Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kunstitehnikad valjaspool kooliõpetust (1)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis kunsti siin õpetatakse?
  • Mis kunsti siin õpetatakse?
  • Kuid me lisame veel sinist Miks?

Lõik failist

Reiko Köst © 2009-2010.
KUNST
Kunstitehnikad väljaspool kooliõpetust
Sisukord
1. Sissejuhatus 3
2. Mis on kunst ? 4
3. Mis kunsti siin õpetatakse? 5
4. Tere tulemast vabaaja kunstiõpetuse tundi. 6
4.1. Alustame põhitõdedega. 6
5. Alustame lihtsaimast. Joonistamine. 7
5.1. Esemele kuju andmine. (Pildid tehtud küll küll arvutiga, kuid ma usun, et arusaadav on. Kui ei ole, andke märku ja ma parandan õpetust.) 7
6. Graafika . Akvarellpildid 9
6.1. Tavaline graafikapilt.(Õpetatakse ka koolis) 9
6.2. Optkunst(ka õpetatakse koolis) 9
6.3. Paberpatika.(Pilt, mis näeb vanaaegne välja). 9
6.4. Must värv+Õlipastellid+ Hambaork . 10
6.4.1. Pilt paksude mustade piirjoontega. 10
6.4.2. Pilt mustal taustal. 10
6.5. Akvarellpildid. 10
6.5.1. Siluettpilt 10
6.5.2. „Täppiline“ pilt. 10
6.5.3. Joonistus kumab välja värvist. 11
7. Kunsti osa inimese elus.(Lisa 1) 12
7.1. Kunsti osa inimese elus. 12
7.2. Minu enese arvamus 12

  • Sissejuhatus


    Siinne väike õpetusleht on teile õpetamaks veel võimalusi värvidega mängimiseks. Õpetame siin selgeks ka põhitõed, mida igas koolis ei pruugi õpetata. Kirjutame lahti kunsti mõiste ja kunsti liigid. Avaldan lehe lõpus järjekordselt arvamust, mida ei pea lugema. Tegu ei ole mitte ainult õppematerjaliga kooli huvides, vaid ka õppematerjaliga inimese enda huvides. Endiselt, palun teavitage mind vigadest ja ka uutest kunstiviisidest, mida siin ei pruugi kirjas olla. Hea meelega täiendan ma õppematerjali kõigi jaoks.
    Esialgu anname ülevaate sellest, mis on kunst üldse. Lisatud on materjali ka oma arvamus, koos põhjendusega. Järgmisena õpetame üldiselt joonistama ja varjutama väga lihtsal viisil ainult hariliku abil. Siis õpetatatakse siin tehnikaid, mida õpetatakse kunstidekoolis, aga mitte koolis, või ka tehnikaid, mida koolis õpitakse, kuid üsna kesiselt.
    Seekord pean ma eelkõige tänama kunstidekooli õpetajaid Mare Villemsoo(graafika, eelkõige paberpatika. Akvarellikunst ja värvimise põhitõed) ning Sirje Voolmaad(joonistamise õpetaja.).
    Kontaktandmed:
  • Vasakule Paremale
    Kunstitehnikad valjaspool kooliõpetust #1 Kunstitehnikad valjaspool kooliõpetust #2 Kunstitehnikad valjaspool kooliõpetust #3 Kunstitehnikad valjaspool kooliõpetust #4 Kunstitehnikad valjaspool kooliõpetust #5 Kunstitehnikad valjaspool kooliõpetust #6 Kunstitehnikad valjaspool kooliõpetust #7 Kunstitehnikad valjaspool kooliõpetust #8 Kunstitehnikad valjaspool kooliõpetust #9 Kunstitehnikad valjaspool kooliõpetust #10 Kunstitehnikad valjaspool kooliõpetust #11 Kunstitehnikad valjaspool kooliõpetust #12
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2011-05-18 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 11 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor Daniell Antonov Õppematerjali autor
    Kunsti referaat

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    32
    pdf

    Õpimapp Eritehnikad kunstiõpetuses

    Eritehnikad kunstiõpetuses õpimapp Signe Vois KELA SÕ 2 2020 TRÜKITEHNIKAD • Templitrükk • Templitrükk on tehnika, mille käigus korratakse sama motiivi mitmeid kordi. • Kasutada võib näiteks aed-või puuvilju (kartul, õun jne). Tähelepanekud: Sobib lastega tegemiseks vanuses alates 3.eluaastat. Ohukohad: Lapsed kindlasti templite lõikamisega hakkama ei saa. Materjalitrükk Töövahendid: Antud töös kasutasin trükkimisvahendina kardinat, guaššvärvid, A3 akvarellipaber. Töö kirjeldus: Lõikasin kardinast paraja tüki, värvisin kardina värvidega ära. Panin paberile ning teise paberi peale. Silusin kätega paberit ja tõmbasid paberid kardina küljest lahti ja jäi selline kena muster. Tähelepanekud: Kuna mis tahes kangas imab väga palju värvi, siis tuli guaššvärve panna kardinale üsna palju. Probleemsed kohad: Kui jällegi sai liiga palju värvi, siis ei jäänud kardina muster näha, seega katsetasin mi

    Kunst
    thumbnail
    4
    doc

    Kunstiliigid ja rakendusvõimalused

    Kunstiliigid ja rakendusvõimalused ·Kunstiliigi määravad materjalid ja töövahendid ·Sisuks peaks olema praktiline tegevus, vaatlemine, arutluste käigus küsimuste esitamine, töövahendite käsitlemise oskuste omandamine ning tutvumine mitmesuguste materjalide ja töövahenditega Kunstivahendid ja meeled ·Kunstivahendeid käsitsedes areneb lapse ruumiline mõtlemine, koha-, vormi-, materjali- ja värvitaju ·Meelte arendamine ­ nägemist, kuulmist, kompimist, lõhnataju ·Töövahendite valimise põhimõte: mida väiksem laps seda suuremad tööpinnad ja ­vahendid ·Töövahendi käesoid: nt linnuke 5 Kunstitegevuse ohutusnõuded Tööriistu tuleb kasutada ettenähtult Pane materjalid ja tööriistad ära, kui sa neid ei kasuta Hoia kunstivahendeid eemal silmast, suust ja näost Kui värv läheb põrandale, lauale või toolile, aita see ära puhastada. Hoiata teist kui põrand on märg Kui oled lõpetanud kunstitegevuse ja aidanud ära koristada, pese käed puhtaks 6 Joo

    Kunst
    thumbnail
    14
    doc

    Kunstieksam

    Viljandi Valuoja Põhikool Kunstieksam Juhendas: Virve Neerot Koostas: Merilin Aardevälja 8b Viljandi 2009-05-29 Sisukord Lk Miks valisin............................................................... 3. Teema...................................................................... 3. Vesivärv................................................................... 4. Pastapliiats............................................................... 5. Guass....................................................................... 6. Harilik pliiats............................................................. 7. Värvipliiats................................................................ 8. Õlipastell.................................................................. 9. Viltpliiats.........

    Kunst
    thumbnail
    6
    docx

    Tartu Ülikool joonistamisvahendid

    Tartu Ülikool Sotsiaal- ja haridusteaduskond Haridusteaduste instituut Joonistamisvahendid Loovusõpetus ja käeline tegevus Kodutöö ÕLIPASTELLID Õlipastell on pastell, mille sideainena on kasutatud õli ja vaha. Võeti kasutusele 1930ndail aastail Prantsusmaal. Pastellid on pulgakujulised ning nad koosnevad värvipigmenist ja valgest maakriidist. Need on kokku surutud kummiaraabikuga - kõik see vormistatakse pulgaks ja lastakse kuivada.Õlipastelli pind jätab pisut märja ja vahaja mulje. Erinevalt pastellist ei vaja töö lõplikuks kinnitamiseks fiksatiiviga katmist. Pastell on maalimise ja joonistamise vahend. Pastellidega maalimist saab käsitleda nagu tavalist joonistamist. Alustades pastellidega maalimist, võib kohe täheldada, et nad murduvad kiiresti. Pastelltehnika juures on oluline, et käed ja pastellid oleksid puhtad. Üks võimalus hoida pastellid p

    Pedagoogika
    thumbnail
    848
    docx

    Arvutigraafika Adobe Photoshop CS6 baasil

    Haapsalu Kutsehariduskeskus Arvutigraafika Adobe Photoshop CS6 baasil Mario Metshein Sisukord Sisukord.......................................................................................................1 02 - Photoshop - Mis on arvutigraafika.........................................................4 03 - Photoshop - Tere Photoshop..................................................................9 04 - Photoshop - Esimene pilditöötlus (Ülesanne 1)...................................24 05 - Photoshop - Mittelõhkuv pilditöötlus (Ülesanne 2)..............................41 Ülesanne 2.................................................................................................61 06 - Photoshop - Pildiparandused (Ülesanne 3)..........................................63 Ülesanne 3.................................................................................................69 07 - Photoshop - Kihiline pilditöötlus (Ülesanne 4).....................................71 Üle

    Arvutigraafika
    thumbnail
    3
    doc

    ARHITEKTUUR E. EHITUSKUNST

    Performans.- lavastatud kunstietendus (ingl. etendus) üks 1960ndatel tekkinud tegevuskunsti vorme; võrreldes häppeningiga pikemalt etteplaneeritav ja konkreetsema stsenaariumiga; kaasajal sageli teostusmahukas projekt, mis hõlmab erinevaid traditsioonilisi kunsti- ja uue meedia vahendeid ning võimalusi Body-art- kehakunst, kehamaal, tattoo Maa-kunst-. ingl. land art) looduslikke materjale (näit. liiv, kivid) kasutav ning loodust (peamiselt maastiku pinnavorme) ümberkujundav kunst KUNSTIMÕISTED Visuaalsed kujundid ­ nähtavad tehisobjektid, mis esindavad, peegeldavad, tähistavad midagi. Nad kannavad endas kultuurilist tähendust. Hingelis ja vaimse tähendusega. Visuaalne kunst ­ Hingelise ja vaimse tähendusega visuaalsed kujundid, kui nende vormis on seaduspära( rütm, sümmeetria) või kui neis on eriline materjalitöötlus. Interpretatsioon ­ tõlgendus, tähenduse "väljalugemine".

    Kultuur
    thumbnail
    9
    doc

    Maalimine

    VÄRVID Värviring koosneb 12 värvist ja selle aluseks on 3 põhivärvi: kollane, punane ja sinine. Nende segamisel on saadud teise korralduse värvid oranz, roheline ja violetne, ning nende segamisel omakorda 3 astme värvid ehk tertsiaarvärvid ehk 3 taseme värvid. Värviteoreetikud on värvisuhete selgitamise alusena kasutanud värviringi. Goethe värviring oli kuuvärvine: kolmpõhi värvi ja kolm sekundaarvärvi. Itteni värviring oli 12- värviline. Ta otsustas, et kuuevärviline ring ei ole värvisuhete selgitamiseks piisav. Värviring on lihtsam värvide liigitamise ja korrastamise viis, milles arvestatakse peamiselt värvi ühte mõõdet- värvitooni, mis on esitatud võimalikult suurimas puhtuses ja antud värvitoonile iseloomulikus keskmises heledused. Kui värviring koosneks ideaalselt puhastes monokromaatilistes värvides, võik selles eristada kuni 180 värvitooni. Värvisuhted olenevad värvide asetusest värviringis: kõrvuti olevate värvide omadused on sarnased,

    Kunstiõpetus ja didaktika
    thumbnail
    19
    docx

    ÕPIMAPP KUNSTIÕPETUS

    Tartu Ülikool Sotsiaalteaduste valdkond Haridusteaduste Instituut Koolieelse lasteasutuse õpetaja õppekava Signe Vois KUNSTITEGEVUSTE ÕPETAMINE KOOLIEELSES EAS Õpimapp Juhendaja: lektor Ave Avalo Tartu 2021 SISUKORD 1. SISSEJUHATUS.................................................................................................... 3 2. VÄRVIDE SEGAMINE............................................................................................ 4 3. MEELEOLU KUJUTAMINE...................................................................................... 5 4. KOMPOSITSIOON................................................................................................ 6 5. JOONETEHNIKA................................................................................................... 8 6. JOONISTAMINE.................................................

    Kunst




    Meedia

    Kommentaarid (1)

    ScrinNid profiilipilt
    ScrinNid: Mis andis sulle õiguse minu materjali enda materjali pähe postitada?
    23:22 21-06-2016
    ScrinNid profiilipilt
    ScrinNid: Vabandan. Tegu oli minu poolse eksitusega. Autor on õige ja ei ole midagi plagiaadina esitanud. Scrin
    21:32 03-12-2018



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun