris kontori tööd; palju suhtlesin nii klientidega, kui ka töötajatega; püüdsin suunata kliente just selle telleri juurde, kes on kliendi probleemides pädev ja ka lahendasin probleeme, mis tekkisid tööpäeva jooksul saalis. Sissejuhatuses ma juba mainisin eesmärke, mida ma püstitasin iseendale praktikakoha valimisel. Nendeks olid: ülikoolis omandatute teadmise proovile panemine, oma töövõime testimine ja suurendamine, eesti keele suhtlemisoskuste parandamine. Kõik eesmärgid on saavutatud. Oma töös kasutasin teadmisi pangandusest, majanduse ja juhtimise valdkondadest. Õnneks ülikoolis mul olid selliseid õppeained nagu: makro ja mikro ökonoomika, pangandus, ettevõtte käitumine ja mõned teised. Oli hästi testitud ka mine töövõime. Praktika jooksul sain aru, et töötada täiskohaga ja kindla tööajaga on väga raske. Selle põhjuseks võib ole see, et mul tuli väga tihti suhelda klientidega. Ja tõele au andes töö
Samuti tegeleb Saku Õlletehas veel laevade ja muude transpordivahendite varustamisega tollitsoonis, toidukauba sisseveo ja toitlustamisega. Õlletehase tootmine toimub siiani Sakus, kust see sai alguse ning tänu arenenud teedevõrgustikule ja headele ruumikasutamis võimalustele on hõlbas sealt kaupa laiali vedada üle terve Eesti. Selleks, et tagada järjepidevalt hea koht turul, on Saku Õlletehas välja mõelnud ja paika pannud kindlad ettevõtte eesmärgid ja nägemused. Nende missioon on sõnastatud järgnevalt: pakume kvaliteetsete jookide mõnusat värskendust ja uudseid elamusi. Ning Saku visiooniks on olla liider kõikides joogikategooriates, kus nad otsustavad oma brändiga konkureerida. Läbi aastate on Saku Õlletehas olnud Eesti ettevõtete Top5 hulgas. 6 2. Juhtimise struktuur ja personal
keelt oskavad vaid mõned, sellisel juhul tegelevad vastavalt kliendile ka teenindaja kes saab nendega hakkama. Meeskonnatöö peamised eelised on, et saab : · Arvestada iga liikme eriteadmisi, · Maksimaalselt ära kasutada töötajate oskusi, · Korrigeerida varem püstitatud, eesmärke, · Tagada, et kogu meeskond töötab sama eesmärgi saavutamise nimel. 10 · Meeskonnal konkreetsed eesmärgid ja teatakse, mida igaühelt oodata võib. · Täiendatakse üksteist, vahetatakse paindlikult ja täidetakse erinevaid rolle. · Koordineeritakse tegevust. Igaüks abistab teisi. Meeskonna eesmärgi saavutamine on muutunud olulisemaks kui meeskonnaliikmete isiklike eesmärkide saavutamine. Ka pikaajalised kliendisuhted on ettevõttele väga kasulikud. Pikaajaliste kliendisuhete loomiseks tehakse kliendikaarte, millega püsikliendid
Kõik kommentaarid