Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Statistika logistikas (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Statistika logistikas


Logistika on kauba teekond tootjalt tarbijale ja meretranspordil on siin oma osa.
Transpordiliigid on:
  • Meretransport (veeteede transport)
  • Õhutransport
  • Torutransport
  • Kaabeltransport (sidetransport)
  • Raudteetransport
  • Maanteetransport
    Transpordi sõlmpunktid:
  • Sadamad
  • Raudteejaamad
  • Jne
    Statistikas mõõdab logistilist kulu või tulu vastavat näitajat.
  • Kulud
  • Logistiline kaubakäive
  • Logistiline puhaskäive
    Mõõdetakse reaalsetest näitajatest:
  • Lülilisus
  • Käibekiirus
  • Tulud
    Mida vähem lülisid kaup läbib, seda kiirem ja odavam on logistika ahel. Seda vähem on kauba kadusi ja riknemist. Logistilistes uuringutes arvestatakse sellist näitajat nagu lülilisuse konfisent.Kõige väiksemad kulud logistikas on kauba transiitvedudel. Lülilisuse konfisendi arvutamisel tuleb arvestada kauba hindade võrreldavust kõikides lülides.

    Statistika põhimõisted


    Statistika põhimõisteid tuleb täpselt tunda, et uuringud ja uuringu tulemused oleksid võrreldavad
  • Statistika logistikas #1 Statistika logistikas #2 Statistika logistikas #3 Statistika logistikas #4 Statistika logistikas #5
    Punktid 5 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 5 punkti.
    Leheküljed ~ 5 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2014-05-14 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 14 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor huckjam Õppematerjali autor

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    14
    docx

    Statistika konspekt

    STATISTIKA Statistika rakendusalad: 1) Statistikaamet 2) Laohoidjad 3) Sadamajuht 4) Majandusteadlased 5) Bioloogid 6) Kalandusteadlased 7) Sotsioloogid 8) Astroloogid 9) Kosmoloogid 10) Õppekeskuse spetsialist 11) Kokk 12) Üliõpilane ise Statistika piirangud: 1) Statistilised meetotid võivad vaid osaliselt mõjutada ja suunata spetsiaalsete seisukohtade kujunemist ja otsuste langetamist. (EMOR; Saar-Poll) 2) Statistika aitab kiita või laita hüpoteese teatud usaldavuse piires. 3) Statistika sobib massnähtuste hindamisel ainult küllaldase infoandmete olemasolul. (Representatiivne valik) 4) Tegelikkuses on olukordi, mida statistiliste näitajatega ei saagi väljendada. (nt tunded) Statistika meetodid transpordis: Statistiline ühik transpordis on ettevõtte kui juriidiline isik vastavalt tema põhitegevusalale Eesti ettevõtteregistris. Ettevõtte

    Statistika
    thumbnail
    19
    doc

    RAKENDUSSTATISTIKA KONSPEKT

    Näiteks, kui kollektiivis on mõned liikmed teistega võrreldes väga erinevad oma võimetelt, võivad nad vaatlustulemusi äärmuslikult mõjutada ja nad jäetakse tavaliselt vaatlustest välja. 4. Väljavõttelise vaatluse puhul hõlmatakse objektist ainult suhteliselt väike osa. Mitmesuguste meetoditega valitakse üldkogumist välja nn väljavõtukogum ehk valim. Mida ühtlasem on üldkogum, seda väiksem võib olla väljavõtukogum. 5. Kõikne statistika. Vaadeldakse kogu üldkogumit. Näit rahvaloendus. Liigitus vaatluse sageduse järgi. 1. Pideva vaatluse korral jälgitakse näiteks mõnd kindlat tegevust kindla aja jooksul pidevalt. Statistilise analüüsi meetodi valik sõltub sellest, millist skaalat on tunnuse mõõtmiseks kasutatud. 2. Korduv vaatlus - kindla ajavahemiku järel (nt 1 nädal). 3. Ühekordne vaatlus. 19

    Planeetide geoloogia
    thumbnail
    28
    doc

    Statistika eksamiks kordamiseks küsimused

     Kvantitaiivne tunnus (arvtunnus) on tunnus , mille väärtused on arvud (nt. Pikkus, kaal, rahvaarv, keskmine hinne)  Kvalitatiivne tunnus on tunnus, mille väärtused ei ole arvud ( juustevärv, perekonnaseis, rahvus). STATISTIKA EKSAMI KORDAMISKÜSIMUS TE VASTUSED 1. Statistika aine ja meetod Statistika on iseseisev teadus. Ta uurib ühiskondlike nähtuste kvantitatiivset külge lahutamata seoses nende kvalitatiivse küljega ja ühiskonna arengu kvalitatiivset väljendumist konkreetsel ajal ja kohal. Peamiselt tegeleb statistika : 1) Statistiliste andmete hankimisega e. statistiline vaatlus 2) Ststistilise informatsiooni kompaktne ja ülevaatlik esitamine e. Kirjeldava statistika (andmete esitamine ja organiseerimine)

    Ettevõtluse alused
    thumbnail
    17
    docx

    KÜSITLUS

    KÜSITLUS. See on peamine meetod sotsioloogilisteks uurimusteks. Selle meetodi abil on võimalik teada saada suhtumisi erinevatesse probleemidesse, tõekspidamisi, arvamusi, valikuid, huvisid. Küsitlusmeetoditega saab suure hulga töötlusmaterjale lühikese ajaga, eriti anketeerimisega. Küsitluse liik. Kvalitatiivne küsitlus ­pehme -, suhteliselt vähe formaliseeritud küsitlus, mille eesmärgiks on : - genereerida hüpoteese; - uurida suhteliselt erandlikke olukordi/ objekte; - saada eksperthinnanguid. Kvalitatiivse intervjuu tulemustele ei rakendata tavalisi statistilisi meetodeid ja saadavad tulemused ei ole standardsete meetodite abil üldistatavad. Kvantitatiivne küsitlus , mille korral kasutatakse standardiseeritud küsitlusvormi ­ ankeeti ning tulemused üldistatakse üldkogumile. Sellise küsitluse puhul tuleb jälgida terve rea eelduste täidetust, et tulemused oleksid üldistatavad. Küsitluse vastuste ja tulemuste puuduseks ei ole 100 protsendiline objek

    Andme-ja tekstitöötlus
    thumbnail
    84
    pdf

    Turundusuuringud

    kirjeldamine, analüüsimine Meetod loogiline kogemuslik, süstemaatiline, selgituslik statistiline Väljund käibeprognoos, praktiline lahendus turuseisund, väikeprobleemi turundusstrateegia lahendamiseks Turundusuuring on see, mis juhtimisel aitab vähendada juhuslikkuse momenti. 1.4 Turundusuuringute ajalugu 1880 – 1920 – statistika etapp Turunduuuringute sünniajaks loetakse ajavahemikku 1910 – 1920. 1911 asutas G. Frederick uurimisfirma Business Bourse. C. Parlin lõi Curtis Publishing Company juures turundusosakonna põhiliselt kaubandustegevuse uurimiseks. 1916 R.O. Eastman Eastman Research Bureau, kes tegeles ajalehtede- ajakirjade leviku ja lugejaskonna info hankimisega. Esimesed kliendid olid Cosmopolitan ja Christian Herald. General Electric Company tellis tarbijaküsitlusi oma kaubamärgi tuntuse kohta.

    Turundus
    thumbnail
    85
    pdf

    Konspekt

    Mainori Kõrgkool Matemaatika ja statistika Loengukonspekt Silver Toompalu, MSc 2008/2009 1 Matemaatika ja statistika 2008/2009 Sisukord 1 Mudelid majanduses ............................................................................................................. 4 1.1 Mudeli mõiste ......................................................................................................................... 4 1.2 Matemaatilise mudeli struktuur ja sisu ................................................................................... 4

    Matemaatika ja statistika
    thumbnail
    84
    doc

    Uurimustöö alused

    Pealkiri: UURIMISTÖÖ ALUSED JA METOODIKA 2 SISUKORD 1.TEADUSTÖÖ ALUSED............................................................................................4 1.1Teadustöö põhimõisted..........................................................................................4 1.2Teaduskraadid ja nimetused.................................................................................. 8 1.3Teaduslik tunnetus.................................................................................................9 1.4Teaduslik tunnetus realiseerub teadustöö kaudu.................................................12 1.5Teadustöö tingimused..........................................................................................12 1.6Uurimuse kolm huvi............................................................................................13 1.7Mitmesugused uurimissuunad: induktsioon ja dedukts

    Uurimistöö alused ja metoodika
    thumbnail
    466
    doc

    Andmeanalüüsi konspekt

    huvitavad, näiteks: värvus, vanus, hind, kaal, arvamus millegi suhtes, jne – selliseid omadusi nimetatakse muutujateks. Omadusi, mida saab mõõta nii (või mis on juba kokku võetud nii), et iga objekti jaoks saadakse ainult üks vastus ehk üks ühik infot nimetatakse tunnusteks. Objektid ja tunnused peavad olema valitud enne andmete kogumist ning andmete kogumise käigus püüame saada tulemuse või vastuse iga objekti kohta kõigi meid huvitavate tunnuste lõikes - statistika terminoloogiast lähtudes on need väärtused. Nii võivad tunnuse „haridus“ võimalikud väärtused olla näiteks „algharidus“, „põhiharidus“, „keskharidus“ ja „kõrgharidus“, aga tunnuse „vanus“ väärtused näiteks arvud „12“, „27“, „6“, jne. (Arvuti kasutamine uurimistöös (http://aku.opetaja.ee/)) Andmete analüüsi kontekstis on oluline teha vahet nelja erineva tunnuse tüübi vahel:

    Andmeanalüüs i




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun